Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha ja hè..
    We kunnen elkaar een handje geven!
    Hoewel ik wel gewoon m'n uggs al aan heb, maar dat is dan ook maar even..
    En heb leuke All stars achtige guess shoes..
    Loop echt Alleen nog maar op platte schoenen
    Maar goed ben ook lang, dus kan t hebben haha
    Zit nu heel internet weer af te struinen
    Heus wel wat leuke jurkjes maar geen zin in jurkjes
    Wil gewoon zoals jij ook zegt een broek en shirtje of topje en jasje/vestje
    Heb ook van die langere tops
    Maar niet zulke leuke vestjes, is Miss meer dat ik ze zat ben
    Zien er bijna grijs van hahahaha

2. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Op mn werk kennen ze me alleen maar in een vestje haha. Heerlijk zit dat....maar ik ben er ook op uit gekeken hoor. En weetje, straks ben je echt uitgekeken op je positiekleding, dus kan je je er beter maar fijn in voelen dan dat we ons er nu al niet prettig in voelen! Zo, weer een reden om te shoppen :)
    Heb nu ook veel mn all stars aan, maar ja onder een jurkje draag ik dat niet en ik heb dus geen geschikte broek (behalve die ene die ik nieuw heb.......)
    Hoor het wel al je een leuke site of kledingstuk gevonden hebt he?

3. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Laat t je zeker weten!
    mamaenkids.nl heeft wel veel aanbiedingen
    Maar ben er nog niet helemaal weg van! Twijfelgevalletjes..

Ga nog eens verder spitten..

In de nieuwe gids van de hm staan wel paar leuke broeken
    Vind ik weer niet online terug!

4. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Ik wil zaterdag sowieso bij de hm kijken, want online vind ik het zo onduidelijk;) en de nieuwe gids heb ik niet gekregen....:(

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ow.. Misschien komt Ie nog?
    Welke hm ga je? In Antwerpen hebben ze een positie afdeling
    Hoe is die in Goes? In Vlissingen en Middelburg heb je geen..

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik zal de positieafdeling bij H&M eens gaan bekijken!

Ik heb in een tijdschrift wat ik van MvM heb gekregen best mooie positiekleding gezien! Best sjiek, hou ik wel van. Zal het eens even opzoeken en waar het vandaan kwam.

Ik ben blij dat het nu buiten wat kouder is; kan mijn favo kleding aan. Jurkjes of rokjes met legging/panty en hoge laarzen.
    Ik heb een paar jurkjes die niet meer mooi zitten, omdat het bij mijn buik niet zo een gezicht is of niet meer dicht kunnen.
    Maar veel andere jurkjes zijn van fijn materiaal en zit wel wat rek in. Maar wil ook wel wat nieuwe spullen scoren. Niet te veel, het is best prijzig en zo vaak ga je het niet dragen...

Nog 1 les te geven hier,dan pauze, een gesprek met de nieuwe manager hier (ken ik nog niet) en dan shopping :D

Mijn schoonmoeder wist een tentje om te eten vanaaf... weet niet waar ze t van plan is!
    Hoop dat ik op tijd terug ben voor the voice ;)

Weer best zenuw voor morgen. Heb afgelopen 2 weken best behoorlijk buikpijn gehad, oprekken baarmoeder volgens gyn, maar nu sinds gisteren helemaal geen pijn en ook geen raar gevoel meer. Stom he dat ik dan weer zo'n muts ben dat ik me weer zorgen maak... morgen eerst een kloppend hartje zien en dan een jongen of een meisje!

Fijne dag allemaal en tot vanaaf!

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden,

Drama die zwangerschapskleding. Ik heb vanmorgen nieuw ondergoed gekocht. Tenten van onderbroeken niet best. Nieuwe BH´s en twee hemden.

Had nog een heel leuk rokje in de kast voor de herfst cq winter, zat elastiek in maar te krap nu. Mama´s heeft er nieuw knopen elastiek ingedaan en ik ben helemaal blij.

Heb nu 2 rokjes, 2 jurken, veeeeel vestjes en een spijkerbroek en een zwarte broek. Moet ik het eerst maar even mee doen vind ik zelf.

Ben snot verkouden en niet op mijn best dus. Moe en koud. Hang nu lekker op de bank. Niemand die me wat kan maken hahaha.... Vanaaf lekker aan de bruine bonen. Hmmm

8. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou ben benieuwd Krullie! Ik koop liever ook wat meer dan dat ik heel veel aan een item uitgeef, vooral ook omdat ik t maar tijdelijk draag..

Veel plz VNV! Laat ons weten hoe t was, evt morgen hoor als t te laat wordt en/als j gesloopt bent!

Hoe ging t gesprek met de nieuwe manager?

Niet zo piekeren mop, klachten zijn niet dagelijks t zelfde.. Er zijn periodes waarin je meer of minder last hebt van alles
    Jij gaat morgen gewoon n kloppend hartje horen/zien en weten wat t wordt!! Jeej! Spannend!!!!

