Hoe gaat t met jullie dames? Is jullie buik ook zo gegroeid afgelopen week Voel me ook zo vol vooral na t eten Alsof t allemaal langer in de buik blijft ofzo Zal vandaag weer n foto posten bij de februari buikjes Wat staat er op de planning voor vandaag? Ik ga zo op t gemakje t huishouden doen n om paar boodschappen voor VNV Om 8u zit ik voor de buis, gtst begint weer Fijne dag meiden!
@krullie blijf jij maar lekker dwars doen hoor meis leuk he die hormonstertjes hihihi hoe was de bloemkool uiteindelijk @marlies ja die milky ways waren het idd toch ook niet helemaal had er 3 en toen genoeg van @D83 heel normaal die hormoontjes gooi het er lekker uit fijn dat je moeder en je man je de kans en tijd hebben gegeven hier alles goed geen planningen vandaag dus rustig aan doen
Mamaatje je bent de dagen aan t aftellen zeker! Ben zo benieuwd wat t wordt! Een meid of n jongen! Heb je een voorgevoel?
jaa ben de dagen aan het aftellen ik denk een jongen maar heel eerlijk soms denk ik net zo hard dat het een meisje is hahaha heb dus eigenlijk géén idee, maar denk vaker een jongen als meisje, allebei is welkom
Hoi Meisjes, Hier een lekker actief dagje gehad. Had lekkere energie en het weer is mooi dus ik geniet. Mijn buik voelt ook vol aan inderdaad. Net lekker gekookte aard met een gehaktbal en boontjes gegeten. Nu even uitbuiken hahahaha. En inderdaad vanavond voor goede tijden. Ben zo blij dat er weer leuke tv is. Ik zal even een bakje vers fruit naar binnen werken. Goed bezig! hahaha... Hoe gaat het bij jullie meiden??
Super fijn liesje. Lekkere energie, mooi weer, gezonde vitamines binnen en idd weer veel leuke programma's! Ga lekker macaroni maken, was vorige week goed bevallen, f op de herhaling! Inderdaad, poppenkopje, hoe gaat t met je? Trek je t allemaal nog? Weet je al wat? Armande hoe was je eerste werkdag?
Mijn eerste werkdag was ongeveer zo: :x Pff was gelijk pittig en toen bleek er ook nog een nieuwe stagiaire te zijn of ik dat er ook even bij wilde doen, túúrlijk! Kom nu net thuis, ben echt gaar, heb er ook gewoon hoofdpijn van... Manlief had ook al zo'n fijne dag, die is nu nog zoontjelief aan het ophalen bij oma (daar heeft hij gelukkig al gegeten) en dan moeten we zelf nog eten... Zo dat was even mijn geklaag sorry hoor Straks lekker met een pizza op de bank en daar blijf ik de komende uurtjes op hangen! Mn buik is vooral in de vakantie gegroeid door de rust denk ik. Dat volle gevoel herken ik niet, ben blij dat ik bijna weer alles eet! @krullie hoe is het nu met die kieste? (excuus als ik dat gemist heb...dat was jij toch?) Ik kom vanavond nog wel even buurten, nu eerst even uitrusten! Daaaag
@Armande: je hebt je weer dapper door je eerste werkdag heen geworsteld! Voor je het weet is het weer weekend! Fijn als je inderdaad overvallen wordt met allerlei extra klusjes...! Ik ben ook kapot, hang lekker op de bank nu en kom daar ook niet meer vanaf tot ik naar bed ga. Dat ben ik zeker vergeten te melden van mijn cystes?? Was natuurlijk alleen maar met t beebje bezig Die cystes zitten er niet meer Zijn verdwenen, dus daar ben ik erg blij mee! @Dtje: ja mijn buik voelt voller/ harder aan. Als ik zeg maar tegen het aanrecht of tegen de wastafel geleund sta, voel ik wel dat er iets "in de weg zit" zeg maar. Heel apart! @Marlies: fijn die energie!! Ik heb de eerste werkdag ook weer overleefd. Fijn dat de ergste dag van de week er weer op zit. Voor ik het weet is het weer vrijdag! Ik zit heerlijk te snoepen van van die Meller snoepjes. Caramellaagje met chocola van binnen. Mmm! Hier ook lekker gtst kijken en dan Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde en om half tien weer lekker naar bed! Hoop op een goede nachtrust dit keer. Vriendlief is strontverkouden en die SNURKT... normaal ook, maar zo'n speciale neusspray verlicht het wel. Maar niets helpt nu... geluid gaat door merg en been en wou hem of mezelf wel iets aandoen vannacht... heb een erg kort lontje!!
