Wie ook in Week 5 van haar zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by D83, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    J koopt toch nie alle jongens spullen op hè?!
    Ik zeg een jongen
    Voel t!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hey meiden!

Ben ik weer! Gisteravond om 21 uur thuis en meteen mijn bed ingedoken, was zo moe!!
    Het was supergezellig gistermiddag, maar wel een strijd hoor met vriendlief om de kindermeubeltjes….! Pfff!!
    Hij is behoorlijk dwars en alternatief wat dat betreft! Houdt niet van standaard dingen en vindt al die kant en klare kinderkamertjes “a la babydump” maar niets. Hij wou perse ook nog even langs de ikea… Zijn moeder ook…
    Nou jullie raden het al :p We hebben een kinderbedje van Ikea meegenomen, dat was maar 60 euro. Ik kon inderdaad niets fouts eraan bedenken. Gewoon mooi stevig hout, mooi wit… niets mis mee. En een mooie grote bijpassende linnenkast gevonden voor op de babykamer.
    Een leuke commode moet nog gescoord worden. Ze hadden daar niet echt de modellen die ik in mijn hoofd had. Ook nog even snel naar de Prenatal in Breda gegaan en een goed matras en Aerosleep gescoord! Schoonmoeder heeft alles betaald, superlief en krijg nu nog wat geld om bij te dragen aan de commode. Hoop ik dat daar een leuke commode van kan vinden en anders leggen we gewoon zelf wat bij.
    Na het shoppen heerlijk gegeten bij een restaurantje bij het vliegveld van Seppe.

@Marlies: beterschap! Hier ook verkouden!
    Heb net als Dtje ook gelezen over je slijmvliezen inderdaad, gevoeliger voor verstopte neus! Maar het is ook best koud buiten, meer kans op een verkoudheidje!

@Dtje: heerlijk je kast uitmesten!! Zeker omdat je er zin in had omdat je toch niet kon slapen ;) Ik moet dat ook nog doen, kom ik vast weer kledingstukken tegen die ik was vergeten! Leuk dat je nieuwe combi’s hebt kunnen maken.

@Bh’s: mijn borsten zijn echt nog niets veranderd… pas al mijn bh’s gewoon nog…
    Maar goed, dat is niet erg ;) Bespaart me weer wat geld ;)
    Maak me daarom wel af en toe zorgen of ik wel borstvoeding kan geven omdat ze nog niets veranderen! Hopelijk komt het nog wel de laatste maanden.

@Armande: hoop dat je goed kan slagen vandaag in Rotterdam! Ben benieuwd!
    Cool dat je zo’n felblauwe broek hebt! Vind ik erg gaaf! Ook in knalgroen trouwens!
    Wat leuk dat je moeder gaat trouwen zeg!! Een beetje zicht op wanneer? Dit jaar nog of volgend jaar? Dat wordt heel speciaal!

Haha moest best lachen dat je “tuttebel” zei ;) Geef je helemaal gelijk! ;)

Ik heb van MvM het tijdschrift “zwanger’ gekregen, dacht ik. Volgens mij stond daar wel wat mooie kleding in! Ga hem straks even zoeken!

@Mamaatje: aaah wat leuk die foto’s!!! Heerlijk, ik wil dat ooook! :D
    Strakke kamer ook! Moet hier nog heel wat geklust worden om dat ook voor elkaar te krijgen ;) We hebben zo te zien hetzelfde bedje en linnenkast :D Van de ikea!! Leuk!!
    Ik vind het dekbedje ook zooo snoezig, prachtig die tekst! Waar heb je dat vandaan??

@Caroline: wat leuk zeg wat je met je leerlingen hebt gedaan!! Grote klas heb je ook zeg!
    Superbijzonder dat de meeste leerlingen een jongetje denken! En jullie ook!! Het blijft nog even spannend!

3. sunshineS1976

#1883 sunshineS1976, Sep 22, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 22, 2012
    Deze "tuttebel" heeft vanmorgen ontzettend genoten van dat prachtige wezentje in mijn buik :D
    Wat was ZE mooi te zien op de echo!!!!

