Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saar
    Ik mocht ook vandaag, we hebben zelfde schema denk ik. Nu ook 6 dagen geprikt aan rechter kant 8 eitjes van gemiddeld 13 à 14 linkerkant stuk of 4 nu dinsdag ook weer terug en als het mee zit donderdag punctie! Begin nu ook opgezet gevoel te krijgen en moet niet te hard op me buik drukken. Helaas ook nog steeds hoofdpijn maar ach! Voor een goed doel!

Liefs

2. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    hey meiden ,

Graag praat ik hier ook mee.
    Mijn vriend en ik hebben sinds januari 2011 een kinderwens en na 1 jaar proberen waren we nog steeds niet zwanger.
    Mijn cyclussen werden steeds langer, 40 , 50 en 1x 60 dagen!
    Na veel echo's en bloedonderzoeken bleek ik PCO te hebben.
    Ik kreeg het advies om af te vallen.

Dit was maart 2012 en sindsdien ben ik 15 kilo afgevallen.
    En mijn eisprong is sinds 3 maanden terug , goed nieuws dus.
    Maar mijn vriend bleek slechte zwemmers te hebben, is gestopt met roken maar helaas is er geen verbetering.
    We hebben 1x IUI gedaan met 100 duizend zaadcellen( erg weinig ) het ziekenhuis wilde dat we het nog 1x gingen proberen.
    Dat was afgelopen zaterdag.. helaas ging de behandeling niet door omdat mijn vriend ontstekingcellen in zn sperma had en daar krijgt ie nu medicijnen voor , voor 2 weken.
    Het aantal was wel iets beter , 200 duizend maar nog steeds erg weinig dus.

En nu is er besloten dat voor ons ICSI de enige optie is.
    Volgende week dinsdag hebben we de informatieavond en 14 augustus het intake gesprek en de prikcursus.

Ik vind het erg spannend allemaal en ik hoop hier ervaringen te kunnen uitwisselen.

Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger van een wondertje(s)!

Groetjess Kim.

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @kim
    Welkom hier! Fijn dat je zo snel terecht kan!

4. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dnice, ben benieuwd hoe het met jou gaat...

5. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Met terug van Echo, de eiblaasjes zijn groot genoeg (variërend van 14 mm tot 22 mm) dus heb a.s. donderdag punctie. Ik ben erg benieuwd en vind het erg spannend, maar ik laat het maar op me af komen... Meer kan ik niet doen...

Jullie horen van mij!

Liefs

6. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi ladies! Hier vandaag ook echo gehad. 18 eiblaasjes gemiddeld 2 cm. Nu donderdag punctie! Moet het rustig aan gaan doen omdat ik tegen overstimulatie aanzit. Niet teveel lopen etc heb ook echt een zware buik voor me gevoel!

@bittersweet hoe is het bij jou?

Liefs

7. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    #847 bittersweet, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    Hoi Kirsten,

Wouw kirsten 18 eiblaasjes echt veel. Alleen minder dat je tegen overstimulatie aanzit, goed adviezen opvolgen maar.
    Heel veel succes meid donderdag met de punctie. Moet je de ovitrelle prik laat zetten of valt het mee?
    Wij moeten nog een dag doorprikken. Grootste follikel was nu 17mm als het goed is vrijdag punctie misschien zaterdag.

Saard jij ook heel veel succes donderdag met de punctie!

Liefs
    Bittersweet

8. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    Ja goed naar me lichaam luisteren nu. Vanavond nog 1x orgalutran en de ovitrelle om 23.15 dus opzich wel laat maar heb om 10.15 uur punctie! Ben benieuwd hoe de ovitrelle voelt! Wel fijn dat er bij jullie ook goed gaat! Hoeveel eiblaasjes heeft je zus?

Liefs

9. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kirsten,

Bij ons zijn er als het goed is 8 eiblaasjes die meedoen. Dus hopelijk ook in ieder eiblaasje een eicel blijft afwachten.
    Wat ik toch wel gek vindt is dat eiblaasjes bij jou 20mm zijn en dat ze bij ons met 18mm al punctie inplannen. Ga morgen eens vragen want maak me een beetje ongerust dat er straks geen rijpe eicellen uit gaan komen.
    Oke kwart over 11 prikken vanavond spannend wordt het nu he. Dan is het waarschijnlijk best druk donderdag met de puncties. Ik weet nog toen ikzelf voor punctie moest er die dag 5 waren en geloof dat ik om half 1 of half 2 in de nacht toen injectie moest zetten.

