hahahaha... vreetbui gaat toeslaan binnen nu en half uur. Dat ken ik zo en dan staat het warm eten klaar en ik heb geen trek meer. Eet smakelijk!
Hahahaha Heb geknabbeld op een blok kaas en een gekookt ei wat er nog lag Disgusting combi Maar die kaas was awesome En we gaan wokken dus ga los op t buffet!
Zoooo veel gekletst!!! @Armande -tweede kindje: lijkt me heerlijk, dicht op elkaar... maar ook zwaar ja... twee kids in de luiers en als je eerste nog niet (goed) kan lopen moet je hem tillen met je dikke buik enz... idd als ze ouder zijn (zoals jouw zoontje Armande) beleven ze het veel bewuster! Ook echt superleuk! @Bevalling: ach ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan. Je moet maar zo denken dat het behoorlijk af zien is, maar het even later weer voorbij is (aan alle shitdingen komt een eind) en je het allermooiste en speciaalste wonder ooit in je armen hebt,voor de rest van je leven! Er zijn trouwens echt wel vrouwen die in een puf en een zucht gewoon bevallen he! Hup 10 cm ontsluiting en 2 persjes en daar is het, zonder uitscheuren! Doe mij dat ook maar @Dtje: wauw prachtige buikfoto! En nog meer waaauwww dat je je buik gewoon hebt zien bewegen!! My god!! Voelde je dat ook??? Als ik 's avonds op mijn buik in bed lig voel ik wel iets aparts... kan het niet uitleggen weet ook niet of dat de kleine is. Ga me er vanavond weer op concentreren.
@Marlies: lekker stroopwafels! Ben ik ook dol op! PLotseling trek in eten herken ik ook wel! Hoop dat je wat leuke kleding van je vriendin kunt overnemen, online is er niet veel soeps! Broeken en romkken is makkelijk, maar bovenkleding is zo lastig. Weinig echt leuks. Veel basics, blouse of shirt. Heb wel in een chique magazine hele mooie mode gezien, moet even terugkijken welke. Dat was wel mijn smaak, classy, maar ook erg duur. En dat is behoorlijk zonde, je draagt t maar zo kort... Genoten van je stamppot?? Hier zijn t frietjes met n kroket geworden!
Hey meiden, Jemig D, gewoon je buik al zien bewegen, TE GEK!! Lekker wokken en errug herkenbaar die eetbuien en vooral die wonderbaarlijke combinaties... @Bevalling: ik probeer er ook niet teveel over na te denken. Sommige dames met een verschrikkelijke bevalling gaan toch voor een tweede. Voor zoiets wonderlijks kan ik de pijn zeker aan!! Mijn miskraam was ook al behoorlijk pijnlijk, ook weeën en uiteindelijk persdrang en wat zo lastig was, was dat je dat voor iets heel verdrietigs deed, een overleden kindje... En straks ga je gewoon je kindje zien, dan kan je het echt wel aan (denk ik dan maar...) @eten: hier heeft manlief alweer gekookt!! Zorgt zo goed voor me sinds ik de man met de hamer ff heb gezien...! Wel aardappels, vlees en groenten (bloemkool) maar gezond en best lekker. Maar... Er ligt nog wel een broodje bapao op mij te wachten. Hmmm!! Straks nog ff lekker. @kleding: ben het eens met jullie, niet idioot veel keus en wil er zo weinig mogelijk voor uitgeven voor die korte periode. Heb een hele tas van een vriendin geleend met voornamelijk broeken en ga dit weekend kleding van een andere vriendin passen (ook bovenkleding). Hopelijk wat leuks tussen!! Fijne avond lady's!!
Hallo meiden! Ik heb gisteren als verassing voor mijn vriend (en beetje voor mij hihi) een echo geboekt bij een echostudio ! Was 35 euro voor een echo van ongeveer 25-30 min.Ze waren ons alleen vergeten, maar daar zijn wij achteraf wel blij mee. We kregen namelijk als goedmaker onze kindjes in 3d te zien, alleen liet er maar eentje zich echt goed zien haha. De normale echo was ook erg indrukwekkend, alles compleet. Alles zag er ook goed uit. Hij dacht ook het geslacht te kunnen zien; jongen en meisje ! Maar was niet 100% zeker. We gaan 28-9 terug voor de geslachtbepaling en krijgen deze echo gratis omdat hij zich zo schaamde dat hij ons vergeten was. Ben zo blij met mijn kleintjes, zo mooi om ze weer gezien te hebben en we hebben beide hartjes gehoord!! Ik heb foto's in mijn fotoboek. Morgen ga ik weer beetje bijlezen, zit nu op mijn telefoon..
