Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden,

Hier ook THE voice op het programma. Heerlijk!! Vndg weer op werk geweest, heel relaxed aan gedaan. Zo fijn idd dat mijn leidinggevende zo begripvol is.

Ohw krullie: herkenbaar!!!! Ik moet soms ook een leerling echt letterlijk eruit zetten, haha. Toon je meteen je overwicht en vaak is iedereen dan onder de indruk.

@marlies: grappig, ik lees vaak dat je aan de frikadellen bent, ik heb ze gewoon nog niet gegeten tijdens de zwangerschap... Moet ik maar eens proberen. Ik ga vnvd aan een lasagne opgewarmd uit de vriezer!
    Wat vervelend van je hoofdpijn/nek, maar fijn dat je weet waar het aan ligt. Hier hetzelfde verhaal, mijn hoofdpijn komt ook zeker vanuit m'n nek. Goed mobiliseren een paar keer per dag en rekoefeningen zijn ook heel goed om te doen (kan je vast wel googlen).

@d: heerrrrlijk dat je je weer mens voelt!!!! Nu zorgen dat je je nek ontspannen houdt!! Echt fijn voor je!!!

@lins: fijn om weer wat van je te horen!! Fulltime werken is ook zooooo pittig. Zorg maar goed voor jezelf hoor!!

@mamaatje: hè bah, weer bloed. Maar wat fijn dat je jezelf op die manier hebt kunnen geruststellen!!! En jaaaaaaaaa morgen is de dag!!!!! Spannend!!!!!!! Heeeeeeel veel plezier!!!

2. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou denk dat t hier ook alsnog frikandellen worden haha
    Kom er ineens achter toen t eten bij klaar was dat er bacon in zat
    En dat staat niet op de verpakking, alleen klein bij de ingrediënten
    Dacht dat ik lijp werd want had me zo gehaast voor
    Gtst met nog f snel stofzuigen dweilen en de wc en badkamer doen en had zo een honger
    Zie je ineens al die spekjes
    En eet dus geen varkensvlees dus werd echt niet goed
    Was er ook niet uit te vissen waren teveel stukjes
    N m'n bloemkool was ook nog nie gaar
    Haastige spoed is zelden goed Hahaha kan er nu wel om lachen

Denk nog even na of t frikandellen worden
    Wilde zo graag gezond eten.. :(
    Maar om nu nog kip te ontdooien etc..

Gelukkig hebben we de Voice nog 😜

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He meiden...
    Drama hier! Wederom... alsof het nog niet erg genoeg is allemaal de laatste dagen!

Ik zat lekker buiten in de zon een boek te lezen, denk dat ik ongeveer drie kwartier buiten heb gezeten, toen ik terug naar binnen liep. Deed de achterdeur open en hoorde een luid getik/geklater. In de huiskamer kwam het water overal door het plafond naar beneden stromen! Gangdeur open, daar ook... naar boven gerend en hoorde het water uit de badkamer spuiten. Direct weer naar beneden gerend en de hoofdkraan uitgedraaid. Man man man wat een drama. Badkamer, hal en woonkamer blank! Woonkamer voor de helft gelukkig, waar de badkamer zich boven bevindt. Jezus wat was dat schrikken...
    Was natuurlijk nog net alleen thuis. Gedachten op nul en die hoofdkraan uitdraaien, terwijl ik normaal voor nog geen miljoen in die kruipruimte wil komen, spinnen en ongediertje brrrr!
    Maar ja ik had geen keus...

Verzekering gebeld, foto's gemaakt, ondertussen alles zo goed mogelijk proberen op te dweilen. Net al een monteur langs geweest die alvast een schade rapport heeft opgesteld en het badkamermeubel weer heeft gerepareerd. Er bleek een slang spontaan te zijn opengebarsten. Hij heeft onze kraan moeten mollen. We krijgen nu zo snel mogelijk een nieuwe kraan en een bouwdroger. We hebben beneden parket liggen en volgens hem konden we onze vloer gedag zeggen. Als je er op loopt klinkt het "soppig" . Wat een gedoe allemaal... sommige meubels hebben in het water gestaan, de bank is nat... mijn e-reader en randomreaders zijn verzopen... nu komt er nog een officiele schade-expert van de verzekering langs... ben benieuwd.
    Dit heeft zich in ongeveer drie kwartier afgespeeld. Kun je nagaan als dit vanmorgen was gebeurd toen ik de deur achter me dichttrok. Dan hadden we hier echt kunnen zwemmen!

@Lies: fijn dat die paracetamol al helpt zeg!! En super dat je snel naar de fysio gaat! Grappig van de frietjes dat ze opeens niet meer lekker smaken :p
    Leuk die Felicitatas boxen he?! Heb m ook vorige week opgehaald! Drinkbeker, fopspeen, een knuffeldoekje, tijdschrift en nog veel meer. Echt wel leuk!