Over 1,5 week mag ik nog een keertje gratis terugkomen omdat de echoscopiste het echt 100% zeker wil weten en er ook een foto van wil maken, maar de beeb wou niet echt meewerken vanmorgen. Omdat ik vroeger heel dik ben geweest heb ik ook wat striae op mijn buik en guess what: daar lag het beebje met de beentjes precies onder. En dat schijnt de scherpte van het beeld een beetje te kunnen hinderen.
    Maar ze zei dat ze er nog nooit naast heeft gezeten en het voor 90% al zeker weet!!! Maar ze wil perse de 100% kunnen garanderen. Lief vind ik dat.

Maar ik zit dus al stiekem op die megagrote ROZE wolk, want 90 % dat het een MEISJE is!!! Ze zag 3 streepjes op de echo en die zag ik ook soms! En mijn gevoel vanaf dag 1 van de zwangerschapstest was al een meisje!!
    Dussss moet wel zo zijn toch :D:D
    Lijkt me sterk dat het nu over 1,5 week een jongen is :p Het kan... :p Dus ik koop nog maar geen roze spulletjes :p
    Maar het is wel echt een meisje denk ik :D:D

Had haar ook een oude echofoto laten zien met dat uitsteeksel tussen de beentjes waardoor iedereen een jongen zei! Maar dat is de navelstreng volgens haar en zegt dus niets over het geslacht.
    Stel je voor dat het over 1,5 week toch ineens een jongen is haha :p

Voorlopig ga ik lekker uit van het voorgevoel wat ik altijd al had!
    Roze gordijntjes, roze vloerkleed, schattige dekbedjes en roze kleertjes, ik ben van het roze :D
    *zucht en zwijmel* :D:D:D:D:D

By the way: vriendlief is nog steeds een beetje beduusd :p
    Hij was overtuigd van een jongen en had zich daar al helemaal op ingesteld, rare snuiter :p Hij moet echt wennen dat het nu een meisje blijkt te zijn. Hij maakt zich nu al zorgen over later; als ze ouder wordt en met jongens enzo in contact komt :p Dat is wel weer schattig haha

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    Aaaaaaah Krullie ik snap er niks van. hahahha, dacht zo zeker te weten dat je een jongen kreeg. Maar een meisje wat geweldig. En volgende week nog een keer kijken das nooit verkeerd he?

Hier is de baby kamer in de saus gezet vandaag. Ik ben met een vriendin er even tussen uit gegaan. Pffffff kan niet tegen de verf lucht. Plus dat je bepaalde mensen met rust moeten laten tijdens het klussen weet ik uit ervaring. Ik ben heel blij met het resultaat. Vooral dat ik het straks mag inrichten. Ik hoop met blauwe details. Echt als het roze gaat worden net zo leuk maar dan wil ik het niet geloven. hahaha....

Nog steeds snotter verkouden hierzo. Nu ook met hoofdpijn maar dat komt van de verkoudheid. Zit ook onder de pukkels trouwens sinds een paar dagen. Zal er allemaal wel weer bij horen.
    Daarin tegen zit mijn haar wel weer een stuk beter dan de vorige weken. Het blijft op en neer gaan allemaal. hahaha...

5. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @krullie gefeliciteerd met je DOCHTER! Hihi ik zit er ook altijd naast! Je mag dus bijna roze gaan shoppen! Leuk dat je nog een echo krijgt!
    Weet trouwens welk tijdschrift je bedoelt, heb ik ook gewoon liggen natuurlijk;)

Ik hoorde gister dat je met 32w ook nog een echo krijgt, dat is nieuw. Wisten jullie dat? Ik dus niet.... ! Die vrouw zei wel (en dat is logisch natuurlijk) dat je dan niet meer beebje in t geheel kan zien, maar in delen, beebje is dan al zo groot!

@marlies, wat fijn dat het naar je zin is! Straks lekker alles inrichten!
    Enne beterschap!

