Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En niet met inbrenghuls, want dan kom je 1 niet diep genoeg en 2 kan je de boel beschadigen.

kaki echt om de 8 uur? Dat is mij nooit gezegd.
    Wel dat de 2e pil er tussenin moet qua tijd.

2. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gyn in het zuider heeft dit ook nooit gezegd, maar de dames in het EMC die bij de terugplaatsing waren (3 stuks) drukte me toch wel op het hart om de 8 uur zoveel mogelijk aan te houden ja... zo krijg je geen progesteron dip of overload...

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    oke dan gaan we dat ook maar netjes doen.
    Ik had hier zo ongeveer 7 uur ertussen. behalve dus de nacht die was langer.

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Over de tijd. Ertussen is mij ook niets verteld in het zuider.
    Misschien dat ze het morgen in het emc nog doen

Eerst om 10 uur bloed prikken. Spannend zeg!

5. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje, hoe is het gegaan vandaag meis??

6. Engeltje1

Haay all

We zijn net weer thuis en ik heb een boontje in me buik :D

Er zijn er in totaal 3 bevrucht. Nu 1 teruggeplaatst en nog 2 over.
    Binnen 2 weken krijgen We bericht of de 2 overige het ook overleefd hebben. Kleine tegenvaller maar blij met degene in me buikje :D

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hopen dat hij mooi gaat groeien.

maar eigenlijk wel een tegenvaller he 3 maar....
    Vond eigenlijk die 11 al zo weinig terwijl je 28 foll had.
    Maar je hoort het vaker bij veel foll is de vorm vaak niet goed, dus dan blijven er nog weinig eitjes over.
    Maar die heb jij niet nodig joh ;)

8. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik even niet meer ben geweest. Ik heb echt een killing weekend achter de rug. Zoals jullie weten hadden we maar 3 eicellen. Ik was zo bang voor slecht nieuws vandaag. 3 is zo weinig. Ik durfde zelf niet te bellen. Mijn vriend heeft net gebeld en vanmiddag is er een terugplaatsing om 14.45 uur. Ohhhh meiden ik ben zo opgelucht en heb zo staan huilen. Gelukkig konden ze me niet maken. Ik kan nu pas weer ademhalen. Ik weet nog niets over de kwaliteit van de embryo's ik denk dat we dit vanmiddag horen en of er ook nog in de vriezer gaan.

Engeltje wat goed dat je nu jullie embryo bij je draagd. Zorg goed voor jezelf.

Dikke knuf voor iedereen.

Ik lees later even terug.

9. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Wat vervelend dat ze niet lekker groeien Diana. Dat ik zo weining follikels had kan volgens hen door de Endometriose komen. Hebben ze tegen jou ook iets gezegd over het groeien van de follikels en Endometriose.

Succes meid!!!!!

10. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    @Quinty79
    Oooh wat goed dat je vanmiddag toch een terugplaatsing hebt! Ik kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van slag van was van het weekend! Vreemd idee is dat toch dat je dan vanmiddag dan iets in je buik hebt he? :D
    Ze hebben daar tegen mij niks over gezegd over die endometriose en minder groei van de follikels. Het valt mezelf wel op dat aan de linkerkant waar ik die chocoladecyste had er maar 2 follikels zijn. Aan de rechterkant zijn er 4. Aan de linkerkant groeien ze ook minder. Vandaag weer een echo gehad. Ze groeien nu beter en de grootste is nu 17,5 mm. Er zijn er 2 die 15,5 zijn. De andere 3 zijn rond de 14. Dus woensdag weer een echo... Zeer waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie. Wat is dit toch allemaal lastig plannen qua werk en afspraken deze periode.
    @ allemaal; weten jullie misschien of de terugplaatsingen meestal 's middags zijn?

