Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè dames
    Ik heb vanochtend ook gebeld moet wachten tot het rood wordt. Wij mogen gelukkig wel gelijk deze cyclus opnieuw en helemaal zonder hormonen dus eigenlijk heel natuurlijk...
    Wel prettig!
    Nu hopen dat het rood snel komt!

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kirsten

Wat fijn dat jullie meteen door kunnen met een cryo terugplaatsing. Begrijp dat je geen afspraak met arts daarvoor hoeft te krijgen?
    Bij mij weet ik niet hoe het zal gaan. Ik heb nl een heel onregelmatige cyclus dus zal dan weer aan het prikken en medicatie moeten heb ik echt zo geen zin in hoor. Misschien is het niet nodig voorlopig en is het meteen raak. Ben trouwens echt zenuwachtig voor morgen, wilde eigenlijk vanavond maar gaan testen maar heb me ingehouden. Heb nl 2 zwangerschapstesten gehaald en als die negatief is dan maandag weer testen anders moet ik er weer 1 bij gaan halen.

Saard een hele fijne vakantie en je hebt gelijk dat je even geen gerotzooi wil aan je lijf tijdens de vakantie. Gewoon even lekker ontspannen en lekker gaan genieten en er even niet mee bezig zijn.

xxx
    bittersweet

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    Nog een avondje wachten!! Ga hard voor je duimen!
    Ik heb het voordeel dat ik regelmatige cyclus heb en dat het in ons geval niet aan mij ligt zeg maar.... Nee geen arts of wat dan ook alleen lh testen elke dag vanaf cyclus dag 10 ofzo!
    Grr bij mij nog steeds bruin en echt niet veel! Gewoon al de 3e dag achter elkaar wordt er wel beetje moe van! Zit nu te duimen dat het rood word haha

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    En en en??????

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kirsten,

Helaas geen goed nieuws een vette nega test vanochtend. Natuurlijk vreselijk balen, maar we hebben nog 2 kansen en hopelijk zit er een pakkertje bij dan. Wel behoorlijk emo nu, maar we proberen maar niet bij de pakken neer te gaan zitten.
    Weten jullie trouwens wat betere resultaten geeft. Terugplaatsing binnen natuurlijke of gestimuleerde cyclus. is daar bij jullie iets over gezegd? Wil dit mss toch gaan proberen ondanks dat ik niet altijd een regelmatige cyclus heb.

liefs
    bittersweet

6. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bittersweet:
    Jeetje meis wat balen!!! Echt helemaal kl*te dit!!! Natuurlijk is dit heel emotioneel, logisch.. Sterkte meid! Over die Terugplaatsing weet ik niet wat het beste is, maar zullen ze dat niet in het gynaecologenteam bespreken wat het beste voor jou is? Denk het haast wel.... Gelukkig heb je nog 2 kansen, dat is wel heel fijn!!!

@kirsten: is inmiddels je menstruatie al goed doorgebroken? Hier inmiddels wel. Moest eigenlijk met die bolletjes doorgaan van de verpleegkundige tot zondag maar ben dwars geweest en gisteren ermee gestopt. Met als resultaat dat het dus echt alleen maar me menstruatie tegenhield. Blij toe dat ik hiervoor gekozen heb, alles wat er nu "uit" is, hoeft in m'n vakantie niet meer...

Nou ladies, op naar de cryo behandeling en hopen dat dat meer succes heeft voor iedereen!

Liefs

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @ bittersweet
    Balen zeg meis! Probeer positief te blijven en op naar de volgende poging! Ooit zal onze wens uitkomen!!!

@saard
    Ja gelukkig is het sinds vandaag doorgezet! Tja klinkt raar maar ik ben er gewoon een keer blij om haha mooi dat het bij jou ook is!

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    He Dames!

wat balen zeg om te lezen dat het bij jullie alle 3 niet gelukt is :(

@Saard geniet lekker van je vakantie! dat zal je zeker goed doen :)

@kirsten mag je nu gelijk volgende poging door of een maandje wachten?? hoeveel cryo's hebben jullie nog over?