@D ik heb gekeken hoor! Bedankt voor de link. Ik zal zsm mn buikje plaatsen, vandaag ff niet meer... Mooi buikje heb je! Lijkt ongeveer even dik als ik, denk ik... Nou ja oordeel zelf maar binnenkort En wat leuk dat je beebje gedag kwam zeggen!! Jiehoeeee! @marlies ik moet altijd zo lachen om wat jij schrijft hihi @voelen, dat werkt hoor, je er op concentreren! Ik deed dat meer aan het einde als ik vond dat het te stil was geweest die dag. Dan rustig gaan zitten of liggen en goed concentreren en ja hoor dan kwam ie even, zó gaaf!! En aan het einde had ik met auto rijden vaak last van mn ribben en dan zat ik helemaal scheef achter het stuur. Tja het moet ergens heen als het steeds krapper wordt! Of wat ook leuk is, beebje wiegt in slaap als jij loopt en beweegt. En als jij dan gaat slapen wordt beebje wakker en is het feest in je buik! Ligt je beebje je wakker te houden @bevalling idd niet druk om maken, je weet toch niet hoe het gaat! Bij de ene gaat het makkelijk en snel, bij de ander duurt het lang. Ik ben er van overtuigd dat bij de een de bevalling veel pijnlijker en zwaarder is dan bij de ander, dat je dat niet kunt vergelijken en dat dat niets zegt over je pijngrens. Mijn bevalling is uiteindelijk geëindigd in een keizersnede, dus een tweede bevalling zal bij mij niet sneller gaan (hoogstens sneller omdat de vk nu beloofd heeft dat ze eerder zullen ingrijpen nav mn voorgeschiedenis) @kleding, heb vanmiddag die leggings bij het kruidvat gekocht heb ze nog niet gepast, ben benieuwd!
@caroline, pff jeetje meid, wat heftig, het raakt me echt.... @linssiejj, wat mooi dat je ze gezien hebt en lief als verrassing voor je vriend! Cool dat je ze extra mocht zien. Fijn he zo blij en gelukkig te zijn met je kindje(s) dat is eigenlijk niet te omschrijven he?
Dankje dames.. Echt leuk om t steeds te zien groeien, ook bij de andere dames. Ik spiek ook bij de december en januari mama's, die zijn net wat verder weer, zo leuk. Ja, was heel apart om te zien maar ik voelde helemaal niks. Dat is dan wel weer apart.. Soms voel ik wel eens wat schrapen of kriebelen maar te kort om t echt zeker te weten.. Ja, mn schoonzus zei dat ook, als zij dan ging slapen ging hij haar wakker houden haha.. Kunnen we vast wennen Krullie, als je weet welk magazine het was, laat je t me dan ff weten? Ben wel benieuwd! Hoe was je werkdag? Lief van je mannetje Caroline, mijn mannetje zorgt ook goed voor me. Let er ook op of ik alles wel binnen krijg enzo. Wel schattig. Geniet stiekum ook wel van alle aandacht en bezorgdheid hoor. Straks als de baby er is gaat de aandacht alleen nog maar naar de baby. Of je dan zo slap als een vaatdoek en lijkbleek eruit ziet met vet piek haar doet er niet toe, als de baby t maar goed doet.. hahaha Jeetje, caroline, wat heftig. Een van de heftigste en naarste ervaringen die een mens maar kan mee maken. Wens t niemand toe en vind het heel erg dat jij het heb moeten meemaken.. Verschrikkelijk.. Ben je r veel mee bezig? Dikke knuffel lieverd! Laat je me weten hoe de leggings ed zitten Armande? Ja, je hebt gelijk.. Lees t vaker, hoe erg t ook was, als ze hun kindje eenmaal vast hebben willen ze er nog 1! Linssiej, wat leuk! En wat netjes van die man zeg! Super! Ik heb de 28e mn 20wk echo, kijken ze vast wel even of er nog een piemeltje aan zit hihi Zou wel gaaf zijn zeg een jongen en een meisje. Net als JLO, zo leuk! Ik zit zoooooooo vol van t wokken maar denk dat k manlief naar de tank stuur voor paar stroopwafels. .... en bedankt marlies .... Zo lekker als vd kraam zullen ze niet zijn natuurlijk Kan ik best link om worden hahahaha Slaap lekker alvast!
