Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @ Saard
    Super! De maand wachten beetje doorgekomen? Je was toch op vakantie geweest?

Hoe is het met de zwangere onder ons?

Hier verder alles goed! Ik mag morgen weer naar zh om ei te meten! Hopelijk is het morgen groot genoeg!

Liefs

2. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Kirsten hopelijk heb je morgen een super ei en krijg je zo snel mogelijk de terugplaatsing. Wordt nu spannend!!!! Op welke dag cyclus zit je morgen eigenlijk?

Ego: Van de week arts gesproken goed gesprek gehad en we gaan proberen de terugplaatsing binnen natuurlijke cyclus te doen. Nu is het zo dat ik een hele onregelmatige cyclus heb dus het gaat gemonitoord worden. Zal vaak voor echo's moeten, maar dat maakt mij niet zoveel uit! Vindt het het proberen waard. Hoop so dat lichaam gaat meewerken!!!!

Sanny gaat opschieten eerste echo duim duim op een mooi kloppend hartje! Voel je je verder goed?

Dnice gefeliciteerd met je zwangerschap ook voor jou breekt weer een spannende tijd aan hopelijk zal deze keer alles goed gaan meid duimen draaien ook vor jou!

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @bittersweet
    Ik zit nu op dag 12, normaal cyclus van 29 dagen dus nog redelijk vroeg! Zodra ei groot genoeg is spuit zetten om eisprong op te wekken dit omdat we over 1,5 week op vakantie gaan! Ben benieuwd!
    Wij zijn nu ook redelijk vaak deze maand naar zh gegaan is opzich niet zo erg maar wel hoop geregel op het werk! Gelukkig zijn ze daar erg meegaand en krijg alle ruimte!

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè ladies,
    Hier weer een spannende dag gehad. Bij de echo kregen we te horen dat ei al gesprongen was. Hierdoor moest ze met collega gaan overleggen en zouden we om 3 uur worden gebeld of we nog wel een terugplaatsing zouden krijgen.. Ik werd op dat moment vrij emotioneel aangezien donderdag eitje pas 1,4 was en we een dag niet gekeken hebben en het dus gesprongen was. Voelde gelijk weer als een verloren maand! Net om 3 uur werden we gebeld en ze gaan er van uit dat het gisteren gesprongen is. Nu worden we dinsdag gebeld of eitjes goed ontdooid zijn.
    Ben alleen glad vergeten te vragen dat mochten ze goed ontdooid zijn ik dinsdag ook de terugplaatsing krijg. Hoe ging dat bij jullie?

Liefs

5. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Kirsten,

Dat is ook wat zeg kan mij voorstellen dat je even heel erg teleurgesteld was. Gelukkig is het allemaal goedgekomen. Als je dinsdag gebeld wordt dan krijg je idd ook 's middags de terugplaatsing! Emmy's worden op maandag al ontdooit en dinsdagochtend bekeken.
    succes meid!

liefs
    bittersweet

6. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Morgenochtend hoor ik of me emmy's goed ontdooit zijn... Vind het best een beetje spannend en hoop dat ik morgen weer is naar Rotterdam mag!

Kirsten: wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat de emmy's goed ontdooien en het deze maand een succes mag zijn

Ik houd jullie op de hoogte

Liefs

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Heel veel succes alvast! Ik hoor het dinsdag dus ben benieuwd!
    Ga voor je duimen!

8. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    he Dames!

@Saard spannend meid! hoop dat de emmy's goed ontdooid zijn!

@bittersweet in natuurlijke cyclus is wel fijn hoor zonder al die hormonen etc! wij hebben het ook natuurlijke cyclus gehad en het is nog gelukt ook! ga duimen voor je meid en indd goed in de gaten houden kan geen kwaad, liever tevaak zhuis dan teweinig ;)

@kirsten jeetje dat was even schrikken dan! gelukkig gaat het wel door... maar volgens mij wordt je altijd op de dag zelf gebeld sochtends tussen 9 en 10 ofzo en dan krijg je tehoren of de terugplaatsing smiddags doorgaat en gelijk de tijd... althans zo was het bij ons :) succes morgen meid spannend! laat je er 1 of 2 terugplaatsen?

@hier gaat het wel goed :) morgen 5 weekjes :) en dan komt de spannende tijd eraan! vorige keer was het rond deze week fout gegaan dus laten we hopen dat we deze week iig doorkomen :)

9. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies,

Ben net gebeld; Terugplaatsing gaat door! Wat een opluchting zeg... Ik ben blij. Vanmiddag om 5 voor 2 in Rotterdam!

Liefs

10. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Saard.. super meid!

hoe is de Terugplaatsing gegaan? en heb je er 1 of 2 terug laten plaatsen?
    nu lekker broeden!

11. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dnice:

Er is er 1tje terug geplaatst, dat was zowiezo de bedoeling en de andere die in het rietje zat was kapot gegaan... De Terugplaatsing opzich was zo gebeurt! Vind het wel heerlijk dat ik die bolletjes niet hoef te doen! Dan word je er ook niet elke dag zo aan herinnerd! En nu maar wachten idd... Volgens de berekeningen heb ik over ongeveer 9 dagen al me NOD, dus dan gaat het wel lekker snel voordat ik het weet! Ik wacht gewoon lekker af. Heb komende week nachtdienst dus mijn dagen gaan vast heel snel! Hoe gaat het verder met jou dnice?

@kirsten: succes morgen!!

Liefs

12. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè ladies, wij zitten nu in het ziekenhuis te wachten op
    Terugplaatsing! Wow wat was ik zenuwachtig vanochtend zeg! Ben benieuwd hoeveel er goed ontdooid zijn. We laten er maar 1tje terug plaatsen in ieder geval!

