Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @krullie nee dat niet want luiers verschonen doen ze echt niet hahaha, wel flesje geven en knuffelen maar die luiers zijn toch echt voor mama en papa lol, hier gaat het zeker goed denk dat het ook verschil is dat de kids mijn man al kennen het is dus geen nieuwe man die ff hun leven komt instappen, gelukkig zijn het allemaal makkelijke vrolijke kinderen, fijn dat je met je baas een regeling hebben kunnen doen en idd die paar uurtjes extra rust zijn al mooi meegenomen om en om is beter als 2 dagen achter elkaar genieten dus van uitslapen meis

@armande logisch dat je je rot voelt maar dan vraag ik mij af he je vriendin loopt langs en zwaait, zal er misschien bij haar niet hetzelfde gevoel spelen als bij jou en durven jullie beide niet naar elkander toe te gaan ik zou de stap wagen of volgende keer als ze langsloopt eens naar buiten lopen met de opmerking koffie

@D83 dank je wel ben zelf ook heel dankbaar nog een keer geluk te mogen hebben met een man en dan zo een lieverd echt knijp mijn handjes dicht

hier alles goed ooooo overmorgen weten we het spannnedddddddddd vandaag even naar broerlief en schoonzus ;) moet toch iets doen om de tijd sneller te doen gaan he

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Spannend mamaatje!!!! Jij weet het gewoon al bijna!!! Ik heb pas 17 okt de 20 wk echo, dus dat is nog even wachten.

Vndg thuis gebleven. Gisteravond gebeld met mijn leidinggevende en die zei dat ik nog thuis moest blijven. Zo lief en ik ben ook zo blij dat ik thuis zit. Volgens mij zijn het gewoon oververmoeidheidsklachten... Morgen is er een invaller voor mijn groep dus hoef ik niet voor de klas. Kan ik kijken of ik kom en hoe laat ik kom.

@krullie: wat fijn dat je die uren hebt kunnen regelen!! Zoiets zou ik ook wel willen... Volgende wk maar eens kijken hoe het weer gaat en dan zien we wel...

Hoest met de overige meiden? Linsiejj?? Poppenkop?? Lifff??

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Pak maar even lekker je rust Caroline! Fijn dat je leidinggevende zoveel begrip heeft, super!

Ik leef weer! Voor t eerst deze week pijnvrij wakker geworden!
    Heerlijk!
    Net terug van de vlos, hartje gehoord, dus weer helemaal opgelucht!
    Ben een kilo afgevallen, maar verder groeit m'n buikje goed, mooi bolletje zei ze!

Ik ga even naar de stad voor manlief gaat werken!
    F lekker naar buiten na al die dagen op m'n nest!

Fijne dag meiden

4. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ga bij m'n vriendinnetje eten dames, post later in de avond nog wel ff! Smakelijk vast en fijne avond allemaal!

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dtje!!! Ben zooooo blij voor je dat je je goed voelt vandaag!! Jeeh!!
    Heerlijk die controle bij de vk! Hartje weer mogen horen en een buikje wat goed groeit, wat wil je nog meer!?!
    Ik mag volgende week vrijdag weer, blijft spannend!
    Veel plezier bij je vriendinnetje vanaaf! Eetse!

@Caro: ooh meis wat superfijn dat je vandaag lekker thuis bent gebleven! Fijn zo'n baas!! Geniet er lekker van en volgende week kijk je weer hoe je je voelt!

Hier vanavond lekkere wraps gemaakt, jammie!
    Ben vandaag begonnen aan de laatste week urine verzamelen voor MvM! Eindelijk!! Wel erg fijn om daar zo vanaf te zijn!

We gaan vanavond weer naar ons omaatje toe, maar nu eerst naar het gemeentehuis om vriendlief ons kindje te laten erkennen! Kunnen we dat ook weer afvinken van ons to-do-lijstje!!

Fijne avond!! Vanavond weer een nieuw seizoen Grenzeloos Verliefd! Zo leuk! Opnemen!!
    xxx

6. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    #1606 armande, Sep 6, 2012
    Last edited: Sep 6, 2012
    @D wat fijn dat je de hele wereld weer aankunt ;) en fijn dat het goed was bij de vk!

@carolien wat een superbaas! En goed dat je je rust neemt!

