Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hoi Bittersweet :)
    jaa hee! vind het ook echt een gepast gedichtje voor hier :)
    hoop dat je snel die brief in de bus krijgt!
    oww hoop zo voor jullie dat er wat moois uitkomt! jaa logisch, ik denk als ik een zus zou hebben dat ik dat ook wel zou doen voor haar! nee voor mij wordt het eerste icsi poging dus ben benieuwd! en zenuwachtig! haha
    gelukkig heb jij niet veel last gehad dat geeft een beter gevoel als sommige andere horror verhalen! hihi

ik denk dat ik maar even een lijstje ga maken met iedereen wie wat heeft wanneer :) makkelijker bijhouden voor iedereen

2. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Dames,

ik heb even een lijstje gemaakt van een aantal dames (als je er nog niet bijstaat zet jezelf erbij! )
    dan kunnen we elkaars afspraken etc wat beter bijhouden :)

Kirsten1988 :Week 17 Uitslag bloedonderzoek
    waarschijnlijk 7 mei informatieavond

Nina28 :19 April punctie
    22 April terugplaatsing

Bittersweet:Week 17 wachten op brief info en intake

Dnice22 :wachten op rode duivels
    waarschijnlijk week 19 punctie

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Dnice

Ja dat is zeker handig om even te noteren. Laat je weten wanneer we de afspraken hebben. Echt heel spannend allemaal ook voor jullie. Naar de verhalen kan je beter niet luisteren is voor iedereen toch weer anders, maar bij mij is het echt heel heel erg meegevallen dus hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn. Heel veel succes strakkies met het starten met prikken (geef je de prikken zelf of je man/vriend?) Ik zit zelf in de zorg en het prikken van mezelf viel me best tegen in het begin. Mijn man durfde het niet die heeft het echt niet op naalden hij was nog zenuwachtiger dan dat ik was kan je nagaan. Maar uiteindelijk allemaal toch wel gelukt. Vond voornamelijk de prik in het been gemeen misschien tip om te koelen met ijsblokje voor het prikken dan heb je echt een stuk minder last. Nou meid ik blijf je volgen en laat je weten wanneer je de eerste controles hebt? Ben echt heel benieuwd, want voor jullie gaat het nu wel heel erg opschieten allemaal en ga heel heel hard voor jullie duimen dat er ook maar iets heel moois uit mag ontstaan.

Liefs
    Bittersweet

4. Sanny1976

Sanny1976 Lid

15 nov 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dnice... Hier gaat alles nog steeds goed. Heb morgen een echo en als het goed is zien we dan een kloppend hartje.
    Vrijdag ben ik dan alweer 7 weken. Voel me helaas goed beroerd.
    Veel misselijk, maagpijn en darmklachten. Voor mijn maag heb ik inmiddels wat gehad, maar moet nog even goed gaan werken.
    Echt super genieten zit er dus nog niet echt in. Hoop dat wel binnenkort te kunnen gaan doen.

5. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Sanny gelukkig blij om te horen dat alles goed gaat! jammer dat je je zo beroerd voelt :( hoop voor je dat dat snel voorbij zal gaan en dat de medicijntjes snel werken. dat je inderdaad lekker kan genieten van die kleine beeb!

6. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, de eerste keer dat ik in een tabel sta.
    Normaalgesproken ben ik daar niet het type voor maar is wel overzichtelijk zo.

@Sunny, vervelend dat jij je zo beroerd voelt! beterschap.

7. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Dnice,

Nou pas je schema maar aan afspraken zijn binnen 7 mei info avond en dan 29 mei intake.Nog wel een maandje wachten.Had gehoopt dat we iets eerder zouden kunnen, maar de toestemming is er ook nog niet en op die datum weten we wel zeker dat hij er is. Andere kant is het 3 weken na info avond dus valt ook wel weer mee.

Sanny,
    Wat spannend morgen echo heel veel succes en we gaan voor een kloppend hartje duim voor je. Wel balen dat je zo misselijk bent hopelijk gaat het snel beter.

Nina
    Hoe was de punctie allemaal beetje meegevallen en hoeveel eicellen zijn er gevonden? Nu spannend of er bevruchting is ontstaan zeg. Duim voor je.

8. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    BS, er zijn 10 eicellen gevonden waarvan er maar 5 rijp waren en daarvan is er maar 1 eicel bruikbaar. Daar zit ik nu op te broeden ;p

9. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Nina28,

Oja je hebt inmiddels al terugplaatsing gehad natuurlijk. Was even in de war met de data. Maar begrijp dat je geen cryo's hebt?
    Emmy wat teruggeplaatst is weet je wat de kwaliteit daarvan is? Hoeveel cellig was de emmy? Duim ook voor jou dat bij mag blijven plakken. Spannend de wachtweken. Heb het zelf nog niet meegemaakt, maar lijkt me echt zenuwslopend. Wanneer mag je officieel testen?

Groetjes
    Bittersweet

10. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee van welk kwaliteit, ben zo blij geweest dat ik uberhaupt een terugplaatsing kreeg dat ik er niet na vroeg.
    Het is nu 4 dagen na de tp en ik voel helemaal niets moet ik zeggen....

11. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Kirsten1988 :Week 17 Uitslag bloedonderzoek
    waarschijnlijk 7 mei informatieavond

Nina28 :eek:p het wachtbankje

Bittersweet: 7 Mei Informatieavond
    29 Mei Intake

Dnice22 :wachten op rode duivels
    waarschijnlijk week 19 punctie

12. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Dames,

heb het lijstje weer aangepast :)

@ sanny en en en? hoe was de echo??

@Nina nu lekker broeden! hoe vond je de punctie en terugplaatsing?? alles beetje meegevallen?

@bittersweet fijn dat je nu eindelijk de datums weet! :)
    hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je! :)

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè dames, hierbij weer een update..
    Vandaag op gezond zwanger spreekuur geweest Pff wat moet ik met veel stoppen haha eerst het roken. Ik ben van plan voor 2 mei te stoppen! We mogen 7 mei op info avond komen en 5 juni hebben we intake! Bloeduitslag was goed alleen uitslag chlamydia was nog niet binnen maar ach dat zal ook wel goed zijn! Nu helemaal blij omdat er nu voor me gevoel schot in zit! Is het zo dat je na intake gesprek bij je volgende menstruatie gaat beginnen? Als dat zo is is dat eind juni en we zijn dan precies 1 jaar verder sinds het stoppen met de pil!

@bittersweet vind je t ook zo spannend
    @nina succes met broeden!!
    @dnice hoe gaat het met jou? Al begonnen met prikken?

Liefs kirsten

14. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kirsten,

Ja vindt het ook erg spannend worden nu. Nog een maand en dan aan het begin van hopelijk iets heel moois, maar daar gaan we voor hier met zijn allen.
    Maar grappig kirsten dan gaan we ongeveer tegelijk starten. En dan komen we elkaar tegen op de info avond. Heb hem zelf al een keer gehad, maar omdat mijn zus mij gaat helpen moet zij er nu ook naartoe dus wordt een zussen avondje.
    Denk idd dat je dan bij je volgende menstruatie kan starten. De verpleegkundige kijkt tijdens de prikinstructie wat het beste uitkomt om te beginnen. Ze hebben een boek waarin gekeken wordt als je gaat stimuleren in welke week je uitkomt met de punctie en of er plaats is in die week zo niet dan kan je niet starten, maar meestal kan het volgens mij meteen wel hoor geloof niet dat er echt een wachttijd is. Hopelijk kan je me nog een beetje volgen anders hoor je het allemaal wel. En heel veel hoor je ook 7 mei.
    Nou meid als je nog iets wil weten horen we het wel.

Liefs
    Bittersweet

15. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Tja iedereen begint liever vandaag dan morgen. Ik zou het wel speciaal vinden om precies een jaar later te beginnen! Wel fijn zeg dat je zus dit allemaal voor je wilt doen! Ik moet zeggen vind het uiteindelijk qua tijd wel meevallen ook al lijkt het door het wachten vrij lang soms haha wel fijn dat je ook zo snel weer kan! Hopen dat het bij iedereen in een keer goed gaat!

16. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames,

hier even een update! :) eindelijk ongi geworden :D heb morgen de 1e uitgangsecho en dan waarschijnlijk morgenavond de 1e spuit zetten :D :D woehoejjj eindelijk beginnen :)
    hoeist met de rest van de dames?

@Kirsten meestal begin je gelijk de 1e cyclus na je intake ja :) wij hadden 10 april de intake en zat 3 weken tussen :)

17. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames,

het is rustig hier :) ik ben vandaag naar het zh geweest voor de 1e uitgangsecho op CD2 :) ik had rechts 6 follikels en links 11 :) nu maar hopen dat ze allemaal goed gaan groeien :) vanavond 1e spuit zetten en 5 mei 2e uitgangsecho

hoeist met derest van de dames?

18. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @dnice! Wie volgens mij zijn dat er aardig wat! Ben je klaar om te spuiten en ga je het zelf doen of je partner?
    Hier verder alles goed gewoon rustig aan het wachten en de dagen aan het aftellen haha

19. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Kirsten jaa volgens mij is dat best netjes :D nu hopen dat ze ook allemaal goed groeien :) ik ga m'n vriend laten spuiten... heb echt niks met prikken maar gewoon het idee dat j het in eigen buik moet prikken... laat het eerst m;n vriend doen misschien na paar keer doe ik het zelf wel :p
    jij nu eerste afspraak 7 mei?

20. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Dnice,

Nou dat ziet er idd goed uit een mooi aantal in ieder geval. Echt spannend nu. Hopelijk groeien ze allemaal heel goed en dan op naar de punctie en een mooi aantal eicellen en uiteindelijk bevruchtingen. Ik duim voor je.
    Bij mij verder geen nieuwtjes te melden. Zoals kirsten ook al zegt dagen aan het aftellen en de tijd vliegt dus voor je het weet begint de spannende periode ook weer. Tot die tijd proberen er even niet aan te denken en leuke dingen te gaan doen.

Liefs
    Bittersweet

Deel Deze Pagina