@huid, jiehoeeee mijn huid begint ein-de-lijk mooi te worden (lees: zoals hij bij normale mensen eruit ziet!) was bij mn vorige zwschap ook, echt zo fijn! Helaas komt mn niet mooie huid weer heel hard terug zodra ik stop met de borstvoeding...:x
    Oja mijn haar voelt zachter en ik hoef het minder vaak te wassen valt me op.
    Alleen dat benen scheren geeft nog geen doorslag haha:D

Vandaag goed geslaagd in de stad! Een skinnyjeans, een soort baggyjeans (met elastiek aan de pijpen) een shirtje, een bloes en een nachthemdje waarin je ook kunt voeden. Alles bij de hm trouwens.
    Ze hadden ook veel nette kleding viel me op, nette broeken(zwart) en bloesjes.
    De missie bh was natuurlijk weer een drama, ondanks dat ik wijzer geworden dacht te zijn van mn topic... Wij naar de noppies, want die hebben dus 70 omvang.... Nou vergeet het maar hoor, veel te wijd en cup te klein, grotere was er niet.... Dus uiteindelijk geeindigd bij de hunkemoller en een gewone simpele bh gekocht en die zit heerlijk!

Fijne avond!

6. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    @krullie, zie dat ik weer de helft ben vergeten...
    Leuk dat je al zoveel gekocht hebt! Wij hebben ook wit ledikantje van de ikea, vinden het een ideaal bedje en de kwaliteit is goed! Waarom zou je heel veel uitgeven denk ik dan, kan je weer gebruiken voor wat anders toch?
    Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben het wel eens met je vriend hoor wb de kamertjes! Er valt zoveel zelf te verzinnen en combineren.

Ik denk dat mn moeder in januari gaat trouwen, maar weet t niet zeker. Mn man reist natuurlijk en gaat ook nog skien dus het gaat nog lastig worden denk ik. Zelf had ik verwacht dat ze zouden wachten tot na mijj bevalling. Wordt vervolgd..!

Volgens mij kan je gewoon bv geven hoor! Waarom niet? Als het van binnen maar werkt! Bij een vriendin zijn haar borsten ook niet veranderd (wees blij!;)) en kon gewoon bv geven!
    Ga je een cursus volgen? Heb ik toen wel gedaan, heb er best wat aan gehad. Wordt ook vaak in een zkhuis gedaan bv een avond.

7. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Owwww Krullie! Wat zat ik er naast! Maar wat geweldig voor je! Gefeliciteerd! Weer een meid in ons midden! Super! Je intuitie kan t dus wel degelijk bij t juiste eind hebben hè! K wist t ook zeker vanaf t begin en t had me Echt verbaasd als t een meisje was geweest!
    Heerlijk genoten dus van t kijken! Super! Kan ook niet wachten tot donderdag! Leuk dat je nog n keertje mag! Dan weet je t iig helemaal zeker en kun je los!!! Maar verwacht dat met 90% zekerheid t ook gewoon n meisje is!
    Fijn dat je t zo gezellig hebt gehad! En super dat je geslaagd bent!
    Wij waren ook echt heel de middag bezig maar meer ook omdat we niet zeker wisten wordt t een jongen of meid! We hebben al vanaf t begin zo n mooie muursticker gezien vd lion king en daar wilden we alles om heen kopen en dat houten kamertje vinden wij dan ook perfect en als t een meisje was geweest had t ook gekund maar dan meer met neutrale en zachte roze tintjes
    Met wit kun je weer wat meer knallen! Zoals bij mamaatje maar onze muursticker is al zo aanwezig! T wachten is op onze Simba! Hihi

Armande, goed geslaagd dus wat betreft kleding! Super! Welke hm in rdam heeft t? Zijn er drie ofzo hè in stad, wil ook snel x gaan!
    Fijn dat je iig een bh hebt die lekker zit maar wat een gestruggle met je maat hè!

Marlies wat gaaf! Straks lekker alles inrichten! Kan ook echt niet wachten maar nog steeds geen andere woning helaas
    Hoop toch echt nog ruim op tijd weg te kunnen!

