Hoi Kirsten, Wat balen zeg nog steeds geen posi ovu test. Ben benieuwd morgen hoe het is met de echo. Op welke dag cyclus ben je nu precies? Dnice, O meid gaat voor jou nu ook opschieten. Hopelijk snel posi ovu test en dan idd volgende week terugplaatsing. Sanny Hoe gaat het met jou in de wachtweken nog een beetje vol te houden? liefs bittersweet
@bittersweet Vandaag al op dag 19... Hoop dat het eitje iets gegroeid is anders denk ik dat het deze periode klaar is maar even afwachten!
hoi kirsten, meid veel succes vandaag en hoop dat je gewoon een late eisprong zal hebben. Kan zeker nog toch dag 25 volgens mij anders zal het idd deze cyclus niet meer lukken. xxx bittersweet
meiden, trouwens binnen natuurlijke cyclus na hoeveel dagen posi ovu test krijg je dan terugplaatsing? Bij mij is het zo dat ik nu op dag 13 echo heb gehad. Deze was goed, dan start ik vrijdag weer met die vieze bolletjes utrogestan en dan 4 dagen later dus dinsdag terugplaatsing.
hee Dames! vandaag voor 1e dag op dag 8 al ovulatietest gedaan en deze gaf al een licht streepje aan?! hebben jullie toevallig ervaring met die dingen? dit is de 1e keer dat ik het doe maar een licht streepje geeft volgens mij aan dat het wel eraan zit te komen of niet? ander zou hij toch net als een zw test helemaal wit zijn?? vind het wel erg vroeg namelijk... nou is m'n cyclus meestal oko maar 26 dagen maar dan alsnog @kirsten moet je oko nog blijven testen meid? en blijven ze bij jou echt wit of krijg je ook een licht streepje? snap die dingen voor geen meter grrr @bittersweet... volgens mij als ik een posi test heb krijgen we 4 dagen later tp.. maar dat ligt eraan op welke dag de emmy's zijn ingevroren en bij ons was dat bij 4 dagen
@dnice Ik krijg ook gewoon streepjes. Zodra het streepje even dik en donker is moet je bellen @all Hier helaas slecht bericht. Eitje is niet gegroeid. Kan betekenen dat ik eisprong gemist heb of dat lichaam van slag is. Zondag opnieuw echo is eitje niet gegroeid houd het deze cyclus op. Liefs
Hoi Kirsten, Wat balen zeg. Mag je het de volgende keer dan wel binnen natuurlijke cyclus doen of doe je het dan weer met medicijnen, want kan mij voorstellen dat dit ook zo'n gedoe is allemaal. Andere kant medicijnen is ook niet alles betreft gedoe en bijwerkingen. xxx bittersweet
@bittersweet Waarschijnlijk met medicijnen. Ligt eraan hoe het gaat krijg dan wel wat meer echo's om het in de gate te houden begreep ik. Nu eerst wachten op zondag en anders op ongesteldheid dat die snel doorbreekt!
Hoi Allemaal Jeetje Kirsten das ff balen zeg. Hoop dat het de volgende keer wel lukt. Mag je volgende maand meteen weer??? Ik had ook 2 dagen lichte ovu testen en de 3de dag een dikke vette, dus volgens mij zit het er wel aan te komen als je uberhaupt al licht test. Moet eerlijk zeggen dat ik er erg relaxed onder ben dit keer. Mag officieel 20 augustus testen, misschien dat ik voor het weekend al de wabbers krijg en me niet in kan houden, maar ga het wel proberen. Ken me nog van de vorige keer herrineren dat ik na 3 dagen 1 dag last had van mijn rechterlies en blopjes en blubjes voelde. Nou weet ik niet hoe een innesteling kan voelen, maar dat had ik afgelopen donderdag dus ook. Alleen was het dit keer mijn linkerlies met blopjes en blubjes, daarna ook niks meer gevoelt. Maakte al een grapje tegen mijn vriend, de vorige plakte het rechts aan de wand en nu links. We lachen er maar om en hopen er weer het beste van. Gr San
Nou meiden ik had het dus bij het juiste eind wat betreft de innestelling. Er stond op internet dat je na de innestelling na 2 dagen al het hcg hormoon aanmaakt. Nou zo eigenwijs als ik vanmorgen was heb ik gewoon een test gedaan. We hadden echt zoiets van tuuuuuurlijk niet. Nouuuuu we zaten mooi fout !!!!! Het was een test van clearbleu waarbij het hcg gehalte goed hoog moet zijn wil het aanslaan. Nou mooi positief dus he . Dat hadden we dus echt niet verwacht. We zijn echt verontwaardig nog en zal nog flink moeten bezinken hier. Maarrr 1 ding weten we wel, plakken doet het iig . Liefs San