@bittersweet balen meid :( maar indd gelukkig ben je positief, en hopen dat de volgende wel een plakkertje is!

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @dnice
    Wij hadden 5 embry's verdeeld in 3 rietjes. Vandaag gebeld en mogen gelijk verder! Vanaf 2 aug elke dag lh testen doen en in natuurlijke cyclus gebeurd alles dus dat is wel fijn!
    Wanneer mag jij weer?

10. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Kirsten en ze gaan neem ik aan het rietje met 1 embryo ontdooien of met 2? wij hebben 2 rietjes met 2 en moeten kiezen of we er 1 of 2 terug laten plaatsen :(
    ik moet nu wachten op m'n menstruatie en die zal wel over een week of 2 komen, denk beetje wanneer jij mag gaan testen. en dan op dag 10 ook gaan testen. dus denk als m'n menstruatie beetje meezit dat wij week 34 of 35 terugplaatsing zullen hebben... ook helemaal inh natuurlijke cyclus. krijg jij wel van die bolletjes?
    hoor veel meiden die terugplaatsing krijgen in natuurlijke cyclus maar die dan alsnog die bolletjes moeten gebruiken of iets S:.. ik heb daar eigenlijk niks over gehoord verder.
    ben alleen wel echt bang dat m'n menstr lang uitblijft! :( omdat ik na de mk aardig lang ben blijven vloeien heb ik zo het gevoel dat het nu juist extra lang wegblijft... maarja we zullen het wel zien

11. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @dnice
    Hoop voor je dat je snel weer ongi wordt en opnieuw kan proberen!
    Ik kreeg ook de keuze 1 of 2 maar wij hebben voor 1 gekozen dit omdat ik nog erg jong ben en in ons geval het aan me vriend ligt.
    Ik begreep dat ik doe bolletjes nu niet hoef dus dat is ook erg lekker!!! Ben ook erg blij dat we gelijk weer verder mogen... Wachten duurt al zolang.....

12. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Kirsten
    en jij ben 24 nu? ik ben ook nog erg jong... 23 pas maar en ook bij ons ligt het aan m'n vriend en bij de eerste poging was ik gelijk zwanger... maar het idee om er 1 weg te gooien als ze allebei goed uit de ontdooing komen... dat willen we absoluut niet. stel je voor je laat er 1 terugplaatsen en de ander gooi je weg en je poging mislukt... dan denk je toch altijd, straks hebben we de verkeerde weggegooit :S maar we laten het maar aan de natuur over denk, mochten er 2 goed ontdooien dan moet het zo zijn, en mocht er maar 1 goed ontdooien dan moet het ook zo zijn :)
    en met cryo heb je maar 10% kans natuurlijk van slagen dus dat is niet echt veel. en jaa je heb kans op een tweeling maar als het natuurlijk had gekund dan had dat misschien ook wel kunnen gebeuren en dan ben je ook blij met 2 :)
    dat is wel fijn zonder die vieze bolletjes! ik denk dat dat bij ons ook zo is, althans heb er niks over gehoord dus zal wel niet :)
    hoop inderdaad dat m'n menstruatie snel komt want dat wachten is indd niks! eerst vond ik het wel even lekker beetje rust maar voor mij mag het nu wel weer beginnen :)

13. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb gister ziekenhuis gebeld hoe verder. Wordt morgenmiddag gebeld door de arts dit omdat we niet binnen natuurlijke cyclus cryoterugplaatsing kunnen krijgen. Ben wel benieuwd hopelijk kunnen we meteen verder!
    Hoop so dat het voor ons dit keer wel gaat lukken. We gaan er weer voor meiden posipower aan deze maand!!!!!

Liefs
    bittersweet

14. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    hee Bittersweet!

ben indd benieuwd hoe een cryo plaatsing bij jullie in z'n werk gaat :) let us know :) hoop voor je dat je zo snel mogelijk weer doorkan! en wie weet lopen we dan wel beetje tegelijk op en wordt het voor ons allen hier eindelijk 2 dikke vette roze streepjes!

15. Sanny1976

Sanny1976 Lid

15 nov 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden.