Mijn leerlingen zijn trouwens 16 tot ongeveer 19 jaar. Die jongen was 16 en ook nog een kop groter dan mij en dan ben ik zelf ook al 1.78. Het was dat hij zag dat ik het meende, maar het is natuurlijk niet slim om zo te handelen. Het had ook anders kunnen lopen... er wordt ons toch wel op het hart gedrukt om nooit iemand beet te pakken.
    Maar ja ik kon gewoon niet anders ! Hij zat me echt te treiteren Grrrr! :x:x

@Dtje: fijn dat je zo genoten hebt en nog wat lekkers op hebt ook!! Balen zeg van je lekkere maaltijd!
    Maar frikandellen?? Heb je dan speciale kipfrikandellen?? Want anders zit er ook varkensvlees in hoor.
    Ben je ook moslim toevallig? Of is het puur alleen het vlees dat je niet eet? Wij hebben veel allochtonen op mijn school dus krijg daar ook wat van mee zeg maar.
    Zij eten bijv geen slagroomtaart, want in de jam(gelei) zit varken verwerkt. Ook in winegums bijvoorbeeld zit varken verwerkt. In ontzettend veel producten zit gelatine en dat is gemaakt van varken... Zelfs het gladde laagje op kauwgumpjes is van gelatine en dus van varken...
    Mijn vader is toevallig directeur van een slachtbedrijf en heeft dit bevestigd. Zelfs stopcontacten worden van resten varken gemaakt :p Bizar he?!

@Caro: lekker die lasagne!! Ik wil ook the voice kijken, maar zal hier nog het een en ander moeten opdrogen...

4. sunshineS1976

Sooooooooooooooo!

Toch de Voice aan het kijken....

Wat zie ik daar voor appetijtelijks voorbij komen?! DAMN!
    Umri, dedication to my ex (g**l nummer trouwens ! :p Ik hou dr van :p )
    Jezusss wat een lekker ding! Die ogen, die lach... wauwww!
    *kwijllll* :p

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja zit hier ook te genieten Hahaha 😜 leuke liedjes! Ze doen t goed vanavond! Ja, heb frikandellen van mekkah food, verkopen ze bij de Ah XL n anders haal ik ze bij de Turkse winkel ofzo..
    Zo zo veel lekkerder dan gewone frikadellen echt waar!
    Klopt, we zijn moslim, ik nog niet zo heel lang maar het is al heel lang de enige religie waar ik affiniteit mee heb n wat aansluit bij onze manier van leven en onze normen en waarden. Maar eerlijk, heb nog nooit mee gedaan aan de Ramadan, denk ook serieus dat ik dat niet trek hoor ben maar eerlijk, functioneer echt niet als ik niet eet hoor en we eten wel gewoon kauwgompjes enzo hoor.. Maar volgens mij die wij eten Zit niet eens zo n laagje op, geen Ideen of t in de kauwgom Zelf ook zit. We eten over t algemeen gewoon alles behalve varkensvlees.. Ik vind dat religie in je hart zit en niet Perse in alles wat je doet en laat en dat t voor iedereen persoonlijk is hoe hij of zij erin staat.. Sommige vinden mij dan Miss ook geen goede moslim maar dat is tussen mij en Hij.. Anderzijds schrikken niet moslims ook soms weer als je zegt ben moslim en veroordelen je op basis van wat zij er van weten/erover hebben gehoord en het beeld wat er over de Islam heerst is jammer genoeg niet altijd positief maar dat is naar mijn mening uit onwetendheid en t beeld dat de media heeft geschetst..

Maar ej jeetje Krullie want een ongelooflijke pech!!! Jeetje wat erg! Zou lichtelijk niet goed worden echt jeetje je vloer en meubels! Wel fijn dat ze zo snel kwamen, dat alles maar goed en snel geregeld mag worden! Goed dat je thuis was en nog snel kon ingrijpen als je je ook bedenkt dat t vanochtend had kunnen gebeuren!
    Vind echt heel Erg zeg 😥

6. sunshineS1976

Leuk zeg!
    Ik vind het goed dat je moslim bent, of tenminste; anders gezegd; dat je er zo lekker open voor uitkomt en doet wat jij denkt dat goed is.
    Alle geloven kunnen op zoveel verschillende manieren geinterpreteerd worden! En wat andere mensen daar dan over denken... daar moet je idd lekker schijt aan hebben.
    Net als onze streng gereformeerde buren eigenlijk... ook gewone christenen, maar vinden toch dat daar absoluut géén tv, géén radio en géén internet bij hoort en alle anderen gelovigen die dat wel in huis hebben, zijn in hun ogen heidens of hoe je dat ook noemen wilt.

