Geweldig meis!! Ben echt zoo blij voor jullie!!! Die laatste foto is een zogenaamd potty shot toch?? Ik zie twee beentjes maar daartussen kan ik echt niets ontdekken Zie wel dat er wat uitsteekt en dat het bij een meisje daar niet zo gevuld moet zijn, lijkt me Schreeuw het maar lekker overal rond hoor!! Ik denk ook dat ik moeilijk mijn mond zou kunnen houden! Maar wil het wel proberen Wat nu bijna al onmogelijk is omdat iedereen die de foto's heeft gezien zegt dat het een jongen is Hoeveel was je kwijt in Lommel voor al die echo's en de dvd?? Wil toch ook wel graag eigenlijk! Helaas is mijn mannetje het daar niet zo mee eens... hij vindt dat ik maar eens geduld moet hebben en dat het belangrijker is om te weten dat het gezond is dan het geslacht... *mannen* ! Hoop toch mijn zin door te drijven
@krullie ja we weten het niet de gyn kon dus geen spettertje bloed meer zien dus waar het vandaan kwam weten we niet hopen maar dat het wegblijft, en tja wat het word maakt echt niet uit als het maar gezond word is alles prima jongen of meisje hebben allebei leuke dingen jongen stoer meisje schattig ach alles is leuk @D83 Wat ontzettend leuk al die cadeautjes mijn mama is losgeslagen in zwitsal spullen haha omdat ze weet dat ik daar zo van houd dus de baby kan gewasssen worden hihihih @marlies klinkt wel leuk dat boek denk dat ik hem ff ga zoeken ook denk dat het wel wat voor mij is @D83 prchtige echo kan niet missen he een prachtige knul gefeliciteerd kan me voorstellen dat je het van de daken kan schreeuwen @krullie je moet ook zeggen dat ze ook tijdens die echo's volledig je kindje nakijken en dat het handiger is om het wel te weten omdat unisex kleertjes en duurder zijn en niet zo veel keuze hebben, daarentegen moet je ook al geduld hebben om te wachten hoe de kleine eruit ziet dus genoeg om op te wachten hihihi hier alles goed zijn even bij broer en schoonzus nog steeds geen bloed gespot dus we zijn weer gerust snap er niets van maar goed alles met de kleine is goed en daar vertrouw ik maar op
Daar heeft mamaatje helemaal gelijk in, zou gewoon lekker u zin doordrijven! 😜 Alle prijzen staan op haar site en in principe heb je als ik t goed zeg voor 35 al n Geslachtsbepaling in 2D Maar omdat we de kleine ook in 3D wilden zien en alles op dvd wilden incl een A4 met 16 kleine gemengde voornl 3D foto's wilden kwam t op 75 Ik vind t t waard! T kost natuurlijk nog wel benzine maar Miss combineren met n dagje Antwerpen of iets anders leuks! Nou goed om te horen mamaatje J liet ons wel f schrikken maar met de beeb gaat t goed n ik denk dat dit echt vaker voorkomt hoor! M'n nichtje verloor liters gedurende haar zwangerschap n ze heeft n gezonde knul ter wereld gezet!
Heb net trouwens nog n uurtje geslapen Lig nog.. Ga er zo wel uit want moet nog eten en heb behoorlijk trek! Maar was zo moe eigenlijk nog na t opstaan al was dat laat en toen vanmiddag van alles nog ondernomen Was ineens op.. Jullie nog iets gedaan? Lekker gegeten?
Stil hier vandaag! Hoe gaat t dames? Hoe was jullie werkdag voor diegene die moesten werken? Lekker zeg zwitsal spulletjes mamaatje Wij hebben n badje waar twee pompjes zitten ingebouwd En we willen ook alles van zwitsal halen.. Vanacht echt moeilijk in slaap gekomen Continue naar de wc en echt hele plassen dat je denkt waar komt t vandaan! Ook heel raar maar uit t niets tegen hyperventileren aan en zo werd ik ook wakker.. Is nu pas afgezwakt.. Boodschapjes gedaan, f broodje Gegeten op de boulevard, rondje stad VNV gaan we lekker wokken met m'n man z'n broers en aanhang, gezellig! Fijne avond dames!
