Zoooooo het is klinkklaar herfst hier. Wind, regen en alles wat er tussen hangt. Net thuis. Pizza in de oven en bank hangen! LOL Fijne avond meiden
ha meiden! Wat een weer he!! Het gaat hier flink tekeer! Je kunt maar beter lekker binnen blijven! Gordijntjes dicht, kaarsjes aan, dekentje, warme choco (love it too!) en filmpje! Helaas mag ik nog niet naar huis Net gezellig met collega's chinees gegeten. Nu wachten tot 19.30, dan hebben we een algemene informatieavond voor ouders/voogden/verzorgers van onze leerlingen. Ik doe snel mijn riedeltje, hoop dat er geen vragen zijn en naar huis! Het was me het dagje wel weer... Hoop hier half 9 echt weg te kunnen, dan iets over 9 thuis... en meteen maar naar bed denk ik! Ben gesloopt! Heb net weeeer een cadeautje van een collega gekregen voor de beeb. Zo lief, iedereen komt met wat leuks aan! Ik wens jullie een fijne avond meiden en alvast slaap lekker!
Succes Krullie hopelijk snel naar huis! Wat een weer hè! Nou! Wij gaan VNV spontaan naar de bioscoop, leuk leuk! Nu t nog kan, maar van nemen.. N we kunnen nu film by the sea eindelijk is afgelopen onze duizenden 2voor12 kaartjes inleveren.. Zo eerst lekker onderuit met gtst en m'n vieze vette vervelende verloofde Fijne avond allemaal!!!
Hoe is t dames? Ted was leuk! Aanrader mochten jullie nog naar de bios gaan! Zo gelachen! Hier alles goed maar ontzettend lui en aan t snotteren! Fijne dag allemaal en succes met wat jullie moeten doen!
@D83 jaa is zo goed als klaar nog wat leuke wandschilderijtjes ofzo maar goed dat komt wel @armande ja het is 1 serie allemaal idd bij de ikea weet alleen de naam niet meer maar vond hem zo leuk @caroline leuk dat wedstrijdje ben benieuwd wie er gaat winnen hahaha @krullie dat dekentje heb ik volgens mij bij de prenatal gekocht of alla babydump zal het even navragen aan manlief @krullie aaaaaaaa wat leuk he he eindelijk nog een meisje voor ons meisje vond haar al eenzaam tussen al die mooie jongens hahahha gefeliciteerd @krullie klinkt idd echt als de kleine die je voelt begint altijd zo over een weekje is het onmiskenbaar en over een paar weken hou je ribben maar vast hahaha @a1974 ik mag 8 oktober voor de 20 weken echo spannend hier lekker huisje aan kant heb mijn energy totaal weer terug dus dat is voor manlief ook wel fijn, hoeft hij niet alles meer alleen te doen gelukkig vind en vond hij dat helemaal niet erg, hier voel ik me prima mag niet klagen en nog steeds maar 4 kilo aangekomen ondanks de mac donnald die tegenwoordig erg favoriet is ff een hamburgertje hier of daar tussen door vreselijk
Mamaatje lekker opgeschoten zeg!! Ben Ook benieuwd of ik bij de volgende controle wel ben aangekomen want was juist afgevallen.. Een kilo maar, maar ben benieuwd! VNV frietjes op t menu met lekkere zaanse mayo chorizo kip saucijzen met Chili saus en Brocoli Toch iets gezonds haha.. VNV Barbies baby; volgens mij gaat de bevalling beginnen.. Ze is inmiddels al bevallen natuurlijk hè maar in de serie
Hihi die film Ted wil ik ook graag zien.. We wilden vanavond gaan, maar ben direct toen ik thuis wam in slaap gevallen. Dus leek me niet zo een goed idee om vanavond weg te gaan! Vanmiddag controle gehad. Ze waren weer lekker gegroeid en lagen op schema. Mijn baarmoeder was ook mooi groot, zat tot boven de navel. Verder t.o.v. Vorige week alweer +1 kg haha als dat zo door gaat.. Zaterdag lekker op babykamerpad !
