@D83 nee is geen gedroogd vlees is rundvlees maar dan heel zout die kook je mee en heb je normaal vlees het zout trekt in de bonen, maar je hoeft het niet te gebruiken hoor dan wel een blokje meer of zout toevoegen naar smaak @marlies sorry moest ontzettend lachen maar meis hier kan je toch niets aandoen, gelukkig was je alleen thuis hopen dat het allemaal netjes en schoon is nu en blijft natuurlijk @poppenkop meis straks maak jij je alleen nog maar zorgen of je roze of blauwe kleertjes gaat kopen echt komt helemaal goed en nog hoor je mag altijd even klagen en zelfs een traantje laten ook dat hoort erbij, het is raar want je leeft zo mee en vertelde mijn man over jou en die zij ook joh dat komt allemaal goed toch fijn ook even van hem te horen raar maar fijn @D83 fijn dat je je weer beter voelt meis en spruitjes uit een potje haha nee bedankt, ik kom wel aan me groente en fruit maar de voorkeur heeft hier toch wel hartig en zout vooral patat en shoarma en dat soort rare dingen @armande hier klachtloos begin ook iets meer energy te krijgen en dat is wel heel fijn hoor, hopenlijk blijft het zo hier alles goed we hebben de geslachtsbepaling weer verplaatst we werden gebeld door de echoscopiste die mij blijkbaar nog kent van de vorige en vond het leuk dat ik weer bij haar kom, nu voor een geslachtsbepaling ze vroeg waarom ik het had verplaatst en vertelde haar, dat ik twijfelde of ze het wel konden zien en natuurlijk het kostenplaatje 2 weken later scheelde 35 euro, dus mag nu komen voor 30 euro incl dvd 8 september en mocht ze het niet zien mag ik weer terug komen voor een volledige gratis nieuwe sessie inclusief dvd nou dat kon ik natuurlijk niet weigeren hier verder alles goed
Hoi meiden, Hahahaha, erwtensoep met chocomelk..... geweldig al moet ik er niet aan denken. Omdat ik de hele dag alleen zou zijn ben ik een dagje naar mijn moeder gegaan. Daar wederom patat gegeten. Nou dat was de bedoeling maar ik heb het bij een broodje frikandel gehouden. Patat smaakte me niet. Vaaaag. Wel nog een lekkere salade gehad. Dat menu van @mamavan5 ziet er ook wel heel lekker uit trouwens. Nu lang uit op de bank, ben echt heel moe nu. Morgen weer een dag.
@poppekop hier voor jou ook nog even een dikke knuf! @mamavan5, ja alles is weer spik en span maar was niet leuk vanmorgen. Maar goed wat je zegt ik kon er niks aan doen.
Hahaha ja maar eerlijk de laatste keer dat ik spruitjes op heb kan ik me Ook niet heugen.. Was denk echt nog een kind haha.. Vind t daarom ook heel apart hoe m'n smaak zo veranderd Ooooh dan lust ik t wel.. Ik dacht zo n droge lap vlees haha Ga t een x maken Ah liesje, geen zin in patatjes Geloof me die zin komt wel weer terug 😜 In ieder geval lekker salade op.. Volgens mij beginnen de bandjes nu echt op te rekken.. Voel t als ik op sta of omdraai..
Oooooh hier word ik zooooooooooooo sjaggie van!!!!!!!! Sorry voor mijn gevloek, maar kan hier slecht tegen!! [FONT="]Hele lap test getypt en op iedereen gereageerd en dat doet deze (piep)site het opeens niet meer!!! [/FONT]
Wat is er Krullie?!?! Heb je getypt en ben je alles kwijt of is er iets ergs?! Gaat van alles door m'n hoofd!
Klopt dacht dat t weer aan m'n internet lag die liep net ook te k*tten Gelukkig is dat t! Haha, paniek freak als k ben haal k van alles in m'n hoofd...
