Hey meiden, Heerlijke film!! En heerlijke man!! Nu lekker m'n bedje in. Eigenlijk al best laat want moet altijd uiterlijk half 7 op en heb wel behoefte aan meer slaap nu. @marlies: jee wat een toestand was dat zeg!!! Straks ook wel weer een hilarisch verhaal...! Gelukkig maar dat je thuis was!! @krullie: je moet nu je zwanger bent echt goed luisteren naar je gevoel. Voelt het niet goed dan moet je niet gaan. Sowieso niet uit schuldgevoel ofzo. En daarbij moet je gaan stappen omdat je het leuk vindt en niet omdat het een verplichting is. Pfff ik moet ik er nu ook niet aan denken hoor, die tijd en die rook...! @klachten: hier steeds minder misselijk. Alleen soms nog met geuren en in de ochtend. Energie begint wel wat terug te komen gelukkig. Verder zijn mijn borsten zo groot... Ben ik helemaal niet gewend. Ook nog steeds behoorlijk gespannen. Wat balen d en srmande van die benauwdheid. Goed navragen hoor!! Ik herken het niet. Slaap lekker allemaal!!
Oei weer wat terug te lezen Zal dat vandaag nog proberen te doen , morgen voor een paar daagjes naar Nederland dus hopelijk een beetje afkoelen! Hier gisteren naar de Gyn geweest .. Wil jullie even mijn echo showen Ons beetje met duimpje in de mond .. heb 3 foto's maar volgens mij nergens een nub te zien dus hoop zaterdag toch wel stiekem het geslacht te horen! Tot later lieve meiden!
Dank je wel !! Heel lief van je ! En weet je heerlijk even afkoelen! Als ik maar niet verregend wordt haha maar koelere temperatuur ik snak er naar echt waar haha !
@marlies idd zo moet je maar denken je kan er niets aandoen @D83 nee dat droge vlees of vis krijg ik ook niet weg hoor bah hahah vraag in de toko maar naar zoutvlees dan zul je het zien, en idd hier aan het aftellen oooo word zoo nieuwsgierigggg kan niet wachten hihihi @krullie hier ook vaak problemen met zp laden duurd soms echt lang en soms krijg ik connection problem terwijl mijn connectie gewoon normaal is, daarom type ik alles in kladblok en kopieer het van kladblok naar zP @krullie je kan er niets anders als bonen ingooien of als je de bonen weglaat kan je ook gewoon soep maken dan wat aardappels en vermicelli erin doen hihih, en die vriendin van je zal toch eenmaal moeten begrijpen dat jou leven nu drastisch veranderd er is een kleine op komst en de hormonen gieren door je lichaam, logisch dus dat je niet meer naar de disco gaat zelf zou ik uberhaubt niet zwanger naar een disco gaan maar dat terzijde, dat je heb aangeboden toch zaterdag te komen is al heel wat, en mannen ontmoeten kan ze ook zonder jou doen @D83 prachtig verwoord net even beter als ik dat heb gedaan @armande tuurlijk smelt je dan je eigen kids zijn altijd de leukste liefste mooiste maar als je het dan ook van een ander hoort helemaal leuk @a1974 mooie echo meis en wat liefff dat duimpje ooo wat kunnen ze toch nu al zoo schattig zijn, ze zijn nog zo klein maar zo echt en zo baby echt het blijft een wonder een prachtig wonder om naar te kijken, dat wij vrouwen dat toch even produceren met ons lichaam gaaf eigenlijk he meiden wij gaan shoppen en nog geen idee waar dus we gaan blindelings weg en zien wel waar we uit komen
A1974 gefeliciteerd met je mooie echo! Een plaatje! Zo lief dat duimpje! Bewaar m maar goed! Hoop dat je zaterdag weet wat t wordt! Laat je t ons ook weten? Oke mamaatje, zal k zeker doen.. K ga nog f langs m'n mama met manlief Post later nog f!