Ik droeg voorheen ook graag jurkjes met laarsjes ed maar heb n beetje andere stijl ontwikkeld door de jaren waardoor ik liever broeken draag.. Heb vanacht omdat ik nie kon slapen m'n hele kast uitgemest en setjes geprobeerd te maken wat ik heb
    Paar verassende combi's uitgekomen
    En weet wat ik echt nog nodig heb nu voor dit seizoen
    Zowiezo zo n joggingsbroek met smalle pijp lijkt me leuk, zag ik in vd magazines, van noppies was ie geloof ik, een paar vestjes iig zwart en wat nieuwe langere hempjes en leuke truitjes.. Nog aardig wat hè
    Kan iig weer even fort

Vervelend zo verkouden
    Ik nies me ook verloren
    Je slijmvliezen in je neus zijn beter doorbloed las ik
    Lekker genieten van t bankhangen hoor liesje
    Fijn dat j bent geslaagd voor ondergoed
    Lekker comfortabel
    Had in week 5 dacht ik nieuwe bh's al gehaald maar kwa omvang snijdt t al weer.. Krijg t er soms gewoon benauwd van dan moet Ie echt uit savonds..

T kost allemaal al veel geld hè en dan is hij of zij er nog niet eens Hahaha

Fijne dag dames!

9. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    We gaan morgen naar rotterdam, als het goed is is daar een positieafdeling en ik wil even naar future maman.
    Ik moet echt bh's hebben maar gezien mijn maat is dat lastig, maar hier oo t forum een stuk wijzer geworden de laatste dagen dus dat moet goed komen!
    Mijn moeder gaat trouwen (er is nog geen datum) maar dan wil ik wel iets moois aan natuurlijk! En ik wil een mooie spijkerbroek die ik tot mn bevalling kan dragen. En verder had ik nog het eea liggen en van mn vriendin een stapel te leen gekregen, maar zij is een stuk groter als ik dus het meeste pas ik niet.
    Verder vind ik het ook zonde om heel veel te kopen. Vestjes en sommige shirtjes kan ik doordragen en ook een jurkje. Verder heb ik een. Felblauwe broek en een spijkerrokje.

@krullie, tijdschrift van mvm??:( Heb ik die ook? *gaat op zoek*
    Veel plezier vandaag en morgen he? Tuttebel! Morgen is alles goed!! Niet stressen! Is niet goed voor beebje!

@Dtje de hm in goes is groot maar ik weet eigenlijk niet meer of ze positieafdeling hebben!

10. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @carolien, leuk dat jullie de mura ook mooi vinden! Geen idee wat de kleuren dit jaar zijn, ik zal eens googlen. Zijn altijd best aparte kleuren he?
    Wij hebben de wagen van 2009. De mura 4 dus, vinden we comfortabeler rijden dan de 3. Er liggen hier veel kinderkopjes en we wonen aan het strand en daarom ook voor grote luchtbanden gekozen.
    Je koopt het onderstel met het stoeltje erbij (sorry ik weet nooit wat de wandelwagen en wat de kinderwagen is......) en dan kan je dus de reiswieg erbij kiezen. Wij hebben dus twee verschillende kleuren, je hoeft dus niet dezelfde te nemen. Misschien is dat nu nog wel, denk van wel.
    De reiswieg is bij ons lichtblauw met een donkerrood draadje er door, klinkt beetje raar.. En het "stoeltje" is bruin. Vonden we wel stoer! Stoeltje kan in twee rijrichtingen geplaatst worden.
    Je hebt adapters zodat je de maxi cosi erop kunt klikken, die klap je omhoog/naar beneden en dan kan de reiswieg erop, echt heel makkelijk!
    De wagen zelf is best zwaar, maar degelijk en solide. Wij zijn er erg blij mee, nog steeds en gaan hem zeker weer met veel plezier gebruiken.
    Oja, ik wilde heel graag een reiswieg die heel groot is. Ik ben zo'n tut die vind dat mensen hun baby al zo snel groot willen hebben en die van ons heeft lekker lang in de bak gelegen (alleen door de winterkleertjes werd het toch krap). Wilde toen graag de quinny maar die reiswieg was toen zeg maar getailleerd, vonden we geen optie.
    Oja, wij kregen er toen een bijpassend fleecedekentje bij. En we hebben niet de wagenzak erbij genomen, die heeft 2 benen en leek me niet lekker op eea manier. Heb gewoon een universele voetenzak gekocht.

Nou hoop dat je er wat aan hebt! Ik hoor het wel!
    Ik wilde nog twee foto's plaatsen maar dat lukt dus niet via de ipad (zou ik ondertussen wel eens moeten weten he? Haha)

11. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat klinkt als n aardige garderobe Armande en zeker met n nieuwe jeans kun j weer heel wat leuke setjes maken!
    Schoenen afwisselen n weer n nieuwe look!

Wat gaaaaf dat j moeder gaat trouwen! Zit vast n bijzonder verhaal achter! Gefeliciteerd iig!

Heel veel plz morgen met shoppen
    N succes met de bra's
    Fijn dat t forum j heeft kunnen helpen!
    Vind t ook heel fijn hier!