Here I am!! @Dtje: leuk dat je gister nog naar de film bent geweest!! Fijn dat Film by the sea weer is afgelopen en de "normale" films weer draaien Ted lijkt mij niet zo geweldig Maar kennelijk issie toch leuk. Vriendlief had het er ook al over... misschien toch maar gaan kijken als we niets te doen hebben Vanavond heb je ook weer lekker gegeten! Nog iets bijzonders gedaan vandaag?? Heb je niet meer gehoord over hoofdpijn by the way... gaat het goed??? Als in dat je gelukkig nergens last van hebt?? @Mamaatje: jaa twee meisjes nu Superleuk je kamertje, echt!! Heerlijk MC dondals!! En 4 kg is nog heel netjes hoor, goed gedaan! Ik maak me weer zorgen meiden... pff stomme doos die ik ben. Kan mezelf wel wat aandoen. Vriendlief doet het nu ook een beetje en vind dat ik de gyn morgen maar moet bellen... Doe dat misschien ook wel, maar denk dat ik toch niet ver kom bij de assistentes. Ik voel mijn beebje goed, heel goed zelfs. Misschien wel te goed, en daar maak ik me druk om. Is dat wel goed/normaal om het al zo goed te voelen? Ik voel dr echt bewegen en draaien, dat ze zich verplaatst. Vanmorgen nogmaals bewijs. Ik werd wakker en bleef nog liggen, een bobbel onder mijn navel. Even later voelde ik beweging en voelde ik haar verplaatsen. Proef op de som, voelde mijn buik en had opeens dus die dikke bobbel rechts van mijn navel. Heb het dus echt wel goed gevoeld!! Zit alles wel ok in mijn buik? Ik ben nu opeens weer bang voor te weinig vruchtwater. Dan schijn je de kleine goed te kunnen voelen. Bij veel vruchtwater voel je de bewegingen minder, want dan hebben ze genoeg ruimte en kunnen ze alle kanten op. Omdat ik het zo goed voel bewegen en ook die bobbel zo duidelijk voel... is dat wel goed??? Pfff probeer echt in mijn achtrhoofd te houden wat mamaatje altijd zegt... negatieve gedachten mogen, zodra je ze maar weer snel opzij duwt... dat probeer ik echt hoor... maar dan voel ik die kleine weer heel duidelijk en komen de zorgen weer... Wil er ook echt wel van genieten, maar nooit gedacht dat ik het nu al zo duidelijk kon voelen. Van amper iets naar superveel in een paar dagen tijd!! Help...
O Krullie! Durf t echt niet te zeggen! Ik kan me niet precies voorstellen wat je voelt natuurlijk Ik ken die theorie ook niet.. Wel begreep k dat als de placenta erg van voren zit je t minder snel en hoe voelt maar Miss dat t bij jou juist meer naar achter zit en t daarom duidelijker voelt? Volgens mij kan t daar ook verplaatsen! Miss kun je een topic openen heb je sneller response dan hier denk! Gewoon maar even bellen en je gerust laten stellen morgen Lijkt me onwaarschijnlijk dat er iets niet goed is hoor! T voelen begint ook echt vd een op de andere dag! Net als dat m'n neefje niet kon zitten en dan de andere dag ineens heel goed Of dat buikjes ineens van de een op de andere dag aanwezig zijn! Je bent al best wel ver en de een voelt t sneller als de ander En vanaf deze termijn kan t ook gewoon goed dus waarschijnlijk niks aan de hand Bedenk je maar dat de baby straks je ribben nog net nie kapot gaat trappen hihi! Nou, vond de voorstukjes op zich wel leuk maar had gedacht dat dat de hoogtepunten zouden zijn.. Nou nee echt nie hij was echt heel erg grappig! Ik had zondag weer last van m'n nek en schouders Massage en een IJszak gaf verlichting n t zette niet door Nu lichte hoofdpijn omdat ik me net helemaal op wond over een gewonde duif.. Kon maar niet t juiste nr vinden vd Dierenambulance en m'n tel werkte nie mee en dan in spanning afwachten Gelijk alles verkrampt Lig nu lekker Barbies baby te kijken, f niks.. Heerlijk.. Verlang zo naar m'n kleintje Net nog alle kleertjes bekeken en een overzichtje gemaakt van wat we hebben en nog moeten halen.. Linssiejj fijn dat alles goed was! Super dat ze t zo goed doen! Bijzonder hoor twee kleintjes in je buik Voel je ze allebei al of nog niks?
