Wie ook ivf /icsi in het Erasmus MC Rotterdam?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Quinty79, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen ze dat op basis van die fsh dan eigenlijk al met zekerheid zeggen? Nog ff die AMH wachten en dan heb je het plaatje compleet.
    Het lijkt er idd op dat het EMC heeft lopen klooien!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De fsh waarde is de waarde hoe dicht je bij de overgang zit. Amh moet ik nog wachten. Maar mijn eitjes waren ouder dan mijn leeftijd volgens de arts. Dat is niet zo lijkt mij als je nog zo'n lage waarde hebt van de fsh. Hopen dat de amh hoog is, wat is normaal bij die waarde?

3. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik heb er niet zoveel verstand van, maar hoop dat de amh ook goed is. Dan heeft het EMC het inderdaad aan het verkeerde eind, maar wel fijn voor je gevoel, dan is er goede hoop dat er de volgende keer gewoon mooie bevruchtingen zijn. Heel veel succes, nog een maandje en je mag naar Belgie?? toch??

Hier gaat alles goed. Volgende week weer afpraak met de gyn. dan niet meer in het maasstad, maar gewoon hier in het ziekenhuis. Dit is meer op te kijken of ik bij gyn. onder behandeling blijf of naar de verloskundige kan, dit ivm keizersnelde van mn zoontje. Ik moet zowiezo in het ziekenhuis bevallen en je gaat op een gegeven moment er in de 30 -34 weken altijd terug naar de gyn.

Iedereen succes, las dat er in ieder geval 2 op het wachtbankje zitten, steekjes kunnen positief zijn hoor, ik had voordat ik wist dat ik zwanger was al bandenpijn, maar dat hoor je vaker bij een 2e, maar goed, wieweet kan het bij een eerste ook. Bij snel opstaan, tillen, niezen, even een steek, die dan weer langzaam wegtrekt...niet de hele dag hoor, af en toe....

4. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    poppetje , wat een verhaal en wat raar dat het emc dat allemaal niet gecontroleerd heeft en zomaar conclusies trekt!
    Daar begrijp ik echt niets van en is zeer slordig!
    Nu maar hopen dat de andere uitslag ook goed is.

Happy, wel spannend allemaal he? Kijken ze altijd waar je onder controle blijft ivm keizersnede? Dat wist ik niet, ik dacht altijd dat je dan bij gyn kom.

Mariska, fijn dat de cyste weg is en je mag starten! En inderdaad vond ik de elonva ook een wat mindere prik, maar het scheelt je wel een paar dagen prikken, nu pas op dag 6 weer toch?

hier gaat alles zijn gangetje en zit nu op dag 5 van de lutinus, dus op de helft ha ha. Na het wakker worden zeer misselijk, na wat eten gaat het langzaam weg en over de dag ook vlagen van misselijkheid en gisteren had ik hele kleine speldeprikjes aan mijn linkerkant.
    Tja, de lutinus kan ook voor bijwerkingen zorgen. pfff

5. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, kregen jullie nog iets kalmerends voorafgaand aan de punctie? Ik weet nu al dat ik er enorm nerveus voor zal zijn en vraag me af of ze iets kunnen geven? Heb een jaar geleden voor een operatie ook een kalmeringspilletje gekregen en dat werkte erg goed, dus hoop eigenlijk dat ik nu ook zoiets kan krijgen.

Morgen overigens de eerste echo. Hoop dat er genoeg eitjes zitten en dat ze al lekker groot zijn.

6. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariska, ik heb beide keren niets rustgevends gehad en kan je vertellen dat ik de eerste keer verschrikkelijk zenuwachtig was! Ik kan niet tegen naalden en weet ik wat allemaal. Maar ze stellen je daar heel erg op je gemak. Maar wie weet kun je iets krijgen als je het aangeeft van te voren. Succes met je 1e echo en hopelijk zijn er veel mooie follikels te zien.