Je wagen klinkt ook echt ideaal! Fijn dat je m ook dit x nog kan gebruiken! Dat hopen wij dus ook met de joolz voor een hopelijk twee kindje..
    Nu ik dit schrijf vind ik t soms nog maar gek idee dat we een gezin gaan vormen.. Dan is t toch allemaal snel gegaan
    Zo ben je zelf nog onderdeel van een gezin. Zo vorm je er zelf bijna een! Spannend hoor!

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    @marlies hahaha hou op ik krijg er echt al nachtmerries van onze zoon in een rose kanten jurkje hahaha oo jeee nee dan ruilen we gewoon al het roze om voor een andere kleur, het bedje en de grote dure dingen hebben we neutraal gehouden dus zal dan aankomen op de kleertjes nou ja die overbruggen we dan wel

@D83 jaa ik ben ergens wel overtuigd dat ze het goed gezien heeft, wij hebben inmiddels alles maar gelijk gekocht van babykamer tot kleertjes dus we zijn klaar voor onze meid

@armande hier is een link van de wagen Kinderwagen autostoel reiswieg set grander Moccasin + Ivory

@krullie jaa tuurlijk wil ik de foto's delen ben alleen niet zo een ster in foto's maken maar bij deze hoop dat ze erbij zitten

@krullie spannend meis morgen weet je het gewoon ik denk dat jij een jongen krijgt geen idee waarom hahahaha maar gevoel of zo

hier alles goed verder even kijken of ik de foto's erop kan zetten

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    nou het duurt even maar goed :):D

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    😍 mamaatje is gewoon zo goed als klaar!! Leuk leuk leuk!
    Aaaah t begint te kriebelen hier!!!!

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Wauw @mama!!!!!! Wat ben je al ver. Ik heb nog lang niet zoveel in huis hoor. Maar komt wel als ik het eenmaal weet hahaha.

@krullie krijgt een zoon idd. Anders zit ik er wel heel erg naast met mijn gevoel.

Ik was even op de bank gaan liggen.... uurtje later keek ik weer op de klok. hihihi...

16. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Jaaa krullie krijgt een zoon! Dat denk ik ook!

@mamaatje, is het ledikantje van dezelfde serie? Die hebben wij nl ook! Verder hebben wij een smal kastje en een laag kastje van dezelfde serie, maar natuurlijk al een paar jaar oud dus volgens mij heeft ikea die niet meer. De commode is bij ons een antiek dressior en de kledingkast is deze HEMNES Garderobekast - IKEA

Jullie zijn echt al ver zeg! Lekker hoor. Kan maar af zijn toch?
    En die kinderwagen lijkt me erg fijn! Ik vind het zo grappig dat het een niet-zo-nederlandse wagen lijkt, snap je wat ik bedoel?

@D jaja je bent straks echt een gezin! Zo grappig! Soms moet je ergens wat invullen en dan kan je invullen dat je een kind hebt, terwijl je dat vroeger oversloeg. Slaat nergens op maar vind dat nog steeds leuk :) nu ook met het aanvragen van die babydozen, of je al een kind hebt en hoe oud, hihi wat een tuttebel he?

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja hè.. Echt leuk! 😃 meest bijzondere rol in je leven..
    Moeder zijn..

18. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey meiden, ben ik ook weer ff!

Drukke week achter de rug, maar nu heerrrrrlijk weekend! Zo joggingbroek aan en nestelen op de bank voor de voice :)

@krullie: whaaaaa, morgen weet je wat t wordt!!! Zooooo gaaf!!! Ik heb ook t gevoel dat jij een jongetje krijgt. En nu lekker aan t shoppen, leuk leuk!

@mamaatje: wat tof die kamer en ook al zo ver.

@armande: nu wil ik die wagen helemaal na jouw verhaal, thanks!

@d: jaaaaaa we worden gewoon MAMA!!!! Nog steeds wel onwerkelijk hoor...

Vnvd met de leerlingen wedstrijd gedaan: raden wat t straks wordt, welke naam en welke bevallingsdatum. Naast de gewone traktatie kan iemand dus nog wat winnen die t goed heeft. Was echt heel leuk. 23 vd 27 denken dat t een jongen wordt... Wij hebben ook enorm t voorgevoel voor een jongen dus wel heel bijzonder dat zoveel leerlingen dat ook denken! Maar we hebben pas 17 okt de echo dus nog even wachten...

19. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Aaaah wat een leuke leerlingen!!! Leuk zeg dat je dat met ze heb gedaan!
    We moeten ff overzichtje maken van de stand hè?
    Hoeveel jongens hoeveel meisjes?
    Denk dat de jochies t gaan winnen hier haha

O ik lig ook genesteld op de bank, na gtst gaat de Voice op!
    Net lekkere warme Choco op en
    Kapsalon op in de stad! Jummie!

Veel kijkplz, mommy's To B

Zou Krullie geslaagd zijn?! :)

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Ennnnn Krullie :) ben zo benieuwd!!! Weet u t al?! Jullie zijn vast de stad in hè :)

Share This Page