@Linss: fijn dat het allemaal weer goed was!! 1 kg is keurig hoor, goed op schema!! Leuk bijna babykamertjes kijken!! Heb je al een idee wat je wilt?? Witte meubeltjes toch? Of schreef iemand anders dat .... sorry weet het niet meer! @D: ja heb er ook een topic over geopend bij "zwangerschap" , maar krijg daar tot nu toe alleen maar reacties dat het normaal is... fijn natuurlijk daar niet van Ik bel morgen in de pauze even naar de gyn! Afwachten wat de assistentes zeggen! Ik moet er vanuit gaan dat alles goed is. Met 13 weken was het kindje al 14 weken groot, misschien is dat nu ook wel het geval. Dat het nu al de grootte heeft van 19/20 weken ofzo. Dan is het ook niet zo gek dat ik het duidelijk voel, als het steeds groter en sterker wordt. In ieder geval is het nog niet zo pijnlijk dat ze tegen je ribben aantrappen zoals dat in de laatste weken van de zwangerschap kan zijn ja Dat zeggen veel ook: wees blij dat je het voelt en dat je er nog geen "last" van hebt! Goed dat je zondag snel gehandeld hebt door de ijszak en massage en een aanval uit kon blijven... gelukkig maar! Wat is er met een duif aan de hand schat? Waarom maak je je in hemelsnaam druk om een duif???? Vertel vertel, wij weten wel iets van vogels, misschien kan ik wat tips geven? Maar maak je niet druk om zo'n beestje hoor... denk aan jezelf! Hier ook barbies baby aan t kijken! Vind de sexueel getinte opmerkingen steeds genanter worden daaro leeeuk dat je ff babykleertjes hebt gekeken! Wil ook mijn kleintje in mijn armen hebben, maar daar wil ik echt nog wel 20 weken voor wachten om een gezond kindje te kunnen krijgen!! Tijd gaat snel genoeg voorbij hopelijk!
Nou he he volgende week dan eindelijk echt de bevalling bij Barbie! Ze dronk weer redbull he!! Dat is echt niet nep hoor! Ze zei dat ze dr 1 mocht per dag, 1 a 2. En als je dat theoretisch gaat bekijken klopt dat wel... je mag maximaal 3 koppen koffie per dag aan caffeine en volgens mij zit dat ook net in 1 redbull... dus ja als je het zo bekijkt kun je aan caffeine dat wel wegdrinken elke dag... maar goed is het natuurlijk verre van! Ik ga mijn bedje opzoeken! Slaap lekker en tot morgen!
