Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow lekker makkelijk gedaan! Heb ze ook gekocht vandaag voor t moment dat ik wil toeslaan haha

Fijn dat t je verlichting gaf! Bij mij ook wel, echt fijn!

Ja, klopt ik vind alleen de eerste echo foto en die uit Lommel duidelijk
    De rest is ook maar wazig bij ons hoor

Jammer eigenlijk.. Maar goed! Super dat alles goed is!
    Nog f geduld voor t geslacht! Zo zo spannend!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ga morgen weer naar de gynaecoloog. Heb een spoedafspraak gekregen. Afgelopen zaterdag liep ik krom van de pijn in mijn rug/zij, dacht zelf misschien blaasontsteking ofzo of bandenpijn. Ben naar huisartsenpost geweest en in mijn urine waren verder geen echte tekenen te zien van een blaasontsteking. Gisteren was het minder met de pijn, maar vandaag weer in volle hevigheid aanwezig, dus naar mijn huisarts. Hij dacht bandenpijn, maar 100% zeker was hij niet, omdat de pijn ook richting mijn nier zit. Morgen dus een spoedconsult bij gyn om te kijken waar de pijn vandaag komt.
    Ik denk zelf ook wel dat het mijn banden zijn, maar toch even controleren voor de zekerheid. Hopelijk mag ik de beebjes ook nog even zien:)

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeetje linssiejj, wat vervelend!
    Goed om alles uit te sluiten maar lees wel veel bij andere terug en zie t ook bij m'n vriendin die kampt al weken met bijna ondraaglijk rugpijn en ook bij een aantal op t forum las ik dat ze moeilijk lopen ed..
    Denk dat t gewoon bij de zwangerschap hoort
    Desondanks vervelend en hopelijk allemaal onschuldig!
    Succes morgen!

4. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Voor diegene die t beebje voelen
    Voelen jullie t op 1 plek? Of op meerdere plekken in je buik?
    Ik voel t denk ik alleen op de plek waar ook tijdens de echo te zien is dat daar de beeb zit
    Rechts laag onder m'n buik..

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He meiden

Ff kort:

@D: Magic Mike leuke film! Slap verhaal, maar genoeg lekkers te zien!!
    Op zich geen verkeerd idee om de auto in te ruilen en dat kost ook wat geld ja… huisje huren is ook superleuk! Vooral in de sneeuw, romantisch!

Heerlijk gegeten! Ik heb bij schoonmama gegeten. Een ovenschotel met aardappeltjes en vol met groentes en heerlijke appel-kaneel vla na. Was erg lekker.

@Marlies: super dat alles goed was en tevreden! Heerlijk dat je even mocht spieken. De foto’s worden vanzelf mooier naarmate de kleintjes groter zijn! Hier ook best koud! En ik mag ook 8 oktober weer terug voor controle!

@Armande: ik moet de doos ook nog aanvragen van Kruidvat! Wel leuk!
    Die pijn klinkt mij herkenbaar… echt links en rechts in je zij.. volgens gyn echt bandenpijn en kan idd komen als je je te druk hebt gemaakt. Ik had het steeds als ik echt teveel gedaan had qua bewegen en dus weinig stilzitten.

@Linss: he bah dat geeft een naar gevoel , die pijn. Goed dat je morgen een spoedafspraak hebt. Kan toch beter iets vaker controleren en wat dingen uitsluiten dan dat je het afwachten en er toch iets niet helemaal goed zit. Veel succes!

@ego:

Hier voel ik me klote… k*tdag op me werk gehad. Leerlingen waren gewoon k*t. En waar ik normaal vrij direct/streng/kwaad/tikkie agressief kan reageren, lukte dat vandaag voor geen meter. Uiteindelijk incidentje geweest waarbij ik me bedreigd voelde door leerlingen. Drietal leerlingen waren een leerling van mij aan het treiteren, daar zei ik iets van en toen werd ik ook soort van “aangevallen” zeg maar. Gaat je niet in de koude kleren zitten. Die drie leerlingen zijn nu ook voor onbepaalde tijd geschorst totdat we weten wat we ermee gaan doen.
    Gelukkig maar.
    De sfeer op school lijkt grilliger te worden de laatste tijd. Vechtpartijen, leerlingen die de regels aan hun laars lopen en er nog mee weg lijken te komen ook. Bij mijn baas aangegeven dat ik het niet ga trekken zo en dat we als school strengere consequenties/maatregelen moeten gaan hanteren om te laten zien dat we bepaald gedrag niet tolereren.
    Moet niet meer van deze dagjes hebben…

