Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha Krullie ik droomde dat over m'n beebje die in een kat veranderde!
    Geeft niet hoor er is ook zo veel gepost!
    J ligt al lekker onder de wol denk!
    Hing f aan de tel met m'n dinnetje

Ja, waar die hersens van barbie zitten weet k ook nie haha 😜 kijk ook echt alleen maar omdat ze zwanger is en ik t leuk vind om te kijken naar alles wat daar mee te maken heeft..

Slaap lekker dames, aftellen naar t weekend!

2. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Slaap lekker!

Hier is het snaaiuurtje weer voorbij; witte chocola met gepofte rijst, 2 salmiaklollies en lays chips naturel... Niet raar hoor dat ik ben aangekomen ;)

Oja leggings zitten super!! Idd wat te wijd rond benen/billen maar de ervaring leert dat ik daar wel ingroei...!

Jaaaa heerlijk weekend! Dan komt manlief weer thuis :)

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha
    Hier los op de bolognese van croky

Slaap lekker, fijn dat mannetje weer komt!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @lindsiejj leuk dat je de echo gratis heb gehad scheelt toch weer en spannend een meid en een knul 2 vliegen in 1 klap, mooie foto's heb ff gespiekt

@barbie en haar baby moet soms erg lachen barbie is een vriendin van mij en alles is echt waar nep zij heeft absoluut geen alcohol gedronken of iets, en ze is een supermama die in een normaal leven ook een normale verstands verbijstering heeft maar ja de show must go on he dus vandaar

hier alles goed mag niet klagen

5. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Zo hehe eindelijk de 20 weken echo kunnen afspreken, 8 oktober!

@mamaatje, ben jij bevriend met barbie? Ik dacht dat je in het noorden woonde....?

6. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @mama waarom verbaasd me dat niet dat alles nep is. Maar ja de ziekenhuisopnames zijn toch niet in scene gezet mag ik hopen?

Hier opzich ook alles onder controle. Behalve dat ik het zooooo koud heb. Heb sokken aan en een dik vest. Zometeen maar even een beker thee maken. Met een stroopwafel uiteraard want die zijn nog niet op. ( na vandaag wel vrees ik)

Ik heb vannacht ook gedroomt dat ik een jongen en een meid kreeg en dit droomde ik tot twee keer toe. Maar dat kan ook komen door @lins haar bericht natuurlijk. Ik was bij vrienden in mijn droom en die wilden dat ik ze naar hun vernoemde. hahaha. Nou mooi niet. Dan krijgen ze toch lelijke namen. Vernoemen gaat hier wel gebeuren maar een verbastering in de tweede naam. Daar wel over uit. Nu de voornamen nog. Dan denk ik er uit te zijn en dan hoor je weer wat en dan denk ik...hmmmmm dat is ook wel mooi. Gelukkig hebben we nog even dames. Maar de tijd gaat wel snel hoor. Nu snap ik wat iedereen altijd zegt, geniet er van het duurt maar zo kort.

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Echt waar? Is ze een vriendin joh, leuk! Een bn-er kom je ook nog in beeld of? 😊
    Maar een vraagje he, waarom doet ze zich dan soms zo dom voor? Puur voor tv? Je krijgt dan zo n beeld van iemand die dus helemaal niet klopt? En, Dronk ze die redbul ook nie echt?
    Zou er zo graag 1 willen hè maar denk dat k dat nie daar bij kan laten 😜
    Hoe voel je je verder mamaatje
    Ga je nog n echo doen of?

Ja koud heee lies
    Heb t ook koud
    Zo warme douche nemen, net terug van de intake bij de fysio
    Lief vrouwtje, alles goed in kaart gebracht
    Denk dat k met haar wel successen kan halen! Heb er iig een goed gevoel over!
    Ga vanaf nu elke week een uurtje langs..

Wat staat er VNV op t menu? Eet gezellig met manlief!
    Hier stokbrood kruidenboter en gamba's in knoflook voor
    Erna pasta gehakt met zo n lekkere pot van bertolli periconi kaas en knoflook, zakje Italiaanse groente en salade
    Smullen!