Had eerde willen antwoorden maar waren in stad en bij m'n moeder eten etc.. Ben net thuis!
    Ga f douchen en lekker onderuit met een filmpje!

Tot morgen dames! Slaap lekker!

8. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Btw over dat benen scheren wilde ik al n paar dagen posten!
    Ik merk dat k echt weinig hoef te scheren hè!

9. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Goedemorgen!!

hihi, zie je nou?! Weinig scheren = zoon!:D
    Ik ga het vanaf nu ook in de gaten houden, zal nu wel merkbaar moeten zijn als jij het nu ook merkt! Kan ik zonder echo ook vertellen wat we krijgen ;)

@hm, die in de koopgoot! Klopt er zijn er drie maar ben bij die anderen niet eens geweest.... Het is helemaal achterin, nog achter de roltrappen.
    enne hoe blij kan je zijn met een bh? Whoeha!

Wij gaan vanmiddag de babykamer op orde maken, alles op zn plek en wat er niet hoort (ondertussen was er nl weer t eea terechtgekomen) naar zolder enz. Gisteravond even gauw de nieuwe kleertjes in de kast gehangen.... *zwijmelt*

ik ga even eten zoontjelief heeft trek!
    Fijne dag en ws tot later!

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat leuk krullie een meisje!! Ik ben ook erg van het roze, maar aangezien het bij ons waarschijnlijk jongen en meisje wordt, doen wij alles in grijs en wit en kleden het voor de rest wel beetje aan met roze en blauw. Tuurlijk ga ik wel leuke jurkjes enzo kopen haha, wordt wel een meisje meisje dan.
    Dinsdag weer voor controle in het ziekenhuis en vrijdag geslachtsbepaling in Tiel :)! Hij wist het toen bijna zeker, maar niet helemaal, dus benieuwd naar vrijdag.
    Zaterdag gaan we naar Eindhoven!! Babykamertje kijken en kinderwagen. Over kinderwagen ben ik al bijna zeker, kamertje nog niet. Sowieso witte meubels :).
    Hier gaat verder alles prima. Wel erg moe en afgelopen week veeel bandenpijn gehad. Nu alles weer rustig.

11. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    goedemorgen,

Leuk om te lezen dat iedereen nu al echt bezig is met de babykamer, wagen en kleertjes. Het is ook zo echt allemaal he?

@lins zit jij nu ook aan het extra ijzer? En krijg jij ook in de 24e week een suikertest? Is verplicht bij 2lingen zei mijn gyn. Zit er zo niet op te wachten maar goed. Ik ben niet van het zoet en al zeker niet op de nuchtere maag.

Verder hier nog lekker snotteren vandaag. Mijn hele hoofd doet zeer en vol met watten. Maar goed dat gaat ook wel weer over.

fijne zondag

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee, geen ijzer. Mijn waarden waren nog vrij hoog, dus niet nodig.
    Geen idee over die suikertest.. Ik moet dinsdag voor controle, dus ben benieuwd.
    Ja zo leuk eindelijk al die spulletjes kopen :)!

13. sunshineS1976

Goeiemiddag meiden!
    Net mijn bed uit, echt het klokje rond geslapen vannacht!
    Gisteravond lekker gezellig gemaakt; gashaard aan, kaarsjes overal en lekker filmpje en wat te snacken. Super!

Ik ben zo blij met ons meisje! Een jongen was net zo geweldig hoor, maar vind het wel echt gaaf dat mijn intuïtie het goed had! Vanaf het prille begin al! Hoop dat ze niet over 1,5 week of over 3 wk bij de 20wk echo ineens een jongen is :p
    Heel de familie gaat uit van een jongen naar aanleiding van die laatste echofoto’s, dus de verrassing is wel groot dan. Ik hoop alleen wel dat we het geheim kunnen houden, want ik praat nu al over “ze en haar” ipv hij dus dat wordt een uitdaging!

