Ah lies en Krullie! Leuk!!! Voelt idd zoals die plopjes M'n mannetje heeft t ook al paar x gevoeld Dan laat ik m z'n hand daar houden waar Ie meestal zit en ik m voel Idd heel lichtjes maar.. Maar idd soms kronkelend, dan weer kloppend of ploffend, kriebelend.. Waar ik me ontzettend over verbaasde is dat rond mijn termijn hij al bijna 20cm is?!?! Kan t me niet voorstellen bijna t dubbele sinds 5 weken geleden In hoeverre zwemt Ie m'n buik door, tot hoe hoog? Al boven de navel? Zoiets zei liesje! Vraag me af waar hij allemaal zit hoor! Schrijf op wanneer je t voor t eerst voelde! Leuk voor later!
Hoe slecht is frisdrank btw? Ben gek op lipton Ice tea en is wat prik betreft t enige op af en toe een blikje cola na wat ik drink aan prik aangezien red bull nie mag! Zijn die suikers erg slecht? Naast mijn gezonde voeding vind k dat t wel kan maar kan zo veel vinden Wat denken jullie?
oooh wauw Dtje! Prachtige sticker!!!!!!!!!!! Ja ik heb het opgeschreven! Voel haar al een kleine week... maar weet het nu echt wel zeker! Ik heb een 9 maanden dagboek gekocht, superleuk!! Steeds allerlei leuke vraagjes passend bij het trimester, ruimte voor afspraken en bijzonderheden en buikfoto's. Heb nu nog geen buik dus plak dat nu vol met echofoto's Heel leuk voor later om zelf terug te lezen, maar ook ons kindje als het wat ouder is!
Als je geen liters frisdrank drinkt hoef je je geen zorgen te maken hoor! Ik drink ook Lipton, zo lekker! Heb alleen wel de light variant, omdat ik beter niet al die suiker binnen kan krijgen Af en toe wel een lekker glas cassis, geen light. Maar ik drink niet meer dan 2-3 glazen per dag aan (light) frisdrank. Gewoon omdat "light" met die aspartaam ook niet echt goed is... Probeer veel water en spa rood te drinken en op het werk elke dag een lekker glas versgeperste jus.
Wou net zeggen aspartaam is ook niet goed, k reageer er echt sterk op! Hoofdpijn en duizelig ed dus kan niet eens light drinken. Drink gemiddeld twee Ice tea glazen per dag die j ook op terras krijgt, oke iets voller dan 😜 maar niet elke dag.. Wel vaak.. Ook ik drink elke ochtend verse jus met grapefruit en later op de nog granaatappelsap van pom.. Aaah super leuk! Ben slecht in bijhouden maar zet alles in m'n tel en dan weer k donderdag na echo weer een maandje achterstand bij! Leuk hoor Krullie moet ook echt gaan plakken en foto's gaan printen!
Wij zijn dus ANTI light! Maar zoals je al schreef, je kan er niet goed tegen.... Dat zegt wat he! Denk dat je beter suiker dan zoetstoffen kunt binnenkrijgen, voor jezelf maar ook voor beebje. Zelf drink ik iedere dag 1 glas cola, verder thee, melk en die 50/50sap van roosvicee. Weet je, je lijf verbruikt ook een hoop he? Dus lijkt het mij dat t echt geen kwaad kan.
Op meerdere plekken, maar vooral in het middenstuk zeg maar. Maar wel links en rechts en nu ook dagelijks Probeerde t gister aan manlief te laten voelen maar net als in mn vorige zwschap was er gelijk rust van binnen toen heeft hij het bijna niet kunnen voelen, dus daar gaan we nu ook maar vanuit.
Goed om te horen! Drink verder alleen maar water en groene thee Af en toe warme chocomelk nu t kouder wordt.. Hoe is t met je?
@krullie Jaaaaaaaaa je hebt je beebje gevoeld!! Zie je nou dat je het gewoon wéét als het zover is? Cool he? Genieten hoor! Gaat nu alleen nog maar duidelijker worden! Ik bedoelde een bvcursus, ik heb dat toen wel gedaan omdat ik t vooral interessant vond en het persé wilde gaan geven. Kan me eigenlijk niet echt herinneren dat er iets "engs" aan was.... Tis tenslotte toch iets wat jezelf moet ervaren. Ik riep altijd dat ik nooit in t openbaar zou gaan voeden of met de kraamvisite erbij...... Maar uiteindelijk deed ik dat dus welZal wel onder invloed van de hormonen zijn geweest.... Heb me nu nl hetzelfde voorgenomen haha. Maar ja als beebje huilt van de honger dan voelt je lijf dat ook (echt waar! Is bizar) en ga je dus gewoon voeden nou ja wie weet dit keer met een doekje erover ofzo.... Enne dat scheren he, jij krijgt een meisje...dussssss.....I rest my case
Het gaat goed, dank u! Ben weer verslaafd aan het raken aan de (koude) chocomel, net als bij mn zoontje! Verder wel moe maar ja wij willen ook altijd veel op een dag Wel grappig om te lezen hoe laat jullie naar bed gaan en heerlijk uit kunnen slapen en op de dag kunnen relaxen! Geniet er maar van hoor!! Volgend jaar zitten jullie net als ik om 8u beneden op zondagochtend Verder de babykamer op orde gemaakt, alleen nog wat boeken uitzoeken (onze boekenkasten stonden daar eerst) en wat laatste prullen. Maar het ruimt zo lekker op, vooral in mn hoofd
Fijn om te horen Armande! Ja lekker chocomelk Ook koud idd! Die pakken of flessen! Heerlijk! Nou ben me daar iedere dag ook echt bewust van hoor Ook als we wat doen met z'n tweeën, vooral die spontane acties Dan denk ik straks wordt toch wel ff anders! Dus geniet nog maar f lekker maar andere kant denk k dat ik dan pas Echt mezelf kan(moet) zetten tot een andere levenswijze die mij ondanks dat t zwaar is vast goed zal doen Lekker bezig ook dus in de baby kamer! Wil als we klaar zijn wel foto's uitwisselen Leuk idee toch? Hier op forum ook een topic over!