Fijn dat je minder misselijk bent Caroline en meer energie hebt! Wel idd genoeg rust nemen anders is t zwaar hè? Ben zelf totaal niet misselijk alleen als ik te lang wacht met eten maar hou t goed bij en heb ook gewoon eetlust dus goed te doen.. VNV restje macaroni van gister op t menu met geraspte kaas Lekker niet koken! VNV begint expeditie robinson, nooit echt gevolgd maar lijkt me wel leuk, kijken jullie? Krullie, heb je t je collega's eigenlijk verteld nu? Heeft je baas na jullie gesprek nog iets laten vallen? Merk je dat leerlingen t opvalt? Marlies hoe gaat t met je? Linssiejj hoe is t met je neefje? Ik ga f hond uitlaten van m'n zwager Hopelijk blijft t f droog, want t valt af en aan met bakken uit de hemel ☔
Leuk die figuurtjes!! Dat krijg ik op mijn telefoon niet voor elkaar, maar dat is maar een Blackberry. Volgens mij kun je die hartjes enzo niet via de pc maken he? Lieve meiden, bedankt voor alle tips wat betreft mijn vriendin!! Ik heb haar vanmiddag even gebeld en het nog eens uitgelegd. En hoewel ze het begrijpt, baalt ze er ook wel van. Maar dat is ook meer omdat ze in dr eentje natuurlijk niet gaat en de anderen ook niet kunnen. We hebben in ieder geval een mooi compromis gesloten. We gaan lekker uit, naar de film en dan een terrasje pakken. Hopelijk gaan we het treffen met het weer!! En dan rond een uurtje of 12 vind ik het wel mooi genoeg geweest denk ik. Ik heb er wel zin in en zij gelukkig ook. Voor haar hoop ik stiekem dat we op het terras ofzo een leuke gozer tegenkomen Vind het ook wel sneu voor haar... zij is iets over de dertig, dus een stukje ouder dan mij en wil het liefst ook lekker settelen en kindjes. Maar dan moet er eerst een leuke man voorbij komen... voel me dan wel schuldig omdat ik dat allemaal wel heb. Probeer mezelf ook altijd in te houden en niet te veel te praten over de aankomende bruiloft en baby enzo... @D: dat gevoel op je borst en benauwdheid hoort erbij. Je hart moet harder werken. Zodra het voelt alsof er een band om je borst of maag wordt strak getrokken, moet je aan de bel trekken! Oh haha ik dacht serieus dat er al een box in jullie woonkamer stond Jullie zijn al vrij vroeg met de uitzet ook enzo Had er niet raar van opgekeken hoor! Het lijkt mij zo leuk om alle babykleertjes te wassen, te strijken en in de kastje te doen enzo Helaas nog even geduld. Lekker macaroni, lekker makkelijk dat je niet hoeft te koken. Wij zijn weer weg vanavond, maar ga Robinson wel opnemen. Heb het vaker gevolgd, is een leuk programma! Ik heb het mijn collega's nog steeds niet verteld. Komt er gewoon nog niet van Ben er ook niet zo mee bezig eigenlijk, heb het zo druk! Sommige collega's zie ik wel naar mijn buik kijken soms en leerlingen ook. Die zijn ook al aan het vissen. Mijn mentorgroep zijn weer allemaal eerstejaars en die hebben al gevraagd of ik kinderen heb en kinderen wil. Ik weet ook niet waarom ik het steeds blijf uitstellen... Over twee weken algemene vergadering, denk dan maar ofzo. Weet het nog niet. Maar echt veel langer voor me houden lukt niet meer. @A: wauw mooie echo, zo schattig dat duimpje!! Ben ook benieuwd of die van ons dat gaat doen straks. Ik kwam er met duim in mijn mond uit hoorde ik van mijn moeder en die heeft het dus flink te verduren gehad van mij tijdens de bevalling. Oei! Hoop dat ze het geslacht snel kunnen zien! @Caroline: fijn dat de misselijkheid steeds minder is!! Gaaf toch grote borsten? Ik merk nog niet echt verschil helaas! Mogen ook wel wat groeien hoor! Lekker he die energie? Ik merk het ook! @Marlies: hoe is het met jou meis???? @Mamaatje: waar heb je geshopt en wat voor leuks heb je allemaal gekocht?? @Armande: te gek zeg zo'n mooi compliment over je zoontje! En of je smelt! Supertrotse mama! Willen jullie ook het geslacht weten? Daar een speciale echo voor gepland??