@mamaatje, zo had ik het nog niet bekeken...vooral omdat ze steeds zegt dat we moeten afspreken en zsm wat zal laten weten maar dat gebeurt dan niet. Ik vraag er dan weer naar en dat werd me gister dus ineens teveel. Maar misschien heb je wel gelijk...!

@krullie jij ook met de laatste mvmpotten bezig! Het is voor een goed doel en het is een kleine moeite waarmee je iemand heel erg kunt helpen (hoef ik jou niet te vertellen dacht ik?) maar stiekem is het toch wel fijn als het klaar is he?

Ben vandaag naar de huisarts geweest en heb toch een pufje gekregen voor als ik het te benauwd heb. Heb ventolin gekregen, dat was het enige dat je mag als je zwanger bent. Ook heb ik al een maand pijn in mn duim en nu zit daar dus een ontsteking bij het gewricht...blijkt dat je dat dus kan krijgen van je zwangerschap:) echt nooit geweten.....

Kom straks nog wel even buurten!

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankje dames! Voel me echt stukken beter!
    We hebben lekker lasagne gemaakt en kijken nu expeditie robinson onder t genot van n Bossche bol!!! Mmmm...

Hoop dat t pompje helpt Armande! Fijn dat je toch op iets kan terugvallen!
    Vervelend die ontsteking in j duim! Dat t met de zwangerschap kan samen hangen joh, wist ik niet!
    Kwam er vandaag ook achter dat j ogen ook te verduren hebben onder invloed van de zwangerschap. M'n ogen zijn flink wat achteruit gegaan dus ga m'n lenzen aanpassen n m'n nieuwe bril voor thuis is volgende klaar, zal ik wel merken!

Ga weer f verder kijken,
    Fijne avond dames en slaap lekker vast!

8. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Hoi meiden,

Bijlezen is bijna niet te doen. Maar ik heb een poging gedaan.

@volgens mij krullie.... ik heb ook een droom gehad die me niet los liet. Hield dit weken voor me en toen heb ik m uitgesproken naar mijn vriendin toe. Deze verklaarde het heel nuchter voor me en mijn knaagende gevoel is weg.

@Caroline? Vervelend dat je je ook niet zo lekker voelt, denk aan jezelf en ukkie meid!

@Dtje wat fijn dat je weer in het land der levenden bent en je het hartje hebt gehoord.

@ Armande.... ook van jou heb ik iets gelezen maar vergeef me.... wel even lieve knuf voor je.

@mamavan5 nog een paar dagen! Spannend!!!

Verder? Sorry ik kan het even niet bijhouden.

Ik zelf ben niet lekker geweest, ook ik ben naar de huisarts gegaan. Gek van de hoofdpijn en omdat ik voor de zwangerschap een hoge bloeddruk had kon ik eigenlijk binnen het uur terrecht. Maar deze was keurig 123/80. Ik werd helemaal doorgevraagd over de hoofdpijn met een lichtje in de ogen enz. Toen voelde ze even aan mijn nek. Ja daar zit het probleem dus. Ik werd per direct misselijk. Dus nu moet ik preventief aan de paracetemol. De tranen schoten in mijn ogen maar ze was zo lief. Kan echt geen kwaad zei ze. Ze zei als jij goed voor je zelf gaat zorgen, zorg je ook goed voor je kleintjes. Ja dat moet je zeggen tegen een met hormoon bezeten zwanger vrouw. hahahaha.... pffffff maar ze is zo aardig gelukkig. En met voorrang volgende week naar de fysio.

Toen gistermiddag lekker met een vriendin in de tuin gezeten. Mijn moeder had op de verjaardag van haar zus het grote nieuws bekend gemaakt. Nou dat heb ik geweten. 1 telefoontje, 1 mailtje, 2 kaarten en een bos bloemen. Zoooooo lief. Dat heeft me even heel goed gedaan en opeens was ik even hoofdpijn loos. Ik was lekker ontspannen en omdat ik alleen moest eten is dinnetje gebleven en hebben we ons tegoed gedaan aan een heerlijke maaltijd.

Vroeg op bed gegaan en al weer om half 6 wakker. Met jawel hoofdpijn. Maar ik heb er vertrouwen in en het komt allemaal goed.