Ik ben er nog steeds niet over uit of ik haar nu af en toe voel bewegen maar ik voel haar wel zitten in mijn buik! Als ik in bed lig voel ik mijn baarmoeder en soms heb ik een grote bobbel links onder mijn navel en soms rechts! Dat kun je ook zien! Volgens mij zit ze daar dan en volgens mij verplaatst ze zich ook behoorlijk veel! Het wordt steeds echter :D

@Marlies: Gaaf dat de babykamer in de saus is gezet!! Goed dat je bent weggegaan hoor, die verflucht is ook echt niet goed voor je! Daar moet je voor oppassen. Zwangere vrouwen mogen niet voor niets niet schilderen!
    Dat verkouden herken ik. Hoofdpijn komt daar ook van waarschijnlijk. Fijn die pukkels… wees blij dat je ze nu “pas” hebt, ik heb ze al vanaf het begin en het worden er steeds meer en steeds dikker… voel me daar best onzeker door, het is echt heel lelijk in mijn hals…

Ik moet trouwens ook zo’n suikertest doen rond de 24 weken. Maar dan omdat ik wat te zwaar ben. Ik gruwel ook al bij het idee… en dat ze steeds weer bloed gaan prikken tussendoor. Zal er lekker uit gaan zien in mijn armen…

@Armande: ja dat van die extra echo wist ik, dat is volgens mij een groeiecho toch??
    Fijn dat je huid mooi begint te worden! Hier helaas nog steeds een bergachtig landschap… if you know what i mean. Gelukkig is het winter: sjaaltjes! Aan mijn haar merk ik het wel goed… ik hoef sinds tijden geen doucheputjes meer leeg te halen :p
    Wat ben je goed geslaagd in de stad zeg!! Veel gekocht zeg, super!! Gaaf zo’n skinnyjeans! Gelukkig heb je ook nog een goeie bh kunnen scoren!

Gaaf dat je moeder gaat trouwen, januari waarschijnlijk! Wordt je vereeuwigd op de foto’s met je mooie buik!! ;) Gelukkig dat je vriendin ook bv kon geven terwijl borsten niet waren veranderd. Wat voor cursus bedoel je? Algemene zwangerschapscursus of speciaal op bv gericht? Ik weet het nog niet. Misschien wel handig… maar aan de andere kant wil ik ook veel dingen gewoon niet weten omdat ik best een schijtert ben :p

Veel plezier met de babykamer vanmiddag!! Wil je ook de foto’s met ons delen als het af is??

@Dtje: gaaaaaf zo’n muursticker!! Heb je er een foto van? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet!! Wat super zo’n leuk thema zeg, daar passen de meubeltjes prima bij!! Had voor een meisje inderdaad ook goed gekund hoor, maar nu wordt het lekker stoer! Ben zo benieuwd hoe alles er straks uit gaat zien bij jou!
    Jullie kleine Simba die lekker tevreden ligt te slapen in die prachtige kamer! Hihi
    Ik zou de kleine Simba als tweede naam geven :p haha

Heb je voor jezelf al een datum in gedachten wanneer je echt de babykamer gaat inrichten? Je hoopt natuurlijk op een ander huis, maar misschien gaat dat wel niet lukken. Hou je wel een termijn in gedachten dat je de babykamer toch echt af wilt hebben?
    Vriendlief zit hier ook te mekkeren dat hij geen zin heeft om al die moeite te gaan doen voor de babykamer als het huis straks verkocht wordt. Maar ik dwing hem gewoon :p
    Ik geloof namelijk echt niet dat het huis binnen nu en 5 maanden verkocht gaat worden. En anders doen we de oplevering toch pas na de bruiloft denk ik. Hij gaat maar gewoon aan de slag.

