@poppetje, fijn dat alles in orde is, komt helemaal goed in Gent hoor!! @mariska, fijn dat er 2 goede embryo's waren, hopen op een plakkerd en hopelijk nog 1 in de vriezer.
vandaag de ontvangen recepten ingeleverd bij de apotheek en het moet allemaal besteld worden. Volgende week medicijnen ophalen en wachten tot de menstruatie zich weer aankondigt. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en ik duim voor jullie allemaal.
Nee, nog niks ontvangen. Iemand enig idee hoe lang dat meestal duurt? Volgens mij zeiden ze dat je binnen 2 weken post krijgt en er is nu 1 week voorbij, dus misschien nog 1 week wachten
ik zou ook niet weten wanneer je daar bericht over krijgt, staat dat niet in die brief die je hebt gekregen van het emc? Ik zou nog even wachten en dan gewoon bellen om te vragen.
Mariska, hoe gaat het op het wachtbankje? Kom je de tijd een beetje door? Mijn duimen draaien voor je.
Jaaaaa....we hebben ook een diepvriesembro lezen we net!!! Is echt goed nieuws! Hopen dat we m niet nodig hebben, maar tis fijn om achter de hand te hebben. En het betekent dat we dus echt twee topembryo's hadden!!!
De eerste week ging prima. Geen last van de Utrogestan (is wel eens anders geweest) en ik voelde me redelijk rustig en opgewekt. Mijn gevoel over de uitkomst van deze poging is ook nog erg neutraal. Heb verder niet echt kwaaltjes, maar daar kan het nog te vroeg voor zijn. Ik merk wel dat ik sinds gisteren met wat meer spanning richting toilet ga. De angst voor een beginnende menstruatie begint nu toch echt wel toe te nemen. Gelukkig gaan we morgen een midweek weg, dus dan heb ik wat afleiding. Ik vind het wel super fijn dat we toch een cryo blijken te hebben. Het stelt me gerust dat IVF bij ons dus iig toch een kans op slagen lijkt te hebben, want we maken iig goede embryo's. De vraag is alleen of het in het verleden daarop is mis gegaan of dat het probleem zit in de innesteling. Hopelijk hebben we de cryo niet nodig, maar het is prettig om te weten dat we iig nog een extra terugplaatsing hebben (als ie goed ontdooit natuurlijk) mocht het deze ronde niet gelukt zijn. Nog 5 nachtjes slapen tot testdag....pffff. Ik houd jullie op de hoogte! x
Hoi Mariska, Wat super zeg dat je een cryo hebt echt heel erg fijn. En ontzettend spannend gaat het worden hopelijk met een positief resultaat. Heel veel succes en duim voor je. Wat ik nog wilde vragen heb je ook een laag amh? Zie dat je dhea slikt weet ziekenhuis hiervan of niet? Ik ben het ook sinds kort gaan slikken wie weet hebben we op de natuurlijke wijze nog geluk. Slik je de dhea nu nog en mag dat evt als je zwanger bent?
Ik heb vanochtend getest (mocht eigenlijk gisteren al) en de test was negatief. Ben nog niet ongesteld, maar dat zal dan vandaag wel komen. Had het al verwacht, want ik had geen enkel kwaaltje wat ook maar enigszins wees op een zwangerschap. Maandag maar bellen naar het EMC en hopen dat we direct door mogen voor de cryotp. Ik voel me zo leeg, teleurgesteld, verdoofd en volkomen energieloos. Hoe lang gaat dit nog duren? En gaat het ooit lukken? Ik wil zo graag m'n normale leven weer terug en volmondig GOED kunnen zeggen als iemand vraagt hoe het met me gaat. Weer verder met plannen maken ipv dit leven met een slag om de arm omdat je niet weet hoe je agenda en leven er volgende week/volgende maand of volgend jaar uit zien. Ben al die teleurstellingen zo zat
Mariska, wat zwaar kl*te zeg! En ja , kan me voorstellen dat je de teleurstellingen zat bent en verder wilt zonder inderdaad rekening te moeten houden met je agenda van het erasmus. EN ja, dat antwoord van dat het goed met je gaat dat herkennen we denk ik allemaal wel zo'n beetje en is zeer vermoeiend. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je de moed weer bij elkaar kunt rapen voor de cryo terugplaatsing, In ieder geval heel veel succes en mij duimen draaien voor je.
Heb de vraag ook al ergens anders gesteld, maar weten jullie wanneer je de terugplaatsing van een cryo hebt? Ik vermoed dat morgen m'n ovulatietest positief zal zijn en vraag me af hoeveel dagen daarna ik dan de tp kan verwachten. Heb de tp overigens in m'n eigen cyclus, dus geen hormonen.
Ik kan je hierop geen antwoord geven, de andere dames misschien??? Ik ben in Zwijndrecht geweest en zij gaan de echo's tussendoor maken voor Gent. Dat scheelde al. Gent heeft gebeld, mijn TSH is iets aan de hoge kant voor een mooie innesteling dus krijg hier medicatie voor. Heb ook mijn AMH en die was nu 4,4 dus heel mooi voor deze oude doos
Mariska, ik zou het niet weten, ben nooit in het bezit van cryo's geweest.Wel fijn dat een terugplaatsing in je eigen cyclus gaat gebeuren, scheelt toch weer kwaaltjes van de hormonen. Poppetje, dat scheelt wel een stuk dat ze in zwijndrecht de echo's gaan doen. Enne, jij oud? Valt nog best mee hoor. Wij zijn nog een paar jaartjes ouder ha ha Wij hebben vanochtend het erasmus gebeld en gaan morgen starten met de elonva. Dames, succes allemaal en onze duimen draaien voor jullie allemaal!
@mariska Dat heeft te maken op welke dag ze de cryo in hebben gevroren. Bij ons en hoor het vaak bij meerdere was dit 3 dagen na de punctie, dat betekent dat je drie dagen na je pos. Ovu test terugplaatsing hebt. Stel je hebt morgen een positieve test dan heb je (in geval van 3 dagen) maandag als t goed is de terugplaatsing hebben.. Succes!
Mariska, hebben jullie inmiddels de terugplaatsing al gehad? Wij inmiddels weer bezig met prikken en donderdag de eerste echo.
Cryo was niet goed ontdooid, dus helaas geen tp. Nu wachten op ongi en dan hopelijk starten met ivf2. Jij ook weer gestart dus. Succes!!