hoi lieve allemaal! Sorry sorry dat ik er niet zo veel ben , maar ben zelf niet helemaal jofel en met moedertje gaat het ook niet je van het maar denk wel aan jullie! En elke dag denk ik nu even schrijven maar dan ben ik zooo moe haha ! Mama een dochter wat super leuk!!! En D een zoon!! Geweldig! En de rest ? Al meer bekend ? En wanneer de 20 weken echo ? Ik mag woensdag en knijp hem wel een beetje spannend allemaal weer ! Hoe gaat het hier , al druk in de week met kamertjes ook ? Sorry heb niet alles terug gelezen , zag wel jou sticker D wat super mooi!
goedemorgen! @A1974 dat geeft toch helemaal niks. Denk maar lekker aan jezelf. Mag als je zwanger bent. Spannend woensdag weer even he? Maar komt vast goed. Heb je de kleine al gevoeld? Ik heb ze dit weekend ook voor het eerst gevoeld. Zo bijzonder. Wat is het nog donker he? Niks aan. Echt herfst! Aan de andere kant, we gaan wel richting de helft van onze zwangerschappen straks. Bijzonder! Hier ook een grote fan van chocolade melk. Probeer me wat in te houden maar het is zooooooo lekker. Hier wat afspraken vandaag dus straks maar eens even douchen en dan in aktie!
Hoii Marlies! Wat geweldig dat je het ook hebt mogen voelen! Het is zeker heel erg bijzonder! Blijft een apart gevoel , maar het mooiste gevoel wat er is leven voelen!! Heerlijk om te lezen dat je er zo van geniet ook! Ik voel de kleine meid ook zeer zeker, net tegen de 13 weken aan had ik al het gevoel van heey dat zijn niet mijn darmen heb zo'n innige relatie met darmen gehad met ze haha dit voelde heel anders! Was heel zacht hoor! En nu steeds meer en meer . Hoor van sommige dat ze echt al harde schoppen voelen maar dat doet mijn meisje nog niet , uitwendig is ook niet altijd even alles goed te voelen voor man lief maar ja ik heb dan ook wel genoeg buikvetjes haha dus wie weet ligt het daar aan ? Chocolade melk is heerlijk ! Koud en warm hmmm haha ben ook fan!!] Succes met je afspraakjes ! Hoop dat je voor de rest goed voelt!
Ja mijn verkoudheid is op zijn retour gelukkig en verder voel ik me ook wel goed. Liep net even naar de supermarkt en kwam een ex collega tegen en die zag mij en zei.... je kon wel afgevallen zijn?? Ik zeg ja dat klopt maar niet overal hoor. Toen wees ik naar mijn buik. Ze wist niet wat ze hoorde. Zoooooo leuk! Ja en dan straalt deze mama2b weer helemaal. Ik heb ook een innige band met mijn darmen altijd en idd dit voelde heel anders. Was maar kort maar echt wel aanwezig. Zo speciaal. Mijn moeder helemaal ontroert vanmorgen. Blijft gewoon een klein wonder wat hier allemaal gebeurd. Zal even wat eten en dan straks weer naar een afspraak.
A1974 weet niet of ik je al had gefeliciteerd met t feit dat j een dochter krijgt? Miss heb ik dat helemaal gemist of ik ben vergeetachtig maar iig gefeliciteerd! Wat leuk!!! Leuk dat j ook wat van je laat horen, alle begrip als dat niet kan! Jij en de kleine komen op nummer 1! Heel veel sterkte voor jou! En veel plz woensdag weer met de echo! Als t lukt, Kom m dan even showen? Marlies! Fijn dat j j wat beter begint te voelen! En wat leuk hè vertellen dat j zwanger bent! Het is n blijft zeker een wonder! Manlief zei gister nog; dat daar in jouw buik gewoon n nieuw leven groeit.. How special! N voor jou en linssiejj helemaal bijzonder dat ze met z'n tweetjes in jullie buik zitten.. 9mnd lang samen moet wel een heel bijzondere band scheppen.. Kan niet anders! Succes met je afspraken!
Hoi Dtje! Ja had je in echo's gedaan ! En jij ook van harte natuurlijk! Zo leuk ook een jongen heerlijk! En ja als ik woensdag 20 weken echo heb gehad en krijg weer mooie plaatjes mee zal ik ze zeker showen. Ben wel zenuwachtig! Jij mag ook bijna zie ik spannend wel he ? En oeps begrijp dat het niet zo lekker weer is daar! Grrr zal wat zon proberen die kant op te sturen! Maar gooi het er maar uit lucht lekker op hihi