Wat balen om te lezen dat het bij jullie alle 3 niet gelukt is.
    Ben blij dat jullie er wel positief onder blijven.
    Na mijn miskraam met curretage moest ik 2 cyclussen afwachten en de 3de mochten we weer proberen.
    Nu ben ik met de 2de cyclus bezig en op de klok af weer gelijk, dus mijn vriend heeft even een belletje gepleegd.
    Ennnnn we mogen volgende week maandag beginnen met de ovulatietesten en hopelijk eind volgende week, of de week erop weer een nieuwe terugplaatsing.
    Ook ons werd gevraagd of we er 1 of 2 wilde terugplaatsen. Wij kozen voor 1. Er zitten er nog 3 in de vriezer, waarvan 2 in 1 rietje en 1 in zijn uppie.
    Nu gaan ze wel die van 2 ontdooien en daar weer de beste van pakken.
    Hoop dat het nu wel goed gaat.
    Ben erg blij dat we weer mogen maar ook erg zenuwachtig en bang dat het weer fout kan gaan.
    Heb wel de mazzel dat ik dan lekker 2 weken vakantie heb dus lekker kan doen waar ik zin in heb.
    Hoop dat het voor jullie ook snel weer zover zal zijn en dat er maar mooie wondertjes mogen komen.

16. nina28

nina28 Actief lid

26 sep 2011
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meiden met de cryo tp.

@Bittersweet, jammer dat het niet gelukt is maar idd volgende keer beter!

Hier geen nieuws, in afwachting op de echo. Wel erg spannend en enorm zenuwachtig, eind volgende week mag ik.
    Heb eerder een miskraam meegemaakt terwijl ik me hartstikke zwanger voelde, pas op de echo zag je dat het vruchtje al weken dood was. Het vertrouwen in mijn lichaam is daardoor een beetje weg. We zullen het zien!

17. Sanny1976

Sanny1976 Lid

15 nov 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier goed nieuws, had vandaag een positieve ovulatietest.
    Met het erasmus gebelt en maandag horen we of de ontdooing van de cryo's gelukt is. Zo ja, s'middags de terugplaatsing.
    Dat wordt dus weer flink duimen hier.

Hoe gaat het met jullie ??

18. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Sanny,

Wat een goed nieuws en tegelijkertijd wordt het weer errug spannend nu. Ga duimen voor je dat de cryo's goed ontdooien.

Met mij gaat het weer goed. Wel best even dipje gehad na de teleurstellling dat het niet gelukt is valt me toch best zwaar. Maar ben nu weer vol goede moed voor de 2de terugplaatsing.
    Ik heb volgende week woensdag eerste echo en als alles goed is dan 6 dagen later terugplaatsing dus over een kleine 2 weken zitten wij ook weer in die superspannende wachtweken. Wij hebben trouwens nog 4 cryo's die per 2 in een rietje zitten. Mochten ze beide goed ontdooien laten we er 2 terugplaatsen.

Meiden augustus moet gewoon de maand worden dat wij hier met elkaar na alle narigheid en teleurstelling eindelijk zwanger mogen worden. Ik ga ervoor in ieder geval.

dnice en kirsten hoe gaat het met jullie en de vorderingen en met de rest van de meiden?

xxx
    bittersweet

19. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    Hoi Dames!

@sanny dat is goed nieuws! hopelijk ontdooien de cryo's goed meid!

@bittersweet ben blij dat je je weer stukje beter voelt meid! ik hoop voor je dat de volgende terugplaatsing wel goed gaat en het lekker blijft zitten :) wij hebben ook nog 4 cryo's in 2 rietjes en mochten ze allebei ontdooien laten wij er ook 2 terugplaatsen :)

hier nog steeds aan het wachten op m'n menstruatie pff wordt er echt beetje gek van! ik wil ook weer verder! :(

20. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    Wat fijn dat je uit je dip bent en nu positief voor de terugplaatsing!
    Ik ben nu aan het wachten op posi ovu test dus even afwachten... Wij weten nog niet of we er een of twee terugplaatsen... Willen dat nog even met arts overleggen...

Liefs

Deel Deze Pagina