Ladies, Lang niet geschreven.... Maar... Na 5 terugplaatsingen ben ik ZWANGER!!! Ik geloof het nog niet zo, maar die van de kruidvat 2v5 en clearblue digital geven het allebei aan..... Onwerkelijk dit! Meiden het kan echt, ik had er ook geen vertrouwen in maar het kan echt!! Liefs
Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap! En fijn om weer een hoopvol verhaal te lezen. Geeft ons ook weer een beetje moed. X
Dank je dames... Wel heel raar, bel ik naar het EMC (vandaag 9 dagen na TP maar heb overduidelijke testen) mag ik vrijdag pas terugbellen.... Ik ben te vroeg en ze mogen het nog niet invoeren..... Wat?!?!? Kreeg een erg onpersoonlijke vrouw aan de telefoon die alleen naar me naam en geboortedatum vroeg.... En of ik vrijdagmorgen opnieuw wil testen..... Alsof dat wat aan de uitslag veranderd!!! Valt een beetje tegen van ze.... Maargoed, we testen vrijdag nog een keer (ookal zei clearblue vanmorgen binnen 40 sec zwanger) en dan bellen we braaf weer terug...... Grrrr....
@saard gefeliciteerd!!! Nu lekker er van gaan genieten! Bij mij was het ook toen precies hetzelfde, er kon nog net een klein gefeliciteerd af! Vrijdag gewoon opnieuw testen en bellen! Bij mij waren ze de 2e keer stukken vriendelijker. Nu lekker genieten en proberen niet te onzeker te zijn! (Ik had daar erg last van) nog een week of 4 en je kan beeb zien!
Saard, gefeliciteerd... En Kristen, hoe is de 20 weken echo gegaan? Alles goed? Aan je banner te zien een knul? Of zie ik het fout?
Hey Saard, Van harte meid, hoor wel vaker dat EMC nogal bot reageer, maar goed, je bent gewoon zwanger en lekker genieten. Wanneer ben uitgerekend ergens 2e week december?? Zou leuk zijn eindelijk een mooie kerst. Nou meid, het is je gegund hoor!! Hier alweer 14 weken en zo goed als geen kwaaltjes gehad, dus de tijd ervoor waren K, maar kan dubbel en dwars genieten van deze zwangerschap.
Saard inderdaad lekker genieten van je zwangerschap. Wij hebben net de 1e echo gehad en het ziet er goed uit. Er waren al eitjes van 15 mm. Zaterdag weer een echo en dan hopelijk de punctie inplannen. Dit keer gaan we voor icsi omdat er de vorige keer van de 10 eitjes maar 1 bevrucht was.
@ kirsten: Phoe ik weet nu wat je met onzekerheid bedoeld.... Hoe heb jij je door deze periode heengesleept?
Saard, ik weet hoe het is om te moeten wachten tot de eerste echo en het hartje te horen. Het duurt lang, dat is een feit. Probeer afleiding te zoeken en te genieten van het wondertje dat je bij je draagt.
@saard Heel veel leuke dingen doen en babywinkels ingaan.. De onzekerheid zal zeker nog even blijven.. Nu ik inmiddels 20 weken ben wordt het minder maar tot de 14 weken erg onzeker en bang geweest! Ik hield in mijn achterhoofd hoe hard het misschien ook klinkt als het niet goed is zal je een miskraam krijgen. Probeer er niet teveel bij stil te staan maar gewoon leuke dingen doen!
@poppetje 20 weken echo was goed! Geen afwijkingen of iets dergelijks. Ons 'propje' groeit goed en alles is normaal. Wij hebben besloten om niet te weten wat het wordt! Heb het op de echo ook niet kunnen zien of waarnemen gelukkig! Over 19 weekjes weten we of het een hij of zij is haha en die banner heb ik al 20 weken weet niet of je anders ook een meisje kon kiezen haha
Kirsten, fijn dat de echo helemaal in orde was. Enne, wel spannend als je het geslacht nog niet weet toch? Nu heerlijk genieten van je groter wordende buik en jullie mooie wondertje. Wij hebben vandaag weer een echo gehad en moeten maandag weer terugkomen en dan hebben we als het goed is woensdag of donderdag de punctie.
Kirsten, wat stoer van jullie!!!! Ik zou mezelf niet kunnen bedwingen Maar het belangrijkste weten jullie, alles is goed. Cliché maar dit is echt het aller allerbelangrijkste op de hele wereld! @Happytogether, benieuwd hoe het gaat vandaag..
poppetje, ze waren goed gegroeid en we hebben woensdag de punctie. Er zitten er een stuk of 8 en we hopen uiteraard dat de gouden er bij zit.
spannend hoor weer woensdag, dan heb je zaterdag de tp! Hopen dat jouw mooie plakei er bij komt te zitten..