Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet ik bedoelde orgalutran, die bolletjes. ik haal altijd de namen door elkaar haha we zijn ook erg blij met 5 in de vriezer moet ik zeggen, is toch weer een geruststelling als deze poging mislukt!

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Kirsten,

Oke je bedoelt zeker de utrogestan bolletjes? Nou dat is dan wel een geruststelling voor mij, blijft afwachten maar we hopen op het beste natuurlijk. Wel fijn dat ik het van jou kan horen scheelt toch weer kan ik met een geruster hart gaan slapen strakkies;). En inderdaad die 4 van mij en 5 van jou in de vriezer geeft zeker een goed gevoel dat we die nog achter de hand hebben het moet gewoon een keer gaan lukken toch en al is het deze maand niet dan 1 van de volgende maanden!!!! Wij meiden in de mmm hebben maar wat te verduren mogen onzelf best eens een posipower toeschrijven:D

3. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,

Net stiekem een testje gewaagd, kon het niet laten... Hartstikke negatief natuurlijk.... Tot nu toe bevestigd het wel mijn gevoel... Heb er gewoon echt geen goed gevoel over. Voel me zo als bij de IUI's, daar voelde ik ook niks bij met ook negatief resultaat.
    Kijk, het kan altijd nog veranderen, maar ik kan me er beter alvast maar op voorbereiden voordat ik straks een dag voordat we op vakantie gaan een dikke negatieve test heb en super chagrijnig ben... Misschien valt het dan wat minder tegen... We gaan het zien...

Hoop voor jullie dat jullie er wel een super gevoel bij hebben!!!!

Liefs

4. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hee dames!

@bittersweet... ja gister echo gehad en alles zag er weer rustig uit gelukkig :) m'n cyclus is weer opnieuw opgang aan het komen. en m'n hcg waarde was gelukkig bijna helemaal weg :)
    jij op het wachtbankje als ik het goed begrijp?
    hier nu m;n menstr afwachten denk over 3,4 weken en dan aan cryo poging beginnen in natuurlijke cyclus.

@all duim voor jullie dat de emmy's lekker blijven plakken!

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Ik denk toch dat je te vroeg getest hebt! Als ik jou was zou ik nu gewoon tot vrijdag wachten....!!

@dnice
    Hopelijk komt je cyclus snel op gang en kan je ook weer starten!!!

@ all
    Vandaag weer gaan werken maar om half 3 naar huis gegaan, was helemaal afgebrand en kreeg ook meer buikpijn. Nu even geslapen en weer een beetje fit. Ik denk dat ik donderdag ga testen, ben bang dat ik het niet tot vrijdag volhoud! Vind het nu wel spannend worden!

6. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi meiden

Hoe is het met de meiden op het wachtbankje? Voelen jullie al iets? Hebben jullie klachtjes of iets dergelijks. Ben wel benieuwd hoor hoe het jullie vergaat.
    Kirsten zie dat jij het moeilijk vindt om te wachten tot vrijdag? Ik snap je gevoel dat begin ik nu ook te krijgen. Ben trouwens lekker lui geweest zwangerschapstesten via internet besteld en vandaag binnen gekregen. Maar ik hou ze in de verpakking tot zaterdagochtend eb echt niet van plan eerder te gaan testen. Hoop so dat we allemaal positief nieuws hebben over een paar dagen!
    Duimmmm duimmmm duimmmm en toi toi toi deze laatste dagen wachten!

Dnice gelukkig heb je goed nieuws gehad van de week en is alles goed! ook weer spannend voor jou zeg en gaat weer opschieten over 3 a 4 weken cryo terugplaatsing. Hoeveel heb jij er nog in de vriezer trouwens? Is er bij jou trouwens nog iets gezegd over terugplaatsing in gestimuleerde of natuurlijke cyclus en zwangerschapskans of niet?

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè ladies
    Ik heb er vanochtend toch een test tegen aan gegooid hartstikke negatief dus denk niet dat het nog positief gaat worden.. Nu soda vandaag ook nergens last van behalve af en toe steekje in me borst en idee dat ik ongesteld ga worden... Pff had beter niet kunnen testen haha

8. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge, echt killing hè die wachtweken.... Heb laatst verhalen gelezen dat de dag van NOD negatief was en de dag daarna positief... Er is nog hoop Kirsten! Stiekem hoop ik dat het bij mij ook nog positief gaat worden.. En dat hoop ik voor jou ook heel erg!! We blijven duimen meid!

Liefs

9. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    En duim natuurlijk ook voor jou bittersweet!!! We gaan gewoon voor 3 positieve testen dames!!!!

10. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Ja zeker meiden laten we het er gewoon op houden dat jullie te vroeg hebben getest. Het kan idd nog steeds dat hij toch positief is. Kan mij nl niet voorstellen dat er niet 1 iemand zwanger zou zijn, maar we gaan voor alle 3 natuurlijk!!! Het moet gewoon. Ik blijf voor jullie doorduimen.

11. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Haai,
    weet dat het altijd nog kan maar vermoed toch echt dat het bij mij niet raak is! Over twee dagen is namelijk officiele testdatum al!
    ga voor jullie duimen dat het wel blijft plakken!!

12. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi dames!

jeetje pff dat wachten ook he! is echt killing inderdaad... hoop ook voor jullie alle 3 een posi test!

