Wie ook in Zwolle naar de fert. afdeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 24 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    RUBAWIKE!
    Spannend hoor voor jou en je hubbie! En fijn dat je er even tussenuit bent gepiept! Lekker ff rust! Ben wel benieuwd hoe het nu met je is!

Overigens hebben wij net gehoord dat de kwaliteit en hoeveelheid zaad van manlief zo ontzettend veel verbeterd is dat we nu 6x IUI mogen proberen en daarna pas indien dan nog nodig ICSI. De tussenstap IVF hebben we doorgestreept ivm slechte zaadresultaten uit het verleden. Maar goed, intussen duim ik gewoon vrolijk voor je verder!

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Wanneer gaan ze dicht voor verhuizing dan meiden?

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ik ga er vanmiddag naar toe ik dacht alleen juli en augustus. Ik vraag het nog wel een keer voor je na oke? Liefs Ester.

4. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Super Ester! Bedankt alvast!

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Alleen juli en augustus Marittt!

Wij mochten (op ons eigen verzoek) in juni nog 1x Iui proberen, maar de arts gaf ons te kennen dat we in september toch terugstappen naar ICSI...
    Dat moet ik nog wel eerst verwerken zeg...
    Vandaag of morgen op advies van de verpleegkundige daar, neem ik contact op met de maatschappelijk werker van de afdeling om eerst eens dingen van me af te kunnen praten en wie weet heeft ze nog goeie dingen waardoor ik het loslaten soms wat beter onder de knie krijg....

Deel Deze Pagina