Hoi Dames! nou hier gisteravond eindelijk m'n menstruatie doorgebroken! heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en mag vanaf de 10e beginnen met ovu testen eindelijk weer beginnen woehoejjj @Kirsten wordt voor jou ook weer spannend! wij moesten vandaag doorgeven of we er 1 of 2 teruggeplaatst willen hebben maar we laten het aan de natuur over ben ook pas 23 natuurlijk en bij 1e poging gelijk zwanger dus de kans dat het nu lukt is wel aardig groot, maar we willen toch als ze allebei goed ontdooien voor 2 gaan dit omdat ik het mezelf nooit kan vergeven als we er 1 terugplaatsen en de ander 'weggooien'en je naderhand een negatieve test heb, dan blijf je altijd denken dat misschien de 'weggegooide cryo wel DE juiste cryo had geweest. ook besproken met onze ouders en fam en eigenlijk iedereen zegt ik zou voor de meeste kans gaan... een kans op een tweeling of meerling bestaat wel natuurlijk maar mocht dat zo zijn dan zijn wij er ook super super blij mee. Ik zal wel de jongste zijn waarbij het Erasmus OOIT 2 cryo's heeft teruggeplaatst maar we gaan er gewoon voor @bittersweet als het goed is lopen wij een beetje tegelijk op! hihi... hopelijk rond week 33/34 terugplaatsing
Jeetje meiden, gaat inderdaad de goede kant op voor ons. Hoop ook echt dat dit onze maand wordt. Ik durf zelf de gok niet aan er 2 terug te laten plaatsen. Heb namelijk al 2 binken en onze wens is toch echt 1tje erbij. Wel hebben we afgesproken dat mocht het 1 van de laatste kansen zijn dan we het dan wel doen. En mocht ik dan zwanger zijn van een tweeling dan heeft het zo moeten zijn. Hoop maandagochtend op goed nieuws. Kan niet wachten hoor. Nou meiden de duimen gaan hier omhoog voor iedereen.
@sanny Wanneer had jij posi ovu test.. Zit vandaag op dag 4 met testen maar nog steeds negatief. Al heb ik wel het idee dat het streepje donkerder wordt...
Ik ben maandag begonnen met meteen al lichte testen en woensdag een dikke vette positieve. Dat had ik de vorige keer ook, dus met 3 dagen. Het zal voor iedereen verschillend zijn wanneer je ovuleerd. Maar als hij al steeds lichter wordt gaat het de goede kant op. Twijfel je, gewoon even bellen met het erasmus. Succes !!!
@sanny Thanks, het streepje wordt steeds donkerder dus wachten maar af en anders bel ik maandag. Vind het wel raar om het s ochtends te doen de meeste ovu testen moeten allemaal s middags maar ach zal wel Ze reden hebben. Kan het ermee te maken hebben dat ik s avonds veel drink? Liefs
Heb wel vaker gehoord dat sommige vrouwen s'avonds na 22.00 uur niks meer drinken. Ik drink zelf zowiezo te weinig dus dat is voor mij makkelijk. Nou meiden hier zit de stress er goed in hoor, zo erg dat ik elk moment kan gaan janken. Tussen nu en 10 uur komt het verlossende telefoontje of ik vanmiddag heen mag voor een terugplaatsing.Hoop op goed nieuws natuurlijk. Als ik wat weet horen jullie van me. Gr San
Nou sneller dan verwacht kreeg niet ik maar mijn vriend die op zijn werk zit het verlossende telefoontje. Ontdooing is goed gegaan en vanmiddag om 14.00 is het weer zover.' Ben echt zoooooo blij !!!!!! En dan die eeuwig durende wachtweken, daar lijkt geen eind aan te komen. Maar ok, daar komen we ook wel weer door. Hoe gaat het me de rest????
Haai Gefeliciteerd sanny! Ga duimen dat t blijft plakken! Ik mag zometeen voor echo. Testen zijn nog negatief dus ben benieuwd.... Laat het jullie weten!
