Jeetje ja ongelukken zijn heftig.. Armande je woont toch niet in buurt van Vlissingen? Hoorde hier zoveel sirenes vanmiddag Niet normaal Of miss omdat ik er op lette hoor na je post!
Had nog gekeken voor doe truitjes bij de kruitvat maar ze hadden alleen nog maar l en xl en volgens mij valt t wel groot! Jammer vond zo n zwarte wel heel leuk met odeur tekst Iemand had ook leggings gekocht Hoe zitten die? Niet dat m'n maat er nog was hoor.. Ga lekker vroeg eten, heb al trek!
Die shirten vallen idd groot. Ik had laatst 1 gekocht helemaal zwart ( hou niet van teksten erop) en ik had een L nou had makkie een M gekunt en zo heel smal ben ik nou ook weer niet van mezelf hoor.... Ik ben net om rennies uitgegaan. Afgelopen nacht opeens het zuur. Dat was niet fijn dus ik dacht dat haal ik maar even. Maar ja mijn geheugen is een zeef. Stond ik in de winkel zo van ik moest nog wat...... trallalalalalala... O jaaaaa Rennies. Ga ze naast mijn bed leggen. Zo eens even kijken hoever het met het eten staat, of het al in de pling kan want ik heb trek! Mijn mams gaat binnenkort weer hachee maken. Lekker voor de darmen maar dat boeit me niet. Zin in!!!!!
Oooo ja hachee Is zo lekker hè, vooral als t voor je gemaakt wordt Heerlijk! Jij lekker aan de Chinees Hier zit t in m'n mik maar zit nog niet echt supervol Was toch n aardig bordje, maar had zo n trek Vervelend maagzuur, nog geen last van. Kan wel rond deze periode beginnen hè.. Hoop dat je er geen last meer van hebt of dat t iig effectief helpt! Ja, k normaal ook niet echt of t moet een leuk label zijn maar vond de tekst mommy 2 B wel leuk Want we zijn ook Mommys 2 B hihi
@Dtje nee woon niet in de buurt van vlissingen, twee eilandjes hoger Zal straks eens op internet kijken wat er precies gebeurd is, want op de radio vanmiddag hoorde ik dat ze nog met onderzoek bezig waren.. Ik was degene van de leggings maar nog geen tijd gehad om te passen. Kruidvat valt altijd groot dus ik ben benieuwd....ik draag vrijwel altijd S van kleding maar bij kruidvat begint het bij M Ik ga even verder koken, stamppot van snijbiet en pijnboompitjes Oja wb die red bull dat viel mij ook al op (drinke het nooit hoor) maar denk dat barbie het niet zo nauw neemt......... Bedankt voor de tvtip ik wist niet meer wanneer het was!
@tandvlees, dat begint wat sneller te bloeden en in de ochtend tanden poetsen begint wat lastig te worden.... Moest vanmorgen echt kokhalzen bleeeehhhh Oke ik ga nu echt weer de keuken in! Doeii
Oke, benieuwd hoe t is afgelopen.. Hier iig ook wat gebeurd denk! Zit te overwegen om ook nog wat klaar te maken Zit echt niet vol hoor haha Is toch erg.. Zou ook zo weer een dutje willen doen maar dan slaap ik VNV niet Smakelijk Armande
Chinees was lekker maar de helft niet opgegeten. Zit zomaar vol merk ik. Vanmorgen gewogen en nog steeds op - 0.5 kilo. Zag in een ander toic hoeveel gegroeit met hoeveel weken. Schijnt nog al te verschillen p.p. Maar ik denk soms dat ik best wel veel snoep en snaai, dan zou je toch wel moeten groeien? Gister mijn favo spijkerbroek nog even gepast. Kon nog dicht maar bewegen was niet meer fijn zeg maar. Dus nu definitief in de kast.
Miss als je daarnaast minder eet ondanks t snaaien kun je toch afvallen en/of op gewicht blijven.. Ik ben 1 kg afgevallen Meer omdat ik zo gezond eet meer groente zuivel en fruit Geen red bulls meer en ondanks dat ik wel snaai is t toch nog beduidend minder als voorheen
Krullie, hoe is t met je oom en tante? Moet er regelmatig aan denken.. Hoe is je vader eronder? Zal niet makkelijk zijn..
Nou ik eet inderdaad wel anders. Bewuster ook. Groente fruit en zuivel indd. En ook snaai minder dan in het begin. Las dat het in de laatste maanden weer gaat toe nemen. We zullen zien. Meiden ik laat het hierbij voor vandaag. Tot morgen!
Dat zal dan wel mee spelen hoor! Als we dit volhouden ook na de bevalling zijn we de overtollige kilo's zo kwijt! Fijne avond en slaap lekker!
Ik ben volgens mij de afgelopen week heel snel aangekomen... Morgen nog maar eens wegen... @D waar ik bang voor was dat ongeluk is ws zelfmoord geweest.... Mn vriendin zei al dat ze geen auto of motor zag en op de fiets en lopend kom je daar normaal gesproken niet.... (wel paralel) er is verder nog niet veel nieuws. Maar de vrachtwagenchauffeur heeft hem niet kunnen ontwijken, arme man, het zal je gebeuren....!