Nog een poging .. @Armande: erwtensoep met chocomel? Hoe verzin je het ! ? Zwangere vrouwen ook! Ik let ook erg op de vitamientjes en als ik dan me dagelijkse appeltje ben vergeten vind ik dat ook wel shit. Ik slik wel extra voedingssupplementen. Jij ook? Met allerlei vitaminen en ijzer. Ook al is het geen vervanging van gezond eten, vind het wel een prettig idee dat ik dat sowieso binnen krijg. @Marlies: ooh meis wat een vreselijk ongelukje heb je gehad!! Maar je kon niet anders en gelukkig was je thuis zeg!! Vraag me af hoeveel wij zwangere en straks bevallende vrouwen nog gaan beleven aan genante momenten!! Denk dat ons nog heel wat te wachten staat! @Dtje: zo los spruitjes eten?! Gruwel Vind er zo geen smaak aan brr! Maar ieder zijn ding Leuk al die kleertjes zeg! Staat de box al in de kamer?? Schoonma is op visite en kregen net ook weer een allerliefst wit babypakje! Leuke film ja, weer met Katherine Heigl! En die man is inderdaad jammie! @Mamaatje: gaaf zeg dat je de geslachtsbepaling nu eind volgende week al hebt! Spannend! En goeie deal ook, dat je gewoon terug mag komen als het kindje niet goed ligt. Super! Recept klinkt lekker, maar ik zou er dan iets anders dan die bonen ingooien @Klachten: ik heb eigenlijk helemaal geen klachten meer, ja moeheid maar dat is normaal, behalve ongelofelijke zweetvoeten! Mijn voeten zijn zo warm de laatste tijd! Geur komt zelfs door mijn schoenen heen. Morgen eens echt goeie, dure geurzolen halen want zo verpest ik al mijn schoenen. @slapen: nu ik werk slaap ik echt heerlijk. Lag er gisteren half 10 in en heb op 1 plasmoment na non stop geslapen tot 6 uur. Wel helaas echt doodmoe wakker, maar wel heerlijk geslapen. In de vakantie, als ik mezelf niet geestelijk moe maak zeg maar, kan ik ook erg slecht inslapen. Maar nu ik weer werk vind ik slapen echt een feestje Vanaaf weer half tien mijn bed in. Morgen eerste twee lesuren vrij, dus ik ga wel een uurtje langer doorslapen. Hopelijk helpt het! Verder voel ik mij een tikje schuldig ik heb een single vriendin (zij is de enige single vrouw in onze vriendengroep) en vroeger gingen we altijd stappen samen, ook tijdens mijn relatie. Nu de mannen aanstaand weekend een weekendje met elkaar weggaan zouden wij gaan stappen. Was al heel lang afgesproken eigenlijk. Maar veel meiden hebben nu afgebeld en veel gaan alsnog met de mannen mee dit weekend. Nu zouden we dan samen gaan stappen, maar ik heb dr gemaild dat ik het echt niet trek om nu te gaan stappen. Ik kan er normaal al slecht tegen om rond 4 uur in mijn bed te liggen en dan maandag weer te werken, ben dan de hele week gaar. Maar nu trek ik het helemaal niet En ze reageerde er niet echt leuk op zeg maar hoe daar mee om te gaan? Ja ik vind het ook wel lullig eigenlijk, dat ik nu zwanger ben en opeens niet meer mee ga, maar ja logisch toch dat ik dat even niet trek nu? Ze wil graag een leuke vent ontmoeten, dat snap ik ook wel, maar ja die hoef je ook niet alleen in het uitgaansleven tegen te komen natuurlijk Heb wel gezegd dat ik zaterdagavond gewoon kom en we lekker gaan koken en naar de film gaan en terrasje pakken ofzo, maar ga echt niet de discotheek in Ze zei het niet met zoveel woorden, maar volgens mij wil ze nu helemaal niets meer [FONT="]Pfff moeilijk![/FONT]
Aanvulling: Om de lieve vrede te bewaren zou ik bijna toch met dr gaan stappen (verder is er dus niemand die kan) alleen het niet al te laat maken... maar het wordt daar altijd pas gezellig rond een uur of 01.00 en weet nu al dat ik haar toch niet mee krijg naar huis... En ze roken er ook en daar wil ik sowieso niet inzitten. Voel me echt schuldig en lullig dat ik wel een relatie heb en zwanger ben en zij al (best wanhopig) 7 jr vrijgezel is....
Nee, bedoel meer zo een plastic bewaar box Met deksel! De box staat op zolder bij m'n schoonouders nog geheel in de verpakking! Sorry voor de onduidelijkheid! Ik spoor dan Echt niet want heb echt gesmuld vanmiddah haha Net glas koude chocomelk en ga zo aan de restant cafe noir koekjes.. Ow Krullie, ik Snap dat deze situatie je aantrekt.. Voorheen kon je lekker mee, en zij geniet van je aanwezigheid Alle begrip voor haar belang om lekker weg te willen maar het is nu eenmaal wel zo dat als jij mee gaat, het ten koste gaat van jou en daarmee ook vd baby.. Het lijkt me niet goed om in een rokerige ruimte te komen Maar vooral ook niet aan te raden omdat je aangeeft er vervolgens heel de week last van te hebben.. T valt je nu al zwaar En k denk dat je nu goed doet om aan jezelf te denken al is dat jammer voor je vriendin Dat is t ergens ook voor jou, maar ja hè, je bent nu zwanger en dan veranderen er dingen, straks als de kleine er is zullen er ook Dingen anders gaan Sterke vriendschappen overleven alles, hopelijk zal zij ook inzien dat je t in belang van je rust en de kleine doet en niet ten nadele van haar Ik snap dat ze teleurgesteld is, ze had zich er waarschijnlijk erg op verheugd Maar je bent tenminste eerlijk, verzint geen smoesjes, en denk dat de teleurstelling ook meer zit in haarzelf, om t feit dat ze al een tijdje alleen is, en ze hoopt tijdens t stappen iemand te ontmoeten maar nu nog steeds alleen is terwijl jij weer een stapje verder bent in je relatie En dat is geen afgunst maar t missen van n partner in haar leven.. Miss kan je haar beter nog even bellen om t uit te leggen, soms komt t in een mailtje andrs over.. Maak je iig niet teveel zorgen, t is jammer, maar je bent niet verantwoordelijk voor haar levensgeluk Al wil je al goede vriendin natuurlijk t allerbeste, maar jij moet nu gewoon aan jezelf denken.. Uiteindelijk begrijpt ze t vast wel Slaap lekker voor straks!