@bittersweet wij hebben nog 4 cryo's over verdeeld over 2 rietjes :) ik krijg terugplaatsing in de natuurlijke cyclus zonder ondersteuning van hormonen ofzo... wel lekker hoor ipv al dat gedoe aan je lijf! denk dat de terugplaatsing over een week of 5,6 zal zijn... hoop ik! hihi
    ze zeggen dat de kans dat ik weer zwanger wordt groot is en dat het dan wel goed gaat is 80% dus wel positief :) ondanks dat kiezen we er denk ik toch voor om er 2 terug te laten plaatsen mochten ze allebei goed ontdooien. emc zei wel dat ik dan de jongste ben waarbij hun ooit 2 cryo's hebben teruggeplaatst.
    wil nu juist zooograag m'n menstruatie krijgen haha vorige week was ik blij dat het eindelijk over was en nu kan ik niet wacdhten tot het weer begint.. lekker tegenstrijdig maarja
    hoe is het bij jou? nog 2 daagjes om te testen?

13. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Heb sinds vanmiddag bruin bloedverlies?!?!? Zet ook absoluut niet door... Misschien komt dat nog... Denk dat het nu wel klaar is... Wel gek want moet de bolletjes nog tot zondag gebruiken!!
    Iemand een idee wat dit is?

Liefs!

14. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    #914 saard, 19 jul 2012
    Laatst bewerkt: 19 jul 2012
    ........

15. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Ik heb precies hetzelfde! Sinds gisteren!Niet veel alleen maar bij vegen zeg maar. Ik heb het zh al gebeld dat poging mislukt is. Vermoed dat het bij mij me ongesteldheid is maar dat het nu anders is door al die bolletjes en rest van rotzooi. Moest pas bellen als het rood was. Vanmiddag nog test gedaan was negatief. Dus zit nu gewoon echt te wachten tot het rood wordt!

16. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Meiden,

Weet ook niet wat het betekend. Je hoort ook vaak genoeg dat meiden bloedverlies/bruinverlies hebben en toch zwanger zijn!
    Hopelijk hebben jullie het mis en zijn jullie toch nog zwanger!

Kirsten begrijp dat vandaag zw test weer nega was. Denk idd dat jou gevoel klopt en het niet gelukt is. Wat klootte zeg! Maar je hebt nog wat achter de hand gelukkig. Hoe voel je je verder?

Knuffel
    Bittersweet

17. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    Tja ik test morgen ochtend nog een keer als t niet doorzet heb het vanmiddag met middag urine gedaan vandaar. Voor de rest heb ik nu wel dat het bloed mag komen!
    Begreep van zh dat we aankomende maand het gelijk opnieuw mogen proberen dus over ongeveer 4 weken weten we weer meer ;)
    Wel heel emotioneel vandaag loop echt heel de dag te brullen en heb er mega hoofdpijn van maar ja....

Ga keihard voor jou duimen!!!

18. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier vanochtend weer een negatieve test.... Dat in combinatie met bruinverlies is het voor mij duidelijk...straks maar het EMC bellen met de vraag of ik nog per se met die bolletjes door moet gaan tot zondag. Heb ik niet zoveel trek in eigenlijk en heb het idee dat dat alleen m'n menstruatie maar tegenhoud... Het is jammer, maar helaas is m'n gevoel meestal goed.. (zou willen dat ie ernaast zat!!!) hoop dat we ook gelijk doorkunnen met de cryo behandeling, en of dit lukt ivm de vakantie (vanaf maandag zijn we 8 dagen naar Egypte.. Hoop dan dat we "optijd" terug zijn)

@kirsten: snap heel goed dat je tranen met tuiten gehuild hebt, dit is niet wat je ervan verwacht had!!! Positief om te lezen dat je gelijk doorkan met de cryo's, dat scheelt weer een maand wachten!! Sterkte meid, en met vol goede moed naar de volgende cryo-poging!

@bittersweet: hoe is het bij jou? Al klachtjes? Kan je het uithouden om morgen pas te testen? Hoe is je voorgevoel? Duim nog steeds heel hard voor je!!!

Liefs

19. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    lieve meiden

wat klootte zeg dat het niet gelukt is. kan mij voorstellen dat jullie erg verdrietig zijn . begin nu ook echt zenuwachtig te worden voor morgen ga zeker niet eerder testen. mijn voorgevoel zegt dat het niet gelukt is. heb wel wat gevoelige borsten, maar die ongi klachtjes blijven ook al vanaf vorig weekend. dus mijn gevoel zegt dat medicatie gewoon alles tegenhouden, maar zeker weten doen we morgen pas.

xxx dikke knuffel
    bittersweet

20. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames, heb net de IVF vpk gesproken..
    Waarschijnlijk houden de bolletjes m'n menstruatie tegen. Moet overigens wel een cyclus wachten totdat ik aan m'n cryo behandeling mag beginnen. Misschien wel even lekker ook!!! Even geen ziekenhuisbezoekjes... Heerlijk!! Heb nog wel een afspraak staan voor gezond zwanger bijeenkomst maar die ga ik lekker verzetten, heb er geen zin in, in m'n vakantie!

Lieve ladies, ik ga genieten van de vakantie en de voorbereidingen en even m'n gedachten op nul zetten!

Liefs

Deel Deze Pagina