Sanny wowwwwww je bent zwanger!!!!! O wat spannend meid ga heel heel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat. Hopelijk hebben wij dit keer ook meer geluk. Maak me alleen een beetje ongerust of het wel allemaal goed zit. Had namelijk vrijdag beetje bloedverlies (echt heel weinig bij afvegen op toiletpapier) en dit had ik gisteren weer 2 keer. Nu was het wel zo dat het beide keren na het inbrengen van de utrogestanbollen was. Had vrijdag al gebeld ze vonden het niet nodig om langs te komen moest maar bellen als het menstruatie echt door zou gaan zetten, maar dat is niet zo blijft bij klein beetje. Vandaag weer niet gehad trouwens. Weet even niet wat te doen weet dat ze maandag al cryo's zullen ontdooien en stel nou dat het niet goed zit dan is het allemaal voor niets geweest en als het nou van mijzelf zou zijn geweest nee is eiceldonatie dus embro's zijn voor mij extra extra kostbaar! Andere kant wil ik ook maar vertrouwen hebben in het ziekenhuis hoor, maar is wel eens moeilijk lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden natuurlijk met alle medicatie. Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn? En wat zouden jullie doen? Kirsten Hoe was het in het ziekenhuis is deze poging nu definitief van de baan of kan je toch nog gaan voor een terugplaatsing? xxx bittersweet
Sanny Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wow super joh!!! @all Hier is de poging voorbij. Eitje was niet gegroeid. Waarschijnlijk heb ik Me eisprong gemist een andere verklaring hadden ze niet. Nu wachten op ongi en dan bellen. Vanaf dan om de zoveel dagen echo om alles goed in de gate te houden en waarschijnlijk Met injectie de eisprong opwekken. Wil niet het risico lopen dat ik het weer mis. Hopelijk komt ongi optijd gaan 11 september op vakantie en hopen paar dagen daarvoor terugplaatsing te hebben dus dat is nog even spannend! @bittersweet had je nu ook ongi moeten worden of is je lichaam Misschien door alle hormonen in de war? Liefs
Hoi Kirsten, Jammer dat het toch niet goed is gegaan. Hopelijk komt ongi snel en ga je het allemaal nog redden voor je vakantie. Wij gaan trouwens 8 sept op vakantie dus we gaan bijna tegelijk er even leker tussenuit. Waar gaan jullie naartoe? Nee moet zeker niet ongi worden, daarom maak ik mij ook ongerust omdat ik bang ben dat het er wel aan zit te komen. Krijg dinsdag terugplaatsing als cryo's goed ontdooien. Vandaag trouwens geen last gehad van bloedverlies dus hou het er maar op dat het geen kwaad kan. liefs bittersweet
Sannyy Gefeliciteerd meid! @bittersweet al zenuwachtig voor morgen?? duim voor je meid dat alles goed gaat! hier eindelijk positieve ovulatie test! vanmiddag ziekenhuis bellen en dan hoor ik hopelijk wanneer de TP zal zijn! @Kirsten dat is balen meid hopen dat je indd snel je menstruatie krijg en wel fijn dat ze je volgende poging goed in de gaten houden. geeft toch stuk zekerheid
En Bittersweet waren de cryo's goed ontdooit???? Hoop het echt voor je !!! Bedankt voor de reacties allemaal. Was even op het internet wezen snuffelen en vond het volgende. Dat vroeg testen niet goed is omdat er altijd nog een kans is dat het fout gaat en je alsnog ongesteld wordt. Nou zit de stress er dus weer in. We gaan aanstaande zondag weer testen, dat is dan 1 dag eerder dan de officele dag. Nu maar hopen dat hij dan ook nog positief is. Gr San
Hoi Meiden, Was echt heel heel erg zenuwachtig dit keer. Vanacht heel slecht geslapen en vanochtend geen hap door mijn keel gekregen. Vanaf half 9 dus paraat te wachten op een telefoontje of onze cryo's goed ontdooit zijn. 9 uur nog geen tf. Ze belde om 9:15 met de mededeling dat terugplaatsing doorgaat jippie wat was ik blij zeg en de tranen sprongen in mijn ogen. we hebben in ieder geval na deze poging nog 1 kans over schoot direct door mijn hoofd. We moesten om 14:00 uur aanwezig zijn met een volle blaas. Nou met die blaas kwam het wel goed stond op springen. Had volgens mij best iets minder mogen zijn. Terugplaatsing was echt even pijnlijk die stomme eendenbek ook weer. Ze konden niet goed bij mijn baarmoedermond komen omdat die vrij diep lag uiteindelijk met een langere eendenbek is het gelukt en was de pijn ook weg gelukkig. Er is 1 cryo teruggeplaatst een mooie morula in wording. De andere had het helaas niet overleefd. Wij zijn blij in ieder geval en hopen dat dit de plakker zal zijn over 11 dagen weten wij het. Spannend!!! xxx bittersweet
hoi Bittersweet! super! wat een opluchting he! en nu hopen dat hij lekker 9 maandjes blijft zitten spannend hoorr wij krijgen die spanning zondag ook weer ben benieuwd @sanny hoop voor je dat alles gewoon goed zit meid, ik had ook tevroeg getest en uiteindelijk fout gegaan helaas met 5 weken maar laten we hopen dat het bij jullie gewoon goed gaat! we duimen
@ Bittersweet, ben echt superblij dat je iig een terugplaatsing heb gehad en zal ook flink duimen dat het een goeie plakkerd is . Ik had de vorige keer ook vroeg getest, en het is toen met 7 a 8 weken fout gegaan. Dus eigenlijk zegt dat ook weer niks dan he. Ik kan er alleen maar het beste van hopen . Gr San
@bittersweet hoe is het met het wachten?? @Sanny ik duim voor je hoor meid bij ons was het ook fout gegaan al heel vroeg helaas... laten we hopen dat dat gewoon 'pech' was