He Sanny! super! hoelaat heb je tp?? en 1 of 2 emmy's? succes en laat ons weten hoe het is gegaan :0 @Kirsten voor jou ook succes... hoop dat de echo beetje duidelijkheid aangeeft en oko jij snel de TP heb! ik mag vanaf vrijdag gaan beginnen met ovu testen
Haai Net terug van echo zag er gelukkig allemaal goed uit. Vermoedelijk os door de hormonen me cyclus in de war waardoor het iets langer duurt. Moet gewoon verder gaan met ovu testen en indien negatief dan donderdag opnieuw echo... Nog even geduld dus...
Hoi Kirsten, Gelukkig was alles goed op de echo. Kan je nagaan wat hormoontjes kunnen doen he. Ik mag woensdag weer voor een echo en als alles dan meezit volgende week dinsdag terugplaatsing. Hoop echt dat het allemaal goed is ben best zenuwachtig. Heb ik eigenlijk niet eerder gehad, komt denk ik doordat wens zo groot is dat je gewoon zo graag zwanger wilt zijn. Maar goed mocht het niet goed zijn dan zien we wel weer dan gaan we eerst lekker op vakantie en daarna weer voor een 2de poging! liefs bittersweet
Wow goed nieuws zeg! Wel leuk dat we allemaal weer zo dicht bij elkaar zitten! Kunnen we elkaar van alle kwaaltjes op de hoogte houden Bij mij zat er nog wel oud vocht van de punctie maar dat kon verder geen kwaad. Er groeide volgens hem wel nieuwe eitjes dus dat is fijn! Ja hormonen doen rare dingen met je lichaam echt niet normaal! Ben stiekem echt blij dat wij het deze maand in natuurlijke cyclus kunnen doen zonder hormonen etc. Ben je toch wat vrijer! Nu hopen dat alle terugplaatsingen blijven zitten!
@Bittersweet mooi nieuws meid! spannend weer! ik loop iets achter jullie hihi hopelijk heb ik volgende week een posi ovutest in m'n handen en eind volgende week TP ontdooien ze bij jullie per 2? en hoeveel laten jullie terugplaatsen?
Hoi Dnice, Ja idd goed nieuws. Nu hopen op goed nieuws woensdag!!! Bij mij zijn ze idd per 2 ingevroren. Dus als ze beide goed ontdooien laten we er ook 2 terugplaatsen. Wij hebben natuurlijk eiceldonatie gedaan dus vindt mijn eitjes zijn heel erg kostbaar dus wil ook alles gebruiken wat mogelijk is. Het is zeker grappig dat we weer redelijk dicht bij elkaar gaan uitkomen met terugplaatsing. Hopelijk dit keer met veel meer succes!!! liefs Bittersweet
Hier is alles goed gegaan. Stond echt zo weer buiten. Was een een heel mooi gezicht hoe de embryo werd ingebracht, het leek wel een bliksemstraal die naar binnen ging. Had mijn moeder mee, nou die stond echt met grote ogen te kijken hoor. Wat nou wel weer apart was, was dat ze hadden gevraagd of we er 2 of 1 wilde terug plaatsen. We hadden er 2 in 1 rietje en 1 in zin uppie. Nu wilde er maar 1 terugplaatsen dus hebben ze toch voor die in zijn uppie gekozen, die scheen heeeeel mooi uit de ontdooing te zijn gekomen. Nu idd maar hopen dat dit een flinke plakker is. Voor jullie schiet het ook lekker op he, dit wordt hopelijk een goede maand voor ons. Zal flink duimen dat het niet lang meer voor jullie duurt. Liefs Sanny
Hoi sanny, Heel veel succes weer met de wachtweken. Ga heel hard voor je duimen op een mooie plakkert. liefs bittersweet
Hoi Meiden, Alles was goed vandaag in het ziekenhuis. bms 9mm. Als alles goed gaat cryoterugplaatsing 14/08/2012. Duimen maar weer, vindt het wel erg spannend allemaal! Liefs Bittersweet
Haai! Hoer helaas nog steeds geen posi test... Morgen weer naar zh voor echo.. Hopelijk gaat het allemaal opschieten!!! Bittersweet hopelijk mag je volgende week!!! Sanny heel veel succes en blijf duimen dat het blijft plakken!
Hoi dames Sanny succes met de wachtweken! hoop dat hij lekker 9 maandjes bij je blijft @bitterweet goedzo meid! nog een klein weekie! m'n duimen draaien voor je hoor meis hier morgen maar beginnen met de ovu testen en dan hopelijk over een weekie TP!