@Benen scheren: ik word gek van dat haar!!
    Overal dus he! Benen, oksels en van onderen… voor mijn gevoel moet ik het dus echt vaker scheren dan voorheen! Irritant, zo’n leuk klusje vond ik het al nooit :p

@Linss: spannend dat jullie bijna zeker weten wat de beebjes gaan worden!! Mooi juist, die neutrale kleuren in de babykamer en dan gekleurde accessoires. Roze en een blauw dekbedje enzo. Een jongen en een meisje zou wel echt supergaaf zijn!
    Hier ook witte meubeltjes, vind ik echt mooi. Onze woonkamer is ook grijs/wit/zwart.
    [FONT=&quot]Hier ook veel last van bandenpijn gehad. Gelukkig alweer twee dagen geen pijn.[/FONT]

14. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    F in twee x antwoorden.. Lig lui te zijn in bed en antwoord vanaf m'n tel.. Gaaaaap.. Heerlijk zo n luie zondag!

Armande; helemaal vergeten te zeggen.. Wat fijn dat j huid zo opknapt vd zwangerschap!!!
    En dat van die echo wist ik niet! Ben zelf achter de 20wk aan gegaan want na de termijn echo werd er door de Echocopiste ook niks over gezegd! Goed om te weten!
    Succes vandaag in HET kamertje hihi.. Weg met alles daar wat er niet hoort 😜

Linssiejj! Heel leuk ook zo t kamertje kwa kleuren. Ook echt nog aan gedacht omdat ze hier bij de van Belle van die schattige zacht roze en blauwe bad eendjes hebben met zilver en toen dacht ik echt aan een wit zilver grijze kamer met of zachtroze of zachtblauw.. So cute!
    Fijn dat t wat beter gaat met je, j hebt n zware week achter de rug niet waar.. Hoe gaat t met werken, slapen/opstaan? Trek je t nog?

15. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Beterschap voor liesje! Ik snuit vaak oudbloed mee, ook niet lekker maar nies en snuit zoveel ook.. Hoop dat je snel opknapt!
    Wat betreft n suikertest, ik denk dat k die ook krijg, omdat m'n vader diabetes had.. Ze zeiden dat ik dan gevoeliger ben voor Zwangerschapssuiker

Spannend vrijdag linssiejj!! Zou gaaf zijn n jongen en meisje!
    Wow!

Krullie; lekker lang geslapen n wat n heerlijke avond om deze dagen mee af te sluiten!
    Ow Krullie ben zo blij voor je! Wat zal t een verassing zijn idd! Hou je t stil tot na de bevalling of ga j t eerder vertellen?
    Is j mannetje al beetje aan t idee gewend? Als j hele tijd bijna zeker weet krijg n zoon is dit wel ff schakelen hè! M'n mannetje had t er ook wel over hoor toen van hè als t n meisje is, hoe moet t dan later met al die jongens haha..
    Nu zullen er hordes dames voor de deur staan Hahaha
    T komt allemaal wel goed! De opvoeding en wat j meegeeft aan normen en waarden vormen n belangrijke basis.

Ik heb ook echt best N behoorlijke bos haar, en dat na bijna toch wel n jaar extensions! Had n dun piekerig bobj verwacht maar ruim over m'n schouders nog na t knippen en veel volume en echt sterk n glanzend! Jeej! Mag wel wat langer hoor Mis die lange lokken wel!

Ik zal proberen een foto op te Loaden n anders f de link te sturen
    T komt iig op de muur achter t ledikantje
    Nou doen we! Simba wordt zn tweede naam Hahaha
    Wel aan gedacht maar toch iets te dierlijk Hahaha
    Jammer oh..

We willen max tot december wachten en anders hier echt aan de slag
    We willen al wat minder kritisch zijn wat betreft er vrij komt
    Omdat we als we naar souburg verhuizen gewoon heel veel hulp van m'n schoonouders hebben en zij ook makkelijker naar ons kunnen komen
    Maar wil toch wel graag een tuin n min drie slaapkamers
    Er komt niet zoveel vrij, meer in de buurt waar ik nu al woon en daar willen we juist weg dus nog f geduld.. Hoop dat ik dat kan opbrengen met alles wat ik hier voorbij hoor n zie komen
    Kwa ruimte kan t nog maar t is die trap voornamelijk om buiten te komen n t missen van n bovenverdieping
    Dat gesjouw met de wagen maxi cosi boodschappen ed
    N eigenlijk is t ook zeker als j mensen over de vloer krijgt wel Erg krap
    Wil me in alle rust kunnen terug trekken
    N omdat we ook drie katten hebben handig om boven n beneden soms wanneer nodig te scheiden afhankelijk van waar de baby op dat moment slaapt
    Toch f wennen hoe t gaat met deze drie drukke burmeesjes
    Ze zijn zooo nieuwsgierig willen alles wat nieuw is van dichtbij bekijken etc

