hoi Dames! hier merk ik nog weinig! behalve opgezette boobs! maar voor de rest helemaal niks:S maakt je soms best onzeker pfff hebben andere wel wat gevoeld tijdens de wachtweken?? @bittersweet over een weekje klinkt snel ja! haha alleen ging de tijd ook maar zo snel! gelukkig genoeg te doen en elke avond wel ergens op visite of visite thuis maar dan alsnog gaat de tijd niet echt bepaald sneller grr wij kregen te horen dat er dit jaar nog 3 pogingen vergoed worden en volgend jaar nog maar 1 poging, en vrouwen boven de 40 krijgen helemaal niks meer vergoed die moeten het uit eigen zak betalen, over eigen bijdrage van 500euro heb ik niks gehoord :S
Opgezette boobs zijn al (hopelijk) een goed teken!! Tijdens mijn wachtweken voelde ik helemaal niets. Toen ik zwanger was (spontaan) had ik een week na de bevruchting al gevoelige boobies en een ijzersmaak in mijn mond. Mag ik vragen welke hormonen jij voorgeschreven hebt gekregen. Ik krijg een aanpassing voor de 2e poging...
@nina ik voel dus ook nog helemaal niks! behalve dan m'n mega boobs die echt super overgevoelig zijn! en de testdrang begint al aaardig op te spelen hihi en moet nog tot donderdag wachten! qua hormonen heb ik eerst de gonal-f gespoten en naderhand cetrotide erbij en de laatste spuit was ovitrelle(pregnyl zelfde) in totaal heb ik volgens mij 9 dagen gespoten, en nu zit ik nog aan die bolletjes utrogestan, die kunnen je ook aardig in de maling nemen heb ik gehoord... wat heb je bij de 1e poging gehad voor hormonen en hoelang?
Dnice: hier ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes, maar toch zwanger, dus gewoon blijven wachten, wat een ramp is dat he!? Eigenlijk vond ik het wachten het ergste van de hele behandeling, punctie heb ik namelijk niets van gevoeld. Ik heb volgens mij ook een dag of 3 te vroeg getest omdat ik het echt niet meer hield, slecht he?! Succes, nog 4 nachtjes
Ik heb precies hetzelfde schema gehad als jou! Gonal, Cetroitide, Ovitrellen en op het laatst die bolletjes. Succes met wachten.
Hoi meiden, Dnice kan mij voorstellen dat de wachtweken echt superspannend zijn. Lijkt mij het vervelendste van het hele traject. Het wel of niet gelukt vreet je volgens mij echt op van binnen. Nou meid nog een paar daagjes en dan weet je het. Duimmmmmmmmmmmm heel hard voor je het moet gewoon gelukt zijn. Weet je trouwens al of je nog cryo's hebt en hoeveel, dit hoor je geloof ik binnen 14 dagen toch mss toch iets te snel dat je het zou weten! Ego: Nog iets meer dan een week en dan weten we meer hoe en wat. Hopelijk kunnen we na de afspraak snel gaan starten en werken de artsen mee ondanks dat toestemming nog niet helemaal rond is. Het moet gewoon eindelijk eens soepeltjes gaan lopen, want ik wordt er best een beetje moe van dat je alles zo goed in de gaten moet houden! Maar ja misschien ligt het ook wel een beetje aan mij ben best wel een control freak dus hou alles ook supergoed in de gaten. Nina, Hoe was dat vorig jaar dan met de zomerstop? Wordt er dan een maand helemaal geen ivf/ics pogingen gedaan of op een lager pitje? Jij gaat ook alweer over 2 weekjes starten. Dan zullen wij ook ongeveer gaan beginnen. Alleen zal het bij ons wat langer gaan duren allemaal omdat eerst onze cyclussen gesynchroniseerd moeten worden, maar alvast heel veel succes he met je poging.
@dnice spannend hoor meid! En geen symptomen wil niks zeggen dus je niet gek maken! Ga gewoon heel hard duimen voor je!! @bittersweet tja wachten is super vervelend elke keer maar moet zeggen hoe minder ik er mee bezig ben hoe beter het gaat! Gewoon nu proberen je op andere dingen te storten zodat je ergens anders bent met je gedachten! @nina wanneer heb je weer afspraak? @all hier gewoon heerlijk aan t genieten van het mooie weer! Nu 2 weken gestopt met roken en t valt niet tegen tot nu toe! Voor de rest weinig bijzonderheden! Liefs
Hoi Dames! @Kem super! dat geeft toch weer een fijn gevoel hoeveel dagen na TP mocht jij testen? ik al 11 dagen na TP dus best vroeg, nog 2 daagjes en wil wel testen! maar durf ook niet! haha dus lekker dubbelop @bittersweet ja het wachten is echt killinggg we hadden 6 embryo's totaal en nu 1 in me buik en van de overige 5 zijn er 4 goed genoeg om in te vriezen dus daar ben ik heeeeel blij mee toch een soort van back up en hopelijk mocht deze poging mislukken hoef ik niet weer heel de behandeling opnieuw en de punctie. wneer heb je nu weer afspraak? @kirsten goedzo meid! ik had de 1e week best moeite met stoppen met roken! maar meer qua je gedachtes je kan jezelf aardig gek maken daarmee hihi @nina jaa het is moeilijk te zeggen, die bolletjes kunnen ook allemaal bijwerkingen hebben zoals (.)(.) haha dus durf nog niet echt te hopen! en ook nog niet te testen hihi nog 2 daagjes wachtennn werd gister nog gebeld door het EMC: ze belde even om te vragen hoe het met me ging... vond dit toch wel erg fijn eigenlijk!
