De terugplaatising is doorgegaan. Er is 1 cryo teruggeplaatst. Helemaal Happy, toen ik het telefoontje kreeg, kwam al het stress eruit. Nu gaat het goed. Was een score 3, murola. Weet niet of dat echt wat zeg hoor, is toch afwachten. Hebben jullie ustrogestan bij de cryo's?? Ik kreeg het niet, maar had nog wat over en nog via via, dus gebruik ze toch maar. Mn lf is 12 dagen, niet echt zorgelijk, maar voor mij, is dit geruststellend. Ben trouwens pas wel een dag na terugplaatsing met die bollen begonnen, maar beter laat dan niet toch.
@Happy super meid! en nu weer wachten wachten wachten!... wij hadden een score 2 maar geen idee wat het inhoudt maar was redelijk goed volgens mij ik heb ook geen bollen gebruikt dit keer... vorige keer wel en precies op de dag dat ik gestopt was met die bolletjes kreeg ik krampen en was het dus mis ik vond het juist wel fijn dat het dit keer zonder die bolletjes was.. wel even onzeker in het begin omdat je ineens 'niks' doet maar probeerde mezelf maar voor te houden.. hoe natuurlijk mogelijk hoe beter maar het kan geen kwaad hoor denk ik het is alleen zo'n troep hihi hoe oud was je cryo? en over hoeveel dagen mag je testen??
@Dnice22 cryo was 4 dagen oud, tenminste dat denk ik. Het was stadium murola. Kreeg van de week een brief thuis dat ik 17 na terugplaatsing mag testen, dacht echt van echt niet!!! haha, dat ga ik niet redden hoor. Test dus gewoon volgende week donderdag mocht ik niet ongie zijn, denk dat ik maandag of dinsdag de laatste bollen neem, woensdag is dag 14 na eisprong. Jij zit bijna op de magische 12 weken!! Lekker genieten hoor!!
@Happy volgens mij was die van ons ook 4 dagen of 5... haha ik kon ook niet zolang wachten met testen hoor! ik teste iets van 11,12 dagen na me eisprong! hihi net iets langer als een week na tp volgens mij... ben benieuwd meid! Hier vandaag nekplooimeting gehad en alles goed gelukkig! kans van 1 op 20.000 op down dus geen verdere testen nodig gelukkig! nu lekker gaan genieten indd
@Dnice22 gelukkig dat de nekplooimeting goed was. Hier gisteren wel wat buikpijn, maar normaal heb ik dat eigenlijk nooit zo erg en al helemaal niet zolang voor mn NOD, weet dus niet wat ik moet denken, voel liever helemaal niets, kan ik me geen zorgen maken ook. Weet van de vorige keer ook dat toen ik stopte met die bollen, ik krampen kreeg en wist toen al genoeg. Ik zal maandag stoppen en hopen dat ik niets voel en niet ongie wordt.
Hee ladies, Net weer de punctie achter de rug, van de 9 blaasjes die zijn aangeprikt zijn er 8 eicellen gevonden! En zaad was 19 mlj en goed bewegelijk, dus goede scores! Nu wachten tot maandag! Liefs
@Saard, goed score zeg, van jezelf en man!! Spannend he!! Ga duimen dat er mooie embryo's ontstaan en dat er een toppertje teruggeplaatst wordt!!! Hou je taai dit weekend, heb je wat afleiding....??? @Dnice, ik heb echt geen idee, ik ben nog redelijk rustig. Maar ik heb voor de terugplaatsing al zoveel gestresst dat het er misschien nu uit is..... Waar ik vorige week pas bij stil stond is het feit dat je niet meteen door kan mocht de cryo niet gelukt zijn. Op 1 of andere manier had ik daar even niet bij stil gestaan, dus dan weer een wachtmaand. Maar goed, even positief blijven dat dit toppertje gewoon doordeelt en ingenesteld is.
@Saard succes vandaag meid! hopen op een toppertje! @Happy nog een paar daagjes! kom je de wachtdagen nog een beetje door??
Zucht, nog 2 dagen te gaan, maar heb toch wel een beetje menstruatieachtige buikpijn, dus ik weet het niet hoor. Woensdag is NOD, morgen vrij, hoop dat die dag snel voorbij gaat. Zolang ik zit, heb ik niet zoveel last..... Ik weet dat er veel vrouwen zijn die dit in het begin van de zwangerschap hebben, maar ik voel liever helemaal niets hoor...
