@D83 jaaa hoor je mag altijd mee eten we koken voor weeshuizen dus kan er altijd 1 bij hahaha, prachtige echofoto;s en die voetjes hahah echt lief word idd een voetballertje aan die stevige benen te zien @armande sterkte meid zijn er een hoop veranderingen geweest dat je zoontje daardoor weer wakker word snachts @benen scheren daar heb ik dus eigenlijk geen zin meer in manlief vind het ook allemaal geen probleem dus denk 1 x in de week @Armande het kan hoor door je bloedsomloop en sneller groeiende baarmoeder kan je soms kortademig zijn, echter als je al last van benauwdheid heb dan denk ik juist dat het pufje wel weer goed is, die duim ja had ik ook nooit van gehoord idd hier alles goed mag niet klagen wederom
Dankje dames.. Ben ook helemaal in de wolken! Ondanks dat k me nog steeds niet helemaal top voel wat betreft m'n nek&hoofd Gelukkig alles goed met je beebje! Denk dat je best in dit stadium al beetje harde buik kan krijgen als je zo druk bent met van alles en onder spanning sta.. Hopelijk komt er snel wat meer rust in huize armande Hoe is t nu met je zij? Vervelend die tegenstrijdige berichten.. Dat je last van je duim kan hebben door de zwangerschap komt mij ook niet bekend voor (eerder overbelasting of iets dergelijks) Hoe is t daar nu mee? Maar die benauwdheid wel en zeker als je daar al gevoeliger bent met bijv astma of zoals ik met hyperventileren/paniekaanvallen kan dat t wel versterken.. Als jij je pompje veilig kan gebruiken gewoon gebruiken wanneer nodig Ik weet bijna zeker als je weinig je Benen hoeft te scheren dat t een jongen wordt Ik moest normaal echt wel paar x per week hoor wilde ik t glad houden En nu schrik k soms van moet nu echt eens scheren en dan zit er bijna niks! Hoe t werkt geen idee maar handig is t wel Linssiejj weet je de geslachten?! Fijn dat alles Z'n gangetje gaat lies! Kijkt iemand nog naar de Voice vanavond? Krullie hoe was je avond gister?
Grrrrrrrr moet even van me af typen..... was al wat moe vanmiddag want had even wat dingen uitgezocht op de computer, belt mijn vriendin. Mijn dochter is onderweg naar jou hoor komt even wat boekjes brengen. Prima geen probleem. Meis is nu groot genoeg om alleen te komen. Ze zag mij achter de laptop en vroeg of ze ook een spelletje mocht spelen. Ik zei dat is goed en deed een spelletje voor haar er voor. Ik vroeg of ze wat wilde drinken en zei nog, stoot het niet om meid. Zette het met opzet al wat aan de kant..... struikel ik met mijn eigen cola en boem alles over de tafel. Ik roepen snel til die laptop op.... gelukkig deed ze dat meteen en boem ook haar cola om. Grrrrrrrrrrr hele tafel en vloer onder de plakkerij. Gelukkig laptop niet. Ik alles schoon boenen. Toen alles beetje schoon was zou ik verder met koken... laat ik een stuk vlees in de pan van de vork vallen. Plons alle tegeltjes onder de jus... zucht.... Na het eten wilde dochter van dinnetje een kleurplaat printen. Prima dus ik print papier uit de kast pakken. Boem een vaas valt uit de kast.... Kappot!!!!!! En tot overmaat van ramp was ik vergeten dat ik net de hete kraan had gebruikt en deed mijn handen onder de koude maar dus hete kraan. en dit gebeurd altijd als je alleen ( nou ja wel met dochter van dinnetje ) thuis bent en niemand je echt kan helpen. Kon wel janken. Ik zei net tegen dochter lief dat ze naar huis moest lopen. Je gaat niet mee he? zegt ze. Want ik denk dat jij en de baby's even op de bank willen blijven..... Ik moest echt slikken om niet in huilen uit te barsten.... De kleine schat. En toen voelde ik zopas beeb even bewegen... en jullie raden het al.... nu zit ik wel te janken..... Zo maar even een lekker douche nemen, dan tokkie pak aan en lekker lang uit op de bank. Goede tijden en the voice..... Heerlijk!
