Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Jaaaaaaa een meid! Wat super voor je Mama5.

Volgens mij staat het nu 2-1 voor de jongens. Maar kan nog heel erg veranderen. Tjee toen we begonnen met dit topic waren we nog bang voor de eerste echo of de hartjes wel klopten, bloed verlies enz. Nu leven we allemaal naar het geslacht toe. En heel voorzichtig zelfs al naar de 20 weken echo. Ik zag dat er onder ons al 16 weken zijn. Wauw!

Ben heel benieuwd wie onze eerste mama wordt van dit topic. Misschien wel meerdere op 1 dag. Nou ja dat zowiezo he? Bij mij en Lindsey. Wij hebben twee op de zelfde dag. LOL.

Vandaag een dagje elders dus ik lees eind van de middag of vanaaf even bij!

Fijne nazomer dag meiden!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi ja Marlies wij worden 2 x in 1 moeder haha.. Net zoals bij AH 2e gratis haha.. Ohohoh wat een lol..
    Ik voel me nu erg goed, dus geniet er even van want waarschijnlijk zak ik straks weer in!
    Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht. Iedereen denkt jongen en meisje. Ikzelf heb geen idee. Zooo benieuwd!

3. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Ben ik weer! Drukke week gehad hier, schoonmoeder is hier met ons neefje van 2, lekker druk dus maar wel een vriezer vol zelf gemaakte snacks met dank aan schoonmama :D
    Het meegelezen maar mijn geheugen is een zeef
    @nare dromen, hier ook, was er echt de hele dag door van slag.
    @kipfrikandellen, heerlijk! Bij de islamitische slager hebben grootverpakkingen, ook hamburgers enz. Vers vlees is ook echt aan te raden daar overigens.
    @ mamaatje, een meisje, super meid gefeliciteerd!
    @krullie, dat is behoorlijk balen zeg zo'n lekkage, gelukkig was je er op tijd bij en is de schade 'beperkt' gebleven.
    @fysio, weet niet meer wie het was maar fijn dat je versneld terecht kan zeg! Hier gaat het redelijk qua bekkenpijn, als ik maar op mn houding let en niet te veel loop :)

Hier gaat alles z'n gangetje, druk met werk.
    Heb net een buikgriepje achter de rug maar voel me nu goed. Niet erg misselijk meer, alleen af en toe hoofdpijn.
    Het eten voor 2 lijkt overigens echt te zijn begonnen hihi
    Ik begin echt al een zwangere buik te krijgen waar ik me iedere ochtend onder de douche weer over lijk te verbazen hahaha het voelt nog steeds zo niet echt. Het idee dat we echt nog een kindje krijgen over 6 maanden is nog steeds niet echt geland.
    De zolder is zo goed uit uitgeruimd dus nu m'n schoonmams weg is kunnen we de troep uit de logeerkamer gaan halen en deze omtoveren tot babykamer! Zo spannend!
    Ben me een beetje in wagens aan het verdiepen. Roep al 10 jaar dat ik een bugaboo wil maar de joolz is ook wel mooi.
    Gelukkig hebben we nog genoeg tijd.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @armande wat lief he wat zal je je man missen nu :(
    @krullie hahahaha heerlijk zo een eigenwijsje als ze maar naar tante krullie luister hihih foto's hebben we wel maar ik moet ze verkleinen ofzo dus moet even kijken hoe ik dat moet doen :)