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @caroline wat fijn een meedenkende leidinggevende zo kan en mag jij lekker naar je lichaam luisteren heerlijk toch geniet ervan en neem het er gewoon van als je lichaam erom vraagt

@D83 wat fijn dat je eindelijk pijnvrij bent heerlijk meis geniet ervan en hopenlijk blijft het ook zo

@armande een ontsteking in je duim door zwangerschap nee idd nog nooit gehoord, fijn dat je het nu ook van de andere kant kan zien en hopenlijk zitten jullie koppige meiden straks gezellig weer bij elkaar hihih

@marlies fijn dat het hoofdpijn oorzaak bekent is en niet vergeten jij heb dubbele hormonstertjes dus lekker laten gaan zo nu en dan lucht trouwens ook op fijn dat je snel terecht kan bij de fysio en wat leukkkk al die kaartjes en bloemen ook weer iets om weer bij vol te schieten

hier alles goed vanacht wakker geworden en weer oud bloed, heb even de angelsound gepakt en de kleine was druk bezig dus maakte me geen zorgen, vanochtend niets meer dus het zal wel, en jaaa morgennnnnnnnnnnnnn weten we het eindelijk wachten duurd lang om 3 uur hebben we de echo kom jullie zo snel mogenlijk laten weten ;)

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hallo meiden, ik ben niet zo actief de laatste tijd. Werk de hele week en ben ontzettend moe. Ben nu net thuis van werk, gelukkig halve dag vandaag. Nu even eten en dan mijn bed in want bed doodop. Mij. Duizeligheid is gelukkig minder en niet meer zo extreem geweest.
    Verder gaat het met mij goed op de moeheid na..

11. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah lieve lies toch.. Zit je nek ook zo vast? Kan idd heel goed de hoofdpijn verklaren! Alle stress en spanning hoopt zich daarop n je vertelde dat er persoonlijk ook t een n ander speelde dus kan best in j nek zijn gaan zitten n Miss dat j ook andere bewegingen maakt/hebt gemaakt?
    Ik ga ook vanaf volgende week naar de fysio
    Zal wel verlichting geven!

Linssiejj fijn dag j minder duizelig bent maar die vermoeidheid is echt dood vermoeiend hè
    Hoop dat j opknapt van n poosje naar bed en tank lekker bij dit weekend

Mamaatje denk dat r nog bloed is idd van die laatste x, ook omdat je zegt t is oud bloed..
    Denk dat niet alles toen gelijk mee is gekomen
    Fijn dat j j zelf gerust kan stellen met de angel sound want t is toch f schrikken
    Maar morgen kan j hem/haar zien en weet j of jullie een dochter of zoon krijgen! Zoooo spannend! Was zelf zoooo zenuwachtig toen n manlief ook hihi

Veel plz morgen lieve schat we wachten in spanning af!

Xx

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    K ga lekker de boel laten voor wat t is en ga lekker f douchen en dan naar terras! F zonnestraaltjes pakken! ☀

13. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Een zomers weekend voor de boeg, hoofdpijn die verdwenen is (bij Dtje dan) meedenkende baas, versneld naar de fysio, de angelsound die zijn werk doet en morgen de echo van mamaatje :D
    Ik zeg: niks te klagen! :p

Straks komt mn vriendinnetje (die het op dit moment even heel moeilijk heeft) en we gaan lekker naar het strand, stuk lopen en dan heerlijk eten op een strandtent!

Meiden, fijn weekend alvast!

14. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Enne natuurlijk beterschap voor marlies en linsiejj!!

15. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hele fijns middag n avond Armande en knuffel voor j vriendinnetje x

16. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Dtje: ben zooo blij voor je dat het nu goed gaat :D Dat je je stukken beter voelt :D Jeeh! Hopelijk blijft dit nu een tijdje zo!!
    Veel plezier op het terras nu :D Heerlijk weer ervoor!

@Lies: He bah... kan me voorstellen dat je daar wel van "schrikt" en van baalt... preventief aan de paracetamol! Fijn dat je zo'n lieve huisarts hebt en de tijd voor je neemt. Is het ook niet verstandig om naar de fysio te gaan voor je nek en je zo af en toe eens lekker helemaal te laten masseren?
    Heerlijk weer al die cadeautjes nadat je moeder het had verteld!!

