Morgen is het zover dan hebben we de 20 weken echo! Ik heb er echt enorm veel zin in maar nu ineens heb ik ook wel de kriebels of ze niet iets negatiefs gaan vinden. Ik ga alsnog uit van het positieve maar waar kijken ze nou precies naar?
Spannend hoor de 20 weken echo! Ik was er zelf helemaal zenuwachtig voor, maar heb er gelukkig wel van kunnen genieten om ons kleintje weer te zien ik hoop dat jij ook wel kan gaan genieten want het is zo bijzonder. Bij ons (en ik neem aan dat het allemaal standaard is bij iedereen) is de kleine van top tot teen gemeten zoals de omtrek van het hoofdje en de buik. Ook hebben ze gekeken naar alle organen en als je wilt kunnen ze je ook vertellen wat het geslacht is. Ze hebben haar beentjes opgemeten en gekeken of ze 10 vingers en 10 teentjes had. En natuurlijk wordt ook het hart helemaal nagekeken. Dat is wat er zo even in me opkomt, maar er zal vast nog wel meer bekeken worden! Ik wil je/jullie veel plezier wensen en probeer er van te gaan genieten! Laat je weten hoe het is geweest? Liefs
bedankt voor je reactie! ja als het goed is, is het een jongentje want dat was toch wel overduidelijk te zien bij de geslachtsbepaling. ondanks dat wil ik morgen nog wel even de bevestiging haha.. Ik laat zeker weten hoe het ging.. Hoeveel foto's krijg je mee?
Leuk hoor een jongen! Je hebt al een dochter zo te zien! Wij hebben 5 echo's meegekregen en een dvd-tje (hier moesten we wel wat voor betalen) maar volgens mij is het per echobureau verschillend hoeveel je ermee krijgt! Hoelaat krijg je de echo morgen? Veel plezier he
spannend hoor als het goed is ben je al geweest of ben je er nog hihi hopelijk is alles goed met jullie beebje en is het nog steeds een jongen
Nou ik ben nu ook wel heel erg benieuwd hoe het is geweest! Ik hoop dat het allemaal goed is en dat jullie het nu gewoon ergens aan het vieren zijn!
hier ben ik! Was allemaal dik in orde. Ze vroeg of wij wouden weten wat het was en ik zei dat we weten we als het goed is al.. nou zeg maar niks zei ze.. dus ze ging kijken en zag meteen het piemeltje al haha. Hij was lekker bewegelijk en heel goed beeld. Alles zag er heel goed uit en lag weekje voor op groei. HIj is nu ongeveer 400 gram foto's in mijn album!
Hai hai. Echt super dat alles in orde was! Fijn hoor! Wij mogen over 13 dagen . Ben er al wel zenuwachtig voor eigenlijk! Toch spannend of alles wel goed zit! Wij moeten naar het ziekenhuis, dan zal ik vast geen foto's meekrijgen??
Owww, ik moet ook naar dat ziekenhuis! Daar hebben we ook de nekplooimeting gehad en toen kregen we ook 2 foto's mee. Wa bij Jan koning, had je die ook?