Ik vind de Islam in ieder geval een erg mooi geloof!! Ik ben niet gelovig, maar als ik ergens voor moest kiezen, zou het dat geloof zijn! Ik heb wel wat dingen uit de Koran bestudeerd (ook de bijbel trouwens) en ik herken er wel veel in. Vindt de gedachte achter veel uitingen in ieder geval mooi.
    En extremisten heb je in elke stroming.... kijk maar naar die walgelijke Andres Breivik...

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk dat je zo reageert Krullie! N wat betreft extremisten heb j
    helemaal gelijk..
    Vaak is de invloed van cultuur ook heel groot en verwarren mensen dat soms met de religie..

God! 44 jaar... Lekker strak getrokken plat gespoten
    Haha zo kennen wij t ook hè mmmm Kweet t nie hoor 😌
    Nou ben benieuwd wat hier uit komt..

8. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Im à gold diggaaaaa momentje

9. sunshineS1976

Klopt!! Terwijl ik de cultuur gewoon ook mooi vind!!
    Maar Nederlanders he... alles wat anders en vreemd is hoort er gewoon niet bij...

Jeeezus die barbiepop ja! 44! Ziet eruit als 25! Moet zeggen dat het wel goed gelukt is ;)
    Gedraagt zich ook als 25 met dat gehups :p
    Gelukkig niet door! Vond het niet echt bijzonder!

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik vind ook 3x niks. Ben maar eerlijk haha.. 😜
    Plastic not fantastic 😜

Nou kijk eens wie we daar hebben 😊

11. sunshineS1976

Ze is keigoed.... maarrrr vind wel dat zij haar kans gehad heeft...
    zoveel komen er terug bij weer een nieuwe talentenjacht... word er soms wel moe van :p

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Zij was goehoed hè! 😃

13. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha is ook zo.. Maar toch wel een leuke meid!

14. sunshineS1976

Het hout begint hier uit te zetten... kreeg de deur van de hal naar de woonkamer bijna niet meer open... great!! :S

Ik ga mijn bedje opzoeken... een heerlijk zonnig weekend voor de boeg! Met veel wasjes... onze hele voorraad handdoeken en baddoeken gebruikt om al het water op te dweilen...

15. sunshineS1976

Zat dit keer niemand bij die me kippenvel bezorgde trouwens!
    Vorige week wel...

Welterusten lieverds!!

16. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    😖 Ah vreselijk.. Echt zo jammer dat dit nou net moest gebeuren! Doe je wel rustig aan! Niet teveel op je knieën enzo!
    Slaap lekker! En ondanks de rommel n fijn weekend!

Mamaaaatje succes morgen tel met je mee af! 😍

🚹🆚🚺

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen!

@caroline... hahahaha ja ik eet vaak frikandellen maar dat is wel een van de weinige zondes op het moment. Daarbij dwing ik mezelf elke dag fruit, zuivel en 6 van de 7 dagen ook groente te eten hoor. Het moet wel gezond blijven.

De voice niet uitgezien wat te moe. Maar wel 8 uur geslapen. Heerlijk tot de buren vanmorgen vroeg met de verhuizing begonnen. Nou dan ga ik er ook maar uit. Ben gelukkig toch een ochtend mens.

Fijne dag allemaal en speciaal aan Mama! spannend hoor!! Ben benieuwd of jij de eerste meid hier aanmeldt.

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie wat een ellende al dat water.... kon je er ook nog wel bij hebben of niet.... pfffffff... sterkte!

19. sunshineS1976

mmmm door jou frikandellenverslaving begin ik er nu ook behoorlijk zin in te krijgen Marlies!!
    Ik eet ook wel eens wat ongezonds hoor, maar zorg ook dat ik minimaal 2 stuks fruit eet, glas melk, schaaltje yoghurt en een portie groenten. Dan kan die frikandel, big mac ook niet zo heel veel kwaad denk ik dan ;)

De was hangt hier lekker buiten, het huis is ook weer redelijk aan kant. Lekker buiten liggen straks met een tijdschriftje en vanavond gaan chinezen bij schoonouders.
    Morgen wat mij betreft de hele dag lekker in de tuin doorbrengen en 's avonds een frietje halen!

Weer erg veel last van mijn borsten... heb ze maar weer strak ingesnoerd, dan valt het nog mee als ik beweeg.

Mamaaatje: ben zoooo nieuwsgierig!!! Veel plezier hoor :D Ik wacht in spanning af!

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Grappig Krullie heb dat Sinds n paar dagen ook
    N merk ook dat als geen bh draag bijv savonds na t douchen onder n hempje t gaat doorwegen n ik t benauwd krijg
    Ze worden echt zwaar!

Lekkere dagen heb je voor de boeg!

J hebt lekker geslapen dan lies, fijn!

Nog 2.5u n mamaatje weer t! Spannend!

Ga f douchen, strakjes f wat eten in stad denk, Miss n terrasje

Fijne dag allemaal!

Share This Page