Hè Krullie je bent vroeg! Leuk dat je toch altijd even reageert al moet je weg en dan nog zo uitgebreid! Gelukkig is je bericht nu goed aangekomen haha! Ja, had ook echt gekund, we zijn beetje doorgeslagen! Het is dat we nog op zoek naar een andere woning zijn anders stond de babykamer al in elkaar denk 😌 Goed om te horen, had ik me eigenlijk ook wel kunnen bedenken idd maar ben er niet op gekomen.. Kijk t dan idd nog even aan en bespreek t zowiezo 6 sept als ik naar de vlos ga. Wat gaan jullie eten en gaan jullie op visite? Lief trouwens van je schoonmama nog dat ze een pakje had gehaald! Idd mama helemaal vergeten maar te vragen! Waar zijn jullie beland en wat heb je allemaal gekocht! Ik gok dat jullie buiten de deur eten VNV! Ja, denk dat t begint op te vallen je buikje Krullie! Je moet t gewoon lekker zeggen wanneer jij die behoefte voelt! Het heeft geen haast maar t is niet nodig om je nog uit voorzichtigheid t voor je te houden! De kleine doet t super! Maar jeetje je mama heeft dan wel te verduren gehad idd! Ben zo benieuwd hoe t ons zal vergaan! Nou ga lekker kijken dan VNV, eerst f naar de herhaling van gtst Begint maandag ook weer Ergens ook wel weer lekker die winterse avonden op de bank voor de buis met allemaal lekkers! Goed dat jullie er uit zijn gekomen! Klinkt heel gezellig! Duim op goed weer voor jullie! Gaan jullie naar Cinecity? Toch wel de leukste bios van Zeeland nietwaar 😌😜 Ga eten warmen, honger!
He Dtje! We gaan op donderdagavond altijd naar de oma van vriendlief. We zijn de enige kleinkinderen die dat structureel doen zeg maar. De lieverd is 82 en nog zo fit als een kievit maar wel eenzaam. Ze vindt het heerlijk dat we altijd langskomen en wij vinden het ook wel gezellig. Kletsen over van alles en nog wat, lekker een film kijken, kijk altijd naar gtst met haar en een spelletje met lekkers erbij. Vriendlief is nu iets met noedels in elkaar aan het flanzen, lekker makkelijk! Geen puf om te koken! Ik moet elke dag ZP checken hoor, veel te verslavend! En als ik het een dagje niet doe, ben ik helemaal uren bezig de volgende keer om alles bij te lezen Denk je dat de nieuwe woning gaat lukken voor de kleine er is??? Ik heb die hoop al opgegeven en zo af en toe zijn we al even bezig in de logeerkamer. Wel grappig haha, kan me helemaal voorstellen dat de babykamer er anders al gestaan had! We gaan inderdaad naar Vliss ja! Vind de boulevard ook zo gezellig. De bios is leuker dan die in Goes in ieder geval, maar als het even uitkomt gaan we naar Metropolis in Antwerpen. Dat is toch wel de beste. Klinkt gek, maar ik heb dus ook zin in de winter!! Vroeg donker, lichtjes overal, haardvuurtje en kaarsjes aan en heerlijk onder een deken samen op de bank... iedereen verklaart me voor gek, maar kom maar op!
Vandaag was de staf van P&O trouwens bij ons op school en die hebben al 1 collega benaderd en een andere functie aangeboden waar ze maar over na moest denken. Dat zou dan per 1 januari ingaan. Hier zat ze behoorlijk mee, ze wordt al jarenlang steeds verplaatst en had bij ons juist een aantal jaartjes een stabiele plek. Die wil ze echt niet opgeven. Ik heb haar toen wel ingefluisterd dat ze nog even naar onze baas toe moest gaan omdat ik er waarschijnlijk vanaf febr een paar maanden niet ben. Heb geen reden gegeven, dat komt nog wel. Maar dat ze dit maar moest gaan bespreken, want die ene maand kunnen ze dan ook nog wel overbruggen met het een of ander.Dan kan ze in ieder geval voorlopig nog bij ons blijven en mijn mentorklas en lessen overnemen. Ik vind het een topwijf dus dat geeft mij dan ook meteen een goed gevoel.
