ik gebruikte 3x2 per dag had iets van 110 bolletje gekregen ik voel me goed hoor ik weet dat ik gelukkig zwanger kan worden en de druk is niet zo groot als toen bij me zoontje toen dacht ik dat het nooit zou lukken was pas zwanger bij de 3e punctie nu mag ik waarschijnlijk eind april begin mei denk
Hoi dames, Ja inderdaad balen dat we nu weer langer moeten wachten. Maar ben in de tussentijd niet beter gewend dus... Mijn gyn is Dr.V en die van jullie? Weer niet hoeveel erg lopen met een V Maar hij zei dat het stimuleren een stuk moeilijker zou gaan met een cyste. Misschien heeft het met ruimte te maken, of zeg ik nu iets heel raars Maar ik ben het er mee eens om te wachten en heb alle vertrouwen in hem. Ik heb er alles voor over om onze kansen zo groot mogelijk te maken. Kunnen in de tussen liggende tijd al wel een zaadtest doen. Balen dat het niet gelukt is Sabine. Sterkte! Vervelend zeg quinty dat je je zo beroerd voelt door de pil. Hoop dat het snel minder wordt. Op de bali in het maasstad lag nog steeds dezelfde brief over de sluiting met de zelfde data. Dus na mijn weten nog niets veranderd en de verhuizing zal volgens de assistente niet nog een keer uitgesteld worden. We zullen zien...
Onze gynaecoloog z,n naam begint met een R. Wij zijn ook erg tevreden over hem. Het gaat hier nu weer iets beter. Niet meer zoveel hoofdpijn.
Wat is het hier rustig dames? We zijn toch niet in slaap gevallen door al dat wachten hihi. En hoe gaat het met de zwangere dames onder ons? Liefs Quinty
Hallo tijdje hier niet geweest Onze gyn begint ook met R.... gister was mijn NOD, tot vandaag nog niets..
Hoi ik kijk wel steeds maar volgens mij zijn de andere meiden in slaap gevallen door al het wachten Het komt nu steeds dichter bij. 10 april al de decapeptyl gaan spuiten. Hoe gaat het met de rest van de dames? Weten jullie al iets meer?
Hoi dames, Ik lees ook wel mee maar heb zelf nog niet zoveel te melden. Krijs a.s. dinsdag m'n laatste Lucrin injectie en dan kan ik het EMC bellen voor de echo, prikinstructie en medicatie. Als de verbouwing op planning loopt zou ik 19 april moeten beginnen met hormonen. Hebben jullie al wat gehoord over de verbouwing. Nog 1 vraag aan de meiden die ook Lucrin hebben gebruikt. Zijn jullie ook aangekomen door de Lucrin terwijl juist zo op de lijn let. Ik word er gek van, blijf maar aankomen terwijl ik nu juist helemaal niet meer snoep. Groetjes,
Volgens mijn gynaecoloog ligt alles nog op schema. Dus niet nog meer vertraging. Lucrin is dat om je eigen cyclus stil te leggen? Ik krijg daarvoor Decapeptyl dus daar kan ik je niet mee helpen ijzerinnetje. Heb je erg last van lucrin gehad? Gaat wel lekker opschieten nu hé! Groetjes
Ja ik ben er ook nog wel. Maar moet helaas nog wat meer geduld hebben als jullie. Probeer me ook meer te concentreren op andere dingen anders blijft de tijd maar vooruit kruipen. Hier geen ervaring met lucrin enz Ja, 10 april komt nou toch wel snel dichtbij... spannend hoor!
Hoi dames, ik loop ook in het maasstad. Ik wacht op een posi ovulatietest en dan gaan we eerst iui starten zonder hormonen. Zaad is van 2 levende naar 7milj. Gegaan maar 10% bewegend. Dus wel een grens geval voor icsi. Nu eerst 2x iui proberen. 3mei nieuwe afspraak voor evaluatie. Ik hoop voor een echo ; ) maar ben bang dat dat een beetje te positief gedacht is. Hoe waren de zaadwaardes bij jullie vriend/man?
De zaadwaardes van mijn man zijn goed. 30 miljoen en 60% bewegelijk. Heb geen idee wat een beetje gemiddeld is, maar volgens de gyn kon hij hiermee heel Rotterdam bevruchten Binnenkort moet hij nog een test doen omdat we voor IVF gaan. Deze uitslag is verlopen zeg maar. Shir, hoop dat je snel een positieve ovu test in handen heb. En dat het niet tot IVF hoeft te komen.
bij mij man was het 2,5 miljoen geen idee hoeveel er bewegelijk was ik stond daar niet bij stil bij het inleveren wou zo snel mogelijk weer naar huis en lekker op de bank rusten het was niet veel van me man maar van de 17 eitjes waren er toch 10 bevrucht dus het zegt ook niet alles denk dat de verbouwing ook niet echt mag uitlopen want er worden nu toch allemaal al afspraken gemaakt
Hi meiden! Ik las dat veel meiden voor ivf aan de pil moeten eerst. is dat ook in rotterdam zo? ik hoop het niet eigenlijk want toen ik voor het eerst aan de pil ging heeft het ongeveer een jaar geduurt voordat ik er goed tegen kon(ik werd er misselijk van en spuugde hem na een paar uurtjes weer uit). en dan duurt het nog langer natuurlijk. Leuk dat het weer drukker begint te worden wij moeten nog wachten op de infoavond(volgende week maandag) en de intake 12 april. hoe is het verder? geduld al zo'n beetje op?
Ik hoef gelukkig niet eerst aan de pil... ik moet gewoon wachten tot ik ongesteld geworden ben en dan bellen of ik mag beginnen... maar of dat voor iedereen geldt weet ik natuurlijk niet.
Ik heb nu wel eerst de anticonceptie pil omdat ik Endometriose heb. En de Endometriose zo een beetje rustig blijft en misschien iets kan verminderen. Ik heb er ook veel last van vreselijke hoofdpijn. Het gevoel dat ik steeds ongesteld ga worden. En bijna constant spotting (bruinverlies). Ik ben het nu wel zat. Maar even doorzetten nog. 15 april mag ik stoppen met de pil. 10 april al starten met de decapeptyl. Leuk dat er weer meer meiden kletsen.
Goeiemiddag! Hoe gaat het met alle wachtende dames? Hoe staan jullie trouwens tegenover alternatieve geneeskunde als ondersteuning van IVF/ICSI? Lees er toch wel een hoop goeie dingen over!