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@D: oooh was jij dat haha waar t gezichtje van de baby veranderde in een kat :p
    Soms is er zoveel geschreven dat ik het een en ander door de war haal :p
    Jij gaat weer lekker eten zeg!! Wij waren hier allebei laat thuis dus hebben een diepvriespizza erin gegooid. Heb voor de extra vitamientjes net nog een bakje aardbeien als toetje op.
    Bolognese chips vind ik alleen maar echt lekker van Croky!

@Mamaatje: is Barbie jouw vriendin??? Goh!
    Kan het niet echt “bevatten” dat ze dan “normaal” schijnt te zijn! Ik snap dat het veeeel leukere tv is, maar waarom zou je jezelf zo ongelofelijk dom en onverantwoordelijk afschilderen? Dat snap ik dan niet. Volgens mij werkt ze niet en verdient ze hier wel genoeg mee, maar stel dat ze ooit een gewone baan moet gaan zoeken is dat toch onmogelijk nu iedereen heeft gezien en denkt te weten hoe ze is???

By the way: denken jullie dan dat Britt (je weet wel die blonde doos, Britt Dekker ofzo) het ook allemaal faked?? Die schijnt een havo diploma te hebben, of het was mavo… maar als je hoort wat die voor onzin uitkraamt… dat is niet eens groep 6 niveau van de basisschool…

@Armande: aah we gaan nu boodschapjes doen en ga ook witte chocolade met rijst halen. Die repen zijn zo lekker! Thnx voor de tip van die leggings bij Kruidvat, ga nu ook even snel de stad in!! Hoop er ook een paar te scoren! Heerlijk dat je mannetje weer komt dit weekend!!

@Marlies: typisch hoor, dromen over jongen en een meisje! Wie weet komt het uit! Nog even geduld!! Namen is echt lastig! Wij hebben de tweede en derde naam al (vernoeming) maar eerste naam is het moeilijkst. En er is zó veel leuks! En daarnaast moet je het ook nog eens samen de naam de mooiste vinden… valt niet mee! Gelukkig hebben we nog even ;)
    Het is niet voor niets dat we 9 maanden zwanger zijn denk ik… zoveel te regelen en voor te bereiden!

Hier weinig nieuws te melden… ben blij dat het morgenmiddag weer weekend is!
    Nu even de stad in. Heb van het Kraamzorgbureau een cadeaucheque twv 50 euro gekregen. Mag ik een cursus van doen, shoppen bij een bepaalde babyzaak of een zwangerschapskussen halen. En zo’n zwangerschapskussen wil ik graag hebben, dus die gaan we nu meteen maar even halen :D

En oh ja, morgenochtend om 9 uur dus naar de gyn… manlief wou perse mee. Hoefde voor mij niet, simpele controle dacht ik. Maar ben toch wel nerveus… hoop dat ze naar het hartje gaan luisteren zodat ik weer bevestiging krijg… hoop uberhaupt dat het hartje te vinden is… moet er niet aan denken dat de gyn het niet vind en ik zo naar mijn werk moet…
    Pff waarom vreet ik me toch altijd zo op?!

[FONT=&quot]Fijne aaf meiden! X[/FONT]

9. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    F tussen t koken door voor t geval k je niet meer spreek; succes morgen Krullie! Gaat weer helemaal oke zijn! Positief denken, geloof in je beebje! Lief dat je mannetje mee gaat!

Fijne avond bij oma ook denk hè?

Xx

10. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @krullie, niet stressen hoor! Bij mij duurde het even eer ze het hartje had gevonden (en in mn vorige zwangerschap nooit meegemaakt). Maar het beebje is in verhouding nog klein natuurlijk en kan "overal" liggen. Dus rustig aan, het komt goed!

