Hoi Choco, Ik heb even gerekend, ik had op dag 12 de punctie, maar dat ligt natuurlijk wel aan de groei van de eitjes, misschien groeien ze bij jou wel sneller. Spannend zeg, dat wordt hopelijk een mooi begin van het nieuwe jaar voor jullie!
Hoi coco, Bij mij was het met de puncties ook altijd tussen dan 10 en 13. Heel verschillend is het dus. Succes!
Mijn internet heeft er uit gelegen dus vandaar dat ik niet reageerde. Helaas groeide de eitjes niet goed mee, had er maar 1 van 20 mm en 2 van 12 mm en veel kleintjes. Ben op 26 december dus gestopt met prikken. Heb die dag ook ovitrelle geprikt, en heb sindsdien een pijnlijke onderbuik en verschrikkelijke pijnlijke borsten. Was eerst heeeeel erg teleurgesteld, maarrrr de tijd gaat best snel, dus voor ik het weet ben ik weer 2 en een halve week verder en komt de volgende cyclus alweer om de hoek kijken. Ik ga dan vanaf dag 2 beginnen met prikken. Of er wat verandert in de medicatie hoor ik morgen, dan moet ik even bellen van hoe en wat. Ze hebben wel al kunnen melden dat mijn punctie misschien wat pijnlijker kan zijn omdat mijn eierstokken zich elke keer verstoppen en ze flink op mijn buik moeten drukken om ze goed te kunnen zien. Hoop dat de pijnstilling dus goed werkt. Maar Choco jij bent dus ook weer begonnen met prikken, hoop dat het nu bij jou ook beter gaat. Want jij was ook begonnen op dag 5 toch?
hallo meiden, vandaag weer in het ziekenhuis geweest en zag er goed uit zijn nu 9 eitjes die goed groeien. nieuwjaarsdag gaan we weer opnieuw voor een echo en dan waarschijnlijk woensdag de punctie. tegen de punctie zie ik wel behoorlijk op maar laat het maar op me af komen kan er meer toch niet aan doen. kem hoe voel je je? en ben je al beetje aan het idee gewend? Sanny balen zeg dat het afgebroken is hadden wij precies hetzelfde ook eerste keer op dag 5 begonnen met prikken en afgebroken en nu op dag 2 begonnen met prikken en lijkt goed te gaan allemaal. heb trouwens ook erg zere borsten gehad alleen al met de trap op lopen. voel me nu alsof er een steen in me onderbuik ligt en ben ook af en toe misselijk en verschrikkelijk moe herkennen jullie dit ook?? Groetjes choco en iedereen een goede jaarwisseling morgen en ik hoop voor iedereen dat 2012 een super jaar mag worden
Hoi! Hey choco, hoe was de groei vandaag? Wanneer punctie?? Spannend zeg, gewoon ondergaan hoor, zie mijn verhaal, iedereen ervaart het heel anders. Hier met name erg moe, begin een beetje aan het idee te wennen, maar wacht toch wel in spanning op de eerste echo (10 jan). Daarna gaan we meteen de hele boel verbouwen, dus zal ik 2 weken offline zijn, maar ga jullie volgen hoor! Succes allemaal!
hoi! vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest, dinsdag de punctie. zag er allemaal weer goed uit. kem, wordt het een grote verbouwing? groetjes
Allemaal nog de beste wensen voor 2012 !!!! Ben blij dat het nu bij jou wel goed gaat allemaal Choco, spannend hoor dinsdag de punctie. Ben benieuwd hoe jij het zal ondergaan. Ik moet ook zeggen dat ik dus ook een heel opgeblazen gevoel had in mijn buik. Misselijk was ik heel licht, niet echt storend iig. En stom, maar na die ovitrelle had ik verwacht dat dat zou minderen of zelfs weg zou gaan. Nou bij mij iig niet, heb nog steeds een opgeblazen gevoel. Wens je heel veel succes Choco voor dinsdag. Laat ons nog even weten hoe het gegaan is. En Kem, succes met de verbouwing en natuurlijk met de echo de 10de.
hoi meiden bedankt! ik heb het overleefd haha. lig nu lekker in me bedje. viel me gelukkig mee wel 2x morfine gehad en nu behoorlijk pijn in me buik. maar als resultaat 12 goede eitjes!! dus erg positief nu maar hopen dat het goed deelt allemaal en dan vrijdag terug geplaatst kan worden. hoe is het met jullie? groetjes choco
Wow, Choco, 12 eitjes, mooi zeg! Je moet maar denken: dit heb je ook weer gehad, en nu keihard duimen voor mooie bevruchtingen!!! Spannend hoor! Wel 2x morfine dus, pfff, bikkel!!! Lekker bijkomen! Vrijdag starten met de bolletjes??
Wauww Choco 12 eitjes, dat doe je goed zeg. Wat een goed nieuws om te horen, en nu idd hard duimen dat er heel veel te gebruiken zijn. Ga echt voor je duimen !!!! Met mij gaat het ff iets minder. We weten ff niet waar het door komt, maar heb een opgezetten buik alsof ik zwanger ben en heb moeite met goed door ademen. Ik heb voor het laatst ovitrelle geprikt op 26 december, vraag me af of het daar door komt. Ga morgen ff bellen want het is goed vervelend.