Ooooo lieve lies.. Wat een dag! Zou allang in janken zijn uitgebarsten, Ben ik een ster in! Jeetje ga jij maar lekker douchen en onderuit op de bank en raak niks meer aan behalve de afstandsbediening Wel heel bijzonder dat je kleintje f hallo kwam zeggen!
Ga nu idd even douchen... maar buurvrouw kwam even namen boek brengen dus daar nog even mee staan kletsen...
Okeeeeeeeee nu echt zo klaar.... ik bind mezelf vast op de bank. Stootte nog even lekker mijn hoofd en gooide het waterbakje van poes om.... Ik zal blij zijn als het morgen is hahahaha... als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik knetter ongesteld moest worden.
Of dat t vrijdag de 13e is? It aint! Dont move no more Morgen maar weer een poging.. Kusje op je bolletje
En toen liet ik de chocolade melk over koken en liet mijn telefoon vallen. Niet te geloven! Ha ha. Nu veilig voor de voice. Hoop ik.
Hee meiden! We hebben vandaag om 19.30 de geslachtbepaling gehad en het worden een jongen en een meisje!! We zijn helemaal happy. Vooral het jongetje was heel erg duidelijk te zien, die was niet verlegen om het zo maar te zeggen haha!! Alles zag er zoals hij zag ook normaal uit.. Beide geen hazenlipje ofzo.. Maja nu de rest nog laten bekijken in het ziekenhuis met de 20 weken echo op 30-10!
Meen je niet lies Hoe is t mogelijk! Gefeliciteerd linssiejj!! Wat leuk!! Een jongen en een meisje! Super!
Goedemorgen! 10 uren aan 1 geslapen, oke met 1 pitstop rond 2 uur maar meteen weer lekker in geslapen. Wat had ik dat even nodig. Las het net terug en moest ook wel lachen hoor. Wat een gedoe gisteren. Maar nieuwe dag nieuwe kansen. @Lins..... wat ontzettend leuk een jongen en een meid. Ik ben nu nog meer nieuwschierig naar die van mij! @Dtje... leuk om een nieuwe auto kijken... Ik zou met mijn vader vandaag een dagje op stap naar de Ikea maar dat ziet deze mama2b niet zo zitten dus we gaan even elders naar toe. Eens even een vader dochter moment want die hebben we niet zo vaak. Zometeen eerst even bij vrienden langs om daar nog even een kadootje voor dochterlief te brengen en dan rond 13 uur haalt paps mij op. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! (kan nog net!) Hier drukke dagen gehad, gelukkig nu lekker weekend! Het concert van Racoon was erg leuk! Vooraf nog even bij de Prenatal geshopt: mierzoete jurkjes en pakjes zwijmel!! Druk weekend voor de boeg. Vanavond naar vrienden en het plan om nog even de stad in te gaan. Zal in mijn geval niet laat worden. Morgen er redelijk op tijd uit, gaan naar mijn ouders waar mijn broertje zijn 24e verjaardag viert. Als het goed is is de hele familie er ook, dus dat wordt wel gezellig. Verder kregen we gistermiddag een belletje van de makelaar: dinsdagavond hebben we weer een bezichtiging!! Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn had er net soort van vrede mee dat we hier gewoon lekker voorlopig blijven wonen en we hadden al allemaal spullen in huis gehaald om in het kamertje te gaan klussen. Maar ach ik ga er toch niet van uit dat het verkocht gaat worden en zo wel, tsja een groter huis in een dorp met voorzieningen zou toch ook niet verkeerd zijn Maar wat een gedoe gaat dat verhuizen dan worden nou ja niet op de zaken vooruit lopen! Vriendlief heeft de kolder in zijn kop en is als een razende bezig met klussen in de toekomstige babykamer. Hij wil die kamer opeens zo goed als af hebben voor dinsdag. Lukt natuurlijk nooit, maar goed. Dan denkt ie dat de verkoopkansen hoger liggen. Eerst hadden we een beetje ruzie omdat ik de kamer graag op tijd af wil hebben en ik mag hem niet pushen om te gaan klussen, dan gaat ie juist niets doen zegt ie. We hebben nog maanden de tijd immers. En nu er een potentiële koper voor het huis komt, kan die kamer