@allemaal bedankt voor jullie felicitatiess ben benieuwd naar de rest wie volgt

hier alles goed en op en top aan het genieten dat we een dochter krijgen was erg grappig tijdens de echo had ik het al gezien, vertelde dit aan de echoscopiste, alleen toen zei ze ooo denk jij dat nou ik denk toch iets anders gezien te hebben:cool: toen verder gekeken kleine was behoorlijk beweeglijk en eigenwijst (uhm meisje lol) en eenmaal op het einde had ook de echoscopiste het gezien een prachtig meisjee (opgezwollen schaamlipjes daarom twijfelde de echoscopiste ook) ook heeft zij wel gezien waar de bloeding vandaan komt, heb een kleine hematoom onderaan de placenta, en de placenta ligt voor:), de gyn in het ziekenhuis kon niets zien en volgens haar lag de placenta achter;) echoscopiste heeft het ons heel duidelijk laten zien, ook laten zien dat het bijna weg is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken. onze dochter is van top tot teen nagekeken en dus kunnen we met een gerust hart straks te 20 weken echo maken, (ook medisch echoscopiste) alles zat erop en eraan en zit waar het hoort te zitten. volgens de echoscopiste een heel mooi rond koppie en een lief klein neusje, vingertjes en teentjes geteld, helemaal mooi :D:D:D

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Mamaatje echt mooi! Ben gewoon blij voor je hier op de bank :) Wel raar trouwens die verschillende verhalen! En fijne geruststelling ook!
    nu word ik ook wel nieuwsgierig naar ons beebje! Moet nog een afspraak maken voor de 20w echo (maar die moet dus om de volgende reis van manlief heen gepland worden) maar kan niet wachten, vind het wel erg spannend!

Ja ik mis hem nu al, zelfs na al die jaren valt die eerste dag me zwaar:(
    Dacht dat het wel ging vandaag, was al trots op mezelf haha, maar krijg het nu toch een beetje te kwaad... Het is gewoon ongezellig en zeker met dit mooie weer...
    Voel ook een beetje hoofdpijn opkomen dus het zal een combi zijn van alles...
    Bedankt voor het klagen ;)

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames!
    Was lekker aan t wandelen over en onder de boulevard want vind strand toch iets te warm daar k hier niet zo graag de zee in ga..
    Was lekker zo af en toe op een bankje en was Erg druk op t strand en de terrasjes, gezellig! En overal wagens en kleintjes zo leuk hè
    Ik heb trouwens de joolz Day miracle echt een aanrader hoor! Zeker ook als je wat langer bent maar ook door de vele functies ideaal! Als je meer wilt weten moet je maar f vragen!

Ja, wie word t eerste mama hè hier! Ik hoop ook de aanvang vd bevalling met jullie te delen en hopelijk kunnen we elkaar nog beetje supporten zolang we aanspreekbaar zijn
    Lees t wel terug in de bevallingsverhalen op t forum dat ze nog zaten te beppen met forum meiden!
    Wel leuk om al die verhalen te lezen en zo Ook uiteenlopend..
    Nu nog maar zorgen lies n lins dat jullie de Beebs op dezelfde dag eruit persen hè! Veel zal t niet schelen denk!

Leuk weer van je te lezen miracle! Leuk zo n kleintje over de vloer en je boft maar met al die hapjes! Lekker zeg!
    Fijn dat je weer bent opgeknapt, buikgriep is Erg vervelend en gelukkig ook nie meer zo misselijk! Super dat jullie met t kamertje gaan beginnen!

Mamaatje, wat fijn dat jullie lekker aan t genieten zijn! Hoe kan t ook anders met zulk goed nieuws! Zo fijn dat je al n check up heb gehad! Tel ik naar af! Weet alleen dat t iig geen open ruggetje heeft verder is t spannend nog maar laten we van t goede uitgaan hè!
    Goed dat je de oorzaak van je bloeding weet en dat t ook bijna weer weg is!
    Hoop dat t je lukt de foto's te delen! Zo beneuwd naar je meisje!

Knuffel voor jou Armande
    Kom maar lekker kletsen hoor als je je alleen voelt!

Ga f douchen zweet me de k*lere haha
    VNV op t menu; gepofte aardappel met yoghurt knoflook saus
    Broccoli net witte saus en biefstuk in een heerlijke sausige marinade die ik van de Appie mee kreeg, ruikt zoooo lekker
    Vind anders zo droog bah!
    Smakelijk dames en een fijne avond!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd wie de eerste mama gaat worden hier!!
    En de mooiste foto's van het kersverse wondertje laat zien :D

De tijd gaat nu wel snel vinden jullie ook niet?? Nog even en we zijn op de helft!!

