He dames Even ego berichtje.. Vanochtend kon ik het niet laten om een testje te doen en tja er verschenen 2 streepjes! Nu super blij maar het is toch ook wel weer spannend mag donderdag pas officieel testen! Liefs
Saard, Wat ontzettend balen zeg. Hoe gaat het nu met je en hoeveel cryo's hebben jullie nog? Kirsten, Hier ook een voorzichtig gefeli!!! voor jou zo spannend nu hoop dat het allemaal goedkomt. Liefs Bittersweet
Nu even een ego berichtje. Nou deze poging voor terugplaatsing zit erop. Er is geen eisprong geweest en nu op dag 26 cyclus nog steeds niets. Inmiddels 18 ovulatietesten moeten doen vh ziekenhuis alsof geld op mijn rug groeit zeg maar ja is wel voor een goed doel. Vandaag gebeld met zkh moet donderdag voor een tussengesprek komen ben benieuwd denk dat ik toch weer aan de medicatie zal moeten is denk beste optie. Nou ja wacht maar af. Liefs bittersweet
@bittersweet Bah balen zeg! Ik vond me eisprong ook niet met ovu testen. Sindsdien hielden ze t bij mij met een echo bij. Is veel op en neer maar zodra eitje groot genoeg was werd het met ovitrelle opgewekt. Zo wisten we zeker wanneer hij sprong. Om een voorbeeld te noemen ik ging een keer op dond voor echo, eitje was 14mm dus zaterdag moest ik opnieuw en ei was al weg. Daarom ook voor ovitrelle gegaan. Weet niet of dat voor jou een optie is? Heb je al wel een tussentijdse echo gehad? Liefs
Hoi Kirsten, Ik weet het ook niet, maar aangezien ik altijd al een onregelmatige cyclus had gaan ze er denk ik na deze keer proberen vanuit dat het helemaal niet zal lukken en krijg ik een beetje het gevoel dat ze het teveel gedoe vinden allemaal. Ben ook wel een paar keer geweest voor echocontrole ongeveer 4a5 keer.
@ saard, balen meid, op dat de volgende ronde raak voor je is. @kirsten, super meid, gefeliciteerd, hopelijk kan je snel echt genieten!! Hier nog steeds geen eisprong, zucht, wat gaat de tijd dan ineens langzaam zeg, duurt dus nog even voordat ik voor ronde 2 op kan, maar goed, even rust is ook wel fijn. Ik hoop wel dat ik voor einde van de week een eisprong heb, anders zit ik met de kerstdagen in spanning...ook niet een fijn gevoel.
Hey meiden, Ik lees nog steeds met jullie mee hoor, ik reageer alleen niet altijd meer. Mooie zwangerschappen in aantocht, en helaas wat mislukte pogingen, maar kop op allemaal: hier is ons ivf-mannetje alweer 12 weken oud en we genieten volop, ook zijn grote broer (wel natuurlijk geboren)!
Hoi Dames! @Kirsten denk dat ik je nu wel mag feliciteren he?! super hoor meid!! @Saard wel jammer dat gelijk 2 maanden moet wachten maar inderdaad met de feestdagen wil je even lekker genieten en (proberen) er niet aan te denken ipv in de onzekerheid zitten! ikzelf ben pas 23 en wij wilde ook 2 cryo''s terug laten plaatsen mochten ze allebei goed ontdooien... het ziekenhuis gaf ons wel de keuze maar ze hadden toch liever dat we kozen voor 1... uiteindelijk zeiden we dat we de ''natuur'' maar lieten beslissen en er was er 1 goed ontdooid en ander helaas niet maar zo konden we onszelf nooit verwijten dat we de ''verkeerde'' misschien wel weg hadden laten gooien... nu voor jou even lekker rust en tijd voor jullie samen(is ook soms nodig) en dan hopelijk de volgende poging raak! @bittersweet wat balen meid! inderdaad misschien wat kirsten zeg inderdaad maar dat is volgens mij ook best lastig met een onregelmatige cyclus... hoop dat je snel wat meer weet! @Happy hoop voor jou dat je eisprong snel komt meid! @hier nu wel weer redelijk maar heb een week op bed gelegen met echt griep nu nog steeds last van veel hoofdpijn maar of de kleine de schuldige is of de griep.. geen idee maarja we nemen het er maar bij! Vrijdag weer emc voor echo! ben benieuwd of allesd nog goed is met ons kleine beebje
@dnice Dank je wel! Tot op heden niet ongesteld dus ga er nu gewoon vanuit dat het raak is. 27 nov eerste echo dus ben benieuwd! Wat jammer dat je ziek bent, maar de griep heerst wel op dit moment! Je hebt bijna alweer een echo spannend en leuk zeg! Liefs
@kirsten super hoor! spannend de 1e echo! lang wachten he is het dan! hihi... hopelijk is alles goed jaa hier komt het ook weer dichterbij! ben echt benieuwd of ze het geslacht al kunnen zien! gelukkig voel ik me nu stukke beter maar het heerst inderdaad... owjaa en nog een nieuwtje... wij gaan meedoen aan Babyboom!! kennen jullie dat toevallig?? vanavond krijgen we onze 1e gesprek en vind het toch wel erg spannend! als alles goed gaat gaan ze vrijdag ook al mee voor opnames in het ziekenhuis...
