@bittersweet: Wat mooi zeg! 9cellen! Super! En inderdaad nu maar wachten.... Om antwoord te geven op je vraag of ik er veel mee bezig ben: Ja, helaas wel..zit nu op de 3e dag na de terugplaatsing, en vraag me bij ieder klein krampje af of dat de innesteling is. Weten jullie na hoeveel dagen het embryo'tje zich innesteld? Hier moet je toch wel iets van voelen? Ik ben heel bang dat het niet gaat lukken... De 22ste mag ik testen, een dag voordat we op vakantie gaan... Zou toch heel mooi zijn als het ook gewoon lukt? Ben best een beetje onzeker, en ben blij dat ik van de week veel moet werken (maandag tot zondag) heb het idee, omdat ik niks voel het nu al niet gelukt is, terwijl dat wel een beetje voorbarig is.... Bij mij gaat het niet zo soepeltjes dus.... Iemand tips om minder paniekerig ermee om te gaan? Kan ik wel gebruiken!! Liefs
@saar en bittersweet Ik probeer veel afleiding te zoeken. Nu gaat dat momenteel best lastig omdat ik echt nog zo'n buikpijn heb! Echt onderin me buik af en toe krampjes en felle steken! Ben momenteel ook niet aan het werk want als ik trappen loop doet het extra zeer zolang ik rustig lig gaat het goed! Ik mag trouwens de 20ste testen! Wel vreemd al die verschillende datums! Bij mij is het ook net voordat we weekend weg gaan naar me schoonouders dus hoop dat we beetje blij kunnen zijn! Nu is mijn normale nod de 19e dus duimen! De dagen gaan op zich wel snel maar ben die bolletjes echt zat!!!! Liefs
Hoi Kirsten, idd ja die bolletjes wordt ik ook wel een beetje beu. Hoe lang moet jij ze gebruiken? Mocht ik zwanger zijn dan moet ik ze zelfs tot 12 weken zwangerschap gebruiken daarnaast heb ik ook nog progynova tabletten ivm de eiceldonatie. Saard Tips om er beter mee om te gaan heb ik eerlijk gezegd niet. Denk dat het bij mij volgende week wel gaat komen de spanning van zou het wel of niet gelukt zijn. Ben ook zo benieuwd. Liefs Bittersweet
Ik hoef ze gelukkig maar 10 dagen totaal te gebruiken!nog 7 dagen te gaan! Haha vind het zulk vies spul haha
Hee dames hoe is het met jullie? Hier goed, 4dagen na TP en voel me gewoon normaal. M'n onderbuik is wel harder als normaal en het lijkt alsof m'n linker eierstok een beetje pijnlijk word. Zou ook nog een stukje darm kunnen zijn maar kan het niet helemaal van elkaar onderscheiden zeg maar. Niet continu pijn maar alleen als ik er op druk. Verder ben ik blij dat ik lekker aan het werk ben, lekker afleiding! @kirsten: hoe is het met jou? En de pijn in je buik? Is dat al minder? Zou dat van misschien van de milde overstimulatie kunnen zijn? Ben je inmiddels al weer aan het werk? @bittersweet: hoe is het met jou? Is het wachten nog een beetje uit te houden? Liefs!
@saar Het word gelukkig wel minder wel zit me broek nog steeds strak en merk dat als ik veel loop of over hoge drempels rij het nog wel zeer doet! Vandaag zh gebeld en moet het rustig aan blijven doen en 2 liter water per dag drinken... Dan doen we dat dus nog niet aan het werk Miss dat ik morgen even ga...voor de rest weinig kwaaltjes behalve dat me Boobs zeer doen en toch wel iets groter zijn! Thanx hormonen haha Op me buik liggen houd ik niet lang vol en jij? Wat ik me trouwens afvroeg heeft jou vriend al kinderen omdat ie er eerst een knoop in had gelegd? Liefs