Hoi dnice nu komt het heel dichtbij voor je. hoop zo dat het gelukt is. hopelijk heb je de 4 cryo's nu niet meer nodig maar voor een 2de wondertje. duiMmmmmmmmm. Heb mijn handtekening aangepast. hierin kan je zien wanneer we intake hebben. waarschijnlijk gaan we alles een maand uitstellen. komt nu voor mijn zus allemaal heel slecht uit om te gaan starten. hebben huis verkocht m.oeten er 1 juli al uit. dan ook nog bezig aan megaverbouwing nw huis wat ze natuurlijk niet optijd af gaan krijgen dus voorlopig ergens anders nog plek gaan zoeken met man en 2 kids. dus zoals jullie begrijpen een stressvolle periode voor ze, denk niet echt verstandig om nu te gaan starten. we hadden ook zo gehoopt dat alles een stuk sneller zou zijn gegaan. maar helaas is dit niet gelukt. we wachten gesprek volgende week af, want mochten we de maand juni alles af kunnen ronden dan doen we het mss toch nog wel. Geniet lekker allemaal van deze mooie dag!!! ben zelf heerlijk vrij! Liefs bittersweet
hoi bittersweet ! nog precies een weekie dus! wel balen dat je het misschien uit moet stellen maarja kan niet alles tegelijk ionderdaad en stress tijdens de behandeling is ook niet goed. lekker hoor vrij! doe je goed ik zit heeerlijk binnen te werken en zit precies naast het raam dus kan heerlijk naar buiten kijken hoe iedereen geniet van het weer hihi achjaa mag niet klagen nog paar daagjes en volgende week lekker weekje vakantie! geniet lekker van je vrije dag!
Dnice: ik testte 2 dagen van tevoren, kon me echt niet meer inhouden. Daarna (die was meteen licht positief) heb ik in de loop van de week denk ik nog een test of 8 gedaan, haha!
@Kem haha ik had van mezelf ook verwacht dat ik dat zou doen! had ook niet verwacht dat ik vandaag nog niet getest zou hebben maar heb het volgehouden hihi, dus bij jou was het 9 dagen na TP? ga vanmiddag na m'n werk wel gelijk testen halen... pff dilemma zeg! wil zograag testen! maar wil niet zien dat het negatief is dan ben ik gelijk van slag.
@bittersweet Oh wat spannend nu dan voor jou! Snap dat je wel wil beginnen maar stress Is natuurlijk ook niet goed voor de eitjes! Hoop dat je toch snel mag en kan beginnen! @dnice oh wat spannend en wat knap van je zeg!!! Ik had ws allang getest haha @all ik dacht dat je na een tp niet eerder mag testen omdat de test positief is. Als je tp hebt gehad ben je eigenlijk al Zwanger en je spuit natuurlijk hormonen maar als ik dit zo lees mag en kan je dus eerder testen dan wat ze aangeven en heb je geen vals positieve test? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel haha
hoi meiden, Jullie hebben helemaal gelijk hoor stress is idd niet goed om te gaan starten. Hoop dat ze snel een tijdelijk huis vinden om in te wonen dat zou al heel veel schelen. Maar we stellen het anders gewoon een maand uit. Lijkt mij het allerbeste om te doen. En meiden al iemand bruin geworden? Bij mij valt het tegen hoor wordt nl niet zo snel bruin. Wel een stuk gefietst net en even bij dinnetje langs geweest was weer gezellie. Dag al bijna weer om morgen weer dagje werken en dan donderdag weer lekker vrij is echt heel fijn om maar 3 dagen te werken merk dat ik nu ook veel ontspanner ben kan ik op dit moment goed gebruiken. Veel liefs Bittersweet
hoi dames! @kirsten volgens mij hebbe nze liever dat je gewoon wacht tot de testdatum maar heb veel gelezen dat door de pregnyl je een false positieve test kan krijgen maar dat blijft max 10 dagen in je lichaam dus na die 10 dagen zou het niet meer fals kunnen zijn. heb vandaag testen in huis gehaald maar ben zoo bang om te testen... nu heb je nog de hoop en de droom dat het misschien zo is en als ik test kan dat wel is ineens weg zijn... komt ineens zo dichtbij allemaal @bittersweet hier ook nog niet echt bruin haha ben dan moet ik wel een week naar spanje gaan wil ik een kleurtje krijgen en zit alleen maar binnen op werk dus niet echt ideaal gelukkig nog paar daagjes werken en volgende week lekker vrij!
Hallo allemaal hier, Even een vraagje. Ik wil voor mijn ivf behandelingen overstappen naar Rotterdam. Welke medicijnen moeten jullie spuiten? Ik heb decapaptyl om de cyclus te stoppen, dan Gonal-F erbij om te stumuleren, daarna Pregnyl en Utrogestan bolletjes. Is dit hetzelfde in het EMC?? Dank jullie wel alsvast!!
Hey Kaatje, Medicijnen om je cyclus te stoppen heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet. Verder inderdaad gonal-f en ovitrelle en daarna de bolletjes, je kan bij EMC uit 2 soorten kiezen. Ik had volgens mij ook Utrogestan. Succes!
Hoi Dames, kon ineens niet meer wachten! heb vanochtend getest met kruidvat 2 voor 5 en was een licht streepje te zien! twijfel nu wel of dit wel of niet zwanger is... morgen denk nog maar een keer testen maar het is in ieder geval nog niet negatief!