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @armande ja ik woon nu in friesland ben geboren in Den haag altijd daar gewoont ;) ennuh wij hebben samen de 20 weken echo :D ik ook 8 oktober

@marlies nee niet alles is in scene gezet sommige stukken vooral de aso stukjes de domme stukjes en de stukjes waarop half nederland oooooooooo zit hahaha

@D83 nee ik kom niet in beeld en zelf kijk ik ook niet naar barbies baby vind er echt niets aan en dat weet ze ook, misschien juist omdat ik haar ken en weet dat ze zo helemaaaaaal niet is daardoor erger me ik vaak dus kijk liever niet, toen ze bij oh oh cherso begon was dat haar imago de domme blonde en dat trok kijkcijfers, dus zodoende kwam de producent weer met nieuwe series want ja alles voor de kijkcijfers he ;) het grappige is dat half nederland haar voorbij loopt op straat hahah ze is nauwelijks herkenbaar, en nee ze heeft geen alcohol of slechte dingen gedronken/gegeten tijdens haar zwangerschap

@krullie nou barbie hoeft niet meer op zoek naar ander werk ze verdient echt supergoed, haar man daarentegen heeft ook een goede baan en ze hebben ook een cafe dus dat loopt wel los, britt ken ik niet

hier alles goed we gaan misschien rond 25 weken nog een 3D echo maken zowiezo komt de 20 weken echo er ook aan op 8 oktober het gaat hard he meiden zo waren we 5 weken en kijk nu ;)

12. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey lieve meiden, ff 2 avonden druk geweest. Nu een korte reactie want ga lekker slapen. Morgen gelukkig weer laatste werkdag en dan weekend!! Heerlijk!!
    Wilde iig geval even d, krullie en srmande bedanken voor hun lieve reacties op mijn miskraam! Iemand vroeg of ik er nog veel aan denk, maar dat valt mee. In het begin wel een stuk meer, de angst voor de echo's om weer een kindje te zien wat niet beweegt... Ik kan t gelukkig ook best goed relativeren, maar als ik terug denk aan wat ik toen voelde.... Pfff, zo intens verdrietig. Iets wat je al bijna 11 wk bij je draagt, wat je hebt zien leven, is toch overleden. Maar ik ben nu ook me nog meer bewust hoe mooi het is als het wel goed gaat!! Zo dankbaar tot nu toe!!

Slaap lekker allemaal, in t weekend zal ik weer meer reageren!!

13. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen

@caroline wat ben jij een sterke vrouw. Complimenten.

Ik heb terug gelezen maar ben de helft al weer kwijt. Ging volgens mij over de leggings van het kruidvat. Ik vond de shirts ook niet zo mooi trouwens. Ik draag op dit moment leggings van de Hema. Bevallen nog prima.

Verder niet zo heel veel te melden eigenlijk. Gaat zijn gangetje hier. Straks even boodschappen doen en vanaaf visite hier. Dus gewoon lekker rustig aan doen.

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo dames

Heb vanacht toen ik weer eens de slaap niet kon vatten terug gelezen
    Vanaf begin zeg maar, hoe we elkaar leerde kennen, wie er spoorloos is verdwenen, onze klachten en gevoelens toen
    Wel leuk om te lezen en we delen al vanaf eind juni/juli bijna dagelijks onze zwangerschap met elkaar!
    Leuk hoor!

Ga f hondje uitlaten n schoonmaken ed
    Fijne dag allemaal

15. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie laat je als je thuis bent weten hoe t was bij de gyn?!

16. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ja krullie!! Hopelijk heb je t hartje gehoord of mocht je even kijken 😊.

Vnvd ook weer aan the voice???! Ik doe zo weer lekker m'n joggingbroek aan, lenzen uit, bril op: standje relaxed!!

Nu heerlijk bietenrisotto aan t maken (toprecept uit de allerhande!!!). Zooooo'n zin in!!

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie.... ben je al thuis?