Een nazomer dag Lies? Daar vind ik het te bloedheet voor :p 28 graden en in de zon nog veel warmer, bleeeh!

@Linss: fijn dat je je zo goed voelt!!!

@Miracle: super dat je buik nu echt begint te komen! Luister je nog vaak naar het hartje trouwens?
    Hier is het ook nog steeds onwerkelijk dat we over 6 maanden papa en mama zijn. Naarmate onze buik gaat groeien en we de kleine goed gaan voelen wordt het echter denk ik.
    Balen van die buikgriep! Fijn dat het boven opgeruimd is en het kinderkamertje langzaamaan werkelijkheid kan worden! Zoooo leuk!

@Armande: aaww :( knuff dat je je mannetje moet missen!
    Zicht op wanneer je hem weer in de armen kan sluiten? Ook al is het soort van gewend dat hij vaak is, leuk is het nooit! En zeker nu in deze bijzondere periode niet!
    Lekker klagen hoor meis ;) en doe het rustig aan... !

@Mamaatje: aah dat klinkt echt superleuk!! Lekker beweeglijk en eigenwijs, ja helemaal een meisje :p
    Fijn dat alles goed is, dan kun je met een gerust hart de 20 weken echo tegemoet gaan!
    Een voorliggende placenta kan nog van ligging veranderen toch? Als die voor blijft liggen moet je een keizersnede toch?
    Voel je de kleine trouwens al?? Al kan dat langer op zich laten wachten als je een voorliggende placenta hebt.

@Lekkage: vloer is uitgezet en bolt op bij de muren, op het plafond zijn soort van bulten ontstaan die vochtig zijn en je kunt indrukken. Kun je nagaan wat water kan aanrichten... De poten van wat leuke bijzettafeltjes zijn ook uitgezet en de boxen van de stereoinstallatie die op de grond staan zijn ook aangetast.
    Ben benieuwd wanneer de schade-expert komt en wat we allemaal vergoed krijgen en hoe moeilijk/ makkelijk ze daarover gaan doen. Zoals wij het bekijken moet er een nieuwe vloer en plafond in ieder geval in... op de vloer waren we toch al uitgekeken dus dat zou best leuk zijn haha :D

Ik heb zin in frietjes!! Maar heb alles voor een lekkere salade al klaar staan dus we gaan voor gezond.
    Maak een lekkere koude salade met tonijn en stokbrood en warme gewokte knoflookgarnalen.
    Een van mijn favo maaltijden toch wel en ideaal met dit weer.
    Vanmorgen mijn huis lekker onder handen genomen. Energie lijkt toe te nemen sinds gisteren! Hopelijk zet zich dit voort!
    Verder heel de dag lekker in de tuin gelegen. Morgen weer vroeg eruit :( boehoe!

Maarrr het goede nieuws: nog maar 17 werkweken te gaan tot verlof :D:D
    Ja ja we tellen hier lekker al af!!

8. sunshineS1976

Dtje: wat ga je lekker eten!! Dat klinkt echt super lekker!! Ga ik even opschrijven ;)
    Was het niet superwarm buiten? Maar op de boulevard staat wel wat wind, dat scheelt wel denk ik.
    Met een beetje geluk qua lekker weer loop jij in mei ook lekker over die boulevard te stralen met je kleintje in die prachtige Joolz :D

Zou wel cool zijn als we de aanloop naar de bevalling hier kunnen blijven delen :p Ik heb wel veel aan ervaringen en tips hoor :p
    Misschien kunnen we tussen de weeën door ook nog lekker reageren :p
    "Het hoofdje staat!" :D :p
    Ik denk niet dat ik daartoe in staat zal zijn, aan mijn kleinzieligheid en zeer lage pijngrens denkend :p

Ook leuk om straks de eerste dagen en weken als kersverse mama te delen toch :D Lijkt me echt super!!!