@Mamaatje: brr weer bloedverlies, dat wil je niet! Gelukkig is het snel gestopt en heb je het hartje kunnen horen. Dan is zo'n Angselsound echt super! Voel je de kleine nog niet trouwens??
    Ik helaas nog niet... zal nog wel paar weekjes duren. Kan niet wachten!
    Morgen om 15u weten jullie wat het gaat worden! Spannund!!

@Armande: fijn dat je zo'n pufje hebt! Heeft een vriend ook van Ventolin, hij heeft astma. Hoe kom je toch aan een ontsteking in je duim joh? Wel bizar! Dat dit samen kan hangen met een zwangerschap zou je totaaaal niet verwachten. Vraag me ook wel af hoe dat komt.
    Veel plezier met je vriendinnetje op het strand!!
    Voelde jij de kleine trouwens nou al? Dacht me zoiets te herinneren. Voel je hem/haar ook regelmatig nu dan?

@Linss: fijn dat alles goed gaat, das het belangrijkste!
    Die vermoeidheid ken ik, vreselijk. Ik wacht nog steeds op die bergen energie die ze je beloven in het tweede trimester...! Ik heb (helaas) geen zittend beroep en constant in de weer. Ga dat niet fulltime trekken tot februari als mijn energielevel niet snel wat toeneemt.
    Doe het rustig aan hoor meis!

@al:
    Blij dat ik weekend heb! Heb net een browniemix gemaakt en die moet ik zo uit de oven halen. Jammie!

Fijn die zwangerschapshormonen... vandaag een leerling "aangevallen". Zat me er al een paar keer aan op te vreten en na 4 waarschuwingen was ik er zó klaar mee! Heb m uitgescholden, best hard bij zn arm gepakt en de gang op geslingerd :p
    Gelukkig was hij (en de rest vd klas) aardig onder de indruk maar ik schrok wel van mezelf :p Volgende keer even tot 10 tellen hoor!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Oeps @krullie... hoe oud zijn die leerlingen van jou?
    Ik ga versneld naar de fysio hoor. Dinsdag maken ze boel los. Komt helemaal goed. De paracetemol maakt ook een hoop goed merk ik nu.

Zometeen lekker aan de frietjes met 2! frikandellen en vanaaf lekker voor de voice. Als ik het trek en anders neem ik het lekker op. Zie ik het het weekend wel. Maar schijnt ook mooi weer te worden en mijn broer stelde voor om het weekend met zijn allen naar mijn ouders te gaan. Dus moet maar even kijken.

Fijne avond allemaal!

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Trouwens vandaag de felicitas doos opgehaald, twee stuks. Best leuke doos hoor. Helemaal blij mee. Ja is toch gratis en daarom misschien nog wel leuker.

Hmmmm de frietjes arriveren!!!

19. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow lies leuk die box hè! Heb m ook! Toch wel handige leuke dingetjes hè!
    Heeft t gesmaakt?! Altijd lekker hè frietje frikandellen!
    Vanmiddag op de boulevard met wat kokmeeuwtjes ook genoten van n frietje!
    VNV staat zak van iglosiast op t menu met kip pasta en pesto geloof ik
    Kook t restant bloemkool er nog bij dan heb ik dat ook maar weer binnen!
    Was heerlijk op terras! Genieten! Dankjewel lieve Krullie hoop t ook echt!
    Aaaaagh mensen kunnen t bloed ook echt onder je nagels vandaan halen hè haha, moest eigenlijk wel een beetje lachen want zag t helemaal voor me! Zou er ook toe in staat zijn denk!
    Idd heel vermoeiend dat je ook weinig kan zitten zeg! Miss wat meer videootjes afspelen en daarover in gesprek gaan of de klas een rollenspel laten doen ed
    Kun jij iig wat meer zitten!
    Hoe smaakten de brownies! Kan nooit wachten hoor tot t is afgekoeld! Mmm zo n lekkere korst en nog lekker warm.. Krijg n watermond!

Hier ook de Voice weer op t programma!
    Ga nog f snel wat doen in huis want heb echt geen reet gedaan nog!

20. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    zo gek maar de frikandellen gaan er in als koek maar frietjes smaken me niet meer zo. Dus maar een broodje om de frinkandel gedaan. Ook lekker!

Share This Page