Hoihoi, HIer ben ik ook weer even. Het is inderdaad rustig op het forum hier. Vanmorgen met een vriendin op stap geweest en lekker gelunched in de tuin, vanmiddag geslapen en nu een lekkere pizza in de oven. Hmmmmmm nog 8 minuten... kan niet wachten hahahaha...
Het is zeker rustig vandaag! Ik heb de hele dag gewerkt. Kom net thuis en hubby en dochter hebben alles opgeruimd en schoongemaakt, heeeeerlijk. Nu lekker op m'n nieuwe super lounge bank ploffen en patatjes met hamburger en salade eten :-D Fijne avond dames!
Nou de pizza is niet heel goed gevallen hoor. Ben er wat misselijk van. Heb het ook weer zooooo koud... maar ben ook heel moe. Vanaaf maar lekker vroeg mijn bedje in. Heerlijk!
Ha meiden! Wat is het STIL hier! Niet van jullie gewend!! Maar scheelt mij weer tijd om alles terug te lezen @Mamaatje: oooh zalig die Zwitsal producten!! I really love it! Kan uren aan babytjes snuffelen die daar zo lekker naar ruiken! @Dtje: leuke dag heb je gehad hoor! Was er ook heerlijk weer voor! Dat plassen herken ik! Is hier na 4 dagen weer over. @Miracle: bevalt je nieuwe bank?! Laat je maar lekker verwennen! @Marlies: hoe kun je het nou koud hebben?? Ik stik juist! Lekker onder een fleecedeken kruipen! Jammer van de pizza, juist zo lekker! Ik ben net weer thuis. Na dag werken nog bij schoonmoeder gegeten. TOen ik mijn bord op had, spaghetti carbonara, vroeg ik opeens of er rauwe eieren inzaten.. jaha 3 stuks... shit! Eigenlijk mag dat niet.... hopelijk kon het geen kwaad...! Vandaag vloog mijn dag voorbij, heerlijk. Als de maandag er eenmaal op zit is het altijd zo weer weekend! Kom maar op! Volgend weekend is vriendlief met vrienden een heel weekend in Frankrijk en heb ik het rijk alleen. Best lekker hoor Al ga ik hem natuurlijk wel missen Ik ga even een lekker low-budget tv programma kijken : Mijn vieze vette vervelende verloofde Best grappig denk ik Daarna slapen, ben ongelofelijk moe! Trusten alvast!!
Hoi meiden! We zijn weer in het land! Maarreeee die 35 pagina's teruglezen gaat m niet worden hoor Dus wat ik zo her en der heb gelezen ging vooral over eten haha grapje, nee hoor ik zag mooie echofoto's voorbij komen!! Gefeliciteerd allemaal met het mooie nieuws! Verder ga ik maar niet eens proberen om overal op te reageren, maar vanaf nu kom ik weer gezellig kletsen, goed? We hebben een fijne vakantie gehad. En heel bijzonder, de 1e dag in de auto was ik precies 12w en ik voelde me zoals ik me al weken voelde.... Beroerd en niet lekker dus... De volgende dag: echt alle klachten verdwenen! En eetlust! En sindsdien voel ik me supergoed Heb alleen erg last gehad van de hitte, normaal kan ik er best goed tegen, maar 42graden is wat teveel van t goede als je zwanger bent. Werd er echt beroerd van, misselijk en het idee alsof je flauw ging vallen, bah.. Maaaaaar wel een paar keer t beebje gevoeld en vandaag ook een klein plopje! En natuurlijk de allerschattigste babykleertjes gekocht! Meiden, ik ga ff gezellig doen met manlief, die moet morgen weer op reis.. Fijne avond!