Smakelijk!!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Im in Krullie! Echt, ga tot waar ik kan jullie op de hoogte stellen! Geeft ook lekkere afleiding denk. Heb niet zo lang terug toen ik snachts nie kon slapen op t forum ook met een meisje gekletst wiens vliezen net waren gebroken! Echt super haar ervaring te horen en ben ook zeker naar benieuwd naar die van jullie! Bedenk me dat ik ook niet had gereageerd op je eerdere verhaal over dat meisje waar jullie mee naar de speeltuin (toch?) waren, was t jouw of zijn nichtje, volgens mij die van je man, maar leuk om te lezen hoe jullie zulke situaties aanpakken.
    We kunnen veel van elkaar leren denk! :)
    Of we blij moeten worden van de bevallingsverhalen is nog een tweede maar hopelijk valt t allemaal mee.. Erin gaat iig wel makkelijker :p
    Heb ook niet zo een hoge pijngrens en t zijn gewoon geen fijne plekken om pijn te voelen maar ik heb nog hoop. Heb nl ook veel makkelijke positieve bevallingsverhalen gelezen. Je kan je inlezen, maar geen verhaal is t zelfde en er valt niks te voorspelen helaas. Ruggeprik is wel iets wat ik overweeg, of evt zo een pompje maar dan wordt je wel erg wazig begrijp ik en t verdoofd ook niet volledig, haalt net de scherpe randjes eraf.
    Moet nu denken aan wat marlies zei; zo hebben we t over onze eerste klachten/symptjomen en de eerste echos en onzekerheden en zo gaan we telkens een stapje verder.. Vind wel echt superleuk om met jullie te kletsen
    Al vind ik t soms wel apart dat we niet weten hoe we er uit zien e.d. Is ook niet t belangrijkste hoor, maar je wordt wel eens nieuwsgierig. Hoe zouden ze mij zich voorstellen en hoe komt t over als ze me daadwerkelijk zien en hoe zien de dames eruit die mij er doorheen helpen etc..

Ja, was behoorlijk warm, maar was luchtig gekleed, strapless strandjurkje, makkelijke slippertjes, haartjes vast, brillie op en flesje water mee. Vond t net lang genoeg zo, denk 1.5u weg geweest. Op t strand had ik ook niet moeten liggen hoor.
    Net lekker gedouched en de laptop even mee naar balkon genomen, zit lekker in de schaduw, beetje wind, goed te doen.
    Jij gaat anders ook lekker eten zeg, ben gek op koude salades zeker met tonijn en garnaaltjes erbij, jummie!! Smakelijk zo!

Wat een dramaaaaaaaa je vloer, plafond en ook je meubeltjes en boxen, jeetje echt een ravage he. Ligt aan de hoogte waarvoor je verzekerd ben wat betreft wat je terug krijgt. Miss f in de polisvoorwaarden kijken of kon je t niet vinden? Anders morgen even bellen. Hoop dat t iig snel is geregeld.
    Bijkomstig voordeel; nu moeten jullie wel een nieuwe vloer nemen :)

Nog maar 17 dagen tot verlof... Wowwww zo lekker. Kan t echt niet meer herinneren maar hoe kom je al zo snel aan verlof? Dacht dat t pas de laatste 6 of 4 weken was?

Geniet nog lekker van je vrije avond en aftellen maar hoor!

10. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden,

@krullie; wat fijn dat je meer energie rkijgt! Ik zit er ook met smart op te wachten.... Weer vndg opgestaan met hoofdpijn en de hele dag aangehouden.... Wel lang erop uit geweest met de hond t bos in, maar gaat niet over.

@kinderwagen: ik wil denk ik de maxicosi Mura 4: is erg goed in t bos hoorde ik, stoere wagen vooral.