wel opeens in een paar dagen gedaan worden?! Ben echt wel een beetje pissig op m! Fijn weekend allemaal!! @Mamaatje: hier reageert ze nog niet echt op mijn hand. Als ik mijn hand op mijn buik leg blijft het doodstil @D: wat een prachtige fotos meis!! Die met dat duimpje ontroerend!! Een onbeschrijflijk gelukzalig gevoel he wat we mogen meemaken! Ik kan er ook niet over uit Voel je je inmiddels weer een stuk beter na die auto-ellende van een paar dagen geleden? Geen last van je nek en hoofd? Gaaf dat je vandaag de auto gaat ophalen!! Maak er een leuk uitstapje van! Veel plezier! @Armande: vervelend zeg dat je zoon de laatste tijd niet lekker wil doorslapen. Kan me voorstellen dat dat op gaat breken, zeker als je zwanger bent. Gelukkig nu weekend, kan manlief ook wat doen haha ook langzame haargroei lees ik: een tweede jongen dan?! Fijn dat de controle bij de vk weer goed was en het beebje het goed doet! Die pijn in je zij is dan waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken! @Marlies: wat een pechdag heb je gisteren gehad!! Je kon je emoties nog lang inhouden!! Ik laat ook steeds vaker dingen vallen enzo. Kennelijk hoort het erbij! Maar wel irritant! Heerlijk dat je een van je kleintjes op een hoogtepunt even gevoeld hebt!! Fijne dag vandaag met je paps!! Geniet ervan! @Linss: aaaaah een jongen én een meisje!! Waaauwww!! Wat bijzonder zeg!!!!!!!!!
Weer terug! Zometeen lekker aan de frietjes en frikandellen! Hmmmmm en dan lekker niks meer want Liesje is moe! Allemaal fijne dag gehad? @krullie.... irri he? Dat soort mannen die niet gepusht willen worden en dan opeens van alles moeten... Ik zeg maar zo ik zeg maar niks hahaha....
Aaaah lekker Marlies! Frietjes en frikandellen!! Ik zit hier echt stampvol, veel te veel gegeten. Het was zo lekker! Maar heb er nu wel spijt van! Een zakje van knorr ovengeheimen voor pasta met zalm. Lekker met prei en cherrytomaatjes. Was echt superlekker, maar erg machtig! Heb je een leuke dag met je vader gehad?? Vandaag best veel in huis gedaan... moe ook nu. Maar moet nu maar eens douchen en me klaar maken voor vanaaf. Geen zin, moe... maar gaan t sowieso niet laat maken. Vriend ook heel moe. Het heeft zo zijn voordelen, dat de makelaar belt met een bezichtiging en hij het huis echt weg wil doen. Ik heb hem de hele dag niet gezien! Hij heeft gewoon al een muur af en 1 muur helemaal verstevigd (die was echt heel gaar, stortte bijna in) en in de gipsplaten staan, klaar om gesaust te worden. Wauw! Is het niet voor de verkopers dinsdag, dan is het voor de kleine! Fijne aaf allemaal!
Hello Ladies!! Lekker dagje gehad met je papa lies? Wat leuk, alleen jullie twee, Uh vier! In welke samenstelling nog even spannend maar wellicht ook een jongen en een meid of twee knullen! Geloof niet dat t twee meisjes zijn! Spannend nog even! Lekker lang geslapen, dat had je wel f nodig zeg, wat een pech dag! Krullie heel veel plz VNV en morgen, Erg gezellig! Fijn om te horen dat je leuke avond heb gehad donderdag en wat leuk dat je kleertjes hebt gescoord voor je meid! Grappig hè dat ik juist zoek naar stoere jongens outfitjes en jij naar schattige zoete jurkjes! Probeer wel juist ook schattige zachte pakjes te nemen want ze worden al zo snel groot! T babi is er zo snel van af! Hè dat zou wat zijn zeg als jullie huis ineens toch nog wordt verkocht! Nog niks nieuws gekocht toch? Wel op oog dacht ik! Typerend hè, dat er nu wel haast achter zit! Zo beloofde manlief al een jaar m'n auto uit te zuigen en alles maar pas vd week was t zo ver, omdat Ie verkocht moest worden natuurlijk! Nou we hadden weer even wat hoor vandaag Zal k eerst nog f t verhaal van woensdag aanvullen Voor dat we naar de mac gingen en besloten van we gaan nog zoeken voor een