Hoi, Ja, bizar he?! Nou, dit is dus echt het irritantse deel van de behandeling, dat stomme wachten, jeetje, nog een week, zeg! Ja, je voelt alles en ook weer niets. Geen pijl op te trekken. Ieder krampje, steekje voel je, en dan weer een halve dag niets. Nou, 4 dagen onderweg, hopelijk 7 to go (als ik het zolang volhou). Hoe gaat het met de rest?
Hoi Hoi We moeten vrijdag voor ons 1ste gesprek bij de fertiliteitsarts en vanuit daar horen we als het goed is welke dag van mijn menstruatie ik moet beginnen met prikken. Ik weet dus niet of dat bij iedereen hetzelfde is of anders, zo ja, anders, waarom dat dan?? Ik zou eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden, maar nou rommelt mijn cyclus en zetten het vandaag door. Hoop dus dat ik niet de 1ste dagen hoor te beginnen met prikken maar wat later in de cyclus zodat ik heeeeeeeeeeeeel misschien meteen zou kunnen starten. Zo niet dat wordt het voor mij volgend jaar. Het is voor ons dus afwachten vrijdag. En voor jou Kem ook erg spannende dagen nu, zal echt mega hard voor jullie duimen.
Hoi Sanny, Ja, geen idee, waarom iedereen op een andere dag begint. Ik begon op dag 2, maar Choco volgens mij als ik me goed herinner op dag 5. Misschien een goede vraag om de arts te stellen vrijdag? Weten wij ook meteen het antwoord haha Succes vrijdag, gaat best nel hoor: gesprek arts, bloed prikken en prik-instructie en je bent weer weg....
hee hallo, ik ben indd op dag 5 begonnen met prikken ze hebben tegen mij gezegd dat ze bij jongeren later beginnen met prikken omdat je anders teveel kans op overstimulatie hebt. maar ze gaan bij mij nu dus de volgende keer wel op dag 2 beginnen. sanny succes vrijdag is indd zo gebeurd. en kem we blijven duimen voor jullie groetjes choco
Nou dat het zo gebeurt was viel best mee. We hebben er 2 uur gezeten. Ze hebben ook al een echo gemaakt en daar waren al blaasjes op te zien. Ik heb pure mazzel gehad dat er nog plek was en ik mag zondag beginnen met prikken. Dag 5 dus. De reden dat dat bij mij dus moet is vanwege mijn leeftijd en omdat ik een regelmatige cyclus heb. Daarom ga ik voor de verkorte versie. Woensdag de 21ste moet ik voor de 1ste echo. Het gaat echt zoooo snel nu allemaal. Zal woensdag aan je denken Kem, want dan mag jij testen he. Spannende tijden allemaal.
Hey Sanny, Top zeg, lekker snel starten. Rustige kerstdagen & OudenNieuw voor jou dus, haha. Ben benieuwd hoe je de 1e prik vond?? Ja, dinsdag testen. Morgen dus even shoppen, ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte!
hoi Sanny super dat je nu nog kon starten hoe vond je het prikken? Kem shopse vandaag morgen spannende dag succes alle 2 voor mij nog een ongeveer een week wachten en dan begint me cyclus weer. groetjes choco
Hoiiiii Zo zeker als dat ik was dat ik het zelf kon, zo onzeker als dat ik in de badcel stond. Ik ken mezelf, en als ik te lang twijfel kom ik nergens. Heb dus meteen mijn vriend geroepen en die het laten doen. Het stelt echt dus niks voor, hahaha dat ik daar nou bang voor was. We hebben wel afgesproken dat hij het blijft doen, want dan weet ik zeker dat het ook op het juiste tijdstip gebeurt. Vanavond weer spannend want dan krijg ik cetrocide erbij, maar die moet in mijn bovenbeen, die lijkt me rottiger voelen dan in mijn buik. Even afwachten dus. Ben alleen wel emotioneel merk ik, hoort dat???? @ Choco, dat weekje is om voor dat je er erg in heb. Hoop dat jij ook weer snel kan starten @ Kem, shop till you drop was het toch
hoi sanny, ik zat met bibberende handen om te prikken en zag ook het meeste op tegen de cetrotide maar dit viel ook alles mee. niet om je bang te maken maar voor te bereiden heel veel mensen krijgen van de cetrotide een rode schijf die jeukt en warm is, ik had dit dus ook. maar is dus niet erg. dat emotionele is misschien ook wel van de zenuwen. al hoewel het bij mij ook nog steeds net is of ik in een achtbaan zit opvliegerig huilerig hoofdpijn en down, maarja schijnt er allemaal bij te horen haha. succes meid en duimen dat je eitjes goed meegroeien. groetjes
Haha, Sanny, de 1e prik vond ik ook wel spannend hoor, maar na 3 dagen stelt het echt niets meer voor! De cetritide is inderdaad wat raarder, met een gekke rode schijf. Probeer zo min mogelijk lucht in de spuit te hebben, dat scheelt. Oh, en dames,........ vanmiddag had ik een positieve test! 10 januari eerste echo! Heerlijk, ben helemaal in de wolken!!!