Helder licht dat ik ben.... Ik dacht foto's thuis in je fotoboek.... Ik twee keer die tekst van Dtje lezen... En toen bedacht ik me ineens dat je hier ook fotoboeken hebt... En inderdaad: mooie foto's Linssiejj!! Die kiekeboe is echt geweldig!! Nu zou ik ook wel een 3D willen,maar manlief vindt het zo eng eruit zien.... Wie weet kan ik hem nog overhalen...!
Hahahaha j moet t maar weten Ik kan weer eens de slaap nie vatten dus zit t forum uit te spitten Leuk n aardig maar de honger slaat weer toe In de lounge zie j de meest heerlijke gerechten en hapjes voorbij komen Ik zeg; vermijden voor j eigen bestwil!
Wij wilden dat eigenlijk ook pas later een keer doen, maar ja hij liet het ons alvast even zien. Gezichtje is inderdaad wat eng, maar de rest niet. Met 26 weken gaan we sowieso nog een keertje voor de 3d/4d echo
Goedemorgen! Leuk Linsey als het een meid en een jongen zouden zijn. Van beide wat. Pfffff ik wil het ook weten. Maandag heb ik een echo dus wie weet. Ik ga wel vragen als hij het ziet of ie dan wel wil zeggen. Lukt het niet dan weet ik niet of ik nog 5 weken kan wachten op de 20 weken hoor. hahaha... Ik was gisteravond tegen 10 uur thuis en heb een hele zak van die Asian kroeppoek opgegeten. Zooooooo lekker. Net terug van de stembus. Ik ben benieuwd, genept worden we toch wel. Maar dan heb ik er in elk geval een poging aan gedaan om mijn stem te laten gelden. Ik geloof dat ik zo maar even een beker thee ga zetten met een stroopwafel hmmmmmmmm....
Goed dat j me er aan herinnert. Zou t zo vergeten! Nou heb me vanacht toch mooi gedroomd Was zo echt al liep t wel n beetje raar over Droomde dat ik de ideale bevalling had n m'n prachtige zoon in m'n armen sloot Kon gewoon voelen hoe t voelde aan de borst En iedereen kwam m bewonderen n met bloemen en kadootjes aan Maar een x toen ik naar de baby keek had t t hoofdje van n Perzische kat En later ging ik stappen met n meid waar ik nie eens meer mee om ging en showde ik die avond iedereen foto's van m'n kind en bazuinde ik rond dat ik diezelfde dag nog was bevallen Na afloop ging ik in t zieke huis toch maar op zoek naar m'n baby eb liet ik me opnemen M'n bed leek net zo n lig fiets van de gym Heel raar.. Haha
Heerlijk he die (vr)eetbuien! En jullie mij maar raar vinden met mn erwtensoep en chocomel! Wat een mooie en bizarre droom! Haha dat het gezichtje van een kat was! Nu je dat schrijft kan ik me ineens weer herinneren dat als ik droomde tijdens mn vorige zwangerschap ik nooit het gezichtje te zien kreeg, dan zat er een waas over. Ik heb nu voor het eerst ook zo'n rare en levensechte droom gehad. Niet echt over bevallen of baby's maar zo echt. Ik was in een zwembad met mn man en zoontje die nog heel klein was. (het was een gemeentezwembad van het dorpje waar wij op vakantie waren)en ineens waren er allemaal gangen, maar je kon er in zwemmen. Mn zoontje was ineens weg en ik was met mn man en onze beste vriend. Toen konden we naar boven en waren we in een soort bedrijfspand wat ook bewoond werd. Het was nacht en we waren een soort van aan het inbreken, althans we waren de boel aan het bekijken. Door allemaal ruimtes en gangen en kamers, trappen enz. Toen was ik mn man kwijt en werden we bijna betrapt want het was ochtend geworden en iedereen ging werken. Gauw naar buiten gevlucht en steeds verstoppen en snel in de auto. Even later kwam mn man aanrennen en sprong ook gauw in de auto. Het gekke was dat het helemaal niet eng was en meestal zijn mijn dromen dat dus wel. Al die gangen...dat zal wel iets betekenen denk ik... Er is hier net een heel ernstig ongeluk gebeurt... Mn vriendin zat er vlak achter en kwam hier helemaal van slag aan de deur... Daarna sirenes en trauma....bah.... De hele weg is dicht... Vraag me af of het slachtoffer het gaat redden.... Kunnen mijn hormoontjes niet tegen hoor! Meiden, ik ga eens even eten!
