Ja ik heb mijn innestelling gevoeld, voelde een flinke hevige steek in mijn lies, dat hield even aan en toen niks meer. Heb 3 dagen daarna getest en BINGO !!! Wij zijn gisteren voor de echo geweest en kregen meteen goed nieuws. Precies 7 weken zwanger, 1.01 cm groot en een kloppend hartje. Precies volgens het boekje . Kan het nog niet echt bevatten, maar heb een fotootje meegekregen en mijn vriend die heeft 10 seconde hartactie gefilmd. Zo konden we altijd nog even terug kijken dat het toch echt waar is
@saard Tja eigenlijk gewoon zoals altijd. Soms denk ik weleens misselijk te zijn en af en toe wat steekjes in me buik maar komt denk ik meer van me darmen af. Me temperatuur blijft nog steeds hoog en af en toe beetje opvliegers. Maar buiten dat eigenlijk goed geen gevoelige borsten of wat dan ook! En jij? Nog een week wachten en dan weten we iig weer meer!
@kirsten: t is weer spannend hè... Hier gaat het goed, maar voel me absoluut wel anders als anders voordat ik ongesteld moet worden maar ook anders als de vorige TP. We hebben nu in natuurlijk cyclus, maar heb nu vanaf ongeveer 3 dagen na de TP veel krampjes/steekjes in me rechterlies, of in me hele baarmoeder, maar niet aan de linkerkant. Ook af en toe wat pijn in me onderrug, en vanmiddag een vlaag misselijkheid en ineens heel slapjes... (had wel gewoon goed gegeten) Ook aardig wat wit verlies, wat normaal gesproken een aantal dagen na me ei weer ophoud. Geen last van borsten oid. Die steekjes heb ik normaal nooit zoveel dagen voor me ongi, dat wit verlies ook niet, en rugpijn eigenlijk ook niet. Oftewel, heel anders dan de vorige keer en ook anders als naderende ongesteldheid... Weet niet wat ik ervan moet denken...Moet Volgens de berekeningen pas over 3 à 4 dagen ongesteld worden. Heb besloten niet te gaan testen, maar gewoon te wachten. Heb er gek genoeg ook niet zo'n behoefte aan. We gaan het zien!
hoi dames! @Kirsten... ik heb volgens mij niet de innesteling gevoeld.. wel af en toe steekjes maar geen idee of dat dat was wel had ik bijna gelijk na de tp veel meer witverlies... en beginnen sinds een paar dagen me (.)(.) aardig te groeien! duim voor je meid.. nog weekje afwachten! @Sanny dat is goed nieuws meid! super! een kloppend hartje en mooi op schema hier nog 2 weken wachten voor we pas echo hebben duurt zoooooolannggg hihi @Saard succes meid! duim ook voor jou!
Mmm.... Hier nu bluinverlies.... Nog geen rood... Volgensmij is het einde verhaal... Jammer hoor... Wel vroeg, zou dan maar een cyclus van 24 dagen hebben.... Toch nog maar ff afwachten....
@saard Misschien innestelingsbloeding? Je weet het nooit! Kan dacht ik tot 9 dagen na je eisprong! @dnice Hoe is het met jou? @all Hier alles rustig, vannacht op vakantie naar Turkije! Even lekker ontspannen! Hier last van rugpijn en af en toe wat steekjes maar verder geen klachten! Wachten er gewoon af! Vrijdag zou ik mogen testen en ga het waarschijnlijk dan ook pas Doen! Liefs
@Saard indd innestelingsbloeding kan heel goed hoor meid! zolang het niet rood wordt en echt op menst lijkt nog hoop houden hoor! @Kirsten lekker hoor Turkije! zou ik nu ook wel van kunnen genieten! hier echt heeeel erg moe! voor de rest valt het wel mee... zit nu alweer te knikkebolle op m'n werk nog paar daagjes succes meid! je gaat dus in Turkije testen? en hoeveel dagen zit je dan?
@dnice We mogen vrijdag testen dan zitten we op 14 dagen na eisprong. Vandaag had ik enorme testsdrang dus vanmiddag testen... Getest met da en we zagen een tuurstreepje.. Maar twijfelen beide of het zo'n indrooglijntje is of niet. Nu paar uur later is streepje zichtbaarder maar buiten de tijd. Nu had ik wel 2 uur voor het testen al Geplast. Gaan nu donderdag denk ik opnieuw testen dus best wel even spannend!
@Saard... balen meid!!! echt kl*te voor je @Kirsten wat voor test heb je gebruikt?? die van kruidvat 2 voor 5 meten al heel vroeg! en een streepje is een streepje... tenzij hij pas na een uur is gekomen maar zou morgen gewoon nog testje doen succes!
@dnice nee ga morgen ochtend testen. Heb er nog maar 2 over en mag officieel vrijdag pas testen haha Ik had ze dit keer van de da meegenomen. Leek me handiger om Er overeen te plassen. Het streepje was echt mega licht waardoor ik eerder denk aan een indroogstreepje. Morgen weten we meer. Hoe is het met de rest? @saard Heb je je er beetje bij kunnen neerleggen dat het niet gelukt is? Vol goede moed op naar de volgende poging!
Saard, het kan innestelingsbloed zijn idd, mijn vriendinnen hadden het ook! Ik kan daar weer niets over vertellen. voor een aantal deze week dus erg spannend! Wij hebben de 25e de intake bij het Erasmus mc, althans bij de gynaecoloog, androloog heeft ons al doorverwezen dus hoop dat wij ook rond oktober/november mogen starten! Wordt al bijna 35 dus vind het nu zo enorm tijd...Maar ok, dat vond ik 3 jaar terug al!!!! Wat zou het toch fijn zijn als we de garantie hadden dat het zou lukken. Dan zou je een stuk relaxter het traject in gaan..
Haai Vandaag weer getest weer hetzelfde als van de week dus denk niet dat het positief is. Nu lekker van de vakantie genieten en anders Mocht ongi niet doorbreken zondag opnieuw testen
@saard Nee was gisteren volgens arts dus ja had kleine hoop omdat ongi er nog niet was. Maar denk dat het vandaag doorzet.