Haai meiden, Hier ben ik dan even om zo gelijk weer gedag te zeggen om te gaan slapen! Twee drukke werkdagen gehad en gisteravond door omstandigheden telaat naar bed....wat denk je...gaat zoontjelief spoken! Vanaf 4uur zijn we in de weer met hem geweest....pffff Het zal best een fase zijn want hij sliep tot twee weken geleden klokje rond.... Maar heb niet echt goed geslapen dus, dus net lui naar barbie gekeken en nu hopelijk een goede nacht tegemoet! Vind dat ze maar grof praten hoor, kan best btje minder....maar goed volgende week dus de bevalling, zullen ze ook wel lekker langdradig maken.. En idd die red bull! Nou lekker egoberichtje van mij he haha Sorry hoor, maar vond het ook niet netjes om niet even gedag te zeggen! Voor nu truste en tot morgen
Slaap lekker armande, hopelijk vanacht een beter nacht! Je zal wel gebroken zijn!!! Hopelijk is t maar een fase die snel weer over is! Nou, dan denk ik dat t echt met de termijn te maken heeft hoor krullie, maar ik snap dat je dat veel liever van de gyn hoor dan van ons leken. Maar goed, het is iig wel positiever om reacties te krijgen waarin wordt gezegd dat t normaal is en erbij hoort voor deze termijn dan dat je berichtjes krijgt waarin staat dat je je zorgen mag gaan maken. Heel typisch dat we bij positieve berichten het nog weten te ontkrachtigen en negatieve berichten geneigd zijn te geloven... Laat me morgen even weten wat ze zeiden goed? Ja, laten we nog maar 20 wk wachten he. Als deze helft nou net zo snel mag gaan! Nou, nog even over die duif... Er wonen twee katten hier beneden en zij hebben al heel wat vogels te pakken gehad.. Ze martelen ze echt dood zeg maar.. Nu had mn zwager net op tijd een duif uit de klauwen van die kat gered maar hij was wel gewond op zn rug. Als die kat niet te diep heeft gebeten konden ze m waarsschijnlijk redden met een prikje dat de wond zo genezen? Hoop t iig voor m. Hij was nog goed bij maar ik kon echt zien dat die deels ontveld was op zn rug Als ik ergens niet tegen kan zijn t dieren in nood/gewonde/mishandelde dieren/dieren met pijn... Ik vind dat hen dezelfde behandeling verdienen als een mens. Maar wie ben ik... haha Slaap lekker lieve meiden!
Hey meiden, Even snel: moet vanmiddag om kwart voor drie naar de gyn... aan de telefoon zei ze dat ik maar beter even kon komen voor een extra controle... hmzzz Pff zit toch weer te stressen, hoe erg ben ik!!
O lieverd duim voor je!!! Denk dat t mee gaat vallen! M'n zwangere dinnetje moest gister nacht nadat de vlos was geweest ook gelijk naar de huisartsenpost en kreeg t advies rust en fysio mee.. Zij had weliswaar andere klachten, maar pijn; erge krampen en druk op der buik, wazig zien.. Ze is helemaal onderzocht zelfs op indalen ed maar niks aan de hand.. Hoop dat j snel duidelijkheid hebt meis!
Gaan zo trouwens voor n andere auto kijken, spannend! Moeten wel n eindje rijde ! Ben benieuwd! De advertentie n garage beloven wat!
Hey meiden, Ook ik ben voor een extra controle geweest. Had opeens een vreemde pijn aan de zijkant van mijn buik. Stresssssss maar toen ik jut en jul lekker zag zwemmen was alles weer goed. Wat een opluchting. Heb zo lekker geslapen vannacht. Wetende dat alles goed is. Heb wel iets terug gelezen maar geen puf om alles te onthouden. Speelt best wel veel in mijn leventje op dit moment namelijk. Maar daar wil ik niet te veel over kwijt. Ik schrijf gewoon lekker mee met jullie over de leuke dingen. hahahaha. Het komt allemaal wel goed hier. Ben er klaar mee om me er verder druk om te maken. Ik en jut en jul zijn het allerbelangrijkste. Een lieve vriendin van mij komt straks lunchen. Ze zit helemaal in de....... Dus ik net even allemaal lekkere dingen gehaald. Moet ik nog tot 12.15 wachten hahahaha. Gelukkig had ik een oneven getal gehaald en het 1e croisantje is heerlijk! LOL @krullie.... succes vanmiddag!
@krullie succes vanmiddag! De duimen draaien, maar kan me voorstellen dat je je druk maakt...probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken dan gaat de tijd snel! @marlies, sterkte (en een btje herkenbaar hoor) idd alles voor de beebjes! @D gelukkig is het bijna dierendag