Hi Kirsten dat is balen meid! maar indd lekker van de vakantie genieten! en hopelijk zet het snel door, heb je nog cryo's of? @hier al lekker misselijk en vermoeid en pijnlijke borsten... vrijdag echo ben benieuwd!
@dnice Ja we hebben nog 3 cryo's dus dat scheelt! Gaan deze maand weer verder vanaf morgen weer voor de echo's om de eisprong te vinden! Hoop dat je mooie echo hebt vrijdag!
Dnice, hoe was je echo???? Hier inmiddels een 2de echo gehad, ben nu 9 weken en 6 dagen. Het was aardig aan het wurmen daarbinnen. Het blijft toch best nog wel onwerkelijk allemaal. Over 3 weken weer heen en dan hopelijk krijg ik wat foto's mee. Hoe gaat het met de rest hier?????
@sanny Mooi man! Fijn dat alles goed gaat! Nog 3 weken en iedereen mag t weten! Hier vandaag weer voor echo geweest mag vanavond spuit zetten om eisprong op te wekken! Dinsdag worden we gebeld of terugplaatsing doorgaat!
Hey meiden, Ik lees regelmatig mee, maar reageer niet veel.... Ik loop in het maasstad ziekenhuis en heb de terugplaatsingen in het EMC. Nu hebben we van de 1e ICSI nog 2 cryo's over in 1 rietje, wat protocool is in EMC. Weten jullie of ze alle 2 teruggeplaatst mogen worden, mochten ze beide het ontdooien goed doorstaan??? O mag dit alleen bij de laatste poging?? Vind het raar trouwens dat ze ze per 2 invriezen. Ik had gebeld en kreeg te horen dat als ze ze per 1 invriezen en die ontdooit niet goed dat ze dan niet meteen een volgende cryo uit de vriezer halen, je moet dan een cyclus wachten. Dat is toch raar, in andere ziekenhuizen wordt dat wel gedaan.... Wie heeft hier ervaring mee?? Ik hoor het graag.
Hoi Happy, Ik lees hier ook eigenlijk alleen af en toe mee, maar nu moet ik toch even antwoorden. Ik was ook helemaal niet blij met het beleid van emc om twee tegelijk in te vriezen. Ik heb er dan ook nog een discussie met de gyn over gehad. Hij zei inderdaad dat de kansen op terugplaatsen groter zijn omdat ze met z'n tweetjes zitten. Als ze allebei goed ontdooien krijg je eerst een heel verhaal over alle complicaties die kunnen ontstaan bij een tweeling. En je krijgt de keuze om een van de twee opnieuw in te vriezen. maar ja, dat komt de kwaliteit natuurlijk niet ten goede. Als je na dat hele betoog toch graag wil dat ze allebei teruggeplaatst worden, gaan ze er in het emc mee akkoord. Leeftijd of hoeveelheid pogingen maakt niet uit. Maar protocol is dus dat ze je eerst heeeeeel uitgebreid op alle risico's wijzen. Overigens zegt het nog helemaal niets. Ik heb 1 embryo teruggeplaatst en ben nu alsnog zwanger van een (eeneiige) tweeling..... succes allemaal! Muk
Hoi, @sanny: Super zeg!! Fijn dat het goed gaat!! @kirsten: Duimen dat het ontdooien goed gaat! Laat je het weten? @hier: Aankomend cyclus (begin oktober) beginnen met IVF poging nr2... Nu maar hopen dat dit wel een succesronde word! En hopen op meer cryo's dan de vorige keer! Liefs
@happy Als je er twee teruggeplaatst wil hebben kan je dat aangeven bij de gyneacoloog. Ik zelf ben blij dat ze ze met ze 2e terugplaatsen. Dit omdat ik Vorige keer zag dat er maar 1 goed ontdooid was. Anders hadden we weer een maand moeten overslaan. @saard Ohw spannend! Hopelijk heb je dit keer veel eitjes en weinig last van de punctie! Ik laat natuurlijk weten of terugplaatsing doorgaat. Heb nu nog 3 cryo's in 2 rietjes. Hoop dat ze die met 2 ontdooien! Hoeveel pogingen heb je nu gehad? @dnice Hoe is t met jou?? Liefs
@Mukje, bedankt voor je reaktie!! Nou dan horen we dat hele verhaal wel aan. Ik zal het volgende week met de gyn. in Maasstad bespreken. Ik heb bij de eerste een keizersnede gehad, dus weet ook niet of ik er wel 2 terug mag laten plaatsen. Misschien toch meer risico ivm litteken.... Super dat het met IVF gelukt is en nog 2 ook, geweldig hoor!! Ik lees best vaak op internet over 2-eiige tweelingen bij ivf, zou hier meer kans of zijn, of lijkt dat maar zo.... @kirsten1988, ook bedankt voor je reaktie. Als je het zo bekijkt, is het wel fijn, maar ik weet van andere ziekenhuizen, dat ze dan meteen een volgend rietje pakken, en als die dan wel goed gaat, hoef je daar niet nog een maand te wachten. Ik wacht deze keer wel af hoe het gaat, hopelijk komt er geen volgende keer..en is het deze ronde raak.