@eten: heb eigenlijk een verjaardag maar daar is manlief alleen heen, trok het niet, dus van alles bij elkaar: spinazie, broodje bapao, glas melk, sinaasappel.... Wat een combi....

@miracle: fijn dat je je weer wat beter voelt, bah buikgriep!!

@mamaatje: een meisje!!! Wat heerlijk!! Zoooooveel keuze voor leuke kleertjes!! Super!! Nu idd hopen dat je placenta niet voor blijft liggen...

@armande: hoe lang is jouw man dan elke keer weg?? Pittig in je eentje dan hoor!

@d: ja, wie zal de eerste bevalling meemaken. En HOE zal t bij ons allemaal gaan.... Spannend eigenlijk hè?!

11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @verlof: krullie, hoeveel wk stop jij ervoor?? Ik 6 wk, komt t beste uit. Moet ik nog 1 wk na de kerstvakantie, en dan start ik weer na de meivakantie.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    haha caroline heb ook wel eens van die dagen dat ik achteraf denk hoe krijg ik t weg...
    Maar ja iig wel vitamientjes en bapao gewoon lekker hapj wat bijna altijd wel kan he. Heb t alleen lang niet op

Fijne middag gehad lies?

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

Heerlijke dag gehad. Vanmorgen naar mijn ouders gegaan en daar tot uurtje of 5 gebleven. Mijn broer was er ook met zijn gezinnetje dus heerlijk.

Tussen de middag mijn moeders famous uitsmijter met ham en kaas gegeten. ooooooooooow wat was dat lekker. Ze gingen daar later op de middag aan de oliebollen die door iemand gebracht werden van een kermis. Nou ik mooi niet. Alleen de geur al.

Zopas een lekker bord met macaroni gehad. En nu zo nog even een sinaasappel voor de vitamines. Merk wel dat ik erg moe ben na zo´n dag weg hoor. Mijn benen willen dan niet meer echt mee werken.

Morgen heb ik een preventief gesprek bij de bekken therapeute. Dit omdat ik niet heel groot ben en er twee bij me draag. Heel fijn. Vandaag gelukkig niet heel veel hoofdpijn. De paracetemol doen hun werk. Dinsdag wordt er naar mijn nek gekeken.
    Ik moet zeggen dat ik iets minder last heb van mijn liezen. Maar als ik te snel of verkeerd opsta dan pffffff.

Ja bijzonder he dat we nu al in een hele andere fase zitten als toen we begonnen. Maar zijn jullie al met de bevalling bezig dan? Ik nog helemaal niet. Het is er ingekomen dus het moet er ook weer uit. Sta hier heel nuchter in. Wil zoals ik er nu over denk ook geen pijnstilling in de zin van een ruggeprik. Gaan jullie ook op een puf cursus?? Ik ben er nog niet over uit.

Vanavond lekker boeren loeren op tv. Heerlijk genieten dus.

laters

14. sunshineS1976

@Dtje: nog 17 dagen tot mijn verlof?? Haha was het maar waar!!!!!
    Nee joh nog 17 werkweken :p
    In totaal nog 20 weken tot mijn verlof begint, maar moet er 1 week herfstvakantie en 2 weken kerst aftrekken. Ik hou van aftellen :p

Haha die opmerking van jou:
    Erin gaat makkelijker dan eruit :p
    Humor :p
    Dat is een feit in ieder geval! Laten we hopen dat het geen dagenlange drama’s bij ons gaat worden! Gek genoeg heb ik er al wel een goed gevoel bij. Een beetje vroeg, maar volgens mij gaat het allemaal wel goedkomen en komen we er zonder al te veel kleerscheuren vanaf ;)
    Maar inderdaad alles delen tot de kleine er is lijkt me wel super! Hopelijk zijn we daar ook allemaal toe in staat!

We zijn tot 50.000 euro verzekerd volgens de polis, dus dat komt wel goed. Ben benieuwd hoe makkelijk/moeilijk ze gaan doen.

