Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hey hey

dat kregen wij dus inderdaad ook te horen bij de infoavond, maar nu hebben we tussengesprek gehad en zei de arts ook inderdaad aangezien ze per 2 worden ingevroren dat als ze allebei ontdooien je de keuze mag nemen om ze allebei terug te laten plaatsen... en mijn leeftijd speelt dus geen rol... heb al ongeveer 6keer gehoord van arten en verpleegkundige: so so dat is nog lekker jong dus neem aan dat ik wel 1 van de jongste ben en zelfs ik mag er 2 terug laten plaatsen, maarja waar doe je goed aan... het is een lastige beslissing die we als m'n menstruatie doorkomt moeten doorgeven.
    aan allebei zitten voor en nadelen

2. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen ervaring met cryo's dus zou best kunnen dat ze daar afwijken van het protocol maar eentje terug te plaatsen bij een leeftijd onder de 36 jaar.
    Kom maar op, een tweeling is ook welkom hoor.

3. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    ik denk ook, mochten de cryo's allebei overleven dat we ze allebei terug laten plaatsen. een tweeling is meer dan welkom... alleen wil ik me toch nog wel even laten informeren over de eventuele risico's die er bij tweelingzwangerschappen toch een stuk meer zijn als bij 1tje... en heb ook gehoord dat er bij tweelingzwangerschappen bij 1 op de 3 zwangere iets mis is met 1 van de 2 kindjes... dus dat laat me toch wel twijfele

4. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, dat is waar....idd toch goed laten inlichten.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè dames,
    Hier ingesteld geworden as maandag eerste spuit zetten en woensdag dan echo!
    Jeah we mogen ook beginnen!

Hoe is het bij jullie?

6. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    He Kirsten... kijk dat is mooi! succes meid!
    hier wat minder... gister ziekenhuis geweest, ze waren bang voor BBZ! maar na 10 x van kastje naar de muur gestuurd te zijn blijkt toch dat m'n lichaam niet alles los wil laten... m'n hcg waarde was 3 weken geleden 129 en nu 108 dus de hormonen gaan heeeeel langzaam uit m'n lichaam, heb ook nog steeds bloedingen maar dat kan ook nog wel even doorgaan!
    hopelijk geen Curretage maar dat is weer een weekje afwachten :(
    1 juli lekker op vakantie en even genieten en lekker even nergens aan denken (hoop ik) en hoop dat na de vakantie alles weer stukke beter gaat.

7. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Dnice, het zit jullie niet mee.
    Maar idd eerst eens lekker op vakantie. Helemaal opladen.
    Daarna met de cryo's verder. Hoeveel buisjes heb je?

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Dnice,

Wat kloote zeg! Zit idd echt niet mee voor jullie. En wat balen dat ze dan in het ziekenhuis ook nog zo met je lopen te sollen vindt ik echt niet kunnen! Maar je moet over een week weer terug en beslissen ze dan eventueel of het toch een curretage gaat worden?

Kirsten88,

Dus de rode duivels begonnen jippie je kan starten. Maar wat moet je al snel voor controle? Waarvoor is dat?

Ego: Met mij gaat het verder goed. Wel wat last van bijwerkingen medicatie, maar mag niet klagen we moeten er wat voor over hebben he!!
    Verder nog weinig nieuws te melden als het goed is volgende week beginnen met stimuleren donor als ongi is doorgebroken (zou wrs dinsdag zijn).

Liefs
    Bittersweet

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet op dag 8 van me cyclus kijken ze of de medicijnen goed aanslaan of dat je meer of minder moet gaan spuiten etc.
    Hoe gaat het bij jou?

@dnice
    Balen zeg! Wel lekker dat je straks nog vakantie in er vooruitzicht hebt!

10. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met de Emc dames hier?
    @Dnice, is de miskraam al op gang gekomen?

11. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ik begin gisteren Begonnen met prikken... Donderdag echo om te kijken hoe het gaat....

12. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend!

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    He dames,
    Even een update...Nu twee dagen prikken achter de rug. Heb wel erg veel hoofdpijn en als ik 's ochtends wakker word ben ik misselijk, trekt in de loop van de dag wel weg maar als ik aan eten denk dan komt het weer.. Ook ben ik (sorry) aan de diaree..morgen voor de echo ben benieuwd.....

hoe is het met jullie?

14. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik ben zwanger. Maar poeh, nu wordt het met mijn miskraamgeschiedenis weer een hele spannende tijd....

15. Kem

Kem Lid

15 nov 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nina,

Gefeliciteerd, en spannend! xxx

16. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @nina
    Gefeliciteerd!!!!! Hoe ver ben je! Hopelijk blijft alles netjes plakken! Ik ga gewoon heel hard voor je duimen!

17. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt, ben nu 4 weken volgens mij.
    Hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt!

18. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik wil graag met jullie meeschrijven.
    Even ons verhaal in het kort. In oktober 2008 is mijn man hersteld (hij was gesteriliseerd) en in januari 2009 mochten we officieel beginnen. Na de zaadonderzoeken bleek dat alles weer was als voorheen (ong. 80 mlj. zaadjes) en dachten wij dat niets ons in de weg zou staan (ben zelf ook erg gezond en jong). Na een tijd zelf proberen zijn wij in februari 2011 in de mmm terecht gekomen. We zijn eerst nog een half jaar naar huis gestuurd, maar ook na dit half jaar was er nog niks gebeurt. Het is dus onbegrepen verminderde vruchtbaarheid.Uiteindelijk hebben we IUI's gekregen maar deze zijn alle 6 mislukt. Vanaf April lopen we nu in het EMC en we zijn inmidddels begonnen aan onze eerste IVF poging.
    Omdat wij meedoen aan de OPTIMIST studie heb ik op CD 2 een uitgangsecho gehad. Aan de rechterkant heb ik 13 follikels en de linkerkant 9 stuks. Ben op CD 2 begonnen met 100 EH Gonal-F. Morgen (CD 8) krijg ik een echo om te kijken hoe het staat. Ik hoop dat me eitjes inmiddels al goed zijn. Ik weet van me laatste 2 IUI's dat ik na 7 dagen puregon 75EH prikken altijd al sowieso een eitje had van tussen de 16 en 21 mm, dus hoop dat ze morgen zeggen dat het goed is en de punctie gepland kan worden.

Het is spannend, afwachten maar. Dit was even in het kort ons verhaal, en ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen!!

Liefs, Saard

19. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Welkom en schrijf gezellig mee! Hopelijk wordt de punctie snel gepland! Ik zelf heb morgen ook een echo en hoor dan wanneer de punctie is! Hopelijk dinsdag of woensdag!

20. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ladies!

Vanmorgen voor echo geweest. Na 6 dagen prikken ben ik al een aardig eind op weg! Heb 3 eitjes van 11 mm, 1 van 13 mm, 1 van 13,5 mm, 1 van 14 mm en 1 van 15,8 mm. 7 in totaal dus. Misschien maar goed dat ik geen 150 EH heb gekregen maar 100 EH, anders was het veel te hard gegaan. Nu dinsdag weer voor echo en de verwachting is dat ik donderdag of vrijdag de punctie heb. (verwacht zelf donderdag, omdat het zo hard gaat).
    Het trekkerige en duwerige gevoel in m'n liezen klopte dus. Moet alleen wel meer gaan drinken, blijkbaar helpt dat tegen de druk in je buik??

Ff een korte update, Kirsten1988 succes morgen bij je echo!

Liefs saard

Deel Deze Pagina