O jeetje heftig zo n ongeluk! Hopelijk loopt t goed af! Ja, dat denk ik ook Zeker wel, dat die gangen iets betekenen, staan vast symbool voor iets Zoek t wel eens op.. Wat m'n dromen betekenen, erg interessant Ga zo eens schoonmaken Heb zo lui ontbeten in bed en de herhaling van gtst en barbies baby terug gekeken.. Gaaaaap..
@armande... ik heb laatst ook zo´n ernstig ongeluk gezien met reanimatie en trauma heli erbij. Was toen nog niet zwanger maar pfffffff moet je niet te vaak mee maken. @Dtje ik ben ook met lappie weer op bed gegaan en heb ook GTST en Barbie terug gezien hahaha... Ik ben zo gruwelijk moe vandaag. Komt niks uit mijn handen. Heb al geslapen en zou zo weer kunnen slapen maar dan wordt het helemaal drama vannacht. Wat schaft de pot vanavond? Hier lekker chinees van vorige week nog. Makkelijk uit de vriezer en zo in de pling. Nog wel even groente erbij maken. Voor het gezonde detail. Heb me namelijk net te goed gedaan een stuk chocola. @all hoe is het met jullie tandvlees? Ik merk dat ik hier wat last van begin te krijgen. Heb mondwater van meridol hiervoor gehaald maar das zooooooo smerig. Maar goed alles voor uk en puk denk ik dan maar. Ik heb 's morgens ook moeite met tandenpoetsen met zendium. Das een beetje zoutig en 's avonds goed te doen maar in de ochtend sta ik gewoon bijna over te geven. Dus voor de ochtend en het frisse gevoel maar een andere gehaald. En jullie borsten??? Ik heb hier zo jeuk aan af en toe. Nu had mijn vriendin dat ook en die had hiervoor een verfrissende mentol lotion dus dat gebruik ik nu en dat helpt gelukkig.
Heerlijk lies, gewoon lekker aan toegeven! VNV om 22.25 komt one Born Every minute, vorige x stukje gezien, ga VNV wel kijken! Ja, kon ook echt nog slapen maar merk ook dat ik snachts dan steeds slechter in slaap dus ben maar wakker gebleven Wel lekker in bed met m'n lappie dus, rustig opstarten.. Heb ontzettend last van gevoelige (stijve) tepels meer als voorheen Gek hè, n soms ook wel eens jeuk idd ook op m'n buik Zal de groei zijn, lekker smeren idd! Heb nog uit zo n doos van Etos zo n buik crème, smeer ik ook m'n borsten mee in.. Tandvlees; niet Echt last wel van n snelle vieze smaak, listerine total care gehaald, helpt wel heb k t idee! M'n mama had hutspot gemaakt n heb wat mee gekregen, lekker n handig Ga zo even nog om een kipsaucijsje voor bij. Anders had ik Spitskool gegeten met rijst, heb nog een heerlijk recept voor Spitskool met ui tomaat en speciale sambal.. Keer plaatsen! Smakelijk allemaal Hoe ist met mamaatje, poppenkop, lif? A1974 hoe was t in nl. Hoe was de echo? Tot strakjes weer