Je hebt het heerlijk gehad op de boulevard! Wat dat betreft woon je daar ideaal! Hier hebben we ook water op 5 minuten lopen, maar geen tentjes waar je lekker iets koels of ijs kan kopen.

@Caroline: he vervelend van je hoofdpijn… gaat een beetje met vallen en opstaan steeds. Morgen wel weer gewoon werken? Hoop dat je je dan weer een stuk beter voelt!
    Je hebt lekkr gegeten :p Ik heb toevallig ook een broodje bapao op! Goeie beslissing om niet mee te gaan maar lekker thuis te blijven. Moet ook gewoon kunnen toch?

Ik had in gedachten om 4 weken voor bevalling met verlof te gaan. Hoop dat ik het zolang kan volhouden. Dat komt mij beter uit daarna. Dan hoef ik de laatste week van mei weer aan de slag en neem ik voor die 5 weken die we nog hebben te gaan, ouderschapsverlof op. Ga voor die 5 weken niet meer terug aan de slag namelijk.
    Als ik 6 weken vooraf stop, heb ik 7 weken te overbruggen tot de zomervakantie na mijn verlof. Dat klinkt weer wat langer dan 5. Het lijkt me heerlijk om van 1 febr tot eind augustus me helemaal te kunnen richten op de kleine!

@Marlies: fijn dat de paracetamol zijn werk blijft doen zeg! En fijn morgen, dat gesprek met de bekkentherapeut. Voorkomen is beter dan genezen!
    Ik ben ook nog niet echt met de bevalling bezig, heel soms denk ik er even aan, maar het is nog zo ver weg… het is nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben omdat ik nog niets zie en merk, laat staan dat ik al 6 maanden vooruit ben. Wel fijn om er goed over na te denken straks qua eventuele pijnstilling enzo, maar voor de rest is alles nieuw dus laat ik het gewoon maar over me heen komen.

Heerlijk een uitsmijter! En oliebollen moet ik ook niet hebben!

Superbedankt heee voor het melden dat je naar Boer zoekt vrouw gaat kijken! Was me al aan het afvragen wat te kijken nu het buiten weer afkoeld is en ik in de tvgids niets bijzonder keek. Was Boer zkt vr alweer vergeten. Meteen op NeD1 gezet!!

15. sunshineS1976

Volgende week dinsdag tijdens de vergadering wil ik het blijde nieuws trouwens aan mijn collega's mededelen. Op mijn baas na, weet niemand nog van iets. Al hebben ze misschien wel hun vermoedens.
    Ik kan natuurlijk iets lekkers trakteren en het gewoon vertellen, maar het lijkt me ook wel leuk om het in een traktatie te verwerken, dus het ze te laten raden.
    Blauwe en roze cupcakes ofzo met een vraagteken... ik weet het niet.
    Iemand toevallig een leuk idee????? :D

16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: als ik 4 wk van tevoren stop, levert me dan maar 1 wk op tov 6 wk van tevoren te stoppen door de meivakantie. Dan moet ik nog 10 wk tot de zomervakantie.... Ga dan dus wel beginnen. Misschien voor een gedeelte ouderscahpsverlof, bv 1 dag per week (wil niet beginnen met kdv voor de zomervakantie).
    Maar wat heerlijk hoe jij het kan gaan doen!!!!

Leuk idee met die cupcakes! Ik ben helaas niet zo creactief, geen ander leuk idee... Zie je bij jou je buik nog niet dan?? Ik heb echt al een zwangere buik, niet meer te missen!!