Verder… was ik me dus vanmiddag in de les ontzettend druk aan t maken omdat ik meer agentje aan het spelen was dan les en toen voelde ik toch zoiets raars in mijn buik. Alsof er iets los zat en bij het lopen tegen mijn buikwand aan kwam steeds. Zo’n raar gevoel, kan het niet echt omschrijven. Dacht daarna: dat zal de beeb toch niet zijn geweest? Ik voel nog niets, maar als ik me opeens druk maak, veel heen en weer loop dan voel ik hem/haar voor het eerst meteen zo vrij duidelijk? Nu ik weer gekalmeerd ben voel ik niets meer… raar hoor. Weet niet wat het was… Kon er ook mijn aandacht niet aan schenken op dat moment, dus heb er ook niet echt bij stilgestaan…
    Was wel ontzettend bang dat die rare gevoelens in mijn buik betekenden dat het niet goed zat… maar zo’n beebje kan toch vast dat stressmomentje wel aan he… ??
    Ik ga zo lekker mijn bedje in, hopelijk morgen een stuk vrolijker en weer sterker in mijn schoenen.

Morgen trakteren en alle collega’s op de hoogte stellen. Heb bij de bakker lekkere puddingkoeken besteld (soort koffiebroodjes, maar dan gevuld met room) met roze en blauw glazuur!

[FONT=&quot]Alvast truste meiden en tot morgen xxx[/FONT]

6. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow Krullie dat is je beebje gewoon die protesteert hoor!
    Heeft m'n vriendin ook al meerder malen gehad tijdens conflicten!
    Is n soort van bescherming van je kleintje voor je zelf van hè gas terug! Niet piekeren hoor, zulke situaties zijn soms niet te voorkomen
    Ken t gevoel.. Als ik huil of me zorgen maak, ga ik nog harder huilen of m'n zorgen maken omdat k denk dit is niet goedddd
    Maar soms kun je maar moeilijk emoties en gedachten onder controle houden hè!
    Maar we moeten t proberen en dat heb jij bijv nu ook gedaan om de situatie aan te kaarten!

Slaap lekker lieverd, hopelijk morgen weer vrolijk en fris weer op! Dikke knuffel!

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie even een knuf
    @ lins... fijn dat je morgen zo snel terrecht kan. Hoop dat het meevalt. Ik herken het ook enigzins hoor.
    En weetje als je weer even gerust gesteld bent kun je weer door.

Fijne avond meiden! Lekker slapen en morgen weer fris en fruitig er tegen aan!

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dank jullie wel lieve schatten voor de knuff en de lieve woorden!

Ik hoop het dat het mijn beebje was wat dat rare gevoel in mijn buik was! Klinkt hoopvol als jouw vriendin het ook heeft gehad Dtje! Mijn kruiken zijn weer gevuld en ik kruip lekker warm onder de dekens. Hoop ook echt dat ik me morgen een stuk beter voel. Ga positief aan een nieuwe dag proberen te beginnen.

Slaap lekker lieve meiden!
    Fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan :)
    xxx

9. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja maar moppie ze heeft t nog steeds hoor..
    Bij opwinding conflicten of als ze teveel heeft gedaan

Geef jezelf en je beebje maar lekker rust..
    Kruikje tegen je aan en spuien hier wanneer nodig hè!

Slaap lekker!

10. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hallo vvlinder
    Zie je hier online
    In t begin van je zwangerschap postte je toch ook hier?!

11. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Goedemorgen!
    Weinig tijd gehad en nu eigenlijk ook niet.....
    Maar toch even gedag gedag zeggen :)

@lins dat klinkt heel eeg herkenbaar! Heeft bij mij echt uren geduurd (had toen ik erover nadacht wel erg veel gedaan na een drukke week) en kon me zelfs 's nachts niet omdraaien, dat deed zo zeer! Zat het op een bepaald moment zelfs weg "te puffen"....Gisterochtend was het weg dus maar niet de vk gebeld maar ik probeer wel wat rustiger te doen. Ik heb het overal gevoeld behalve rechts. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt bij jou!! Sterkte!! Hopelijk gauw duidelijkheid en dat het maar snel,over mag zijn!

@krullie, dat was je lieve beebje die kwam zeggen "hallo mama, ik ben bij je, doe maar rustig aan!" :)

@all fijne dag, ik moet verder nu. Hoop vanavond op de rest te reageren!

12. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoi Armande fijn dat t iig nu minder/over is!
    Weet j of dit in de loop vd zwangerschap weer toeneemt?
    Wordt op n gegeven moment wel zwaar denk om te dragen niet waar?
    Krijgen we Miss allemaal wel last..

Fijne dag allemaal!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ben net bij de gyn geweest. Even snel een echo gemaakt en alles zag er prima uit :)! Ze hebben voor de zekerheid mijn urine op kweek gezet, maar waarschijnlijk toch van de banden als er niets uit de urinekweek komt. Bij mij is het zaterdagnacht begonnen en heb nog steeds last, wel iets minder, maar de pijn is aanwezig. Als het niks ergs is vind ik het allemaal best, alles voor mijn kleintjes: )

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou gelukkig lins! Denk idd je banden maar goed dat ze t ff nakijken!

15. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo zo lekker genoten van wat frietjes en een hamburger van Mekka food
    Die zijn zo lekker kruidig mmmm
    Moest naar therapie en lunch schoot erbij in en toen k terug kwam kon ik me niet meer inhouden hoor 😜
    Eet VNV gezond 😉 verse bloemkool Brocoli met kaas saus, aardappelpuree en chorizo kip saucijsjes
    Wat staat er op t menu bij jullie?

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

@Lins wat een opluchting he? Alles voor uk en puck meid.

............................... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp, kat komt met vogel in bek naar binnen............. en bij mijn gil is ie meteen weer buiten en ik durf even niet te kijken....

Zo daar ben ik weer... pffffff @Dtje... lekker hoor! Ik heb tussen de middag een kaasbroodje gehad. Moest ook naar de fysio. Ze is tevreden en ik ook. Over 2 weken weer komen en als klachten toe nemen eerder bellen.

Ik eet vanaaf opgebakken aardapplen met een cordonblue en appelmoes. Lekker makkelijk.

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Oew lekker! Smakelijk!

Ah nee hè.. Zal wel dood zijn inmiddels
    Hier beneden wonen ook twee katers die vangen vogels voor t leven en regelmatig zie ik er 1 onthoofd liggen 😢
    Vreselijk...

Had geen fysio, maar therapie voor m'n geestelijke toestand zeg maar
    Dinsdag weer naar de fysio
    Kijk er nu al naar uit
    Heb er gister baat bij gehad want zat zondag echt weer tegen t randje..

VNV Barbies baby'
    Ga toch wel ff kijken weer

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Kat lief is ver te zoeken en dat is zijn geraden hahaha...

Vnv Barbies baby weer? Daar zit ik dan ook plat voor. Lekkere simpele tv waar je niet bij na hoeft te denken...Heerlijk

19. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Hi dames, weer even een kort berichtje van mij.
    Ik denk dat ik me hier ga afmelden.
    Kan gewoon de tijd niet vinden om mee te schrijven.
    Zit ook niet lekker in m'n vel de laatste tijd. Wat dingetjes met schoonzussen die me niet in de koude kleren gaan zitten.
    Ik kom misschien binnekort nog wel ff buurten maar voorlopig even niet.
    Ik wens jullie allemaal een onwijs goede zwangerschap toe!

20. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Lieve Miracle...

Jij ook heel veel succes met je zwangerschap...

Liefs Lies!

Share This Page