Ohh Engeltje wat een ellende ik ben trots op je. Je had ook zo,n boel eitjes zitten. Die mannen staan ook zo machteloos op zo,n moment. Fijn dat hij je zo goed steunde. Doe lekker rustig aan nu. Groetjes Quinty
Kaboutertje, ik weet haar naam even niet, maar was een donkere mevrouw, die ook mijn echo deed afgelopen dinsdag. Pijnstillers werkten niet echt nee. had er 5! En nog is 4 verdovings spuiten! Quinty, dank je wel. Nee indd. Vond ook wel sneu voor hem. Hebheelze hand fijn geknepen hihi Nu nog maar even rustig aan doen
oh Engeltje, wat herken ik je pijn als ik het zo lees... zo ging mijn eerste punctie ook... daarom krijg ik nu een soort morfine erbij dit keer! En mag mijn vriend ook alleen naar het EMC, de vorige keer gingen we nog saampjes...
Ik heb de punctie morgen bij die lange donkere dame. Gisteren ook de echo bij haar gehad. Jullie maken me wel een beetje bang. Ik hoop niet dat het zo,n pijn doet.
Die had ik niet, dus weet niet hoe die is ( goed of slecht) De andere donkere dame was dus goed en die andere donkere vond ik persoonlijk niet zo fijn. Was wel lief daar niet van...
Quinty, de ervaringen wisselen gigantisch van persoon tot persoon en dan ook nog eens per punctie! Ik ga duimen dat jij bij de groep hoort die er niet zo'n last van heeft toi toi toi morgen meis!
Ow ja weet haar naam niet meer. Ze is indd lang, heeft grote ronde ogen. Misschien zegt dat iets..... Ze was trouwens wel onwijs lief. Heb nog veel pijn, loop moeilijk en kan niet rechtop zitten. Had iemand dit ook? Quinty heel veel succes morgen en onthou waar je je voor doet!
Ja dat had ik de 2e x ook. Ik kon alleen maar liggen. O en dat opstaan dan. Die beweging.... Ik zie nu al tegen de 3e op.... pffffff Ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld.
Wij zijn weer thuis. De punctie was pijnlijk maar wel te verdragen. Ik vond vooral de verdovingsspuiten erg naar. Bij de 10 de dag echo waren er 5 follikels en ze kon er nu nog maar 4 vinden. Helaas zat er in één follikel geen eicel. Dus we moeten het doen met 3 eicellen. Ik ben niet blij met deze score. Maar we zullen het er nu mee moeten doen. Als er maar een mooie embryo uit ontstaat. Ik heb wel even zitten huilen. Ze zeggen we durven bij een eerste ivf niet ineens teveel hormonen te geven. Ik ga even lekker in het zonnetje zitten.
Fijn dat je het als niet pijnlijk heb ervaren! En 3 eitjes, het i beter als niets en ik hoop dat daar hele mooie bevruchtingen uitkomen! Hier heb ik nog steeds last met zitten en lopen. Dus 28 eieren is ook niet alles! Laat je maar lekker verwennen meis. Wanneer hoor jij iets over de bevruchting en terugplaatsing?
Vandaag mijn 2e follikelmeting en ze waren bijna niet gegroeit. De grootste is nu 12,7 mm. We moeten nu meer gonal-f gaan spuiten 225 i.p.v 150. Maandag weer terug. Ik hoop wel dat ze nu gaan groeien hoor. Er zitten er tot nu toe 6. @ Quinty79 Zo meid, dat is tenminste weer achter de rug die punctie. En misschien zijn die 3 wel toppertjes! Het zijn nu wel spannende dagen. @ Engeltje1 Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt. Ik hoop zo dat dat snel over is!
Hè diaan, 225 spuiten jeetje nog meer hormonen spul in je lijf. Maandag terug, hoop dat ze dan al gegroeid zijn! Hier gaat het beter, en al lopen en een beetje zitten. Heb vannacht echt pijn in me buik gehad. Krampen, steken. Hielt zo'n 15 minuten aan. Pff Heeft iemand van jullie ervaring met die bolletjes die je vaginaal moet inbrengen?
sorry alvast want dit word een heel vies praatje. ik voel me echt vies. het komt er ook vies uit. het stinkt.. ik schaam me dood als ik morgen die terugplaatsing krijg. maar neem aan dat je het niet een beetje schoon mag spoelen daarbinnen?
Wat is vies??? Er komt idd heel veel wit uit. Of heeft het een andere kleur? Nee je mag niet schoonspoelen Maar jij moet nu al utro gebruiken? Ik pas na tp. Wat raar die verschillende dingen in 1 zh.
nee het wit indd.. bah voel me er vies door ja wat gek ? ik moest op de avond van de punctie beginnen.. 3 x per dag 2 tabletten. ik ben afgelopen donderdag begonnen.
Ja is ook smerig dat witte. maar moet zeggen het went... Zei van de week zelfs, laat mij die kwarkbollen maar gebruiken ipv die punctie
ik vond de bolletjes wel meevallen. Ruik er niks van, ja wel witte afscheiding, maar daarvoor gebruik ik gewoon een inlegkruisje, merk je er niks van. Breng je ze wel diep genoeg in? Ik moest trouwens ook beginnen op de dag van de TP, maar dan wel 's morgens al. Ze maken voor de TP je vagina helemaal schoon hoor Engeltje, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Wel werd mij op het hart gedrukt dat je zoveel mogelijk de 8 uur aan moest houden ertussen! Dus korte nachtjes waren dat, ik nam ze in om 6.30 - 14.30 - 22.30 uur.