Hoi meiden, Ik heb gister de echo gehad voor de combinatie test, ik had al bloedgeprikt met 10w zwangerschap, dus ik kreeg meteen de uitslag. Op de echo was te zien dat ons kindje een nekplooi haar van 1,5mm en qua groei keurig op schema ligt. Eigenlijk was alles perfect. De echoscopiste noemde het zelfs een model baby! Ik lag daar de glunderen van trots! Toen ze eenmaal alles in de computer ging zetten en de uitslag van m'n bloed erbij pakte zei ze: Oh de uiteindelijke uitslag pakt toch even anders uit dan gedacht! Het blijkt dat ik een kans heb van 1:57 bij Trisomie 21, oftewel Symdroom van Down. Ze zei dat dit echt kwam door m'n bloeduitslag in combinatie met m'n leeftijd (31) en niet aan de perfecte echo lag. Vandaag krijg ik een vruchtwater punctie, want we waren meteen heel erg zeker van dat we het nu ook echt heel zeker willen weten. Ik ben ontzettend hard van mn roze wolk afgelazerd! Wat ben ik bang en boos! We hebben al zoveel meegemaakt, een jaar in de MMM gezeten, een MA en een bbz gehad! Ook deze zwangerschap verschillende heftige bloedingen gehad, maar ik kon er eindelijk na een prachtige 10w echo van gaan genieten. Niet dus, weer onzekerheid, weer afwachten, wat een enorme teleurstelling ......
@armande welkom terug!!!!! Fijn dat je je zo goed voelt nu. En bijlezen ben je wel even mee bezig hahahaha... mijn beebjes maken het tot so far goed. @poppekop.... mijn mond valt open hier. Wat een verhaal. Wat weer een stress voor je. Als je vandaag de vruchtwater punctie hebt, wanneer krijg je dan uitslag??? Spannend hoor. Al moet ik zeggen dat ik het wel een vreemde gang van zaker vind hoor hoe het gebracht is. Kijk je niet eerst naar de bloedwaarden? Meis kop op en heel veel sterkte. Denk aan jezelf! Ik heb net een broodje en een beker melk naar binnen geworsteld. Heb vandaag een goede dag. Lekker energiek enz. Ga vanmiddag even op visite bij een dinnetje. Fijne dag allemaal!
Ik bedoel een vlokkentest daar waar vruchtwaterpunctie staat. Omdat het bij een combinatie test echt om de combi, echo, leeftijd & bloedwaarden gaat, vertellen ze je de uitslag pas wanneer alles compleet is. Een computer berekend dit. Als de nekplooi en lengte ook niet goed waren, had ik nog hogere kans gehad! De versnelde uitslag krijg je tussen 5 en 10 werkdagen, de definitieve uitslag na 2 à 3 weken. Hoe kom ik in godsnaam die tijd door????
Oh poppenkop wat verschrikkelijk om zo in onzekerheid te zitten.. Weet dat je hier alles van je af mag schrijven hè.. We zullen er voor j zijn in deze afwachtende dagen.. Probeer wel in je achterhoofd te houden dat t om een kansberekening gaat Als je 1 op de 57 kans op 7miljoen hebt ga j er niet zo snel van uit dat je dat wint.. Snap dat deze uitslag er in hakt, zeker na alles waar je al doorheen bent gegaan, maar gelet op de groei ed van de kleine en de 56 tegen 1 kans dat t ook goed kan zijn met de kleine hoop ik dat je nog durft te vertrouwen dat t ook anders kan uitpakken Ik duim hoop en bid iig voor jullie N schroom niet om je angsten ed met ons te delen Als we je ook maar iets kunnen ondersteunen zou dat fijn zijn Want man man wat leef ik met je mee.. Dikke knuffel! Armande, Welcome back! We ve Missed U! Fijn dat je je zo goed hebt gevoeld, vd een op de andere dag ook! Super! De warmte was zeker niet te dragen ook hier hadden we erg last van tijdens die hitte golf Gelukkig is t afgekoeld nu! Dames die werken, succes vandaag! Marlies, geniet lekker van je middag, fijn dat je zoveel energie hebt! Ik ben niet zo fit maar huis is wel aan kant, samen met mannetje gedaan Zo lekker douchen en n boterhammetje met Turkse kippenworst eten, zooo lekker!
