@Happy, ik had op dinsdag posi ovu test en kreeg ook op zondag de terugplaatsing... ze gingen ervan uit dat ik dan die woensdag me eisprong zou hebben dus bij mij weer 5 dagen, ligt er inderdaad aan hoe oud de cryo's waren toen ze zijn ingevroren... succes in iedergeval! ga je voor 1 of 2 ? @Kirsten ik merkte in het begin niet veel behalve indd jeukende borsten... al werden ze pas met 7 weken wat groter en harder maar de jeuk was er gelijk! dus is een goed teken hoor ook veel meiden die indd ongi krampen hadden en uiteindelijk posi testen! doordat ik behalve de jeuk niet veel merkte was ik bang dat het niet goed zat.. maar zo zie je het hoeft dus niks te zeggen! ik teste trouwens 12 dagen na m'n eisprong al licht posi! dus eigenlijk op dag 6 of 7 na tp... maar weet niet of jij hormonen heb gehad of helemaal natuurlijk? anders kan je natuurlijk vals posi testen maar bij mij was het geheel natuurlijk dus kon niet vals zijn
@Dnice22 bedankt voor je reaktie. Denk dat het dan wel goed zit...Ik dacht aan 2, maar ineens begin ik en mn man ook te twijfelen. We hebben gelukkig nog een paar dagen en wieweet wordt het al voor ons bepaald als er maar 1 goed ontdooit. Begin wel weer spanningen te voelen, hoop zo dat de terugplaatsing doorgaat. Vorige week zat ik er helemaal doorheen omdat ze dachten dat ik mn eisprong gemist had, gelukkig heb ik toch naar een paar dagen nog een fm laten doen en had ik diezelfde dag een super positieve ovu. test. Ik vond het al raar, mis nooit mn eisprong, voel 'm elke maand en merk het ook altijd aan vruchtbaarslijm. Je zit alweer op de 10 weken zie is, spannend hoor!! Die 12 weken blijft een mijlpaal waar je je op richt he.
@Happy krijg je helemaal in natuurlijke cyclus terug geplaatst? of moet je nog oviterelle of iets spuiten van te voren? wij dachten ook aan 2 maar bleven twijfelen... uiteindelijk zeiden we dat we de 'natuur' maar lieten beslissen en dat had het ook gedaan... 1 van de 2 had het overleefd, nu achteraf ben ik wel heel blij dat het er maar 1 is hoor... maarja de kans met 2 is toch groter maar zoals je ziet bij ons met 1 kan het dus ook! succes in ieder geval ben benieuwd of het er 1 of 2 worden jaa ik dacht eerst dat de wachtweken tot de positest verschrikkelijk waren (waren ze ook wel) maar dan krijg je weer het wachten tot de 1e echo... dan weer tot de 12 weken hihi en waarschijnlijk daarna weer tot de 20w echo... uiteindelijk is het een heel wachtproces! maar wel iets heel moois
@dnice Alles is bij ons in natuurlijke cyclus alleen deze keer eisprong opgewekt omdat we hem anders missen. Eerste maand met ovu testen gemist en vorige maand met de echo gemist. Ei was toen op donderdag 14mm en op zaterdag was het opeens al gesprongen dus vandaar deze keer een spuit gezet. Lijkt me niet dat ik daarmee vals positief kan testen. Sinds vandaag ook opeens erge rugpijn echt net boven me Bil. Normaal als ik ongi moet worden heb ik eigenlijk nergens last van. Denk dat ik er morgen maar een testje tegen aan gooi, zit dan op wachtdag 9 dus ja Liefs
@Kirsten wat voor spuit heb je gehad? Ovitrelle? of Pregnyl? want als je door middel van hormooninjectie eisprong heb gehad dan kan je wel valt positief testen, volgens mij kan dat nog 10 dagen na de spuit in je lichaam blijven zitten... enzo niet zou ik ook lekker een testje wagen... kan nooit kwaad toch! succes meid! hier vandaag naar het ziekenhuis... ben ineens echt zooo zenuwachtig! en bang dat er straks iets mis is... heb pas om 2 uur een afspraak en de tijd gaat zoooo langzaam! Wish me luck!
@dnice Met ovitrelle gespoten, maar dat is volgens mij nu al 10 Dagen geleden! Vanochtend testje gedaan en was omo wit. Nu mag ik officieel pas maandag testen dus nog even geduld! Heel veel succes zometeen! Nog minder als 1,5 uur en de echo zal vast super zijn! Liefs
@Kirsten jaa ovitrelle is na 10 dagen wel uit je lichaam en als hij nu omo wit is dan zeker met welk merk heb je getest? ikzelf heb met kruidvat getest hoorde van iedereen dat die al vanaf 25 hcg test dus heel gevoelig! nou succes meid duim voor je! jaa ben benieuwd hoop het zo!
@dnice Heb id getest met kv 2 voor5 dus ben bang dat ik of veel te vroeg ben of we weer naar de volgende ronde mogen. Morgen maar weer testen Nu nog een half uurtje voor jou!
