Goedemorgen dames, @Bittersweet, helaas telt een nieuwe zorgverzekering niet opnieuw. Je gaat dus verder waar je gebleven was. Tenzij de nieuwe het verzaakt op te vragen, dan heb je geluk. @Happy, hoop dat je een mooi plakkend ei ertussen hebt zitten!!!
Dames, Een jaar geleden had ik net de punctie achter de rug (die onwijs meeviel) en nu ligt er een kereltje van 15 weken oud te snurken in de box! Ga heel hard duimen dat jullie ook zoveel geluk mogen ervaren als wij! X
Vandaag een mooie embryo teruggeplaatst gekregen (score 1). Van de 6 waren er 5 bevrucht, de andere 4 gaan ze morgen beoordelen of die ingevroren kunnen worden. Vorige keer hadden we ook 5 bevruchting, maar dan van de 10, dus ik ben erg blij met het resultaat. Wanneer mogen jullie testen?? Ik weet het niet meer van de vorige keer, en heb ik meen ik ook niet gehoord deze keer, zal mn papieren nog eens bekijken. Meen dat dat pas 2 weken na terugplaatsing was, maar dat haalde ik niet eens. Werd 2 dagen na het stoppen met de utro ongie. Nu heb ik weer goede hoop, het moet toch een keer lukken. Meiden heel fijn weekend, iedereen succes met wachten enz.
@happy! Wat een mooi resultaat! Volgens mij was het idd 2 weken na de tp! Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs
@happy wat spannend, ik hoop dat dit een goed plakei wordt Nu is het vooral spannend te moeten wachten tot je kunt testen!!!
Nou ik heb gisterenavond super gejankt, dacht ik doe een test, weet ik het en hopelijk gaat het morgen (vandaag dus) wat beter. Eerst zag ik niets, dus meteen, nou dat weten we ook weer, daarna een 2e licht steepje, test mee naar beneden genomen, in ander licht bekeken, maar na nog een 3 tal minuten was deze toch echt goed zichtbaar. We durven nog niet te hopen. Dacht ineens, kan het van de prengyl zijn, heb 10.000 gepoten, dit is afgelopen maandag 2 weken geleden. Gisteren was het 2 weken geleden dat ik de punctie heb gehad, officieel mag ik zaterdag pas testen, maar moet vandaag naar de huisarts ivm een keelontsteking die ik waarschijnlijk heb..... Hellup!!! Mocht ik vandaag niet ongie worden, ga ik er pas ingeloven hoor. Dit zou zo gaaf zijn, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Na 2 jaar eindelijk een broertje of zusje voor ons zoontje. Sta nog even met beide benen op de grond hoor.
Happy, ik ga voor je duimen. Het zou het mooiste kerstcadeau ever zijn!! Wij hebben morgen de intake en prikcursus dus dan ook de start datum!
Dames, vandaag intake en prikcursus gehad, morgen start ik met prikken en volgende week eerste echo. Ontzettend spannend maar zo blij dat we nu mogen starten!!!!
@poppetje, dat gaat ineens snel he!!! Ik hoop dat de eerste poging mag lukken, wat een gaaf nieuwjaarscadeau zal dat zijn he!! Hier nog alles goed, begin aan het idee te wennen dat het echt zo is. Morgen nog even een extra testje. Heel af en toe onzeker, voel ik wat, maar begin een beetje dezelfde kwaaltjes te krijgen als bij mn eerste zwangerschap. Ben zelfs rond dezelfde tijd uitgerekend. Iedereen succes!!
@Happy Gewoon er van uit gaan dat het goed zit en er een broertje of zusje komt! Zelfde kwalen.. nog geen voorgevoel of het een broertje of zusje gaat worden? Hoor soms dat moeders dat vaak intuitief aanvoelen Nog geen ervaring mee want nog nooit zwanger geweest helaas.. Ik ga duimen dat het bij ons ook snel raak is, voor ons is het wondertje 1 maar na 3 jaar wachten en iedereen om me heen die zo zwanger wordt, ben ik er helemaal klaar voor. Lijkt wel alsof je als je in de MMM zit, je er nog meer klaar voor bent omdat je er zoveel naar toe leeft en voor over hebt!