andere auto in de buurt knalde ik bijna op een auto omdat een of andere idioot me op de uitvoegstrook de vangrail wilde in rijden! Raakte de achterkant net van de auto voor me, gelukkig was t al langzaamrijdend verkeer anders had ik überhaupt t kunnen schudden! Nou en toen vandaag.. Begon allemaal goed Kon goed opstaan, had vrijdagavond uiteindelijk na drie weken of zo toch m'n medicijnen nodig want t bleef maar klieren en er zat zoveel spanning op m'n hoofd en in m'n nek dat ik t echt zat was Hielp snel en effectief, goed geslapen Was lekker rustig op de weg, binnen 1.5u daar Papieren zo in orde, radio verwisseld En hup op weg naar huis Heerlijk gereden! Top gewoon. Thuis f door de wasstraat, t complete pakketje, f uitgezogen en van binnen schoongemaakt, in de was gezet, shiny shiny Bling Bling op weg naar m'n schoonouders om trots de wagen te showen Wat denk je! Net voor de afslag; haperen, schocken en lampje motor brand Ik dacht dat ik niet goed werd! Is de motor nou serieus naar de kl*te?! Hebben we een kat in de zak gekocht? Voor niks m'n auto weg? Helemaal in rep en roer in t boekje gezocht want je kon gewoon niet meer harder dan 40 of hij ging tekeer en lampje bleef branden Uiteindelijk ANWB maar gebeld want t wees waarschijnlijk op een storing.. Er was nog hoop En Thank God! T was maar iets kleins! De bodem is niet goed beschermd en door de bodemreiniging in de wasstraat is door t volle kracht van t water er water in allerlei stekkertjes terecht gekomen me als gevolg storing! Hij heeft t leeg gezogen ed en t probleem is verholpen! Wat een opluchting! T zou de moter maar zijn geweest zeg! Nou ik ga f lekker douchen en met warme choco op de bank VNV lekker nog gechineesd bij m'n mamsie en erna bij schoonouders theetje gedaan.. Slaap lekker allemaal! En tot morgen!
Hoi Meiden, Ik heb me een tijd terug afgemeld omdat ik niet lekker in m;n vel zat. Helaas blijkt nu waarom. Het gaat niet goed met ons kindje en de angst die wij steeds hebben gehad blijkt nu gegrond. Mijn man en ik hebben een dagboek online gemaakt om zo de mensen in onze omgeving op de hoogte te houden van wat er momenteel allemaal speelt. Voor wie interesse heeft om het te lezen hierbij de link. Diary.com, It's personal
Hey lieve meiden, Lees wel mee hoor, maar ben zo druk op m'n werk en met dingen daarnaast, dat ik meestal geen puf meer heb om wat te schrijven... Nu ff kort, want wil wel even op miracle reageren. @miracle: ik ben naar de link gegaan en kan daar stukjes vd tekst lezen, dus het is me een beetje duidelijk... Wat heftig allemaal zeg... Was er echt even stil van en ook beetje emotioneel. Wat van ons allen een angst is, is voor jou realiteit. Ik hoop zo met heel mijn hart dat t klopt wat ze zeggen en dat het operabel is!! Ik vind dat jullie een engeltje op jullie schouder verdienen die hier op toeziet, na al zo'n lang medisch traject. Hele dikke knuffel!! Hier gaat t verder prima, trek het harde werken wonder boven wonder nog, maar is wel pittig. Bekkenpijn wordt wel steeds meer, maar ga nu ook trainen bij Fysio; wil echt niet thuis komen te zitten! Verder de eerste dingetjes gekocht: box (witte bopita Brent met lade), kast en ledikant van bopita dido en een badje van bebejou. De kamer is vrijwel leeg. Na de 20wk echo gaan we beginnen (17 okt: ben dan 21,5 wk). Mijn moeder gaat boxkleed, gordijnen, kussens, lakentjes ed maken: kan ze zooo goed. En ze gaat me leren breien, kan ik zelf mutsje sjaal ed maken. Lijkt me leuk! Zo lekker ff t bos in met de hond, heerlijk weer! Fijne dag meiden!
hallo meiden, Wij zijn gisteren geslaagd voor een kamertje, kinderwagen, box etc Het is de Bopita Merel kamer geworden. In mijn fotoboek op de site heb ik ook een foto van mij en mijn buikje geplaatst