13. Sanny1976

Sanny1976 Lid

15 nov 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat goed nieuws hier zeg.
    @ Saard ..echt super dat je een terugplaatsing heb gehad, nu duimen voor een mooie plakkerd.

@ Kirsten..Ok super dat jij net je terugplaatsinge heb gehad, is het er 1 van of 2 geworden??

Wens jullie heel veel sterkte in de wachtweken :).

Ik mag donderdag voor de echo, volgens hun ben ik dan rond de 7 weken. De vorige keer dat het fout ging was ff iets eerder dan 7 weken en had ik ook veel te veel bijwerkingen. Die heb ik nu totaal niet.
    Heb geen last van mijn borsten od. Heb alleen soms wat steken(lijkt op spierpijn) in mijn buik, en mijn darmen kunnen geen pittig voedsel meer aan. En soms wat weeig, maar het is goed te doen.
    Nu duimen voor mooie hartactie donderdag!!!
    Ik laat het jullie nog weten.

14. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @sanny oh wat spannend zeg! Wij hebben er een terug geplaatst de ander had t ook niet overleefd dus ja.. Ach nu weer wachten!

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lieve dames,

Ik heb altijd in het Albert Schweitzer gelopen. Mijn partner had daar zeer slecht zaad (in augustus nog) 20 zaadjes en 3 beweegbare. Daardoor doorverwezen naar een ziekenhuis wat evt. Mese/Pesa doet. Zij raadde ons Radboud aan maar de wachtlijsten zijn daar heel lang dus afspraak gemaakt bij het Erasmus MC. (ik word volgende week 35 dus vandaar dat ik niet nog langer wilde wachten).

Gisteren in het erasmus mc geweest bij de Androloog. Mijn partner had natuurlijk bij vorige test 3 beweegbare zaadjes. Gisteren echo gehad, zijn testikels ietswat aan de kleine kant maar zag er verder prima uit, behalve een spatader. Toen de uitslag van een nieuwe test die we die ochtend hadden ingeleverd: 130000 zaadjes en 10% beweegbaar.. In iets meer als een maand van 3 naar 13000!!! Was zo bang dat ze zich vergist hadden in uitslag maar de arts assistent (heb ik later teruggebeld)zei dat de androloog hier heel precies in was en hier geen fout in maakte.

Voor hem geen operatie en we moeten 25 september terug bij de androloog voor de bloedtest van zijn hormonen en daarna een eerste intake bij de gynaecoloog Icsi/IVF.. JIPPIE.. dit jaar starten..

Iemand ook ervaring dat het zo extreem verbeterd is in zo'n korte tijd??? Het is vergeleken de gemiddelde man te weinig, maar voor ons was dit al een feestje..

Tot zover ben ik blij met het Erasmus MC dus praat graag mee en lees jullie ervaringen mee :)

16. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Wanneer mag jij testen? Ik volgende week vrijdag al!

@poppetje
    Welkom hier! Ik kan je helaas niet helpen!

17. Dnice22

Dnice22 Actief lid

19 dec 2011
    269
    0
    0
    @Saard toevallig, bij ons ook 1 teruggeplaatst en andere niet overleefd, maar 1 is al genoeg :) inderdaad wel fijn zo hoor, wordt er niet steeds aan herrinnerd, ik vond de wachtdagen wel erg lang duren dit keer! volgende keer kan je testen dus? duim voor je meid!

@Kirsten duim ook voor jou meid! nog een weekie en dan zijn eindelijk die verschrikkelijke ww voorbij!

@poppetje welkom en dat is super nieuws dat z'n zaad zo verbeterd is! helaas kan ik je ook niet veel info geven, aangezien bij vriendlief een pesa is gedaan.
    wanneer ga je beginnen met de behandelingen ??

@hier gister beetje bruinverlies gehad maar gelukkig alweer weg :)
    voor de rest nog niet heel veel kwaaltjes behalve erg moe en m'n (.)(.) beginnen aardig gevoelig te worden! nog 2 weken voor de 1e echoo.. duurt zooooo lang!! owjaa en heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders :)

18. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @poppetje: Welkom! Ook ik kan je niet helpen, maar wil je alvast veel succes wensen!

@kisten: bij mij hebben ze niet gezegd wanneer ik mag testen... Maar volgens mijn eigen cyclus moet ik over ongeveer 6 à 7 dagen al ongesteld worden.. Misschien kan ik beter dat maar afwachten... Heb jij al iets gevoeld? Ik niet echt, af en toe wat kleine krampjes maar dat is het dan ook wel.

@all: ff een vraagje: heb nu 3 dagen terug de TP gehad, maar sinds de TP voel ik me grieperig (snotteren, keelpijn enz) heb geen koorts... Weet iemand of dat kwaad kan voor het embryo'tje/innesttelproces?

@dnice: spannend hoor! Maar wel goed dat je meedoet aan MvM! Zou ik persoonlijk zelf ook doen als het zover komt!

Liefs!

19. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @saard
    Ik heb dat gevoel ook! Net even getemperatuurd omdat ik t idee had dat me temp een stuk hoger was hij was 37,3 nog nooit zo hoog geweest! Heb aardig wat krampjes onder in me buik maar lijkt meer van darmen af te komen en af en toe steekjes in lies... Voor me gevoel let ik er nu gewoon meer op!
    Pff word nu al gek van t wachten gelukkig dinsdag op vakantie!

20. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kisten:
    Temp is bij mij nu ook aan het stijgen... Om 22.50 nog 37,3 n inmiddels naar 37,5... Apart dat we er allebei last van hebben!
    Beterschap hoor!

Deel Deze Pagina