@Kirsten alles was goed met ons kleine hummeltje! zooo schattig om te zien! helemaal trappelen met ze beentjes en hij heeft zelfs even gezwaaid naar ons how cute! en hij had ook nog is de Hik dus we zagen hem steeds stukje de lucht in jumpen haha echt super leuk! moet maandag weer zhuis nog laatste keer denk bij de ivf/icsi afdeling en Donderdag krijgen we Nekplooimeting op mogelijk downsyndroom... hopen dat dat goed is! dan is de vruchtwaterpunctie etc hopelijk niet nodig hij/zij was goed gegroeid en loopt nog steeds 2 daagjes voorop met groei dus we hopen er maar het beste van! uitgerekende datum is 5 Mei... bevrijdingsdag hihi wel grappig voor jou vandaag weer een testje er tegenaan??! op hoeveelste voor dag zit je nou? ... zijn genoeg meiden die zelfs pas na de testdatum posi testen en zolang er nog niks roods te zien is is het goed!
@dnice Wow super dat je zo'n mooie echo had! Wij hebben vanochtend weer testje gedaan weet niet of er een indroogstreepje staat bij de kv testen? Was heeeeeeeel licht iets te zien maar alleen als je m op een bepaalde manier hield. Volgens arts mag ik maandag pas testen maar mijn nod dag is morgen of overmorgen normaal dus maar even afwachten!
We helpt me van mn twijfels af!! Vorige week dachten ze dat ik mn eisprong gemist had, toen voelde in ineens in het weekend ovulatiepijn en heb ik afgelopen dinsdag een echo gehad. Daar zat een mooie follikel van ong. 19mm en mn baarmoederslijmvlies was 11mm, wel maakte de gyn, eerst de opmerking dat mn slijmvlies al wit was??? Nu heb ik ineens sinds vandaag een beetje ongie kwaaltjes, hoofdpijn, buikpijn (kan door spanning komen) en ook was slijm (wat ik soms net voor mn menstruatie heb). Afgelopen dinsdag had ik een positieve ovulatie test, dan kan het toch niet zo zijn dat ik toch al eerder een eisprong heb gehad en met eerder bedoel ik een week eerder, toen ze dachten dat ik 'm gemist had??? Begin ineens te twijfelen, als dat wel zo is moet ik zondag ongie worden, heb altijd een lf van 12 dagen, maar zondag hebben we een cryo terugplaatsing. Is mn lichaam nu zo in de war of ben ik gewoon super aan het stressen. Ik hoop op een reaktie. Thanx
Dnice wat super om te horen dat het goed gaat met jullie wondertje. Hier zitten we nog met ongeloof. Ben vandaag precies 12 weken, hebben de wurm met 9 w en 4 d zien wiebelen en frummelen. Nu wachten we nog even volgende week af, moet dan naar de verloskundige en hoop dat er een mooie foto in zit. Buikje groeit al aardig en borsten ook(vind manlief heeeeleeeemaaal niet erg). Hij mag er alleen maar naar kijken want aanraken doet erg zeer. Verder last van maagklachten dus ga morgen op pad voor wat middeltjes. Wij hebben ook de vraag gehad of we een nekplooimeting wilde doen, maar wij zien er van af. Of ik nu achter kom of bij de geboorte het is van harte welkom en zou het dus niet erg vinden mocht het het down syndroom hebben. Onze gyn zei ik moet het vragen ivm met het toch eventueel laten weghalen mocht je het niet willen, maar omdat het ons niet uit maakte lachte hij naar ons en zei, goed zo dan vraag ik dat niet meer. Het is ieder voor zich natuurlijk, maar voor ons maakt het iig niet uit.
@kirsten: hier flink bezig met prikken, heb straks om 9.45 een echo (vanuit me nachtdienst...) ben heel benieuwd, heb wel een behoorlijk "zwaar" gevoel in me buik, niet pijnlijk ofzo... Denk dat ik nog wel een extra keer voor echo moet (zou dan woensdag zijn) en daarna pas punctie... Maarja, dat is allemaal maar gokken, we horen straks wel hoe het ervoor staat. Heb jij trouwens nog cryo's nu?
He ladies Zo, ik ben weer klaar in R'dam (ben 10 min binnen geweest...) heb 7(!!!!) eiblaasjes aan de rechterkant (uitzonderlijk veel voor mijn doen aan 1 kant) variërend van 1,1 tot 1,8 cm en (maar) 2 eiblaasjes aan de linkerkant (ook niet zulke grote). Heeft m'n lijf niet lekker verdeeld. En zoals ik al dacht, woensdag om 11.30 uur terug voor echo en waarschijnlijk vrijdag punctie.... We wachten maar weer af, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!
@Kirsten nee meidd balen zeg!!!!! en had zo'n goede hoop bij je vorige berichtje!! grrr dikke knuff voor jou meid @Sanny super meid! bij jou dus ook alles goed hier vandaag bij de verloskundige geweest... allemaal testjes gedaan en alles was goed donderdag nog nekplooimeting afwachten... het is inderdaad ieder z'n eigen keus maar er zit geen risico aan deze test dus vind het wel fijn om te weten of het goed zit of misschien toch niet... hopelijk kunnen we lekker genieten vandaag ook de kleine kruimel weer even gezien.. eerst lag hij/zij te slapen en ineens werd hij/zij wakker! zoo schattig helemaal beentjes en armpjes uitstrekken en we hebben het hartje horen kloppen! wat een mooi geluid is dat zeg! hierbegint buikje en borsten ook al erg te groeien! kan het nog net verbergen maar krijg al aardig vragen of ik niet misschien zwanger ben hihi... jij succes bij de verloskundige! @Saard dat is een mooi aantal meid! nu hopen dat ze allemaal een beetje meegroeien en woensdag nog een mooi aantal te zien is! @happy hoe is het gegaan gister???