@happy: zenuwslopend hè! Ik duim voor een mooie plakker voor je!! Hier vandaag TP gehad. Van de 8 eicellen waren er 5 bevrucht en er is er nu 1 terug geplaatst. Ze trokken alleen in m'n baarmoeder wel een soort van "spoor" met de kweekvloeistof zeg maar, terwijl dit de vorige keer gewoon een mooi druppeltje was... Ook heb ik niet helemaal meegekregen of ze na het terugplaatsen het slangetje nog gecontroleerd hebben of het embryo er daadwerkelijk wel uit was. Ach, heb wel een echofoto meegekregen na het terugplaatsen dus dat is wel leuk. Verder ben ik er uiterst relaxt onder, ik zie het wel. De arts zei "3x is scheepsrecht" dus daar ga ik dan ook maar van uit. 5 november mag ik officieel testen, dus eerst nog even lekker broeden! Liefs
@saard Mooi resultaat weer! Nu weer in die 'fijne' wachtweken!! @happy Oh spannend zeg! Hoe je het vol om niet te testen? @all Hier vandaag weer echo gehad, net weer ovitrelle spuit gezet en zodag horen we weer of we terugplaatsing hebben van de laatste eitjes van ronde 1.. Afwachten maar weer
@Happy, spannend meid! nog 1 dagje... hou je het nog vol?! @Saard inderdaad mooi resultaat! nu weer die ellendige wachtweken! hoop dat ze beetje snel voorbij gaan voor je en dat de emmy lekker blijft plakken! @Kirsten wat gaat dat snel meid! alles zag er goed uit dus op de echo.. dat is ook weer mooi heb je nog 2 eitjes over deze ronde?
@Saard, spannend meid, fijn dat de teruplaatsing door is gegaan en zelf nog wat over, wieweet goed genoeg voor de vriezer, maar ja, die heb je gewoon niet nodig, want inderdaad 3x is scheepsrecht! Succes met het wachten hoor! @Kirsten, duim voor je voor zondag!!! Komt vast goed, hoeveel heb je er nog 2?? Wat is het toch fijn om hier je hart te luchten zeg. Ik heb nooit testdrang gehad, in al die tijd heb ik 1x getest met vaderdag geloof ik. Normaal wordt ik altijd 2 dagen te vroeg ongie, maar door de ustro, nu dus niet....gisteren mega last van menstruatiepijn, ben met een warmtekussentje naar bed gegaan. Voelt wel anders als anders, maar eigenlijk ben ik het vertrouwen al een beetje kwijt, durf niet meer te hopen, zo vaak teleurgesteld, maar diep van binnen zit er altijd een klein beetje hoop. Vandaag is de buikpijn zo goed als weg, wel ga ik steeds met spanning naar het toilet hoor. Vandaag en morgen nog en dan donderdag testen. Zag dat de test die in nog heb liggen, mega over de datum is, dus ik zal toch nieuwe moeten halen. Ik hou jullie op de hoogte hoor, ik hoop zo dat het eindelijk eens raak mag zijn, ondertussen alweer 2 jaar bezig voor een 2e. Ik mag eigenlijk niet klagen, we hebben er 1, maar nooit gedacht dat we hierin zouden belanden zeg. Onze eerste is echt een wondertje.