11. Engeltje1

Kabouter, hetwas een kleine tegenvaller maar ben allang blij dat ik de beste in me buik heb :D

Quinty, joeppieeeeeeeeee! Wat goed! Je hoort het indd vanmiddag door de vrouw van het lab. Wij krijgen binnen 2 weken bericht hoe het staat met de 2 overige, ofze het overleefd hebben.

Ik hoop het wel want als dit niet goed gaat moet ik weer een punctie, weer een hel. Maaaaaaar positief blijven :D

Succes meis! Duurt hooguit 10 minuten en wel met je volle blaas hè! Kunnen ze het beter zien :)

Diana voor jou ook al bijna. Het gaat misschien wat minder snel, maar je komt erwel ;)
    Ik heb geen idee hoe ze dat doen kwa tijden, ik had ook14:00

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mijn punctie was weer pijnloos.... Dus voor de volgende keer meiden ( maar die komt niet): 2x pijnloos en 1x de hel ;)

Tp zijn altijd 's middags

13. Engeltje1

Kaboutertje en verder? Hoeveel eitjes weg?

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    12 aangeprikt en 14 eitjes. Dus we hebben al 2 tweelingen ;)
    Nu nog even alle 14 bevruchten en alle 14 tp. :)

Nee dat zou een te mooi scenario zijn. :(

15. Engeltje1

De helft van mij ;)

Nu hopen dat er een hoop overblijven. Wanneer hoor je wat?

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Van de week als de tp is.
    Dan horen we hoeveel bevrucht en hoeveel en door moeten gaan groeien.

17. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Zo daar ben ik weer eerst even op bed gaan liggen na thuis komst. Ik ben zo vreselijk moe. Ik denk van alle spanningen.

Er is 1 embryo ontstaan uit de 3 eicellen. Maar helaas geen toppertje. Hij is vier dellig. Ze vertelde dat ze een categorie hebben van 1 t/m 4. En 1 is dan goed en 4 minder goed. En deze viel in de categorie 4. Dus dat was wel weer een tegenvaller. Maar ja laten we maar het beste ervan hopen. Die mevrouw zij ook als het geen kans heeft plaatsen we het ook niet terug.

Kabouter wat fijn dat je nu niet zoveel pijn heb gehad. Hopen dat er nu maar maar embryo's uit mogen komen.

Liefs

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Quinty kleine troost: in Gent plaatsen ze ook minder goeie terug en daar worden echt kindjes uit geboren. Maar NL weer he met zijn protocolletjes.....* zucht*

19. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    vandaag de 4e echo gehad. Eindelijk heb ik een datum voor de punctie; 8 mei. En woensdag dan de terugplaatsing als het goed is. Wel een bijzondere datum voor de punctie want het is dan moederdag. Er waren nu meer follikels bij gekomen. Het waren er eerst 6 en nu een stuk of 14.
    Wat spannend voor jullie ook allemaal meiden! Hoe gaat het met jullie nu?

20. ijzerinnetje

ijzerinnetje Actief lid

13 jun 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe is het met jullie allemaal? Heb een tijdje niet gereageerd omdat ik mijn inlogcode op het werk kwijt was. Heb wel steeds meegelezen hoor. Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Ik heb vandaag mijn punctie gehad. Ik was erg zenuwachtig omdat we maar 1 eiblaasje hadden vanwege de endometriose. Ook was ik wel bang dat het erg pijnlijk zou zijn. Nou het is me echt 100% meegevallen. Heb echt nergens last van gehad. Was voorbij voordat ik er erg in had, maar ja wat wil je als ze maar 1 eiblaasje aan hoeven te prikken. Het is nu wel afwachten of dat ene eitje ook goed bevrucht wordt en goed gaat groeien. Zaterdagochtend word ik gebeld of het goed is en hoe laat dan zaterdag de terugplaatsing is. Wel spannend hoor. Vraag me constant af hoe het met ons kleine "spruitje" is. Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Ik ga heel hard voor jullie duimen.

Fijne avond.

Deel Deze Pagina