Hoi meiden, Niet alles terug gelezen. Ben moe merk ik. Maar las een paar keer hoe het met me ging. Op zich goed hoor, maar hele drukke dag achter de rug. En zeik nat geregend thuis gekomen. Echt niet normaal die bui waar ik in zat. Zopas lekker bloemkool met kaassaus gegeten. Zo lekker. Mijn eetlust is vandaag weer bijzonder goed. Vreemd hoor. Ik heb ook zo zin in drop de hele tijd maar dat doe ik niet. Want ik ben gevoelig voor een hoge bloeddruk. En die is nu mooi dus dat hou ik graag nog even zo. Ik ga even lang uit op de bank. Morgen probeer ik weer even op jullie te reageren... Sterkte en knuf voor iedereen die het nodig heeft!
Oh dat is Echt lief van jullie! Vind zo sneu als die oudjes vereenzamen! Heb er ook onderzoek naar gedaan tijdens m'n afstudeerstage. Wens jullie een fijne avond toe, koester deze momenten goed, omaatje zal t zeker waarderen! Ook lief naar je collega toe zeg! Fijn voor haar! Super! Ja metropolis is ook super! Maar komen we maar af en toe omdat we gewoon zo dichtbij de bios wonen! Ja, ik heb nog op hoop, ook omdat we huren maar t gaat niet zo snel als we willen hoor! Soms heb je ook weken waar nergens op te reageren valt! De buurt ed weegt toch ook ontzettend mee voor ons! Als we dec niks hebben gaan we hier maar last minute aan de slag! Ga f eten! Kwam er nog nie van! Fijne avond!
@Liesje: heerlijk bloemkool!! Geniet lekker van je eetlust hoor, goed dat je trouwens oppast met drop. Waarschuwen ze ook echt voor. Verder heerlijk op de bank gaan liggen en genieten van een lekker filmpje of serie vanaaf! @Dtje: smakelijk meis!! Een ander huis vinden is zooo moeilijk! Je hebt zoveel wensen waar het huis aan moet voldoen en dan moet de buurt natuurlijk ook goed zijn. Anders heb je er alsnog niets aan. Vindt dat ideale huis maar eens... ! Hoop het wel voor jullie hoor, dat jullie bijtijds jullie droomhuis tegenkomen! Ik vind het ook wel leuk dat we wekelijks naar oma gaan hoor. We betekenen ook extra veel voor haar, dat merken we aan alles. Als we tijdens visites bijv eens soort van "overruled" worden door mijn zwagers (hij heeft 4 broers en die gaan echt bijna nooit) dan neemt ze het altijd meteen voor ons op. Ze spreekt ook altijd uit hoe geweldig ze het vindt dat we zo een band met elkaar hebben. Ook krijgen we regelmatig iets extra's van haar toegestopt en krijgen we met kerst bijv ook meer geld dan mijn zwagers krijgen. Absoluut niet nodig natuurlijk, maar stiekem wel een fijne bevestging dat we net wat meer betekenen voor haar dan de rest en zij ook echt geniet van onze avondjes. Hoop echt dat ze nog heel lang bij ons mag blijven. Heb al afgesproken dat ik als de kleine er is, tijdens mijn verlof, op donderdagmiddag al naar haar toe ga. En dat we dan tussendoor lekker met de kleine gaan wandelen en naar de stad gaan. Vriendlief komt dan uit zijn werk meteen en blijven we ook altijd eten daar en 's avonds ook nog. Ze wil dan een campingbedje in de logeerkamer neerzetten zodat de kleine daar zijn slaapjes kan doen. Toen ik dat zo voorstelde, om vanaf 's middags al te komen, moest ze gewoon huilen. Wil dat de kleine zijn lieve overgrootmoeder goed leert kennen! Interessant onderzoek voor je stage!! Wat is eruit gekomen voor conclusie??? Ik kan het soms echt zo zielig vinden als ik oude mensjes bijv op straat of door de supermarkt zie sjokken... zo oud en niet al te fit meer en alleen... hoe moeten ze zich wel niet voelen. Zou ze dan allemaal wel willen bezoeken haha Voor jullie is Cinecity ideaal ja zo vlakbij. Metropolis is vanaf hier ongeveer even lang rijden als Cinecity, maar ik rij zelf liever naar Vlissingen dan dat ik op de Antwerpse ring rijd Dat mag vriendlief lekker doen Al die banen en iedereen kriskras door elkaar daar heb ik het niet zo op Nou we gaan nog even boodschapjes doen en een bosje rozen scoren voor omaatje en dan zijn we daar weer lekker onder de pannen vanavond. ff Robinson en Over mijn lijk opnemen! Dat laatste is een heftig, maar mooi programma. Om de rillingen van te krijgen! Zo jong en dan heb je niet lang meer te leven... het kan zomaar iedereen overkomen... zo onwerkelijk. Huil altijd tranen met tuiten! Fijne aaf allemaal!!
