Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Diana, meis, ik had daaaagen pijn in me buik (ongiekramp) en lage rugpijn,
    ik dacht dat het voor mij ook einde verhaal was.

nee ik heb geen kwaaltjes, alleen moeheid en nog steeds pijn me (.)(.) ze zijn trouwens een maatje gegroeid :)

2. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de gyn van de dag had een beetje haast vanmorgen geloof ik... ik heb nu 7 follikels, nog niet heel groot, dus moet nog even doorspuiten... dinsdag moet ik terugkomen voor een echo!

3. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    @ Kaki Tja ik ben 4x voor een echo geweest voordat het goed was, en ze groeien iets van 2 mm per dag dus dinsdag kan het weer helemaal anders zijn. Bij mij is de dosering toen ook omhoog gegaan en toen groeide ze een stuk beter.
    @ Engetje1 en Kaki. Vanmorgen begon mijn man er ook over, dit weekend ga je toch wel testen? Dus ik zei dat jullie er ook over waren begonnen en dat ik zeker wist dat het negatief zou zijn. Toen heb ik uiteindelijk toch maar getest...en ik zat huilend op het toilet want er verscheen toch echt een plusje!!! Dus ik ging naar beneden met de test en mijn man zag mijn huilende gezicht en zei: negatief zeker? Nou zei ik het lijkt wel een beetje op een plusje toch? En toen liet ik hem de test zien. We hebben samen even sprakeloos de gebruiksaanwijzing bekeken. Ik ben er de hele dag van slag van en ik kan het gewoon niet geloven. Vandaag heb ik er maar een paar testen bijgekocht zodat ik morgen kan testen met ochtendurine.
    En het is heel slecht ik weet het maar ik heb van de stress gewoon een paar sigaretjes gerookt. Ik zal morgen proberen een foto van de test erop te zetten.

4. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend Diana, klinkt heel goed hoor! Ben benieuwd naar de fotootjes morgen!! :D

En de vorige keer had ik ook maar 2 echo's nodig, dus komt nog wel goed hier hoor! ;)

5. Engeltje1

Dianaaaaaaa heb je al getest????? :D

6. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    haha zo Engeltje, ben jij altijd zo vroeg uit bed op zondagmorgen? Ik normaal nooit eigenlijk maar mijn kat maakte me wakker en dus ben ik maar meteen weer gaan testen. En eigenlijk is het nog hetzelfde als gisteren. Een licht plusje. Ik ga er straks nog even een foto van nemen. Eerst nog even wakker worden.

7. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooeeeeh foto!!!

8. Engeltje1

Diaan, ik ben altijd zo vroeg wakker want ik heb 5 katten ;)

Voorzichtig gefeliciteerd! Ik denk wel dat het goed zit, want een plus is een plus! En je zit nog eigelijk voor je 18e dag toch? Dus 6 dagen te vroeg nu... Bij mij wertie met de dag donkerder!!!

Joehoeeeeeeee :D

9. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
  10. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik zie hem wel hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! :D

11. Engeltje1

Jaaaaaaaa ik zie hem ook!!! Gefeliciteerd!

12. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    Dank jullie wel meiden!
    Ik ga het vanmiddag aan mijn moeder vertellen want ik kan het echt niet nog een paar dagen voor me houden denk ik.
    @ Engeltje1 Hoeveel dagen na de tp heb je iets van het ziekenhuis gehoord over de andere emmy's? Is dat 2 weken of was het bij jou korter?

13. Engeltje1

Bij mij kreeg ik op de 13e dag een brief thuis binnen. Heb jij nog niks gehoord? Zou binnen 2 weken zijn.

14. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    We hebben vandaag post gehad van het EMC dat de andere 2 embryo's zijn ingevroren. Gelukkig maar!
    Gisteren weer getest ( ik vind het zo leuk) en hij is nu inderdaad een stuk duidelijker :D

15. Engeltje1

Diana is zwangerrrrrrrrrr :D

En wat goed dat de 2 andere het ook nog doen!

16. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    Ja hihi! En toch vind ik het nog steeds vreemd! Ik denk er de hele dag aan maar ik heb nog steeds het besef niet echt. Alsof het over iemand anders gaat ofzo.

17. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de dames? Hier morgen de punctie...
    Zit in het EMC de afdeling wel nog op dezelfde plek of zijn ze verhuisd?

18. Engeltje1

Hi kaki

Spannend! Uhm ik weet niet waar die eerst zat... Dus weet niet welke jij als laatste ken..

Hoelaat moet je?

19. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij zat eerst op de 2e verdieping, Ba gebouw of zoiets!

20. Engeltje1

Ja dan is het nog steeds daar. Tenminste wel toen ik de tp had op 1 mei. ( heb het net even gevraagd aan man ) :)

Deel Deze Pagina