Hoi meiden, heb behoorlijk buikpijn nog gehad wordt nu beetje minder. voelt of er een steen onderin ligt die je mee moet tillen de hele dag. kem ik moet indd morgen met de bolletjes beginnen. sanny, hoe is het met je?? weet je al waar het van gekomen is enz? morgen een spannende dag ben zo benieuwd hoe het daar in het lab gaat. oh nog een vraagje ik werk in de verzorging met dementerende dus behoorlijk zwaar werk lichamelijk en geestelijk wat zouden jullie doen na de terugplaatsing? gewoon gaan werken? groetjes choco
hoi, heb indd een mooie terugplaatsing gehad vandaag 8 cellig. we hadden 9 bevruchten eitjes dus dat is volgens mij best veel. heel raar idee dat ik nu technisch gezien zwanger ben. hopen dat het mag blijven plakken haha. hoe is het met jullie? groetjes choco
Hoi Allemaal Het kon inderdaad een bijwerking zijn van alles. Gaat nu gelukkig stukken beter, kan weer normaal adem halen. Verder blijf ik alleen wel verschrikkelijk last houden van overgevoelige borsten en tepels. Volgens mijn vriend zijn ze groter geworden, weet niet of jullie daar ook last van hebben?? Als mijn cyclus zich aan de regels houdt zou ik aan het eind van de week weer kunnen beginnen met prikken. En dan maar duimen dat ze nu wel goed groeien. @ Choco: Ik vind het dat je aardig wat bevruchte eitjes had hoor. Mag hopen dat mij dat ook overkomt. Laat je de rest invriezen??? Ik zat dus zelf ook al met de gedachten van na een terugplaatsing dat je dan technisch gezien al zwanger ben. En dat je dan moet wachten voordat je de test kan doen. Zou de neiging hebben de test eerder te doen dan gepland was. @ Kem: Had jij dat ook??? Heb jij niet gedacht ik ga eerder testen??? Maar hoop dat hij inderdaad blijft plakken Choco !!!!!!!
hoi allemaal, sanny fijn dat het weer beter met je gaat. ik had inderdaad na het prikken ook erg veel last van me borsten, als je er naar keek deedt het al zeer haha. is een heel raar gevoel indd om technisch gezien zwanger te zijn. merk verder niks, kan ook nog niet denk ik. heb wel baarmoeder krampen als ik die lutinus heb ingebracht wat een vies spul is dat zeg bah. zit trouwens ook nog beetje met die tijden doe het nu om 8 uur 15.30uur en 22.30uur kem welke tijden hield jij hiervoor aan? groetjes en iedereen weer succes.
Hoi, Hier ook nog steeds gevoelige borsten haha. Ik deed de tabletten om 7:00h, 15:00h en 23:00h, al heb ik af en toe wel de wakker gezet en gewoon in bed zo'n ding erin geduwd haha. Inderdaad niet echt lekker spul, maar... voor een goed doel. Heel slecht, maar ik heb na een week al getest op dag 8(geen aanrader!), had een heel licht streepje. Kon me echt niet inhouden en had dezelfde verschijnselen als bij mijn eerdere zwangerschap. Al voelde ik de eerste week echt helemaal niets en werd in voornamelijk gek van het wachten. Hier volop aan het plassen voor Moeders voor Moeders, dinsdag eerste echo, dus begint al te kriebelen. Succes allemaal!
Nou ben net ongesteld geworden, meteen gebelt en morgen om 11.00 uur moet ik voor de uitgangsecho. Morgenavond weer beginnen met prikken en dan de week erop de 2de echo. Nu hard duimen dat ze dit keer wel zullen groeien !!!! Ken het me idd voorstellen Kem dat je de test eerder het gedaan. Die spanningen doen zat met je.
Hoi, Gisteren heb ik gehoord dat mijn endometriose dusdanig ernstig is dat ze het in mijn eigen zkh niet kunnen behandelen (ijsselland) Ik ben nu doorgestuurd naar Erasmus, voor operatie en daarna IVF. Wil het liefst meteen beginnen maar loop meteen al tegen verschillende wachtlijsten aan. Mag pas afspraak maken als verwijzing is verwerkt en dat duurt zeker twee weken aldus de assistent. Grrrr. En dan begin ik pas met de wachtlijst voor de intake... Weten jullie hoe lang die wachtlijst is, en aansluitend de wachtlijst voor IVF? Dan kan ik mij vast een beetje voorbereiden.... Ik lees hier trouwens gelukkig veel positieve verhalen! Spannend hoor allemaal!
hoi mukje, dat is balen voor je zeg. zover ik weet hebben ze voor ivf zelf geen wachtlijst alleen alle afspraken die je daaraan vooraf hebt kost je wel behoorlijk tijd. wij moesten bv naar een verplichte voorlichtingsavond en die is maar 1x in de maand. en naar het gezond zwanger worden spreekuur moesten wij ook 2x. ik zou er voor jezelf maar vanuit gaan dat het allemaal nog een poosje gaat duren kan het alleen maar mee gaan vallen. succes in ieder geval, en welkom hier. Sanny: spannend weer zeg succes straks!! bij mij heeft dit natuurlijk geholpen dat weet je ik duim voor je. Kem: spannend zeg dinsdag oh wacht dat is vandaag ook heel veel succes dan en kan me indd erg goed voorstellen dat je eerder getest hebt ik wordt er nu al gek van dat wachten. groetjes