Jummie bloemkool! Ga ik morgen miss wel eten! Pak maar lekker je rust hoor lies, goed voor jezelf zorgen! Heerlijk gegeten net! Dankje Krullie Ja, is ook echt lastig, zijn al bijna driekwart jaar op zoek Miss al wel langer dat t idee al speelt maar nu we zwanger zijn helemaal.. Denk er zelfs over naar Miss naar een makelaar te gaan! Die bieden ook verhuur aan. Haha, wij rijden zo vaak naar Antwerpen centrum Dat ik de weg kan dromen en met gemak er naar toe rij.. 😜 maar om elke x 15 aan benzine neer te leggen om alleen naar de bios te gaan.. Kom je daar weleens om te shoppen ook? Zo leuk! Veel gezellige terrasjes en eet tentjes ook, dichtbij huis en altijd t gevoel dat we ver weg zijn 😊 O dat is echt super lief! Wat zal ze genieten van de kleine! Jammer dat mijn oma en opa dit niet zullen mee maken.. M'n vader helaas ook niet, maar heb geweldige zorgzame schoonouders waar hij ook vaak zal zijn.. Super dat jullie oma nog zo fit is dat je met haar kan wandelen en naar de stad kan gaan! Kan ook niet wachten om dagjes weg te gaan met de kleine en lekker te wandelen.. En lief van haar ook dat ze t beste met jullie voor heeft en extra's toestopt Oma's are the best! Het is alweer even geleden m'n onderzoek maar heb me we meer op gericht wat voor invloed welzijn nieuwe stijl heeft op het bereiken en ondersteunen van eenzame ouderen.. In ieder geval een positieve invloed omdat welzijn nieuwe stijl oa inhoud dat social wolkers meer werken met en in samenhang met burgers en dus ook meer naar de mensen toe gaan om ze te bereiken.. Zeker voor ouderen goed gezien hun afname in oa mobiliteit.. Was een heel interessant onderzoek, heb er ook een 9 voor gekregen maar omdat k er zo hard n lang aan heb gewerkt ben ik er nu helemaal klaar mee en zou ik t echt moeten terughalen om je meer te vertellen Mocht je t willen lezen zou ik t je kunnen mailen! Hebben jullie last van Bandenpijn Ik sinds paar dagen In wat voor gradaties heb je dit En Hoelang gaat dit duren zeg maar tot hoeve weken? Heb echt steekjes steeds, voelt niet fijn maar t kan erger voor m'n gevoel..