Oewww geloof t Krullie! Dan geef je toch een paar zij stompen met je elleboog Hahaha Doe ik wel eens als Ie snurkt of trap met m'n been en als Ie dan huh huh doet, doe ik alsof ik slaap 😜 En als Ie bezig blijft maak k m gewoon wakker En zeg ik hè; je snurkt begin te draaien! En ga net zo lang door tot t stopt Hahaha Ik zeg succes! Ja dat staat bij mij ook allemaal op de planning Munt thee en koekjes erbij Hoewel ik zo n zak meller snoepjes ook wel wil! Fijn dat die cystes weg zijn! Wilde er nog over beginnen omdat je last van je buik had, maar ze zijn weg gelukkig! Fijn dat je eerste dag er ook weer op zit.. Aftellen naar t weekend! Veel tv plz en lekker slapen straks!
Oooh ja meiden had vannacht zo'n mooie droom! Ondanks dat iedereen beweert dat we een jongetje gaan krijgen, heb ik vannacht gedroomd dat ik net een goeie bevalling achter de rug had en onze prachtige en kersverse dochter in mijn armen hield! Het "aparte" was dat ze meteen mijn borst zocht, maar dat mijn linker het niet deed zeg maar! Er kwam niets uit! Ik legde haar aan de rechter aan en dat ging echt perfect, het liep er gewoon uit Gekke droom toch??! Maar wel zooo mooi om mee te maken! Het gevoel was echt overweldigend!
Wow! Bijzonder! M'n eerste droom na de positieve test was ook over een jongetje Ik was z'n luiertje doen enzo.. En ook al meerdere keren over borstvoeding gedroomd Bijzonder hè, voelt zo echt omdat we zo levendig dromen nu we zwanger zijn! T begint!
@Dtje: oooooh maar dat doe ik allemaal hoor!! En ik geef geen zachte stompjes ook! Ik douw 'm echt omver gewoon zodat ie wakker wordt en bijna zijn bed uitvalt En dan KLAAAAAGT ie steen en been, maar ik nog meer! Ik niet slapen, hij niet slapen! ghehe Haha geweldig dat jij je dan slapende houdt Kan zo een scene zijn in een comedy Lekker munt thee! GOed idee! Ga hier een bakje Miny Marocco doen met nog een lekkere wafel erbij! Nu ff gtst!
Ja het voelt zooooooooo levensecht!!! Normaal ben ik me er wel van bewust dat ik droom, maar nu dus niet! Zo'n mooi gevoel... kan niet wachten tot het zover is! Wel bijzonder dat jij ook van een jongetje hebt gedroomd en dat het nog gaat worden ook! Ben zo nieuwsgierig... iedereen zegt jongen, helemaal nav de foto's, maar mijn gevoel blijft meisje... apart hoor
Bij mij zeiden ze ook n meid, 1 vriendin was 100% zeker en zij verwacht zelf ook een meid en toch ist een jongen Je voorgevoel is sterker dan je denkt hoor! We keken alleen maar naar neutrale en jongenskleertkes, kwam alleen op jongensnamen en m'n buik groeit echt naar voren, bij jou? We hadden ook n keer met een touwtje en een ring getest, oke oke bakerpraatje natuurlijk maar t gaf wel een jongen aan 😜 Ach ti's maar waar je in gelooft, maar geloof wel dat n voorgevoel t heel Erg juist kan hebben Veel situaties mee gemaakt waarin dat op ging.. Wanneer ga je voor de geslachtsbepaling?!