Ging goed! Dankzij de shot morfine heb ik nergens last van! Ja beetje beurse onderbuik, maar het valt me 100% mee allemaal! Er zijn totaal 12 eitjes gevonden! Nu maandag afwachten... Hoe gaat het met jou? Beginnen de kwaaltjes al?
Wauw! 12 eitjes! En wat fijn dat het je zo meeviel! Nou eigenlijk heb ik nog steeds niet veel kwaaltjes. Wat meer honger, dat wel. En ik ben nogal emotioneel. Maar niet misselijk gelukkig, koffie smaakt me nog prima! Gisteren had ik wel een paar keer een beetje een duizelig gevoel, maar het is dat ik weet dat ik zwanger ben anders was het me niet opgevallen denk ik. Maandag de TP bij jou! Spannend!
Goeiemorgen... Inmiddels heb ik maandag de terugplaatsing gehad! Dus vanaf nu is het afwachten... de gevoelige borsten van de ovitrelle injectie zijn weg, voel me weer als normaal, op wat zenuwen na. Ook heb ik als ik naar de wc ben geweest echt zo'n ongi-buik en last van de onderrug, herkennen jullie dit? Ik weet het zo gauw niet meer van de eerste poging... maakt me wel een tikkeltje onzeker.. al weet ik van de vorige keer dat ik niet eerder ongesteld zal worden dan dat ik stop met de bolletjes...
Heey Kaki! Wat fijn om te lezen dat je nu ook in de spannende wachtweken zit! De eerste paar dagen na de tp had ik wel wat steekjes links en rechts onderin mijn buik, maar nog niet echt ongi pijn, dat kwam op dag 5 na tp. Ze hebben natuurlijk ook flink in je buik "gerommeld" de laatste dagen dus ik zal me er maar niet te druk om maken. Ik had altijd gedacht dat ik het wel zou merken dat ik zwanger zou zijn maar eigenlijk voel ik mij nog steeds niet echt anders ofzo. Ik heb wel gevoelige borsten maar dat had ik altijd als ik ongi moest worden. Heb je nog gevraagd hoeveel cellig het was? Wachten duurt lang he?
Zooo ben ik weer eens... de ongi buik is weg, wel nog af en toe last van de rug, maar ja, dat had ik de vorige poging ook... de gevoelige boobs leken even terug, maar zijn nu weer foetsie... ik voel gewoon niks eigenlijk en dat maakt me zoooo onzeker... maakt het ook lastig om positief te blijven merk ik...nog een weekje en dan weten we hopelijk meer!
Is er iemand die ook zit te wachten op de informatieavond bij Erasmus voor IVF! Juni zat vol, dus ben benieuwd of iemand als iets weet voor juli????
Hoi Meiden... eindelijk een forum gevonden met meiden die in het emc onder behandeling zijn !! Mijn naam is Delia en in juni 2009 zwanger geworden bij onze eerste ICSI poging. 21 febr. 2010 bevallen van een prachtige zoon genaamd Finn. hierna nog een cryo terugplaatsing gehad maar dit werd niks. afgelopen februari een verse ICSI poging gehad maar ook dit werd niks. Eergisteren hebben we een topper (cryo) teruggeplaatst gekregen en we mogen 25/6 testen Mochten er vragen zijn... stel ze gerust !!
Ik ben hier al heel erg lang niet geweest, alleen aan het begin van deze topic. Ondertussen al een aantal zwangeren gezien, van harte gefeliciteerd! Wij hebben net onze eerste icsi poging achter de rug, morgen mag ik testen, ben erg zenuwachtig! hoe is het met iedereen? Dalia spannend he?
Hallo allemaal! Het is inderdaad niet zo druk geweest de laatste tijd hier. Vandaag heb ik de eerste echo gehad en die was gelukkig goed. We hebben het hartje zien kloppen en de groei lag zelfs een paar dagen voor op schema.Ik ben nu uitgerekend op de verjaardag van mijn man. Het is nu wel echter nu we het gezien hebben. De laatste dagen ben ik ook steeds vaker misselijk (vooral van geuren) en heb ik enorme trek. Ook wordt ik 's nachts steeds vaker wakker (geen idee waarom). Nu ga ik eerst lekker van mijn vakantie genieten! Spannend voor de mensen die nog gaan beginnen of net begonnen zijn; succes!!
Hoi dames .. ben heel blij dat ik eindelijk een forum heb gevonden over vrouwen die in emc onder behandeling zijn. Ik heb al een dochter van 5 jaar die op de natuurlijke manier verwerkt is. (voor de artsen een raadsel) We gaan nu voor de tweede, alleen gaat dat niet zo makkelijk, door verklevingen en een slechte rechtereileider. Mijn linkereileider is ook verwijderd. Ik heb 19 juni punctie gehad en vandaag 22 juni is de terugplaatsing. Ik vind het ontzettend spannend en blijf hopen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen. Hopelijk zijn we binnenkort allemaal zwanger en/of hebben we allemaal binnenkort een kerngezond kindje in ons handen.
Hallo dames, Ik heb bij toeval dit forum ontdekt en alle verhalen gelezen van jullie. ben er weer een hoop wijzer door geworden en hoop nog veel wijzer te worden en natuurlijk zwanger. Wij zijn oktober 2005 gestopt met de pil en hebben ondertussen alle onderzoeken gehad. Ik kreeg te horen dat mijn gewicht naar beneden moest en dat is me gelukt. ik ben nu 25 kilo afgevallen en zit binnen de norm voor IVF.Voor de rest hebben ze bij mijn man en mij niets kunnen vinden, we zijn beide gezond...... We zitten nu te wachten op de uitnodiging voor de infoavond van het Erasmus en zoals ik net heb gelezen kan dat nog wel even duren en het wachten duurt al zolang pffffffffffff Verder ben ik net als de meeste van jullie erg zenuwachtig en best wel bang over wat er allemaal gaat gebeuren en hoe je het zal ervaren.Iedereen ervaart het anders, ben benieuwd.Eerst wachten tot de volgende stap, maar veel tijd heb ik niet, mijn biologische klok staat in alarmstand. groetjes van cadeautje2604
Hallo meiden, We zijn gister naar de informatie bijeenkomst geweest in het Erasmus MC voor IVF traject. Was heel erg zinvol zo'n avond. Je krijgt heel veel info op zo'n avond. Gelukkig krijg je ook informatie mee naar huis wat je kan lezen en moet invullen voor onderzoek e.d. We hebben nu 19 juli intakegesprek en dan horen we wanneer we moeten starten met medicatie en de rest. Gaat nu wel een spannende tijd aan breken. Hou jullie op de hoogte. Succes voor de gene die nu wachten op de brief voor zo'n informatie bijeenkomst. Groetjes MissisLove
Missislove, wij zijn ook afgelopen maandag naar de infoavond geweest in het erasmus, wat was het druk,he? Ongelooflijk. Het was zeker interessant, maar ook eng tegelijk en zoveel info. Wij hebben pas ons gesprek in augustus en inderdaad dan afwachten wanneer we kunnen starten.Heel veel succes. groetjes cadeautje
Hallo cadeautje, Het was maandag inderdaad druk op de informatieavond. Het enigste waar ik echt tegen op zie is de medicatie die jezelf moet gaan spuiten en het infuus. Ken niet zo goed tegen naalden. Verder laat ik het op me af komen. Wat vond je eng qua informatie? Groetjes MissisLove