oh dank je wel meis! ja het is natuurlijk wel net ietsje anders, maar op een andere site had ik ook al gevonden dat je het gewoon onbeperkt mag gebruiken... omdat het natuurlijk is!
als ik ze aan de tel krijg wel.... ik moet nl ook kk uit school gaan halen dus ben bang dat ik dalijk moet gaan ophangen.
Kk ( kabouterkindje) is ons kindje . Maar heb er nog steeds 7. Dus ik weet niet wat nummer 1 allemaal te vertellen heeft
Jeetje ik kom even niet kijken het was zo rustig laatst. En nu kan ik jullie niet bijhouden. Ik heb veel terug te lezen. Ga ik straks nog even doen. Er zit al weer een week wachten op. Het is me meegevallen. Het wachten gaat ook al wennen. Maar ja die laatste week zal wel voorbij kruipen. Ik heb last van me onderbuik. Ik heb zelf het idee dat het van de Endometriose komt.
Ik had ze, maar ze hadden eigenlijk geen tijd. En het was net voordat ik weer de deur uit moest en ik moest wat opzoeken voor hen. Dus sorry heb het niet gevraagd en we hadden geen van beiden tijd.
daar hang je zo lang voor Bij mij zeiden ze ook: bel maar terug. Ik zei: dan hang ik weer 45 min te wachten. Dus we moesten beiden snel iets uitzoeken.
nou ik hoef niet terug te bellen, ze doen er gewoon geen uitspraak over... als ik bach bloesems wil gebruiken, is dat op eigen verantwoordelijkheid...
maar vervelend joh dat jij gewoon na zo lang wachten te horen krijgt dat je maar terug moet bellen, dat ze geen tijd voor je hebben...