Wauwwwww Kem wat geweldig om te horen !!!!! Ben zooo blij voor je. Wat zal je zenuwachtig geweest zijn zeg, wachten wat de test gaat aangeven. Maar wat een Super Goed nieuws zeg !!!! Mijn Kerstdagen zullen inderdaad wel drukjes zijn, maar dat heb ik er allemaal voor over. Maar jou dagen zullen Super zijn en een mooi begin straks voor het nieuwe jaar.
Gisteravond voor het eerst Cetrotide geprikt. Prik viel me 100 % mee, voelde er zo goed als niks van. Heb ook geen rode vlek en het jeukt ook niet, zal mijn vriend dan toch echt goed geprikt hebben, hihihihi. Ben best zenuwachtig voor morgen eerlijk gezegd. En ben sinds vandaag ook wat meer moe en wat duizelig. Hadden jullie daar ook last van??
Sanny, Veel succes vandaag, hopelijk krijg je een mooie groei te zien! Ga voor je duimen. Aan bijwerkingen etc. bij mij heb je helemaal niets, ik had nergens last van, maar volgens mij komt het inderdaad vaker voor dat je moe en duizelig kan zijn. Hou je ons op de hoogte?? Ik heb gisteren Moeders voor Moeders gebeld, komen begin januari weer de 'plaspotten' brengen haha. Groetjes
hoi sanny, fijn dat je ook van de cetrotide geen last hebt en spannende dag vandaag ga hard voor je duimen dat alles goed groeit. kwa klachten was ik ook wel erg moe was niet duizelig maar had daarin tegen veel hoofdpijn. Kem, vind het zo super voor jullie!! erg goed ook dat je mee doet met moeders voor moeders vind dat z'on mooi gebaar. succes weer voor iedereen! groetjes choco
Na een pijnlijke echo hebben ze eindelijk wat kunnen zien. Links 3 stuks waarvan er 1 van 10 mm en 11 mm en een klientje en rechts 1 van 9 mm en 1 van 10 mm en nog 5 kleintjes. Hopen dat die dus ook nog flink gaan groeien. Zaterdag weer terug komen en dan als ze groot genoeg zijn maandag of dinsdag de punctie. Met een beetje mazzel heb ik dit jaar nog een terugplaatsing. En ook sinds vandaag drukkende hoofdpijn, niet echt pijnlijk gelukkig. Heb wel eens wat gehoord van Moeders voor Moeders maar wat doet dat precies???? Bij jullie verders alles ok????
Hey Sanny, Spannend, lekker doorgroeien die eggs! Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen (wk 6-14 ofzo), daar zit veel hcg in, wat ze dan gebruiken om medicijnen te maken die in het ivf in het icsi traject gebruikt worden. Bij mijn 1e heb ik ook meegedaan. Potten volplassen en 1x per keer worden ze opgehaald en krijg je nieuwe.....
hoi, hier weer een berichtje van mij gisteren al ongesteld geworden op dag 25 zal wel door de ovitrelle gekomen zijn. maar dus het zh gebeld moest gisteren middag gelijk komen dus echo gehad en mag vandaag weer gaan beginnen met prikken lagen veel eitjes klaar en zag er verder allemaal goed uit geen cyste enzo. kem hoe is het met jou? en sanny weet je al weer meer over je eitjes ben erg benieuwd en hoe voel je je verder? groetjes choco en fijne dagen
Hoi Allemaal, Hoe gaat het met de eitjes?? Lekker aan het groeien hopelijk. Benieuwd of Sanny al d'r punctie heeft gehad! Wanneer heb jij je eerste groei-echo, Choco?? Hier gaat alles goed, 5 weken zwanger, al kan ik het nog niet echt geloven (en heb ik in de tussentijd nog een test of 3 gedaan ) Groetjes
hoi kem, vrijdag ga ik voor echo dat is dan dag 8 weet jij op welke dag meestal de punctie is als alles goed groeit natuurlijk? ik kan me voorstellen dat je het niet kan geloven. denk dat ik ook heel veel testen zou doen haha. nou meid geniet van je zwangerschap. en ben indd ook erg benieuwd naar sanny