@mamaatje, klinkt goed je deal ben benieuwd! Heb je zelf al een voorgevoel? @klachten dat herken ik wel, steeds meer energie. Maar ik werd vanmiddag wel even hard teruggefloten... Misschien nam ik teveel hooi op mn vork (lees: vakantiewas wegwerken...) Ook heb ik het nog steeds met vlagen benauwd, maar dit komt wel steeds vaker terug. Vrijdag maar even aan de vk vragen of dat ik ervoor naar de ha zal gaan. Oja als ik lig doet niezen echt zeer, volgens mij had ik dat hier al eens gelezen bij een van jullie?! @eten, tja wat een combi he? Heb nu geloof ik nog niet iets heel geks maar had net heel erge trek in ontbijtkoek, dus dat ga ik morgen maar even kopen. Je mag er niet teveel van volgens mij maar zo af en toe een plakje moet kunnen toch? Chips en patat blijven favoriet, zoet toch wat minder. En ik neem idd van die zwangerschapsvitamines van t kruidvat. Maar ik ben ze op vakantie wel een paar keer vergeten... Ach toen kreeg ik bergen vitamine D binnen @whaha, ik lig hier helemaal in een deuk om die box! Ik zag ook al een box in de kamer staan! En ik moest stiekem ook wel erg lachen om de zweetvoeten, sorry...maar het komt denk ik hoe het geschreven staat. @krullie, wat een vervelende situatie, kan je echt buikpijn van krijgen. Manlief had gister iets soortgelijks hier en het is gewoon hartstikke rot... Maar ik zou idd bellen dan heb je minder kans op misverstanden. Ik snap dat ze graag iemand zou ontmoeten, maar dat hoeft niet perse in een discotheek te zijn. Jouw voorstel is toch hartstikke gezellig? En die rook lijkt me niet goed voor je en ik zou dat ook aan haar vertellen. Jullie levens zijn op dit moment zo verschillend, nog meer dan anders. (mijn beste vriendin gaat ws scheiden en wij zitten hier op een roze wolk....) maar een echte vriendin moet dat begrijpen. En als ze nu die leuke man ontmoet, waar ben jij dan die avond? Ik bedoel, het gaat er toch ook om dat jullie het samen leuk hebben? Maar ja het is ook makkelijk praten als je een relatie hebt dat besef ik me wel hoor. Ik snap ook dat je voor haar mee zou willen gaan, maar dan wel iets waar jullie beiden blij van worden. Nou meid sterkte ermee! Ik ga eens even googlen wie dat lekkere stuk is uit de film....
Ja, haha en dan alle kleertjes lekker aan t verstoffen, katten die zich innestelen etc.. Geen goed plan hè haha Ja heb dat ook met liggend niezen soms ook zittend/staand Moet veel niezen ook laatste tijd hoor.. Ja, kijk t ook nog ff aan en anders ga ik ook f naar de huisarts ofzo Die steken rond m'n hart/borst voelen ook niet zo prettig en zo benauwd soms.. Wel ooit ergens gelezen dat als je kortademig bent een jongetje kan verwachten Waar dat bakerpraatje op gebaseerd is? Miss gaat t voor mij toch op haha
Bij mn vorige zwangerschap had ik het niet zo benauwd.... En dat is een jongetje geworden Errug leuk trouwens een jongetje! Ik had een heeeeeel lichte voorkeur voor een jongetje tijdens mn zwangerschap. Nu trouwens geen voorkeur hoor. Kreeg vandaag van een moeder op de psz te horen dat ze het zo'n lief jongetje vond.... Dan smelt je hoor als moeder!
Ah 😍 zo lief! Jaaaa, jongetjes zijn leuheukkk 😊 Ja, een gebakje om je vingers bij af te likken.... 😜🍴
Hahaha van m'n iPhone Merkte dat die t dus ook gewoon doen en die zijn zo leuk! Komt zo een film, comédie, over een draagmoeder die Vervolgens bij die vrouw met kinderwens in huis komt wonen Weet nie of die leuk is? Ga f kijken..