ik durf het nog niet uit te spreken maar ik denk dat ik er niet meer omheen kan (ik ben er niet vandaag, zo werken tot half 1 en dan op pad met mamsie) ben er vanavond off course! liefs
engeltje een mooie positieve test gefeliciteerd kan je het al een beetje bevatten? hoe voel je je voor de rest? andere meiden heel veel succes met jullie behandeling
Sabine, dank je , nee ik geloof het soms nog niet , dit is echt zo raar ik voel me tot nu toe wel goed. hoe is het met jou? 8 weken alweer
ik vind het ook nog steeds onwerkelijk hoor heb dinsdag wel het hartje zien kloppen alles was goed en de datum klopte ook ben 21december uitgerekend probeer er van tegenieten
Sabine, misschien krijg je wel een kerstkindje heel bijzonder! vandaag ben ik erg verwend. ik heb allemaal kadootjes gehad! van me collega een 9 maanden boek, kan je inschrijven en bijhouden vanaf week 1 tot aan week 42. zo leuk! hoe je je voelt, en hoe groot je buik gaat worden. ik heb ook alle 5 me testen erin geplakt met de datum erbij van me moeder heb ik een doos gehad waar in zit: een heel pakje, slabbetje, handschoentjes, mutsje, broekje, pyama, slofjes echt zo leuk!!! ik heb gezegd dat word het 1e pakje en een speen met "i love oma" erop en van me oma slabbetjes met de tekst "ik lijk op papa maar de dokter zegt dat het goed komt" haha geweldig en met "ik pas op oma" en nog een wikkeldeken waarop staat "ik ben oma's knuffel" en van me zus heb ik een halve kast vol kleding gehad, een babybadje, maxicosi, speelkleed ik leef echt op een grote roze/blauwe wolk met hele lieve mensen om me heen
@Engeltje1 Wat super zeg! Gefeliciteerd!!!!! Geniet meid van alle cadeaus, je hebt het verdiend! @ Quinty79 Ik heb ook soms een beetje steekjes. Gisteren rechts en nu links. Het is pas 2 dagen na de tp dus het zal wel niks betekenen maar wel een apart gevoel. Gisteren dacht ik toen ik het aan de linkerkant voelde het lijkt wel op steken die ik had van de cyste die daar zat. Maar ja die is weg dus dat kan het niet zijn en rechts had ik geen cyste. Voor een innesteling lijkt het me een beetje vroeg. Verder voel ik me goed, het lijkt wel of ik me steeds beter ga voelen nu die hormonen van gonal-f en decapeptyl en lucrin een beetje uit mijn lichaam zijn. Ook is het fijn om even geen ziekenhuisbezoeken in het vooruitzicht te hebben. @ kaki ja 10-cellig! Toen ik dat hoorde wist ik eigenlijk niet precies wat dat inhield, maar ik las ergens dat 8-cellig al goed is eigenlijk. Maar ja, het is geen garantie en het gaat toch met minder ook vaak goed? Ik ben nu wel benieuwd hoe de andere 2 zijn. Morgen een vrijgezellenfeestje, dat zal wel vreemd worden zonder een wijntje
Engeltje wat een mooie test meis! En wat speciaal, uitegerekend zijn op je eigen verjaardag! Diana, succes met wachten meis! Hopelijk zijn de steekjes die jij en Quinty voelen de goeie steekjes!
Wat een rust hier! Quinty, hoe is het met jou meis? Duimen draaien hier hoor! Word nu wel erg spannend ongeveer toch?
Hoi meiden, Ik ben het weekend helaas ongesteld geworden. Ik heb nu erg veel pijn van de Endometriose en wat een hoop bloedverlies. Wij hebben besloten even te stoppen. Eerst weer even opladen en dan met goede moed verder. Dat ben ik nu even kwijt. En even een goed gesprek met de gynaecoloog. Ik vind deze eerste ivf niet goed verlopen en dan heb ik het niet over het eindresultaat. Succes allemaal. En Engeltje geniet ervan! Groetjes Quinty
he shit Quinty... ik kan me voorstellen dat je even pauze wilt nu... maar had jij nou ook Dr. R? Dan krijg je ook verplicht pauze hoor! Tenminste, dat had ik wel! Ik hoop dat je een "fijn" gesprek zult hebben met je gyn, dat kan een hoop goed doen al hoor. Dikke knuffel voor jou...
Quinty wat jammer! En ook dat je meteen weer zo'n pijn hebt van de endometriose. Heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik vroeg me af of je dan misschien weer de pil moet slikken ofzo? Want die endo pijn daar zit je helemaal niet op te wachten natuurlijk! Veel sterkte meid! Zelf heb ik sinds vandaag ook het idee dat mijn menstruatie eraan zit te komen helaas..Ik heb echt het idee dat het niet gelukt is.Ongipijn onderin mijn buik, vette huid en soms denk ik zelfs dat ik al een bloeding heb en ga ik steeds kijken. (afgelopen woensdag was de tp)
Diaan, kan nog van alles zijn! ik had vanaf 6 dagen na de tp elke dag een beetje buikpijn. dit wel een week lang. dacht ook dat mn ongie eraan ging komen. toen me 1e posi test 9 dagen na tp. nu geen buikpijn meer alleen erg moe.
Bedankt voor de lieve berichtjes meiden. Diana ik ga vandaag bellen ze waren telefonisch niet bereikbaar de poli. Ik had de tweede week na de terugplaatsing erg last van mijn buik. Het kan op dat moment zoveel zijn. Nu eerst een goed gesprek met de gynaecoloog. We hebben er nog steeds vertrouwen in. Maar eerst even rust nu.
hoe is het hier? Diana hoe is het met jou? Je zit nu op 12 dagen na punctie, spannend hoor!! Hier morgen de eerste echo... spannend!
Goeiemorgen all Hier gaat het goed hoor Kaki spannend vandaag let us know Diana heb je toevallig al getest? Ik had na 9 dagen tp al posi. Jij zit nu op 13. Wanneer ga je testen?
@ kaki en Engeltje1 Dat is zeker spannend de 1e echo! Ik ben benieuwd! Ik zit nu 10 dagen na tp en ik heb nog niet getest, ik heb ze wel gekocht maar ik heb heel erg het idee dat ik gewoon mijn menstruatie krijg. Gisteren de laatste utrogestan bollen gebruikt. Het gekke is dat ik helemaal geen last meer heb sinds een dag of 2 van mijn borsten. En ik voel me gewoon niet zwanger (ook al weet ik ook niet hoe dat voelt) Nog steeds heb ik een beetje een zeurderige pijn in mijn buik soms. Heel misschien ga ik morgenochtend eens testen, maar ik verwacht er niks van en ik ben ook een beetje bang voor de bevestiging denk ik... En hoe is het met jou Engeltje1? Geen vervelende zwangerschapskwaaltjes erbij gekregen? Het lijkt me dat je nu niet kan wachten op de echo om te zien of alles goed zit?