Hoi saard, Met mij gaat het goed hoor. Ben echt alleen sinds vandaag zo ontzettend moe het overvalt me gewoon. Gelukkig wel lekker vrij dus denk dat ik zo maar een middagdutje ga doen. Nou lijk wel een oud mens, maar ja goed voor mezelf zorgen nu he. Ben er opzich niet heel veel mee bezig. Tuurlijk denk ik er iedere dag wel aan van wat zou het leuk zijn als het gelukt is, maar ja ook rekening houden dat het niet zou kunnen lukken. Verder gister met sis op de SEH beland. Ze houdt zo vreselijk veel pijn dat ze bijna niet meer kan lopen. Er was in ieder geval bloedgeprikt en een echo gemaakt. Op de echo was wat vrijvocht te zien wat de pijnklachten kan veroorzaken en de eierstokken waren ook nog vergroot. Gelukkig waren bloeduitslagen verder goed. Maar ben blij dat we even geweest zijn werd er zelf ook wel onzeker van en mijn zus helemaal dus het zekere voor het onzekere genomen. Nu moet ze rustig aan doen en goed haar pijnstilling innemen hopelijk gaat het snel beter met haar. liefs bittersweet
@kirsten: Ja mijn man heeft 2 dochters en is daarna geholpen. Dochters zijn zonder problemen verwekt, erg frustrerend voor mij, maarja niks aan te doen. Ik heb dan een behoorlijk harde onderbuik, en me boobs zijn ook wat gevoelliger. Dat is echt te danken aan die bolletjes, daar krijg je die klachten van... Voelde me net even niet lekker, aan de diarree een misselijk een beetje, misschien door het eten ook... (heb net gegeten..) ben net zoals bittersweet ook wel een beetje moe, maar dit slaat vooral toe op het moment dat ik op mijn werk kom... Ben dan gewoon een beetje suf, maar niet extreem moe... En ik ben net zoals Kirsten die bolletjes echt strontbeu... Maar moet nog door tot de 22ste en ben al begonnen een dag na de punctie... Leuk hoor, meedoen aan zo'n studie!! haha Wat heftig zeg bittersweet!! Knapt je zus door de pijnstillers al wat op? Ik hoop het!!! wist niet dat die klachten zolang aan konden houden... Sterkte voor jou en je zus! Liefs
Hoi Saard, Ze zegt wel dat het nu met pijnmedicatie iets beter gaat. Fertiliteitsarts heeft vandaag nog gebeld en wil dat ze morgen nog even komt zodat ze zelf nog even kunnen controleren of het allemaal goed is. Het is idd heel heftig allemaal. Had gister ook echt even een dip en dacht nog waar zijn we aan begonnen. Hoe lief mijn zus is zei ze wel dat als het een 2de keer nodig mag zijn ze het zo weer zou doen. Maar nu heb ik zoiets wil ik het wel. Nou ja maar hopen dat het mag gaan lukken en als het nu niet is hopelijk dan met 1 van de cryo's die we hopelijk nog over gaan hebben. xxx bittersweet
Dames, Hoe gaat het aftellen en afwachten? Ik vond dat echt een ramp: ieder WC-bezoek is stressen en ieder krampje is een "oh nee, he"..... Hopelijk slaan jullie je er doorheen!
Hoi Kem, Lief dat je het vraagt. Het gaat hier redelijk, ondanks dat ik er gevoel heb dat het niet gelukt is. Nu dag 7 na TP, op dag 4 wel wat kramp gehad, meer in de richting van m'n linker eierstok en diarree (ook beetje buikpijnaanvallen voordat diarree begon, sorry van de details) heb zo af en toe wel wat hele licht krampjes in m'n buik, wel zeer kort en absoluut niet benoemenswaardig. Vandaag wat trekken in m'n rechterlies, ook niet heftig. Was na een tijdje over maar voel nu dat het er heeeeeeeeel licht zit. Verder geen bloeding of iets dergelijks... Verder ook geen andere klachten zoals vermoeidheid, misselijkheid. Wel wat pijnlijke, ietsje pietsje grotere boobs, maar das echt van de bolletjes. Dus heb er niet zo veel vertrouwen in, mijn man heeft er dan wel vertrouwen in. Mag de 22ste testen, maar ga het de 20ste al doen hoor (22ste is denk ik ivm de studie waar ik aan mee doe. Ik heb een hekel aan wachten en onzekerheid!!! Hoe is het met de andere meiden??? Liefs
Hè dames, Hier gaat het ook goed hoor. Ben wel wat moe en heb wel grotere borsten maar meer eii niet. Nu wel sinds 2 dagen een beetje harde onderbuik echt net boven schaambot.. Geen idee waardat vandaan komt. Ook merk ik dat die bolletjes steeds moeilijker er ingaan net alsof het van binnen opgezet is ofzo... @saar ik mag ook de 20ste testen dus dan zal het idd met dat onderzoek te maken hebben!! Nog iets minder als een week dan weten we het!