Ik ga nu echt ff wat doen hier
    Ga straks lekker ff bubbelen bij m'n mamsie in t bubbelbad 🛀
    Fijne dag allemaal!

16. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    1,156
    0
    0
    Zeeland
    @krullie die suikertest is toch 2 keer prikken in de vinger? Of ben ik nu gek. Ik meende eerst nuchter, dan bekertje viezigheid drinken en dan nog een keer vingerprik na 2 uur. En in die twee uur moet je je rustig houden toch? Ik heb morgen over 2 weken weer een afspr staan bij de Gyn dan maar eens vragen.

Echt zo bijzonder om te horen hoe iedereen nu bezig is met de kamer enz. Toen we begonnen te kletsen maakte een ieder zich nog druk over de eerste echo. En nu? We kunnen er niet meer om heen. De buiken groeien en wij groeien langzaam in onze nieuwe rol als mama2b.

Ik zou er eigenlijk even uit moeten gaan nu. Het weer laat het toe maar ik heb zo geen puf. Hang zo lekker op de bank in mijn tokkie pak. Vind het eigenlijk wel best zo hahahahaha....

Volgens mij heb ik de kleintjes of 1 van de kleintjes gevoeld gister. Ik lag op bed en net boven mijn navel voelde ik heel even wat bewegen. Maar eer ik er echt erg in had was het ook weer weg. Als ik mijn vriendinnen mag geloven was dit een baby. Wow wat bijzonder. Nu wil ik het graag vaker voelen maar helaas zo werkt het niet he?
    Over een tijdje zal het wel duidelijker worden.

17. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    lion king muurstickers - Google zoeken

Dit is m!
    Aan de ander kant van de kamer doen we de figuurtjes uit de lion king met losse muurstickers
    Heb Ook echt geweldige muurschilderingen gezien maar je moet maar iemand weten die dat kan!

18. sunshineS1976

@D: we willen het echt geheim houden tot na de bevalling zeg maar!
    Hoop dat het lukt… en als we ons verspreken… tsja so be it ;)

Fijn dat je blij bent met je haar en het zo mooi zit en valt! Dat is inderdaad wel fijn na een lange tijd extensions! Heb ook extensions gehad jaren geleden, ongeveer 4 maanden, en mijn haar was lange tijd daarna echt een drama. Wilde gewoon wéér aan de extensions!
    Gelukkig niet gedaan en het gewoon de tijd gegeven.

Dat is nog best lang zeg, wachten tot december! Hoop dat je het zo lang kunt uithouden!!
    Is die muursticker wel makkelijk te verwijderen en weer te bevestigen??
    Ik heb hem nog niet gezien trouwens… als ik op je link klik krijg ik google te zien en dan een paar verschillende kleine plaatjes en vervolgens schiet ie door naar een andere website… heel vreemd!!

Oh jullie willen naar Souburg ook! Dacht nog wel in Vlissingen maar dan andere buurt.
    Souburg is best leuk! Fijn ook als je schoonouders dan zo dichtbij wonen.
    Nu moet daar nog wel iets leuks en geschikts vrijkomen dan! Ik hoop het binnenkort voor jullie hoor! Zou ideaal zijn dat je al in je nieuwe huis kunt beginnen en de babykamer en alles klaar hebt als de kleine komt. Niets geen gedoe met verhuizen als jullie manneke er al is, maar gewoon al helemaal gesettled zijn in februari!
    Je hebt zeker lekker je eigen ruimte nodig om je terug te kunnen trekken straks. En ideaal als je de katten ook kunt scheiden van de baby. Een ruime bovenverdieping is sowieso prettig.
    Het is hier door de schuine daken ook vrij krapjes. Heb al veel opgeruimd en in dozen gedaan, dat brengen we volgend weekend allemaal naar mijn ouders. Wordt wel een paar keer rijden denk ik! Maar dan is het hier wel weer goed te doen.