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Poe dat is laat!!
    Nou zijn ze bij mij wel snel gegroeid begreep ik want zondag was het nog 1.4 dus ja ging hard opeens! Ik heb nu ook wel echt last van me buik, zwaar gevoel en buikpijn als ik stukje gelopen heb! Ben benieuwd naar donderdag.. Nog niet echt zenuwachtig eigenlijk! Maak je niet te druk hè het gaat erom dat er een paar goede bevruchtingen uitkomen!!!!!!

11. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee!

Hier punctie om 11.00 uur donderdag... Wie weet komen we elkaar nog tegen! Heb uurtje geleden de pregnyl weer gezet, vreselijk nare prik maar hij zit er weer in!

Meiden succes allemaal!

Liefs

12. Kem

Kem Lid

15 nov 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes alle punctie-gangers, spannend!
    Ik heb me vreselijk druk gemaakt, maar uiteindelijk viel het mee en heb ik serieus niets gevoeld haha. Ben benieuwd, ga duimen!

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ladies,
    De punctie achter de rug viel allemaal best mee heb weinig gevoeld moet ik eerlijk zeggen! Net op weg naar huis begon het pas en nu een zeurderige pijn maar ach... Ze hebben 17 eitjes gevonden dus ben dik tevreden! Als alles goed gaat zondag terugplaatsing.. Spannend!!!

Hoe is het met jullie?

Liefs

14. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ook punctie gehad! 6 blaasjes aangeprikt en 5 eitjes gevonden! Ook tevreden hier! Was wel heel emotioneel door alle spanning (en de hormonen ook wel! )... Ze deden wel 3 keer over het infuus prikken waarbij 1x een zenuw in m'n hand is geraakt. Deed echt vreselijk veel zeer (en nu ben ik echt geen aansteller....) De punctie opzich vond ik ook wel meevallen, loop alleen nog niet al te makkelijk!

@kirsten1988: lag jij nou in dat rustkamertje toen ik binnen kwam? Ik had een zwarte broek aan en gestreept shirt!

Liefs!

15. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saar
    Volgens mij wel! Ik had zwarte trainingsbroek aan! En er werd bij iemand verkeerd geprikt terwijl ik er lag dus denk dat jij het was haha

16. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat was ik!!! Jij ging bijna weg toen ik binnenkwam, toch??

17. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saar
    Ja klopt! Ik dacht dat ik nergens last van had maar toen ik thuis kwam kon ik bijna niet meer lopen. Als ik lig gaat het wel maar nu Pff loop als iemand van 80 en het doet zeer!! Jij ook?

18. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirsten
    Moet zeggen dat het hier wel mee valt. Wel een harde buik, en als ik me verplaats dan voel ik het wel, maar niet echt pijn. Wie weet zien we elkaar zondag weer, ik moet dan ook. Duimen voor mooie embryo's! Moeten jullie lang rijden naar het EMC? Wij 1,5 uur...

19. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Wow dat is wel lang! Wij gelukkig maar 40 minuutjes ongeveer dus dat scheelt wel! Zolang ik stil lig of zit is het goed te doen maar ach moeten er wat voor over hebben! Wij hopen ook zondag te mogen! En de 20ste testen kijk er nu al naar uit haha

20. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi saard en Kirsten,

Gelukkig is het bij jullie allemaal meegevallen met de punctie. Nu wordt het duimen voor supermooie bevruchtingen!!! Spannend zeg!

Verder hebben wij gister een goed gesprek gehad met de arts en verteld dat ik een beetje ongerust was, omdat ik bang was dat er geen rijpe eicellen zouden ontstaan. Ze heeft me heel erg op mijn gemak gesteld en ze zei dat ze het geen goed ideen vond om nog een dag langer door te prikken. We vertrouwen erop dat het allemaal goed gaat komen. In ieder geval morgen de punctie om 11 uur. Jullie horen hoe het geweest is morgen van mij.

xxx
    bittersweet

Deel Deze Pagina