Heb ook aantal dagen een harde onderbuik gehad, maar is nu minder... Gekkigheid allemaal!! Met inbrengen bolletjes heb ik geen probleem, wel een soort van "duwend" gevoel als ik ze inbreng... Wachten maar!!! Liefs
Hoi Dames hier benikweer... na eenheerlijke vakantie te hebben gehad bittersweet zie dat er 9 goede eicellen zijn?! goedzo meid! @ de rest in de wachtweken.. spannend he! duim voor iedereen hier hoor @hier eindelijk van de bloedingen af! heb in totaal bijna 6 weken bloedingen gehad echt om deprimerent van te worden... maarja gelukkig kan ik het nu een plekje geven en hopelijk weer snel een nieuwe poging... weet alleen echt totaal niet wanneer ik nu m'n duivels kan verwachten dus alles is nog erg onzeker maar moet morgen naar het ziekenhius voor nog x controle en bloedprikkn om te kijken of het hcg al uit m;n lichaam is, heb wel vorige week een kv test gedaan en die was helemaal blanko dus dat is een goed teken... voor jullie suuces met wachten owjaa @saard ik voelde de vorige keer ook helemaal niks na de terugplaatsing heb geen 1 steekje of krampje gevoeld en was toch echt zwanger helaas uitgelopen op een mk maar het zegt dus niks
Hee ladies, Vandaag even de IVF-verpleegkundige gesproken. Wat een lieve vrouw!! Toen ik begon over de cryo's, en vroeg wanneer ik de brief kon verwachten, gaf ze aan wel ff in het systeem te kijken. Ik had in totaal 3 embryo's, 1 is er terug geplaatst, en 2 moesten er nog "doorbroeden". Nu blijkt dat ze allebei de vriezer in zijn gegaan!!! Ze zitten wel samen in 1 rietje dus das wel jammer, maar wel een extra kans dus!! Ben er heel blij mee en vind het echt een topscore! Wou t even delen :-D Liefs
hoi dames, @denice fijn dat het bloeden gestopt is! pff 6 weken ik zou er ook gek van worden! hopelijk mag je in augustus weer een terugplaatsing hebben!! @ all ook ik ben vandaag gebeld door verpleegkundige, echt super dat ze dat doen trouwens! Ik wist niet wat er was teruggeplaatst en bleek een goed embryo te zijn, keurig 8 delig dus dat is mooi. Voor de rest waren er 5 van de 6 goed genoeg om in te vriezen dus helemaal happy! Hopelijk kunnen ze lang in de vriezer blijven zitten Voor de rest geen bijzonderheden, ben nu wel toe om te testen! gelukkig alleen morgen nog maar die bolletjes! Nog 4 nachtjes slapen.....
Hoi meiden, Ik baal er wel van dat ik de verpleegkundige gemist heb (ze had een voicemail berichtje ingesproken). Dacht dat ze op een dinsdag zouden bellen dus telefoon niet bij mij gedragen op werk dat doe ik eigenlijk nooit alleen als het echt nodig is. Is idd erg fijn dat ze het doen had ook wel een paar vragen, maar denk dat ik maar afwacht tot zaterdag dan weet ik of test posi of nega zal uitvallen en weet je alles zeker. Ik heb er trouwens geen goed gevoel bij. het weekend begon al met krampen en steken in buik en wat weeig gevoel. Vandaag is het alleen maar erger. Had ook op toiletpapiertje 1 keer een klein spoortje bloed zitten. Voel me hier niet zo prettig bij. Wat zijn die ww vreselijk zeg zou maar het liefste meteen willen weten of het goed zit of niet bahhh. Hoe gaat het verder met jullie trouwens? Hebben jullie nog veel klachtjes? liefs bittersweet
@bittersweet misschien was het wel innesteling?? Ik had sinds vandaag ook menstruatiepijntjes dus had dat gelijk gevraagd. Ze vertelde mij dat dit kon komen door de ovitrelle. Doordat dat het slijmvlies van je baarmoeder dikker maakt kan het zijn dat je baarmoeder af en toe samentrekt. Dit hoort erbij en kan geen kwaad. Misschien dat het je iets gerust stelt... Moet zeggen dat ik sinds vandaag ook steeds zenuwachtiger wordt, gelukkig morgen weer werken een beetje afleiding al voel ik me niet helemaal fit helaas... @all hebben jullie ook een beetje zo'n grieperig gevoel? Ik slaap echt super veel, me benen voelen af en toe aan alsof ik er elk moment doorheen kan zakken en sinds gisteren ook rugpijn in me onderrug...
Hoi kirsten, Ik heb alleen geen ovitrelle gehad natuurlijk omdat wij eiceldonatie doen dus mijn donor heeft dat gehad. maar idd wat je zegt zou misschien innesteling kunnen zijn. Moet het maar gewoon afwachten. hoe moeilijk het ook is. Zaterdag weet ik tenminste waar we aantoe zijn dat lucht dan ook wel weer op en hopelijk dan toch nog goed nieuws en anders hebben we gelukkig nog een 2de poging en eventueel een 3de poging die we kunnen doen dat is ook wel weer prettig dat we er nog 4 achter de hand hebben. Maar trouwens wat goed dat jullie er nog 5 in de vriezer hebben echt goed nieuws zeg. Dat is ook wel fijn te horen dat je er in ieder geval nog een paar achter de hand hebt mocht deze poging niet lukken. Ik blijf voor jullie duimmmmmmmmmmmen!!!!!!! liefs bittersweet
dnice, Wat goed weer van je te horen en inderdaad vervelend dat je zolang bloedverlies hebt gehad zeg. Hoe was het trouwens vandaag in het ziekenhuis? liefs bittersweet