Lekker gebubbeld bij je moeder? Klinkt heerlijk! Vooral met dit koude, natte weer buiten!

@Marlies: ik weet nog niet precies wat de suikertest inhoudt, maar wel wat over gelezen. Bij de één inderdaad prikje in de vinger, maar bij de ander iedere keer echt bloedprikken in de arm. Hoop maar op de vinger dan!

Bijzonder he, dat we er niet meer omheen kunnen en nu al groeien in onze nieuwe rol straks! Over een week of 20 kunnen we gewoon al mama zijn…. Nu klinkt het misschien nog best ver weg, maar daar zijn we echt zo!! Grappig dat we al deze verschillende fases hier met elkaar delen!
    Aaaah wat super dat je je kleintje hebt gevoeld!!! Dat kan heel goed hoor!! Ik wil het ook wel steeds opnieuw voelen om er zeker van te zijn dat het echt de kleine is… maar helaas, ze is eigenwijs :p Zo werkt het nog niet!! Het schijnt dat als je verder bent in de zwangerschap ze wel iedere keer op je hand kunnen gaan reageren en dan iets van zich laten horen. Maar daar is het nu nog iets te vroeg voor.

Hier vanavond lekker met een filmpje en wat lekkers, onder het genot van een lekker vuurtje, op de bank. Morgen weer een drukke en vooral lange dag voor de boeg!

[FONT=&quot]Fijne avond meiden en alvast welterusten! [/FONT]

19. sunshineS1976

Nou ik kan er volgens mij echt niet meer omheen hoor; ik voel onze kleine meid gewoon echt!!
    Steeds hele kleine plopjes van binnen nu ik lekker op de bank lig (vanmiddag ook al even toen ik lekker zat) en het lijkt op een heel gedraai daar van binnen! Ik voel echt van alles...heel licht, maar voel het wel degelijk. Apart gevoel, kan het niet echt omschrijven! Maar wat bijzonder! Ik weet gewoon dat ze het is!! :D:D

20. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Echt hè! Vind ook dat we een leuk gezellig clubje hebben waar we dit allemaal mee kunnen delen.. Gelukkig zijn we ook met niet te veel dus is t best persoonlijk!
    We kunnen idd al over 20 wk mama zijn, als j ziet hoe snel deze 18 weken al zijn gegaan! Wow!

Bubbelen was lekker maar voel me niet zo lekker meer
    Last van m'n nek en beetje van m'n hoofd
    Was even gezakt net maar voel t weer.. Hoop dat niet doorzet
    Morgen weer therapie en dinsdag lekker naar de fysio

Ik upload de sticker zo ff via picup
    Is alleen dan niet zo scherp!! Het iets van 2.20 breed ofzo dus dat is wel gaaf! Nog niet uitgezocht hoe en wat wat betreft aanbrengen en verwijderen maar volgend mij wel goed te doen!

Ja, liefst souburg maar kijken ook in vlissi gwn
    Willen echt iets hebben voor die tijd
    En we wachten bewust lang omdat je anders net zal zien dat je een ander huis krijgt als alles klaar is
    Liefst alles tegelijk aan pakken
    Wordt wel een hele verandering
    Dit is toch m'n thuis geworden
    Ben hier voor t eerst op m'n zelf gaan wonen..
    Sentimentele tut hè..

Hebben jullie nog iets lekkers op?
    Ik een pizza funghi waar ik zelf nog Salami op heb gedaan met een lekkere griekse feta salade
    Afleveringen sex And the city erbij en genieten
    Denk dat ik die seizoenen al tig x heb gezien maar blijft leuk zeker met zulk weer!

Share This Page