Hihi ik lees dat veel van jullie afgevallen zijn. Ik ben al een kilo aangekomen.. Ik eet nog ongeveer hetzelfde als eerst, misschien iets meer, maar niet veel. Ik sport wel een stuk minder. Mijn broeken krijg ik al een tijd niet meer dicht. Krijg ze wel aan, maar de knoop haal ik niet haha.. Iedereen op werk zegt ook zoo wat groeit je buik hard. Ik vind het alleen maar leuk, alleen als het zo doorgaat kiep ik straks om. Ik heb de leggings bij kruidvat gehaald, maat je M. Zit wat ruim bij mijn kont en buik, maar treg hem gewoon hoog op tot over mijn BH haha en dat zit best goed. Jammer dat ze geen S hadden. De shirts vond ik persoonlijk niet zo heel leuk. Ik ben er wel bijna zeker van dat het een jongen en een meisje is. Hij zei ik weet het bijna zeker, maar wil geen duidelijke uitspraak doen. 28-9 gaan we terug naar hem. 25-9 heb ik weer controle in ziekenhuis, geen idee of ze dan een echo maken. Verder voel ik sinds begin deze week/eind vorige week gekriebel in mijn buik. Net of ik jeuk heb vanbinnen. Mama zei meteen dat zijn de kindjes en mijn schoonzus zei ook dat het zo begon. Nu deed die man die echo maandag en precies op de plek waar ze zitten heb ik zo nu en dan gekriebel haha, erg gek. Met mij gaat het qua klachten wel goed. Ben moe, maar verder niet veel te klagen. Na het avondeten soms wat zuur, maar overdag niet. Wat gaat de tijd snel vind ik. Ik weet nog dat we allemaal zo onzeker waren in het begin en leefde naar de 12 weken.
Echt hè lins, tijd vliegt! Alweer bijna op de helft! Leuk om met elkaar zo veel te delen Lijkt me een grappig gezicht die legging tot over je bh hihi Als t maar lekker zit! Vinden jullie t ook zo koud Lig ingepakt op de bank nie om aan te zien haha dikke sokken sloffen en badjas en waaronder een vest huisbroekje Zo maar opwarmen met een theetj en een stroopkoek Ja, hier op t moment ook vnml alleen maar mor Nog geen last van t zuur Miss helpen rennies je? Wat leuk dat je je Beebs voelt Zo voet t idd hoor ik vaker Heb t ook wel eens van da gekriebel of een soort schraap Leuk hoor meis koester die momentjes En schrijf op wanneer je t voor t eerst had leuk voor later om terug te lezen!
Ha meiden! Weer al veel gekletst! Alles teruggelezen en globaal op iedereen gereageerd. Ik heb weer een drukke dag en nog 2 drukke dagen te gaan Gelukkig overdag alles goed te handelen, energie genoeg. S Avonds stort ik in, maar dat geeft niet, dat mag. Lekker weer rond half 10 zorgen dat ik in mijn bedje lig. Vrijdag naar de gyn stiekem wel weer zenuwachtig. @Caroline: vreselijk wat je hebt moeten meemaken met je overleden kindje gelukkig is het nu heel anders en krijg je straks na alle pijn het mooiste cadeau ooit in je armen. Denk je er nog vaak aan? @Linss: jeetje wat een gedoe dat ze jullie vergeten waren, maar het was wel een leuk goedmakertje zeg!! Echt schitterende fotos! Bijzonder 3D, als ik dat zo zie wil ik dat ook!! En misschien dus wel een jongen en een meisje, waauww!! @Armande: ik ga me de komende tijd maar goed concentreren op mijn buik dan! Wie weet! Ja als je slaapt, wordt beebje wakker! Zou ik ook niet erg vinden hoor dat ik wakker wordt gehouden haha jij ook al een lekkere aparte droom!! Gelukkig geen enge!! Nooit fijn zon ongeluk . Ik moet ook al slikken als ik een ambulance met gillende sirenes voorbij zie rijden je weet dat er iemand gewoon vecht voor zn leven dan brr! @D: ja ik ga dat magazine nog even zoeken, heb m nog wel ergens liggen! Lekker stroopwafels, lekker manlief erop uit sturen! Ik heb een chocoladecake gebakken ook echt zalig! Het is koud inderdaad! Heb op de bank altijd twee plaids liggen, heerlijk! @Lies: hahahaha die droom begon zooo mooi!! En herkenbaar! En toen opeens het gezicht van een kat hahah hoe verzin je het haha bizarre droom zeg! Mijn tandvlees wordt wat gevoeliger en soms bloed het ik heb wel een goed spulletje voor, maar moet nog even kijken of dat wel mag tijdens de zwangerschap. Ook al slik je het niet door. Mijn borsten doen met de dag meer zeer, vooral s avonds. Heel irri. En jeuk aan tepels valt me ook op! Thnx voor de tip! @Barbie: heb t ook gezien Barbie doet zo ongeveer alles wat niet mag heeft zich toch ook klem gezopen op dr bruiloft toen ze 20 weken was? Maar ze is zo dom dat je het dr ook niet echt kwalijk kan nemen @Hachee: weet niet meer wie het noemde maar dat ga ik morgen maar maken! Zin in!!!