Ah ohja das waar dacht al dat het dinsdag was.... Lang leve nachtdiensten die heel je ritme overhoop halen....
Haai, De terugplaatsing is weer geweest. Ze hebben er weer een terug geplaatst. Deze kwam uit het rietje waar er een in zat en was al verder als op de plaatjes welke in dat kamertje hangen. Nu weer afwachten! Heb er na deze nog 2 over Liefs
Hoi Dames! @Kirsten spannend meid! wanneer mag je officieel testen?? @Saard succes met de volgende poging! @hier alles nog goed lekker misselijk en moe dus ziet er goed uit kleine liep al 2 daagjes voruit dus zit nu al op de 10 weekies! Donderdag weer Echo en hopelijk is dan ook alles nog goed
@dnice Ik mag volgende week maandag pas testen dus nog heel lang wachten hahaha Wat fijn dat het zo goed gaat met je! 10 weken alweer gaat snel zeg. Had je nu 2 eitjes terug laten plaatsen of uiteindelijk toch maar 1? Hopelijk heb je weer een mooie echo! Liefs
@Kirsten hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je! en 1 of 2 terug laten plaatsen? wij hadden uiteindelijk 1 cryo terug laten plaatsen, de andere had het niet overleefd maar die ene blijkt wel een toppertje te zijn! ben uiteindelijk toch wel blij dat het er maar 1 is hoor tweeling is ook hardstikke leuk! maar laten we maar rustig aan beginnen hihi... vind het nog steeds onwerkelijk hoor! en kan er nog niet echt bepaald van genieten maar hoop dat dat na de 12 weken wel kan we hebben het er maar voor over he hihi ben benieuwd wat we donderdag te horen krijgen in het ziekenhuis over prenatale onderzoeken etc... ben wel heel blij dat we gewoon in emc mogen blijven heel de zwangerschap aangezien ik een bloedaandoening heb Factor 5 leiden, en ze in het ziekenhuis hier dichtbij daar eigenlijk totaal geen verstand van hebben... nou meid hoop dat ik je snel mag feliciteren!
Hoi meiden, Weer even een vraagje, vorige week dacht ik mn eisprong gemist te hebben, blijk ik juist een hele late eisprong te hebben. Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest en ik voel hevige ovulatiepijn, dus waarschijnlijk heb ik vannacht ofzo mn ei. We gaan voor een cryoterugplaatsing. Deze heb ik as zondag in het EMC. Hoelang zat er bij jullie tussen de eisprong en terugplaatsing. Ik had de puntie op maandag, heb toen donderdags een embryo teruggeplaatst gekregen en ik ga ervanuit dat vrijdag de cryo's zijn ingevroren. Ik hoor het graag, ik ging er zelf nl. vanuit dat zaterdag de terugplaatsing zou zijn, met morgen mn ovulatiedag.
@happy Ligt eraan na hoeveel dagen de cryo's zijn ingevroren. Bij mij zit er tussen eisprong en terugplaatsing 4 dagen. @dnice Oh dat is wel heel fijn! Ik hoop ook stiekem dat je me snel mag feliciteren. Heb deze ronde wel kwaaltjes. Erg last van ongi gevoel en af en toe jeukerige boobies! Voelde jij iets voor het testen?