Wow gaaf zeg! Heb je je daar voor opgegeven? Wel super leuk! Ik heb t programma 2 jaar terug gezien vond het altijd leuk om naar te kijken! En tja de eerste weken duren lang nog erger dan de 2 welen haha ben ook elke keer bang dat het misgaat... Maar ja.. Het besef is er ook nog niet echt. Lang gehoopt dat het zover was en nu geloven we het nog niet echt haha
@Kirsten jaa we hadden ons daarvoor opgegeven al een tijd geleden voor 2013 en zijn gister geweest voor interview en horen vandaag meer vind het wel leuk/mooi om ons verhaal te delen met anderen. haha ik weet hoe je je voelt meid! zo dacht ik ook precies! eindelijk na die wachtweken positief... geloof je het ten eerste niet en dan duurt het ook nog zo lang tot de 1e echo! en daarna weer wachten op de volgende ik dacht eerst dat alleen de behandelingen een test op je geduld waren maar dat is heel de zwangerschap door hihi maar wel proberen te genieten hoor!
@Dnice22 wat leuk zeg babyboom, heb er ook even over gedacht, maar toch maar niet gedaan, mn man zag het niet zo zitten. Spannend, geef even een seintje als het op tv komt he!
@Happy ja voor de meeste mannen is het wel een 'ding' zeg maar... mijn vriend twijfelde in het begin ook wel maar nadat ik veel goede argumenten had gegeven vond hij het wel ok en nu ze langs zijn geweest vind hij het zelf ook erg leuk jaa zal ik doen! maar zal pas 2013 wezen hoor
Hoi Dnice, Hoe was het vrijdag? Zijn ze van babyboom nog meegeweest of is het niet doorgegaan? Liefs Bittersweet
Hoi Dames! @Bittersweet jaa alles was goed gelukkig vrijdag Babyboom is ook meegeweest.. erg leuke meiden! helaas konden we nog niet zien wat het wordt... beentjes gesloten en over elkaar gekruist haha dus dat blijft nog even een geheimpje.. maar belangrijkste dat de kleine lekker druktemakertje is trappelen en zwaaien zoo lief! me moeder was ook mee en die begon naderhand helemaal te huilen... ze zei: heb nu ineens echt het gevoel dat ik echt oma ga worden! dus was een mooie en speciale dag hoe is het met jou verder?? @Kirsten hoe is het met jou meid??
@dnice Ohw wat leuk zeg! En fijn dat je echo weer goed was! Ik ben aan het afwachten op de eerste echo. Wij gaan mee doen aan de predict studie dat houd in dat we ook een aantal 3D echo's krijgen. Dus volgende week dinsdag de eerste normale echo en dan donderdag 3D echo! Haha aftellen!!! Voor de rest alleen heeeeeeeeel erg moe (gaaaaap) maar ja hoort erbij! Liefs
@kirsten leuk hoor... wij waren helaas al telaat met de predict studie maar hebben met 10 weken wel 3d echo gehad echt al een minimensje dan! spannend hoor! 27ste hebben wij ook weer echo voor geslachtsbepaling... hoop dat we dan eindelijk zien wat het wordt! die vermoeidheid ken ik ja! gaat bij mij nu gelukkig stukke beter.. af en toe nog wel moe maar dan heb ik of teveel gedaan of teweinig geslapen... maar in het begin was het draamaaa! wist niet dat een mens zo moe kon zijn... zat om 11 uur al gapend op m'n werk en dan moest ik nog tot 5! thuis alleen maar slapen slapen slapen... maar dat gaat ook weer over hoor