ja maar dat is dus niet gebeurt he We hebben beiden gezocht en gevonden Wat dat betreft pluim voor het zh. Zij kunnen er ook niets aan doen dat het zo vreselijk druk is. heb alleen wel met hen te doen.
nee precies ik schiet er niks mee op... vanavond maar even hier thuis overleggen wat mijn vriend ervan vind...
nee kunnen zij ook niks aan doen... maar jij hebt dus uiteindelijk wel je antwoorden nu? das het belangrijkste...
Kaki ik kon me niet meer inhouden!!!! ongie kan ik verwachten tussen 10 en 12 dagen na terugplaatsing ik zit nu op dag 9!
echt gaaf meis!! weet je wat ik me laatst afvroeg? dat we elkaar misschien wel gewoon kennen in het dagelijks leven haha, dit vroeg ik me in het algemeen af in dit topic, we wonen toch enigszins bij elkaar in de buurt allemaal of niet?
Engeltje wat een mooie test. Maar heb je niet te vroeg getest. Ik mag pas op dag 18 testen. 10.000 e Pregnyl gespoten. Ik hoop het voor je meis. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!
ik heb wel wat te vroeg getest alleen heb ik geen hormonen of iets wat een valse test uit kan geven. dus ik ben blij maar ook nog wel bang. ik ga morgen nog eens testen, kijken oftie donkerder word