@D83 ja ikzelf was niet echt geschrokken meer verbaasd van huh komt dat nou vandaan echt stom, ik heel droog aan me moeder vragen denk je dat ik hiervoor even moet bellen ( 2 volle maandverbanden met bloed) uhm ja zegt mam doe maar ff wel maar ik had geen pijn of stolsels dus maakte me niet druk, en die baby's die naar zwitsal ruiken ik weet niet het heeft gewoon wat @krullie die vieze vette verloofde had bij mij echt gevlogen gadverdamme wat een smeerlap en dan zo een leuke meid ik snap dat echt niet hoor @armande welkom terug meis fijn te horen dat je je super voelt en dat je genoten heb idd 42 graden is iets teveel van het goede maar als je maar genoten heb @poppenkop meis ik had het al gelezen en ik denk echt dat alles goed is, ik zit er nu al even over na te denken maar je kan toch geen modelbaby zijn als dat niet goed zit, ik snap je ongerustheid echter de nekplooi was zo netjes dus jij zit gewoon bij die 56 goede meis heel veel sterkte en kracht hoop dat je snel weer op je roze wolk mag klimmen, en wij trekken je er met zijn alle doorheen en al onze duimen draaien overuren zodat jij over 2 a 3 weekjes ons het goede nieuws gaat vertellen meis dat moet gewoon, voel je niet bezwaard als je eens wilt huilen schreeuwen we zijn er voor je we leven allemaal met je mee naar de uitslag hier alles nog steeds goed
Ja snap ik! Zo uit t niets.. Gelukkig alles goed met je mamaatje en geen bloedverlies meer.. A1974! Zie dat je online bent en we hebben je lang niet gesproken! Hoe gaat t met je?!?!
Heey meiden! Jaa D , ben er weer even ! Goed gezien! Probeerde een beetje bij te lezen maar het is zoooooveel haha , weet niet of dat gaat lukken! Hoe gaat het ermee ? Hier gaan alles goed alleen veels te warm . Zoveelste hitte golf op een rij en we zijn echt wel wat gewend al maar dit gaat ons zelfs te ver. En kan het dan ook niet zo heel erg goed hebben . Moe wordt ik ervan en ben dan ook niet veel online geweest . Was jullie trouwens kwijt ! Kreeg helemaal geen mailtjes meer dat iemand wat geplaatst had , maar zag dat het ineens in de spambak terecht kwam! Heb even vluchtig hele goede leuke dingen gelezen maar nu las ik net dat van Poppekop sterkte met wachten , lijkt mij vreselijk gewoon . Hoop gewoon dat alles goed is dat verdien je ook echt na al die ellende . Zal een kaarsje voor je branden . Mama fijn dat het bloeden gestopt is en vind nog steeds dat je dingen zo goed kan relativeren petje af ! ik zou echt niet weten of ik dan zo droog zou kunnen vragen of ik zou moeten bellen haha . Hoe gaat het met de beebjes allemaal ? Ook zo aan het groeien ? Heb vandaag flinke bandenpijn , nou ja neem aan dat het bandenpijn is . Weet het niet meer is voor mij 10 jaar geleden maar morgen naar de gyn dus maar even vragen. Lijkt wel of ik afgelopen dagen ook wel enorm gegroeid ben ! Vrijdag vliegen wij naar Nederland, schoonouders zijn 45 jaar getrouwd en op zaterdag lekker vroeg auw! 9 uur gaan we een pretecho laten maken als verrassing en kadootje voor ze omdat ze toch wel het 1 en ander moeten missen ,wonen niet echt om de hoek natuurlijk! Voor de rest ben ik ook wel even stil geweest in afwachting van de 12 weken , kan niet anders zeggen dan dat de Gyn mij hier echt door heen heeft gesleept . Was futloos moe en nog altijd was ik ook wel erg bang . Dit gaat steeds beter gelukkig en luister elke dag met de angelsound wat mij enorm gerust stelt . En kan mijn beebje heel voorzichtig voelen al dus het maakt het allemaal nu wat tastbaarder voor mij! Zo genoeg over mij zeg pff wel een heel verhaal! Zo leuk om te zien dat we in week 5 begonnen en we hebben het bijna gedriemenigvuldigd Blij jullie weer te lezen