Ben benieuwd wie zijn kleintje(s) al heeft gevoeld. Soms denk ik iets te voelen, maar gewoon niet zeker nog. Zou nu wel al kunnen! Iig nog maar heel even wachten. Lijkt me zooooo bijzonder!!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Waaaahaha ik denk tegen zevenen, even liggen hoor, bed ziet er zo verlijdelijk uit en t is zo lekker koel in m'n slaapkamer
    Wekker zetten? Ah nee wordt toch zo wakker! Niet dus!
    Precies wat je zegt na een dag wat ondernemen gelijk moe-er als normaal en was gister heel de middag/avond met m'n mannetje op pad; poffertjes bij de poffertjeskraam, rondje stad winkel in winkel uit, hele boulevard af, een smosje, f langs m'n moedertje, f wat drinken bij cinecafe, een filmpje, laat naar bed. Heel gezellig maar merk t wel en dan vandaag ineens weer zo warm en gewandeld
    Maar goed was wel gezellig! Moet nu alleen nog wel eten.. Zal er VNV weer nie vroeg inliggen haha

O dan las ik t ook gewoon verkeerd
    Dacht echt dagen te lezen, sorry! Vond al So snel! Maar goed plan om wat langer verlof erna te nemen zo heb je echt lekker lang aan een stuk met de kleine! En dat idee vd cupcakes helemaaaaal leuk
    Wou dat k r naar m'n moeder bijv al meer werk van had gemaakt
    Ook toen we t geslacht hoorden maar m'n man ging iedereen bellen uit enthousiasme en ik had t toen ook nie meer
    Ben niet zo geduldig haha

Heerlijke dag zeg lies, gezellig, en zo lekker gegeten allemaal!
    Fijn dat de Paracetemol goed helpt! Hier ook hoofdpijn vrij na al die dagen
    Wel goed preventief naar de fysio wat betreft je bekken
    Heb er deze week helemaal nog geen last van gehad ook nie Echt van bandenpijn
    @voelen;
    Wel voelde ik gister avond weer wat langs m'n buik schrapen
    Borrelen, is niet de eerste x maar kan ook heel goed m'n darmen zijn
    Ben nog niet vertuigd! Hoop t wel snel te ervaren, dan kun je Echt contact maken met je kindje of je hebt iig dat gevoel, je voelt hem/haar
    @bevallen; nou was r eerst ook totaal niet mee bezig
    Maar ben na m'n bezoek aan de verloskundige deze week wel wat nieuwsgieriger geworden en omdat k tijdens de nachtelijke ik kan niet slapen uurtjes bevallingsverhalen lees en ook deze week wat programma's er over heb gezien die te maken hebben met bevallen ben k er wel meer mee bezig
    We zitten bijna op de helft, of de tweede helft ook zo snel gaat?

Ga f eten maken!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Carolien gaat t weer! Beterschap hoor helemaal vergeten te zeggen! Neem goed je rust, hoop dat snel over is!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d: lief dat je het vraagt!! De hoofdpijn blijft gewoon.... Ik moet idd rustig aan doen maar weer een hele werkweek voor de boeg met geen 1 dag waarop ik op tijd naar huis kan gaan. En eigenlijk een te druk weekend gehad en niet genoeg uitgerust. Maar ja, rustig aan doen met fulltime werken wil niet. Als ik thuis kom ben ik echt bekaf!!! Pff... Hoop zo dat ik wat meer energie ga krijgen!!!

Sorry voor mijn geklaag, maar vind t gewoon heel zwaar nu!! Zou zo heerlijk zijn om wat meer thuis te kunnen zijn....

@d: zou best zijn dat dat je kindje is die je voelde!!! En heel fijn dat je hoofdpijn vrij bent!!!!!!!!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah jeetje ja dat is bijna niet te doen
    Eerlijk,k zou t Echt niet trekken
    Respect voor alle werkende (aanstaande) mama's!
    Je hebt zowiezo recht op langer pauze
    Een uur geloof ik.. Maar vaak komt t daar ook niet van hè..
    Beloof me toch goed naar je lichaam te luisteren
    Miss savonds meer Ontspannings momentjes voor jezelf inlassen zodat je t allemaal beter aan kan. Als die stomme hoofdpijn al minder is scheelt ook al een heel hoop hè
    Zet m op!

Deel Deze Pagina