@ Happy daar is dit forum toch voor even je gevoel een plekje kunnen geven bij andere die de mmm wat beter begrijpen als sommige mensen om je heen ik hou hoop voor je hoor meid! onze cryo poging had ik ook totaal geen hoop! ik voelde juist niks en merkte niks terwijl ik dat de vorige poging juist wel had (eindigde mk) maar kan ook door de ustro komen, maar juist wanneer je het niet verwacht....blijft de beeb gewoon plakken! nog eventjes geduld meid! @ hier al beetje rond aan het kijken voor de babykamer en kinderwagen hihi... of is dat een beetje heel erg vroeg?! vind het nog zo raar als ik in een babywinkel loop zonder buik... mensen van buitenaf hebben geen idee dat ik zwanger ben hihi... al heb ik wel een buikje maar meer dikkie dus mensen die ik niet ken zal het nooit opvallen hihi
@happy Respect dat je nog niet getest hebt! Ik hou hey nooit vol tot aan me nod hahaha @dnice Ik zou dat ook doen hoor! Gewoon lekker kijken en genieten van dat wondertje wat in je groeit! @all Bij ons zijn het nu inderdaad de laatste 2 eitjes van ronde een die ze gaan ontdooien. Gisteren nog fijn gesprek gehad met mannelijke gynaecoloog. Ik was een beetje bang dat het nu ook niks ging worden aangezien het allemaal van dezelfde punctie was. Hij stelde me gerust dat dat zo niet werkte! Was wel leuk dat hij even praatje kwam maken ook al had ik niet bij hem de echo. Ze behandelen je echt als mens en niet als nummer! Moet zeggen vind de gynaecologen echt top
Hier helaas geen goed nieuws, vanmorgen ongie geworden. Had er wel op gerekend, ben wel tig keer naar het toilet geweest. Zat vandaag ook nog alleen op het werk, gelukkig redelijk druk gehad, en is de dag redelijk snel voorbij gegaan. Heb af en toe mn tranen met bedwingen. Toch even een traantje gelaten toen ik thuis kwam. Gelukkig was het minder heftig als toen met de puntie. Meteen afspraak gemaakt in Maasstad, kon eerst pas over 4 wkn terecht, maar gelukkig toch kunnen vervroegen, anders had ik 2 maanden moeten wachten voordat ik met de 2e ronde verder kon. 1 maand is wel fijn, even rust en volgende maand hoop ik weer met goede moed ervoor te gaan. Ik hou jullie in de gaten hoor, ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat.
@happy: ach meis.... Wat klote zeg!!! En logisch dat je je tranen even niet kan bedwingen... Het is ook vreselijk klote!! En straks door naar poging 2? Eerst even lekker bijkomen meis, en vol goede moed naar de volgende poging! @kirsten: spannend meis of de cryo's goed ontdooien! Laten jullie er 1 of 2 terug plaatsen als ze allebei goed ontdooien? @dnice: meid, lekker genieten en heerlijk rondlopen in alle babyzaken die er zijn! Is toch heerlijk. Geniet van het zwanger zijn!! @hier: t gaat goed hier. Ben ultra relaxt deze keer. Nu 2,5 na de TP, dus kan nog weinig zeggen. Wel wat last van die bolletjes, soms wat buikpijn en soms ineens extreem misselijk (komt ook een beetje door me nachtdiensten denk ik). Ook zijn me eierstokken nog niet helemaal goed in vorm zal ik maar zeggen, die geven af en toe nog wat steekjes maar is denk ik een teken van herstellen! Ach, we zien het wel weer... Kan me er inmiddels (nu nog) niet druk meer om maken. Liefs!
Hè ladies, Vandaag een brief gehad van EMC. De overgebleven 4 embryo's zijn allemaal ingevroren, in 2 rietjes. Super goed dus!!! Deze keer de brief ook heel snel gehad, duurde de vorige keer veeeeel langer. Vandaag wel wat raars gehad. Toen ik wakker werd eind van de middag (nightshift) en ik even naar de toilet was geweest (geplast), kreeg ik echt gigantische kramp. In eerste instantie dacht ik dat het mijn blaas was, doordat ik misschien te snel had uitgeplast en mijn blaas te vol was geweest, maar al snel leek het door te trekken naar mijn baarmoeder, waarna het doortrok naar mijn rechter eierstok. Dit gebeurde allemaal rond 16.30, en heb nog steeds een beurs gevoel van het midden naar de rechterkant, en dit is niet mijn blaas wat ik voel. En dit terwijl ik helemaal geen last meer had van m'n baarmoeder/eierstokken. Herkent iemand dit, heeft iemand dit ook eerder gehad? Zo niet, weet iemand wat het wel kan zijn? Liefs
Hè saard Wat een positief nieuws dat alles ingevroren is! Ik kan me van de eerste punctie nog herinneren dat de pijn na de terugplaatsing pas begon/terugkwam ik had dat toen aan beide kanten van me eierstokken zeg maar Maar..... Het kan natuurlijk ook innesteling zijn!!! Ga voor je duimen!