Goedenavond! @krullie, fijn dat je toch een leuke avond tegemoet gaat! En ik snap dat je het liever niet te vaak over baby's en bruiloften wilt hebben.... Behalve als zij het natuurlijk steeds over leuke mannen heeft, grapje! Ik wil het geslacht niet weten, maar mn man twijfelt.... We hebben nog even maar gaan geen pretecho doen sowieso. Volgens mij ben ik de enige die het straks niet weet he? @tv ik kijk wel eens naar expeditie robinson maar heb het nooit gevolgd, weet eigenlijk niet eens precies hoe het in elkaar zit. Er zijn maar weinig programma's die ik echt volg, ook gtst al jaaaaaren niet meer. Wie is de mol vind ik wel erg leuk en dat volg ik dan ook als het er is. Meestal kijkt manlief al iets en ik sluit me aan. Of ik neem wat op en kijk het later. Vond het wel leuk om barbies baby te kijken haha zo fout Oja straks op ned 1 liefs uit... Dat ga ik wel kijken, lekker hangend op de bank. @eten, had een bloemkool liggen en wilde eens wat anders er mee doen en toen vond ik dit recept, vond het heerlijk en zoontje ook want die at zowaar zn bordje leeg (haleluja) Jamie Oliver: bloemkool met macaroni - recept - okoko recepten @plaatjes, ik weet niet of het via een blackberry of comp kan, ik heb een ipad waar het mee lukt. Het heet emoticons. @borsten..... Pfff als je normaal 70c hebt is dit toch wel andere koek... Haha ik vind ze nu al in de weg zitten en dan hebben we het nog niet over de stuwing straks! (meiden bij stuwing straks, en dat is niet prettig, zorg dat je een witte kool in huis hebt!! De bladeren helpen erg goed als je die in je bh stopt!) oh men, it is all coming back to me whahaha Bandenpijn, ik weet niet precies wat dit is, misschien heb ik het wel maar herken ik het niet?! @namen, zijn jullie al met namen bezig? Of hebben jullie al een naam die een kanshebber is? Ik hou mn ogen nu maar vast open in boekjes en op tv want we vinden het erg lastig.... @oma/opa wat lijkt me dat heerlijk om iedere week bij haar langs te gaan! En lief dat ze emotioneel werd bij de gedachte dat je met de baby langs zal gaan. Helaas hier al jaren geen opa/oma meer, van beide kanten. Ook heb ik geen vader meer, maar we benoemen hem wel naar ons zoontje toe. Hij heeft dan ook 3 opa's en zegt dit ook, al kent hij hem alleen van een foto. (Mijn man kent hem helaas ook alleen van een foto) Ik herken dat helemaal hoor dat je zo'n oud mensje mee zou willen nemen en ik denk ook dat baby/kind zoveel vreugde voor eenzame mensen kan betekenen. Soms denk ik erover om zoiets te gaan doen en dan gelijk komt het besef dat ik die tijd ook bij mijn gehandicapte broer kan besteden. Die ik voor mijn gevoel altijd te weinig zie... Meiden, ik ga even aan de druiven! Kom straks nog wel even buurten, tis toch een soort van verslaving he?
Zo zit ingeschakeld op RTL 5 met een glas koude Ice tea en paprika frietstickjes, ben nog f naar de Ah gefietst voor lekkers, kaassoufllee en appelstrudel die je in de oven moet doen.. Lekker slagroom Erbij.. Jummie 😜🍴 K heb een naam die ik geweldig vind en manlief minder en andersom en 1 naam waar we t samen over eens zijn maar hebben beiden t gevoel dat er misschien nog wel een mooiere naam is.. Hoop stiekem dat Ie m'n naam toch nog wel heel erg mooi gaat vinden.. Denk dat je de enige bent die t niet wilt weten.. Waarom ook al weer? Ben t weer kwijt hoor sorry 😳 Nu we t weten en heel blij zijn leven we wel weer naar de 20 wk echo toe hoor, gezondheid is natuurlijk t allerbelangrijkste Bedankt voor de stuwing tips.. Vanaf wanneer heb je dat ongeveer? Bandenpijn, trekkerig zeurige steekjes achtige gevoel in je onderbuik/liezen omdat de banden waarop je baarmoeder hangt oprekt/groeit Had t eerst alleen met liggend niezen bijv nu ook zomaar Maar niet continue Lekker recept voor de bloemkool! Ga k opslaan, Miss voor morgen 😚 Ja zeker is t forum verslavend, gaat geen dag voorbij, sta ermee ga ermee naar bed Lang leve m'n iPhone Ja, wil ook over m'n vader gaan vertellen al heb ik niet veel herinneringen aan hem. Had m pas sinds een paar jaar weer in m'n leven en m'n jeugdherinneringen zijn minimaal n niet zo positief Maar wil m herinneren zoals de laatste jaren.. Dankbaar dat ik m ook van deze kant heb leren kennen alleen zonde dat z'n gezondheid daarvoor zo achteruit moest gaan.. Het is ook zo dat de man wie hij toen was ook nooit had gewees zonder zijn levensverhaal Dus alles is ook wel op z'n plek gevallen en heeft m'n moeder m ook kunnen vergeven en dat is toch mooi Dat iemand voor hij sterft t verleden voor een deel positief heeft kunnen afsluiten Blij dat ik m heb opgespoord en nog iets voor hem heb kunnen betekenen..