Ik moest vandaag om 8:10 aanwezig zijn, maar heb tot half 9 zitten wachten in de wachtkamer. Misschien zat jij er dan ook wel!
Hoi Lies, Nee ik bedoelde de woensdags, maar ik was in het hoofdgebouw op de radiologie. En vandaag weer, gelukkig was ook de HSG prima. Nu afwachten en kijken wat er gebeurt! Gek dat er helemaal geen zaadcel te vinden was.. Hoeveel uren zaten ertussen? Of heb je je heel grondig gewassen. Dat heb ik tijdens mijn eerste samenlevingstest wel gedaan, met lactacyd, uit onwetendheid. Nu bij de 2e test dus niet met zeep gewassen et voilà!
Er zaten 9 uren tussen en had me niet grondig gewassen dus snap er helemaal niks van. Zondag vraag ik wat nu het vervolg is, ik denk volgende maand weer komen voor de samenlevingstest. Jullie worden nu toch een tijdje losgelaten? Ik ben erg benieuwd wat ze voor ons in petto hebben. Ergens hoop ik snel aan iui te kunnen beginnen maar ik hoor het allemaal wel... Spannende tijden zo hoor!
hoi ik lees net jullie berichten en ik moet 11 juni ook naar Zwolle. Maar ik sta pas aan het begin. 11 Juni is onze eerste afspraak en dan moeten we nog de reeks onderzoeken doen. Mijn man zijn zaad is al eens getest en die was goed. Momenteel ligt het bij mij. Ik was met provera gestart en clomid om alles op gang te brengen maar nu heb ik deze maand weer een cyclus overgeslagen.
Hier ongeveer het zelfde nieuws, wij zijn gisterochtend teruggeweest voor de samenlevingstest en ook niks te bekennen Dokter zei dat het waarschijnlijk te vroeg was en mijn slijm nog niet goed is, mijn ei zit er nog dus vanavond er weer tegenaan en morgenochtend weer naar het ziekenhuis. Ben heel benieuwd, misschien ligt het wel aan mijn slijm? Groetjes 10uss
We hebben wel precies hetzelfde verhaal he! Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder verloopt! 11 juni mag ik nu weer komen en dan hoor ik verder. Het wordt ws iui zei de arts. Zondag nog even gekeken of mijn ei gesprongen was en dat was idd. Nu moet ik nog 1 keer bloedprikken en dan zijn de onderzoeken klaar tot juni. Hou je me op de hoogte hoe het bij je verloopt? Xxx
Spannend meis! Lange wachttijden he Baal ik ook wel van hoor! Sterkte en ik hoop dat ze je snel kunnen helpen! Ik ben heel erg tevreden met de artsen in Zwolle! Xxx
Hoi Lies, Ik geloof dat ze een maand dicht gaan ivm verhuizing naar een ander deel. Ik hoef pas weer in september terug te komen. probeer me er niet druk over te maken, want wat zijn een paar maanden in feite op alle jaren? En wie weet gebeurt er net in deze maanden wel een wondertjee, ik schijn nu extra vruchtbaar te zijn na de HSG! @ 10uss succes vandaag!
Ja inderdaad! lijkt er op elkaar he? Vanmorgen weer geweest voor de samenlevingstest en weer niks te bekennen. Hebben nu wel te horen gekregen dat de zaadjes van mijn vriend prima zijn dus dat is wel weer een geruststelling. Ook met de echo naar mijn eitje gekeken en die zat er nog, toen keek de dokter naar de andere kant en daar zat er ook één allebei van 16mm. Toen vroeg de zuster of in hormonen gebruikte omdat het niet zo vaak voor komt vanzelf geloof ik? Nu moet ik woensdag weer heen om te kijken wanneer hij (ze) springt (springen) Groetjes 10uss
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat ze alleen met personeelstekorten kampen. En de arts die wij hadden is nu tijdelijk uit de running wegens een nieuwe heup. Heb niks over gehoord dat ze dicht gaan. Zou ik wel heel erg balen vinden hoor! Xx
Da's wel een heel apart verhaal ja! ]Ben benieuwd hoe dat verder verloopt! Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie! Liefs!
Ze gaan dus idd dicht wegens verhuizing. En in julie en aug doen ze zowiezo geen behandelingen dus ws krijg ik in september mijn eerste iui.
Hi meiden, Lees ik dat nou goed, gaat de fertiliteitsafdeling in Zwolle dicht? Hoelang dan en wanneer? In juli en augustus zijn er helemaal geen behandelingen? Vreemd want met kerst waren ze dicht (oe wat was ik kwaad!), als verklaring hadden ze dat ze met de zomer ook gewoon door gingen! Liefs, Marit
Twee weken gaan ze dicht voor de verhuizing. En in juli en augustus insemineerden ze zowiezo niet dus ik baal wel giga. Heb ik weer net in die tijd hoor!
Hoi Lies! We zijn terug uit Zwolle, dr. Van Kamp was zo positief over het laatste zaadonderzoek van mijn mannetje, dat we zelfs 6x IUI mogen proberen. Wanneer de zaadkwaliteit toch terugloopt dan gaan we verder met ICSI. Gezien de negatieve zaadresultaten uit het verleden heeft hij IVF voor ons uitgesloten. Ben erg benieuwd. We mogen beginnen op de 11e dag in mijn cyclus, dat is precies koninginnedag, maandag al! Als er dan een positieve LH test is dan word ik de dag erna al geinsemineerd! Ik zweef er een beetje van!
Oh wat geweldig! Het komt nu allemaal snel dichterbij! Ik vind het echt super voor je meid! Kun je nog mooi een paar pogingen wagen voor de zomerstop! Ik hoop natuurlijk dat je voor die tijd al een positieve test in henden hebt! Hou je me op de hoogte? Veel geluk en succes!
Pfff dat wist ik ook niet dat ze 2 maanden dicht gaan! Nu maar hopen dat het niet meer nodig is om terug te komen na de verbouwing Ik ben gisteren weer geweest voor de echo: rechts een ei van 19+mm en links een ei van 18.5mm de dokter zei dat ze bijna nooit de 20 halen dus heb ik vandaag waarschijnlijk een dubbele eisprong... Morgenochtend moet ik weer dan om te kijken of ze al zijn gesprongen. Als dat zo is moet ik na een week nog een keer bloedprikken en dan pas weer in juni terugkomen. Zou dat ook betekenen dat ik deze maand meer kans heb om zwanger te raken met 2 eitjes? Groetjes 10uss
Ik moet ook as zaterdag teugkomen om bloed te prikken. Je hebt wel kans dat ze allebei bevrucht worden en dat lijkt me dan een tweeeiige tweeling. Wel apart hoor! Dat hoor je toch niet vaak volgens mij. Dat wordt weer wachten voor ons beiden... Welke dokter had jij ook alweer? Ik dr Kruse. Ben benieuwd of ze allebei knappen tegelijk! Xx
Ja zeker apart! Toch heb ik altijd al gedroomd van een 2-ling, misschien komt mijn droom uit? Meestal heb ik dokter van kamp maar soms ook een ander. Denk wel dat ik morgenochtend te horen krijg dat ze "gesprongen" zijn want ik heb de hele dag al krampjes en veel afscheiding... En eerlijk gezegd hoop ik het ook want om de dag naar zwolle tuffen begint mij ook een beetje op te breken eerlijk gezegd Maarja........ we weten waar we het voor doen Wel spannend he? jij in ieder geval ook veel succes! Ik hou jullie op de hoogte.. Groetjes 10uss