@poppetje, kan me helemaal voorstellen dat jullie ook eens aan de beurt willen zijn en er een kleintje komt. Volhouden, hoe vaak ik wel niet gezegd heb, dat ik dit niet meer wil, maar stoppen kon ik echt niet. Nog niet veel klachten eigenlijk, had voor mn NOD wel steekjes, die zijn wat minder. Ben nu ook ziek, dus weet ook niet wat daarvan is en wat van de zwangerschap is. Mn gevoel zegt een meisje, maar waar ik dat op baseer haha. Bij mn zoontje had ik nog sterker het gevoel dat het een jongetje zou zijn, we wisten het niet, dus was echt een verrassing. Bij deze willen we het graag weten wat het wordt, ik zei al, ik ga echt helemaal los hoor, heb er zolang op moegen wachten. We doen het nu nog rustig aan, is nog zo onwerkelijk allemaal. Heb 11 jan. de eerste echo, ben dan 7 wkn en 2 dgn.
@happy dit is toch wel echt een geweldige kerst voor jullie. Het leven van iemand die een kindje wil bestaat, zeker voor mensen met de mmm, uit wachten. Verder hou ik het wel vol, maar als ik hoor dat mijn schoonzus net bevallen is, zij zwaar in geldproblemen etc zitten, ze het met haar baby van een maand zit, het over een vierde heeft. Gaan mijn hormonen steigeren.. hallo, nu is het ONZE beurt.. Dat mag je dan niet zeggen, maar soms zou ik zo de waarheid willen zeggen. Hoe durf je met zulke geldproblemen aan kind vier te denken.
Vandaag echo gehad, zag nu 4 grote folikels en 2 kleintjes die met geluk nog groter kunnen worden. Morgen weer een echo en dan maandag of dinsdag de punctie waarschijnlijk.. Uiteraard had ik gehoopt op meer eitjes maar beter 4 mooie dan 8 slechte zullen we dan maar denken. Bovendien zegt mijn nuchtere mannetje dan ook: we hebben maar 1 plakkerd nodig Tot zover erg blij hoe het EMC hier mee om gaat! Je moet je alleen niet te veel aan je vaste dokter willen hechten, zie iedere keer een ander gezicht maar ons maakt het niet uit. Als ze er maar voor zorgen dat ons doel uiteindelijk gehaald word!
Hoi Poppetje, Wij hadden ook "maar" 3 eitjes, maar wel 3 toppers. Uit de eerste is onze zoon geboren en de overige 2 liggen nog ingevroren in het EMC. Inderdaad dus kwaliteit boven kwantiteit! Succes!
@Kem, wat fijn om zulke positieve dingen te horen. Vandaag weer geweest en er waren er nu 8 te zien, waarvan 4 echt grote en een aantal van rond de 14/15 die tot maandag hebben te groeien. Maandag heb ik de punctie! Spannend dus. Hoe vond jij de punctie met morfine? Mee of tegenvallen?
Hoi, Ik was best zenuwachtig voor de punctie, vooral de ochtend zelf. Maar alles is me 100% meegevallen, het infuus, de morfine, van het aanprikken van de eitjes heb ik echt niets gevoeld. Heel bizar, maar toch door alle spanning was ik blij dat het voorbij was. Voor iedereen is de punctie anders, probeer er zo relaxed mogelijk in te gaan, al is dat vrijwel onmogelijk, succes!
Ik ga er toch rustiger in door jouw woorden, thanks!!!! Ik laat het weten hoe het gegaan is. Hoe dan ook spannend, kamer dat je dan drie dagen moet wachten tot je weet of ze delen of niet.. Ik ben niet zo geduldig helaas...
hey Dames! @Happyy... mooi het nieuwejaar in zo super meid! @Poppetje succes meid vandaag!! hopelijk valt het allemaal beetje mee voor je @alle dames wil jullie een fijne jaarwisseling en een super 2013 toewensen! voor de zwangere dames geniet ervan! en voor de (nog) niet zwangere dames... hopelijk is 2013 jullie jaar!
@alle dames alvast een hele fijne jaarwisseling! Dat 2013 ons heel veel goeds mag brengen.. Ik heb vanochtend de punctie gehad, het viel met medicatie mee. Nu wel krampjes maar is te doen. Werd van de morfine wel echt superduizelig. De oogst is 9 eitjes en vriendlief zijn zaad was verbeterd. Hij had nu 100000 zwemmers per ml dat was de laatste x 34000 per ml. Nu duimen dat er donderdag iets terug geplaatst kan worden.
@poppetje fijn dat de punctie is meegevallen hopelijk heb je er nu al geen last meer van mooi aantal hoor 9! en fijn dat zaad ook beter was nog 1 dagje in spanning! zal vast wel een toppertje bij zitten