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ben ik weer na een lange werkdag! Weekend, yeaah! :D:D

@Koud: ik heb het ook zoooo koud!! Lekkere dikke fleeceplaids op de bank en een kop warme choco erbij en een appelflap… heerlijk!
    Ik heb sinds 2 nachten twee hete kruiken in mijn bed liggen, anders kan ik door de kou echt niet slapen. Mijn lichaam doet er vrij lang over om op te warmen en met mijn ijskoude lichaam hoef ik niet bij vriendlief aan te komen :p
    Lekker een warme kruik bij mijn voeten en een kruik in mijn armen, tegen mijn buik en ik ben zo in dromenland!

@Mamaatje: alles voor de kijkcijfers inderdaad… verbaasd me niets dat ze dit imago inderdaad willen laten zien. Dit “verkoopt”, een doodnormale zwangere vrouw is niet zo heel bijzonder in tv land..

@Caroline: knuff voor jou… zoals je het weer beschrijft krijg ik er gewoon kippenvel van. De ergste nachtmerrie van elke mama (to be). Kan me voorstellen dat al die echo’s zo zenuwslopend waren! Het wondertje wat je nu bij je draagt is met recht echt een wonder… zo speciaal en bijzonder… dat het uitgroeit tot een mensje en helemaal gezond is! Inderdaad koesteren, maar dat doe je helemaal!
    Fijn he weekend J Ben ook weer blij! Geniet er van!

@Bietenrisotto: wat moet ik me daarbij voorstellen?! :p Zal het eens googlen, maar het klinkt me niet echt lekker in de oren haha
    Ben geen fan van bieten!

@Marlies: fijn dat alles lekker zijn gangetje gaat!! Veel plezier met je visite vanavond!
    Ik heb ook twee leggings van de hema, maar bij de een is “spontaan” een gaatje ontstaan bij de knie en bij de ander een gat aan de binnenkant bij de bovenbenen. En niet eens in de naden ofzo, raar dus… maar ja ze waren goedkoop en dat hoor ik wel vaker over goedkope leggings.
    Heb wel nieuwe nodig en wellicht ook positieleggings. Zitten toch niet lekker over mijn buik, zakken steeds naar beneden.

@D: leuk om dat terug te lezen! Ga ik ook eens doen! We “kennen” elkaar inderdaad alweer een hele tijd!! En we gaan nog zoveel met elkaar “meemaken” ! ;)

Lekker schoongemaakt vandaag? Het is hier een rotzooitje… morgen weer een nieuwe dag! Nu geen energie meer!

@Gyn: alles was goed :D Had weer een leuke, lieve gyn die ook regelmatig had tijdens de behandelingen van het hormonen spuiten. Hij nam de tijd om alle vragen te beantwoorden en we hebben nog even mogen spieken :D Heel kort maar, een minuutje geloof ik, maar genoeg om de kleine lekker te zien bewegen en het hartje goed gehoord :D Wat is hij/zij gegroeid trouwens!! Wauw!
    Mijn bloeddruk was wel iets verhoogd… niets om je zorgen te maken zei hij, maar ik ben er niet zo blij mee. Waarschijnlijk zat ik een beetje te stressen voor de controle dacht hij en heb een flinke preek (met knipoog) van hem gekregen dat ik op moet houden met zorgen maken, maar gewoon moet gaan genieten!

Verder zou ik naar een gewone vkpraktijk mogen als ik zou willen, maar hij zei dat het misschien beter was om gewoon lekker bij de gyns en hun vk’s in het zh te blijven. En daar ben ik het wel mee eens. Ze kennen ons inmiddels wel goed en weten wat we meegemaakt hebben en ik vind die extra controle van een gyn wel fijn.
    Volgende controle is over 3 weken en de 20 weken echo staat gepland over 4,5 week :D
    Zoooo leuk!!

Was trouwens ook al van plan om in het zh te bevallen! Hebben jullie daar al een idee over?

19. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @mamaatje, ook toevallig beiden op de 8e! Wij mogen al om 9u en jij?
    Nou snap ik het van barbie en jou ;) ik ben trouwens ook Haags maar woon er al jaren niet meer. Wel weer gestudeerd trouwens "achter de duinen".
    Ik had ook het idee dat barbie niet dronk tijdens haar bruiloft, dat was denk ik eerder een vorm van stress. Bovendien dronk ze op vakantie ook niet. Wel red bull....
    Mn moeder is vandaag even Langs haar cafe gelopen, veel roze!

Pff ben geloof ik al een half uur aan het proberen dit te schrijven maar zoontjelief kan de slaap niet vatten.... Dames, jullie voorland ;)
    Wordt tijd dat manlief thuiskomt want steeds opstaan vind ik aan het einde van de dag vermoeiend....en dan ben ik nu nog niet eens tonnetjerond....

@krullie wat fijn dat alles goed was! En nu genieten he? Volgens mij had de gyn nl een punt........ Ik zou als ik jou was ook daar blijven ipv weer naar een andere praktijk.

@D, dat lijkt me best grappig om terug te lezen, ben denk ik een hoop vergeten! Nou ja, wie weet over een tijdje zal ik 's nachts ook wel wakker liggen was de vorige keer nl ook...
    Was jij dat nou die dat laatst schreef, over dat je benieuwd was hoe iedereen eruit ziet en hoe wij verwachten dat jij eruit ziet. Ben ook best nieuwsgierig hoor! Je vormt een beeld he na al die weken haha. Zo heeft krullie bij mij krullen! Hahaha

@koud brr heb het al twee dagen fris, bah. Dus nu met thee en fleecedekentje op de bank. Vind het voor 's nachts ook perfect die fleecedekens, dan heb ik het binnen no time lekker warm! Misschien t weekend maar eens de winterdekbedden erop...

@bevallen, ik heb geen keus, ik heb de vorige keer gekozen voor het zkh (tot voorkort mocht je hier niet thuis bevallen) en dat was maar goed ook want dit werd alsnog een ks. Dus nu geen keus, na een ks moet je in het zkh, maar anders had ik daar ook voor gekozen. Als je een voorspoedige bevalling hebt (en daar ga ik maar niet vanuit bij mezelf) dan mag je na een paar uur al naar huis, heerlijk toch?!

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat fijn om te horen Krullie! Hoop dat dit je weer opnieuw verttouwen geeft! Super dat je ook even mocht gluren! Zou ook lekker daar blijven hoor! Gaaf om te zien hoe ze groeien hè in een paar weken en niks fijner om te hartje weer even te horen!
    Lekker die kruikjes, vind ook koud. Waren heel de namiddag avond weg en toen we thuis kwamen heb ik f de kachel aan gehad om de ergste kou er uit te krijgen!
    Lekker warme choco n een appelflap, genieten!
    Heb j nog plannen Krullie dit weekend?

Ja dat was ik idd Armande, ben echt benieuwd naar jullie!
    Krullie heeft vast n zeker krullen! Hihi
    Is je zoontje nog op tijd gaan slapen? Ja, zo makkelijk is t niet hoor kinderen, wordt denk nog wel eens onderschat! Hopelijk is je mannetje er gauw weer..
    Wanneer verwacht j m thuis?

Ik kies er ook voor om in t ziekenhuis te bevallen
    Dit omdat daar alles binnen handbereik is mocht t nodig zijn voor mij en de baby en ook ivm pijnstilling

Het lijkt nog onwerkelijk maar een dag is t zover en j kan er nog niks over zeggen wat betreft hoe t ons zal vergaan
    En weer wat later is dit alleen nog maar een herinnering, onze zwangerschap zeg maar.. Zoals t toeleven naar de eerste echo, evt geslachtsbepaling, de eerste pakjes, de kamer maken etc
    Probeer daarom elk moment te koesteren want die momenten komen niet meer terug..

Nu allemaal aftellen naar de 20 wk echo
    Ik mag 28 sept met 18 wk 5 dg

Hebben jullie nog weekendplannen?

Slaap lekker!

Share This Page