Ik denk niet dat ik een baarmoeder afwijking heb, maar ik zag op het formulier van de ha (met de resultaten van m'n eerste inwendige echo) staan dat m'n baarmoeder iets naar rechts gekanteld ligt. Ze hebben me verder niets gezegd erover. Is dit erg?
Ik heb een baarmoeder afwijking waaraan ik meerdere malen geopereerd ben. Ondertussen zo goed als 31 weken zwanger Mocht je meer willen weten kun je me alles vragen in een PB-tje
Oh jeetje, wat was er aan de hand bij jou? Super hoor, gefeliciteerd! Ze hebben mij dus niks gezegd dus ik neem aan dat het niet erg is, dat ie iets naar rechts gekanteld is. Heb jij enig idee?
@Meis28: Ik had een septum in mijn baarmoeder wat dikker was dan normaal, zo dik dat het mijn gehele baarmoeder op vulde zeg maar. Dit hebben ze in totaal in 5x opereren voor 75% weg kunnen halen (7x in totaal onder het mes geweest ivm een eerste beoordeling en een controle kijk operatie aan het eind van het traject) Maar inderdaad een iets gekantelde baarmoeder hoeft in principe geen problemen te geven. Althans niet te problemen die ik had in ieder geval. Heel veel suc6 met zwanger worden nooit de hoop opgeven, ookal zakt de moed je soms in de schoenen!
Oh dat klinkt heftig zeg, maar des te mooier dat jouw wens is uitgekomen! Ja daar heb je gelijk in, ben nu een jaar met de pil gestopt maar daarna onregelmatige cyclus en later bleek dat ik een trage achildklier had en prolactine gehalte te hoog. Ook dachten ze aan pcos. Heb toen een mega lange cyclus gehad en kreeg medicijnen die ik nog steeds gebruik, maar heb al weer twee menstruaties gehad dus hoop dat het nu beter zal gaan . 14 mei weer nr de gyn om te kijken of ik nou pcos heb of niet. Spannend
Ja ik heb een afwijking aan mijn baarmoeder...een tweehoornige baarmoeder zoals ze het noemen. Inmiddels mama van een zoontje wat weliswaar 11 weken te vroeg geboren is door de baarmoeder. Als je vragen hebt mag je me gerust een pb sturen.