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Mariska, het komt echt goed, met de pijnbestrijding is het echt goed te doen! Ik ben er doorheen gekomen dus jij redt het zeker ook.

Tijdens de punctie zit er ook een verpleegster naast je en die ik had was echt een lief vrouwtje. Hoop dat je haar ook krijgt.

Succes en ik hoor wel hoe de eerste echo is gegaan!!!

8. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo gehad en alles zag er prima uit. Helaas maar 3 eitjes, dus dat viel een beetje tegen. De arts was echter wel positief en gaf aan dat veel follikels niet altijd meer kans hoeft te betekenen. Vanavond nog 150 puregon prikken en morgen weer echo. Waarschijnlijk krijgen we donderdag of vrijdag de punctie. Spannend!!!

9. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariska, fijn dat de echo goed was. En wat betreft de aantallen, dat zegt inderdaad niets hoor. JE hebt maar 1 gouden nodig toch?
    Succes met spuiten en met de echo morgen.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Die punctie valt helemaal mee, vond het wachten daarna erger..

by the way.. in een week 2,5 kg kwijt dankzij dieet pro, nog een kg of 12 te gaan voor een gezond BMI :D

11. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, dat gaat goed met de kilootjes lees ik.
    En wat houdt dat dieet in eigenlijk?

Hier hebben we gisteren de laatste lutinus ingebracht.
    Nog even en we mogen testen!

12. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag menstruatie.......

13. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee :(
    Wat erg meissie. Heel veel sterkte! Dikke knuffel van mij.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    happytogether, wat een rot nieuws.. geen oud bruin innestelingsbloed? Of echt de rooie ellende??

Knuf voor jou

En Maris, morgen suc6, het komt goed!!!

15. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, het is echt de rooie ellende helaas. Ik heb het EMC al gebeld en we worden morgen weer besproken. Nu maar afwachten wat we vrijdag te horen krijgen.

16. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @happytogeter
    Balen zeg meid! Waren dit je laatste cryo's? Hoeveelste tp was dit? Ga voor je duimen dat het volgende keer wel raak is!

@mariska
    Hoe is het met jou? Was de echo goed? Hopelijk valt de punctie mee en heb je daarna perfecte cryo's! En natuurlijk nog belangrijker een plakker van een tp!

Hier voor de rest alles goed, nog steeds wel erg onwerkelijk! Ook is het heel erg afkicken met echo's! We hadden van week 7 tm week 12 elke week een echo en nu pas halverwege februari weer! Maar kleintje doet het tot nu toe goed dus daar houden we ons maar aan vast!

Dames veel succes voor jullie allemaal! Dat jullie ook snel zwanger zijn en dit jaar nog je kleintje kunnen vasthouden!

Liefs

17. happytogether

3 jan 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    kirsten, ik had na de punctie uiteindelijk maar 1 eitje van de 10 die bevrucht was, dus geen cryo's voor ons. De vorige punctie ook maar 1 bevrucht eitje en daar is onze dochter uit geboren. Nu dus nog hopelijk 2 pogingen over als we groen licht krijgen.
    Fijn te lezen dat het met je kleintje goed gaat, heerlijk gevoel he?

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ga voor je duimen happytogether dat je snel poging 2 mag krijgen..

Was de eerste poging, van je dochter, ook in het EMC?

19. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De punctie is heel goed gegaan. Weinig pijn en toch nog 5 follikels aangeprikt. Het mooiste moment was toen ze na een half uur kwamen vertellen dat het zaad heel goed was (9 miljoen) en dat er 5 eitjes waren gevonden. Beter dan dit had het niet kunnen worden!! Nu nog een paar dagen stressen en zondag horen we of er ook bevruchtingen zijn ontstaan.

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zie je wel meis, ik had het je toch gezegd.. ik hoop dat hier jouw mooie nieuwe brusje uit voort komt!

Deel Deze Pagina