Ik moet ook dit weekend ongie worden Nouja, moet... liever niet natuurlijk! Wanneer heb jij je vervolgafspraak staan dan? Xx
Nou, vandaag weer mijn 1e cyclusdag Dinsdag dus bloedprikken en de 10e dag echo en rond die tijd een samenlevingstest. Toch wel even slikken elke keer weer die 1e dag.......
13 juni heb ik mijn vervolgafspraak, moet vandaag of morgen ongesteld worden, had vandaag 2 weken geleden een positieve ovulatietest dus zal ik het morgen wel worden?Heb al 3 dagen het gevoel dat ik ongi wordt maar ben het nog steeds niet.... We wachten maar af.. Ben ook wel benieuwd hoe het dan allemaal verder gaat! Groetjes 10uss
Hoi Lies, Ik ben ook onder behandeling in Zwolle. Ik zie dat er al een aantal vrouwen gereageerd hebben! Dus weet niet of je nog vragen hebt? Het ziekenhuis is prima. Af en toe wel frustaties gehad (2 weken dicht met kerst, ondeskundige telefonistes etc maar dat kan in elk ziekenhuis gebeuren). De artsen zijn inderdaad goed. Als je wat wilt weten hoor ik het wel! Marit
hoi Esther, Met ons alles goed hoor. Intussen hebben we de terugplaatsing gehad. Vorige week donderdag. En nu afwachten! We moeten nu nog een halve week werken en dan gaan we even een midweek er tussen uit. Het is is toch allemaal wel heftig! We zijn echt toe aan vakantie. Ik ben wel benieuwd welk schema jij krijgt? Ik had namelijk het lange schema! Dus eerst 3 weken aan de pil, en daarna pas spuiten. Heel veel succes bij jullie 2e gesprek. Groet Ruba
We lopen echt gelijk op dan! Ik heb 11 juni mijn vervolgafspraak staan! Gister is er bloed geprikt en dinsdag krijg ik een echo. Dan wordt er ook gelijke een afspraak voor de samenlevingstest gemaakt. Ben je inmiddels nog steeds niet ongie? Dan zou ik maar es testen! Dat zou wel mooi zijn als je alles af kon zeggen! Ik zal voor je duimen meid! Liefs!
Hoi Marit Wat voor behandeling onderga jij? En hoe lang loop je al in Zwolle? Ik vind de wachttijden wel extreem lang, maarja daar doe je toch niets aan... Verder heb ik er tot nu toe geen klachten over. Ben wel benieuwd naar je verhaal! Groetjes Annelies
Fijn hoor! Lekker effe een midweek ertussenuit! Lekker van gaan genieten! Wij hadden een vrouwelijke arts, mevr kruse ofzo. Ook erg aardig, heeft een van jullie die ook gehad? Xx
Nou, het komt dichterbij... Morgen naar het zh voor de inwendige echo en ik hoop ook gelijk te horen te krijgen hoe het met de zwemmers van vriendlief was en de uit slagen van mijn bloed. Spannende dag dus en dan ook een volgende afspraak maken voor de samenlevingstest! Spannende tijd zo hoor! Alleen jammer dat de vervolgafspraak pas 11 juni is
Nou, het stelde eigelijk weinig voor Ik kleede me om en zei ondertussen tegen die man: 'k Heb wel iets leukers gedaan, maar dat hoor je "ws wel eens vaker!" En dat herkende die natuurlijk Maar goed, ik met de benen wijd. Pfff toch wel eng de eerste keer, maar goed, er is een ei aan het rijpen. nu 16 mm geloof ik. Hij legde precies uit wat ie zag dus wel echt netjes! Morgen moet ik weer Ik vind het nu lang niet eng meer, want hij heeft me nu toch al gezien Ik weet dus verder niks. Morgen moet ik weer en overmorgen mss weer. Dan een samenlevingstest dus de aankomende dagen zit ik elke dag in het zh voor een inwendige echo. Nouja, ik vind het eigelijk wel interressant Best grappig om jezelf van binnen te zien. Geen aparte verhalen dus.....
Vandaag weer een inwendige echo gehad en mijn ei staat op springen dus we hebben de "opdracht" gekregen dat we vanavond omstreeks 23:00 uur aan de klus moeten. Morgen ochtend om 08:30 uur is dan de samenlevingstest en dan gaan ze dus kijken hoever de zwemmers het gered hebben 't Is me wel een gesjees zo heen en weer hoor, maar voor een goed doel denk ik dan maar De uitslagen van mijn bloed waren in elk geval goed. Xx
Hoi Lies, Mag ik vragen hoe die behandeling heet die jij ondergaat? Wij moeten 18 juni voor het eerst naar Zwolle, Vet spannend! Wij hebben al heel wat onderzoeken gehad, zouden we die nu moeten herhalen, zoals hsg, samenlevingstest, inwendige echo, gewone echo. Dit gewoon in Hardenberg, bij de gyn. Groeten Karin
Ik onderga een cyclus analyse. Mijn vriend heeft 3 zaadtesten ondergaan en die waren niet best. Voor de zekerheid zijn ze nu mij aan het checken wat betekend dat ik de 3e cyclusdag een bloedonderzoek had, de 10e en 11e cyclusdag een inwendige echo om te kijken of er een eitje rijpte en zo ja wanneer die springt. Vandaag(de 11e dag) stond ie dus op springen en vanavond "moeten" we dus sex hebben zodat ik dan morgenochtend om 8:30 weer bij de fert arts kan komen om de samenlevingstest te doen. Tot nu toe lijkt alles prima bij mij. 11 juni moet ik dan weer voor een vervolgafspraak om een behandeling te bespreken. Wat gaan ze verder bij jullie doen dan? Liefs!
Jeetje, best heftig! Wij zijn onverklaarbaar onvruchtbaar. Dat betekent dat de gyn bij ons alle onderzoeken gedaan heeft en dat we nu heen moeten voor óf ivf óf iui of iets dergelijks.. Groetjes Karin
Hoi Lies, Hoe is het vandaag gegaan de samenlevingstest? Ik had je nog tegen kunnen komen op de parkeerplek, ik moest om 8:20 in het ZH zijn voor een HSG. (zie topic)
Hoi Annelies, Ben op het moment bezig met een clomidbehandeling (100mg). Samenlevingstest hebben wij ook gehad. Valt reuze mee hoor! Ik zit nu op het wachtbankje. Ik ga even verder lezen of je al wat verder bent gekomen! Liefs, marit
Erg aardig! Ik vind het erg prettig om een vrouwelijke arts te hebben. Je hebt ook nog Hondelink volgens mij.
Nee hoor, ik moest cd11 als eerste dag komen voor de echo, maar zit inmiddels op cd14 en hij zat er vanmorgen nog steeds. Heb nu een samenlevingstest gehad vanmorgen en tot de grote verbazing was er geen zaadcelletje te vinden Geen dode geen levende....echt helemaal niks! Ik heb tijdens de onderzoeken steeds dr van de Kamp gehad en moet zeggen dat ik dat een hele fijne vent vind. Zou net zo lief nu na al die onderzoeken met hem door willen gaan, maarja, eigelijk maakt het ook niks uit! Verder is er nu uitgekomen dat bij mij alles in orde is. Zuurgraad van het slijmvlies was ook oke dus ik ben wat dit betreft volledig gezond verklaard. Ik denk dat we nu met een iui behandeling gaan starten, maar daar hoor ik later meer over. Zondag moet ik weer voor een echo om te kijken of tie gesprongen is...